recenze Ancora

Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: recenze Ancora

od Jaroslav Pánek » 08 úno 2018 18:22

Chtěl bych všechny varovat před touto cestovkou. Možná se vám dovolená vydaří, pak ale děkujte šťastné náhodě. My jsme měli zkušenost otřesnou. Byli jsme v Bulharsku v hotelu Colosseum****. Základní potíž byla v tom, že hotel rozhodně neodpovídal čtyřem hvězdám. Hodnotil bych ho tak na hvězdy dvě.

Nevím, jestli byly horší poničené pokoje, rozbitý nábytek, dveře, plíseň v koupelně i ve ventilaci, protékající záchod, noční hluk z diskotéky nebo špatné a stále se opakující jídlo, které navíc nestíhali doplňovat, stálé fronty na všechno – v restauraci i v baru (vždy otevřený jen jeden bar pro celý hotel), žádný animační program pro děti, poničené okolí bazénu, a spousta dalších menších i větších nepříjemností.

Za dovolenou jsem zaplatil spoustu peněz, strávil jsem tam spoustu času focením vad a nedostatků, pořizováním důkazů, dohadováním se s personálem, sepisováním závad a nebyl jsem rozhodně sám. Na recepci se běžně tvořily fronty naštvaných hostů, na delegáty se sypaly hordy stížností od klientů.

Všechno zbytečně. Cestovka vám stížnost nebo reklamaci neuzná, ani kdybyste jim omlátili důkazy o hlavu. Nechtějí se bavit o kompenzaci, vlastně vůbec o ničem. Zamítnou vám všechno, přestože seznam závad mám podepsaný jejich vlastní delegátkou. Zbývá jen soud.

Třeba jste měli štěstí a všechno proběhlo hladce. My ne a podle diskusí a stížností na různých portálech a stránkách jsme rozhodně nebyli sami. Moje rada – vyberte si jinou cestovku. Tohle je prachsprostý šmejd.

od Pavla » 30 zář 2017 16:58

Zatím naše nejlepší dovolená. Ve středu jsme se vrátili z týdenního pobytu v Egyptu Marsa Alam. Nechali jsme si od ancory poradit a ubytovali jsme se v hotelu radisson blue a byli jsme moc spokojeni. Po příletu do marsy nás přivítal na letišti delegát mohamed, který byl super. Mluvil plyně česky – studoval prý v Praze a byl velice ochotný. Dohlídl, aby jsme dostali pěkný pokoj a zajistil nám i výlet do Luxoru, který byl nádherný – splnili jsme si sen a na vlastni oči jsme viděli údolí králů a hrobku tutanchámona. Hotel byl super, vyborná strava, ochotný personál. Moc děkujeme ancoře a hlavně jejímu delegátovi Mohamedovi, který se o nás vzorně staral.

od Fraňo Petr » 13 zář 2017 04:36

tady mě teď připadá že ancora si začala recenze dávat sama. Ohledně ionias princess je toho mnoho napsano i v recenzích jiných cestovek. a mohu vše doložit fotkama. hotel je co se týče hvězdiček tak 2hvězda a služby hotelu hodně špatné. Delegátka Martina se snaží. Ale ve 4hvězdě aby nefungovala teplá voda jelikož je udajně tvrdá a zarustají trubky, antenní kabel překousala udajně nějaká havěť, Ručníky hotel nemění jelikož prádelna ten den nepracuje a náhradní nemají.Nějaký řecký večer nebo cokoliv k zabavení turistů neexistuje, tedy vlastně jo jeden ital tam zpíval večer falešně u elektr. piana. Místo a pláž pěkné ale hotel absolutně nefunguje. Hledejte lidičky recenze i jinde než zde o tomto hotelu je toho napsáno mnoho. bohužel my jsme hledali až po návratu. Jedna velká smůla pro Ancoru. Navíc dle jejich sdělení neobjíždějí hotely jenž nabízí a tak nemohou říct jelikož v tomto hotelu dle nich nikdo z cestovky ani nebyl. Cestovce jsem řekl že od nich nic nechci ale že ani další dovolená od nich nikdy nebude.

od Nicola » 10 zář 2017 17:26

Otresna zkusenost!!
Nedoporučuji!!

Cesta do Italie do mesta Rimini trvala neskutecnych 19 hodin. A jedinym duvodem bylo to, ze jsme cekali dve hodiny v Brne na prestup do dalsiho autobusu,o kterem jsme byli informovani az v Brne. A dalsi dve hodiny jsme cekali v Rakousku v predrazenem hotelu kde si nikdo nekoupil ani kafe (prselo a byla zima) a jedinym duvodem byla pry nefunkcni klimatizace. Jako bychom my v noci klimatizaci potrebovali?! Ne nepotrebovali, potrebovali ji ONI rano, aby jim nebylo vedro pri odvazeni dalsich chudáku- jejich klientu.

Cesta zpet domu, byla jeste otresnejsi zkusenost. Cestovka nejspise setri az tak moc, ze jsme projizdeli kazdou otevrenou benzinku. Podle mne, aby zjistili, kde jsou nejlevnejsi pohonne hmoty. V Brne opet hodinove cekani na dalsi autobus abychom se dozvedeli, ze na dalsi zastávce prestupujeme do tranzitu. Celkova cesta neuveritelnych 20 hodin.

