od Karel Hořejší » 28 čer 2017 22:05
Dovolená s Čedokem
Využil jsem nabídku Čedoku na pobyt v léčebných lázních Harkány v Maďarsku. Úžasná dovolená. Doprava tam a zpět moderním autokarem rychlá, bezpečná a komfortní. Vzhledem k tomu, že se mi tam velmi líbilo, tak jsem si po dohodě s delegáty Čedoku a následně telefonem přímo s kanceláří v Mostě prodloužil nejprve o jeden týden a posléze o další týden. Musím bohužel konstatovat že CK Čedok není na alternativu prodloužení dovolené na místě vůbec připravena. Nabízel jsem, že zaplatím pobyt Čedoku přímo platební kartou. Bohužel Čedok nemá otevřený účet u žádné banky v Harkány ani v Pécsi. Nabízeli mi ať zaplatím pobyt přímo v hotel, přesto, že jsem měl dohodu s Čedokem a ne s příslušným hotelem, jehož cena byla o 25% vyšší. Nakonec jsem se dohodl s delegátkou Čedoku, že jí podepíšu dohodu na níž byla ofocena má občanka i pas, dle níž zaplatím částku za prodloužení po návratu domů přímo v kanceláři Čedoku v Mostě. Bylo to zřejmě jediné možné řešení a bylo umožněno pouze díky ochotě delegátky Čedoku, sl. Elišky Váchové, která si celé riziko, že zaplatím částku později, vzala na sebe. Bohužel další trable nastaly v kanceláři Čedoku, díky neschopnosti místní zaměstnankyně Květy Krátké, která i přes několik hovorů s nadřízenou neuměla platbu zaúčtovat. Nakonec jsem jí poradil, ať mi vypíše příjmový doklad, na kterém bude uvedeno v předmětu ubytování na příslušný týden a příslušná přijatá částka. Přiznala se mi, že o existenci účetního dokladu nemá ani páru a musel jsem jí radit, jak jej má vyplnit. Nakonec se to vše za mého podstatného přispění podařilo, ale děsí mě, že příště v Čedoku narazím na další neschopnou zaměstnankyni a budu celé to martyrium vytrpět znovu. Na závěr chci vyjádřit svou naději v tom, že Čedok ve svém systému ošetří nějakým způsobem přijatelným pro klienta i pro Čedok samotný a že dostatečně do budoucna vyškolí své zaměstnance, aby byli schopni podobnou záležitost vyřešit.
Dovolená s Čedokem
Využil jsem nabídku Čedoku na pobyt v léčebných lázních Harkány v Maďarsku. Úžasná dovolená. Doprava tam a zpět moderním autokarem rychlá, bezpečná a komfortní. Vzhledem k tomu, že se mi tam velmi líbilo, tak jsem si po dohodě s delegáty Čedoku a následně telefonem přímo s kanceláří v Mostě prodloužil nejprve o jeden týden a posléze o další týden. Musím bohužel konstatovat že CK Čedok není na alternativu prodloužení dovolené na místě vůbec připravena. Nabízel jsem, že zaplatím pobyt Čedoku přímo platební kartou. Bohužel Čedok nemá otevřený účet u žádné banky v Harkány ani v Pécsi. Nabízeli mi ať zaplatím pobyt přímo v hotel, přesto, že jsem měl dohodu s Čedokem a ne s příslušným hotelem, jehož cena byla o 25% vyšší. Nakonec jsem se dohodl s delegátkou Čedoku, že jí podepíšu dohodu na níž byla ofocena má občanka i pas, dle níž zaplatím částku za prodloužení po návratu domů přímo v kanceláři Čedoku v Mostě. Bylo to zřejmě jediné možné řešení a bylo umožněno pouze díky ochotě delegátky Čedoku, sl. Elišky Váchové, která si celé riziko, že zaplatím částku později, vzala na sebe. Bohužel další trable nastaly v kanceláři Čedoku, díky neschopnosti místní zaměstnankyně Květy Krátké, která i přes několik hovorů s nadřízenou neuměla platbu zaúčtovat. Nakonec jsem jí poradil, ať mi vypíše příjmový doklad, na kterém bude uvedeno v předmětu ubytování na příslušný týden a příslušná přijatá částka. Přiznala se mi, že o existenci účetního dokladu nemá ani páru a musel jsem jí radit, jak jej má vyplnit. Nakonec se to vše za mého podstatného přispění podařilo, ale děsí mě, že příště v Čedoku narazím na další neschopnou zaměstnankyni a budu celé to martyrium vytrpět znovu. Na závěr chci vyjádřit svou naději v tom, že Čedok ve svém systému ošetří nějakým způsobem přijatelným pro klienta i pro Čedok samotný a že dostatečně do budoucna vyškolí své zaměstnance, aby byli schopni podobnou záležitost vyřešit.