Zaverem: Jakmile CK Ancore zaplatite, jste jim ukradeni az takovym zpusobem, ze je schopna Vas prehazovat z jednoho autobusu do druhého, jen aby usetrila naklady. Za druhe nam byly slibeny vylety. Vysledek: tady je vstupenka tu zaplat a z tamhlete tastavky ti jede autobus. Zadna snaha domluvit lidi z ceska a autobus. Vubec zadna. Byli jsme svazani par spojema ktere jeli pozde tam a brzo zpet. Tudis byl cely vylet uhoneny abychom toho stihli co nejvice.

od Tomáš Krejčí » 14 črc 2017 17:06

Absolutně nejlepší na Bulharsko! Už 8 let jezdíme do hotelu Ancora Beach v Primorsku s celou rodinou.

od Danuše Strachotová » 12 črc 2017 19:47

CK ANCORA-rozhodně už nikdy více,nedoporučuji-
Při vzniklém problému a příp.řešení nekomunikuje,nic nevyřešeno,nezájem o klienta.
Hodnotíme poprvé CK po nespokojené dovolené na Korfu,v Dasii-hotel Amália,kde jsme byly letos v červnu od 8.6.2017,hluk na pláži,v hotelu,a také zápach z odpadu na pokoji.
Příště si vyberu jinší CK..kde mají zájem o klienty a jejich spokojenost.

od Aneta » 09 lis 2016 22:21

Byli jsme s touto společností v Bulharsku a nikdy víc!!!

Po příletu do Burgasu, kde jsme čekali asi 20 minut na to, že se někdo z cestovní kanceláře uráčí vůbec přijet a říct na jaký autobus máme jít bylo dost zoufalý.

UPOZORŇUJI, ŽE NA HOTELU Belitsa NENÍ FITNESS!!! Na stránkách společnosti Zájezdy, která spolupracuje se společností ANCORA bylo fitness k tomuto hotelu napsané… Takže pro budoucí návštěvníky upozornění, tak vážně není!!!!

Odjezd z hotelu na letiště byl asi o hodinu dříve než bylo napsáno. Organizace totální chaos, obvolávání klientů a běhání po hotelu ať všichni dělaj byl fakt na úrovni. Stížnosti, které jsme sdělili delegátovi při odjezdu, tak při následné reklamaci totálně zapřel!!

Přijetí reklamace od této společnosti, kde vás vypoklonkují 150 výmluvama, že reklamace nebyla podána na tom a tom papíře a asistenční služba o které nás nikdo neinformoval.

…. Fakt síla, SPOLEČNOSTI DO BUDOUCNA PŘEJI VÍCE UPŘÍMNÉHO ZÁJMU O KLIENTY, VÍCE PRAVDIVÝCH INFORMACÍ, KTERÉ UVÁDÍ A FÉROVÉ DELEGÁTY….. ;)

od Marie » 21 črc 2016 14:06

Vcera jsme se vratili z Bulharska, hotel Plamena Palace. A maximalni spokojenost. Delegat Ota uzasny a v podstate porad k dispozici. Ale byli jsme vybaveni tolika informacemi a tipy, ze nebylo treba jej vyhledavat. Od zacatku do konce pobytu vse v poradku. Takze za nas, doporucuji jak Ancoru, tak hotel

od Tomáš » 29 úno 2016 18:24

S Ancorou jezdíme poslední 3 roky (2013,14 do Turecka a minulý rok do Egyptu) a vždy jsme byli spokojeni – vše co slíbili, dodrželi. Nechápu, jak si může někdo stěžovat, když všechno důležité je napsáno ve smlouvě a v katalogu s když něčemu nerozumím, tak se jich zeptám. Jak to už u nás bývá tak si nejvíc stěžují ti, co nic nečtou a pak se diví např. že po příjezdu do hotelu se můžou nastěhovat až po 13 hodině a poslední den vystěhovat už v 10 ráno, jak je to všude ve světě bežné a nebo si koupí v lastu nejlevņější hotel za pár korun a požaduje servis, jak v 5 hvezdě. Vzkaz pro Radka – doufám, že dostaneš aspoň spušně zaplaceno, když nemáš nic jinýho na práci než špinit tuhle cestovku a určitě ne jenom tuhle ale i další

od Tomas » 23 úno 2016 04:23

Nikdy v zivote uz stouhle CK …katastrofa…delegatka kynga zamestnanec ck ancora no musel bych psat sproste abych na ni nasel vhodny vyraz proste clovek k nicemu dovolena byla doslova strasna a 40 000 tisic sme z pritelkyni vyhodily z okna v nabidce psano all inclusive atd ale ze uz si muzete dat jen vodu z barelu od 11 hodin vecer pivo atd uz nebylo mozne jedina za 150 kc 0,3dcl tak to uz sem mel chut proskocit necim protoze to je vyyysmech od CK ancora more hnusny 5 metru vrstva travy pri vchodu do more tezkej nezajem ck kdyz sem napsal snad 20 emailu no strasna zkusenost nekomunikoujou a pul roce co sme uz z dovolene doma tak zadna odpoved …….uz nikdy vice hotel sea star beau rivag;-)

Nahoru