recenze Neckermann ČR

Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: recenze Neckermann ČR

od Ali Vei » 04 úno 2018 03:53

Přes CK Neckermann jsme si zaplatili zájezd na Kubu, konkrétně do Varadera. Měli jsme sjednanou schůzku s delegátem Tomášem Popelkou. Půl hodiny jsme čekali na recepci a to podotýkám, že jsme přišli o něco dříve. Když jsme chtěli již odejít a zanechat vzkaz na recepci bylo nám sděleno rercepční, že pan delegát Popelka již sedí nahoře v sále a věnuje se páru klientů. Při vstupu na nás koukl a řekl, že na nás už nemá čas. Vrchol arogance a neprofesionálního chování.
Kdo měl koho hledat? My pana delegáta nebo on nás zákazníky ck? Děkuji za informace.

od Petr Maršík » 06 pro 2017 19:43

Moji recenzi na CK Neckermann -Thomas Cook najdete pod datem 30.10.2013. Trvalo to 4 roky, než padl rozsudek u soudu a CK musela vrátit podvodně získaný příplatek + úroky + náklady advokáta. Ale hlavně se prokázalo, že jsou podvodníci. Takže se nebojte se ozvat, i nyní spravedlnost dokáže zvítězit. S Neckermannem nikdy ani zadarmo !!!

od Martina » 18 srp 2017 18:11

Po pročtení několika recenzí o CK jsem se rozhodla podělit o svou zkušenost. Přes CK Neckermann jsme si zaplatili zájezd do Chorvatska, konkrétně do Vodic. Nepatříme mezi klienty, kteří se snaží za každou cenu najít něco špatného na zájezdu, ale služby, od CK v místě dovolené, byly prakticky nulové. Přestože jsme měli v ceně zaplaceného delegáta CK, neobjevila se za celou dobu pobytu na info desce jediná informace o schůzkách či odjezdech pro případné klienty, kteří přijeli autobusem. Při příjezdu nám hotel dal navíc odlišný pokoj, než byl sjednán ve smlouvě. V danou chvíli nebyl delegát opět přítomen. Naštěstí jsme si dokázali pokoj vyřešit sami, neboť jsme ve vybraném hotelu byli již několikrát přes jinou CK. Bylo pro nás velké zklamání, že takováto CK, prezentující se německou kvalitou, poskytuje služby v daném místě na tak špatné úrovni. Danou cestovní kancelář bych proto již nedoporučila.

od Martin K. » 31 črc 2017 15:15

S CK jsem uskutečnil zájezd do Chorvatska. Mám naprosto tristní zkušenost s reklamací tohoto pobytu vzhledem k nefunkčním bazénům u hotelu. CK má výmluvy, že mi o tom informovala předem, že jsem měl k dispozici bazény v jiném hotelu zdarma (kdy bydlí asi tak 1000 lidí), atd. Delegáty už tato CK asi vůbec nepoužívá. Naprostá nespokojenost, nedoporučuji tuto CK nikomu.

od Lenka Sovová » 16 črc 2017 19:25

Bohužel musím sdílet negativní zážitek z dovolené v Bulharsku. Byli jsme se dvěma dětmi (10 a 12 let) na 8-denní dovolené v hotelu Avliga Beach. Odlétali jsme ve 4 hodiny ráno, ve 2 jsme tedy museli být na letišti. Nikdo z nás tudíž celou noc nespal. Cca v půl deváté ráno jsme se dostali na hotel, kde jsme se dozvěděli, že nám ho uvolní až ve 14 hodin. Do té doby jsme byli nuceni se vyčerpaní potulovat po pláži, což všem zkazilo prvotní dojem z dovolené. Chápala bych, že delegátka Alena nebyla s námi na hotelu, co jsme ovšem nikdo nepochopili bylo její chování. Kdokoli z našeho hotelu jí volal, byl nemile překvapen jejím nepříjemným jednáním a absencí potřebných informací. Já sama s ní mluvila třikrát, věděla jen povrchní info a navíc ne vždy dobře. Odpovídala spíše obecné věci, co se dají vyčíst z letáku a bylo zřejmé, že si oblast nikdy sama pořádně neprošla. Netušila např. kde přesně je pošta, kde kotví jediná loď, co z pobřeží vyplouvá a že vůbec něco takového existuje atp. Vše jsme si zjišťovali víceméně sami. To, že byla při odletu zjevně překvapena tím, že pro nás jediné přijel jiný autobus už byla jen třešnička na dortu. Ale všechno by jí člověk asi i prominul, kdyby si odpustila ten neochotný tón. Nemohu posoudit kancelář jako takovou, je to vždy o konkrétním zájezdu. Věřím, že v jiné destinaci, nebo spíše s jinou delegátkou, mohou být klienti spokojeni.

od ZdeněkH » 29 črc 2016 21:22

S CK Neckemann jsme byli letos již po 3., tentokrát na Krétě, a opět jako vždy proběhlo vše tak, jak bylo uvedeno ve smlouvě. Po přistání na letišti Heraklios na nás čekala delegátka, která nás doprovodila do autobusu a ten nás zavezl přímo před náš hotel. Ubytování proběhlo bez problémů. Pokoj odpovídal parametrům uvedených ve smlouvě. Druhý den se přesně ve stanovený čas dostavila delegátka s informacemi o Krétě a nabídkou výletů. Přestože jsme nevyužili žádnou z nabídek, měli jsme tentokrát zapůjčené auto, poskytla nám mapu a vyznačila místa, která bychom mohli navštívit. Dva dny před odletem nám CK zaslala SMS s potvrzeným časem odjezdu na letiště. V den odjezdu dorazil před náš hotel, přesně na čas, autobus, který nás odvezl na letiště. Delegátka nás odvedla až k naší odbavovací přepážce.

Možná naše spokojenost s touto CK pramení z toho, že jsme s ní nemuseli řešit žádnou reklamaci, Tomu se vždy snažíme maximálně předejít tím, že si projdeme recenze daného ubytovacího zařízení. Letos jsme po přečtení těchto recenzí měli jisté obavy, takže jsme se před objednávkou dotázali přímo pracovnice CK, zda nemá s daným hotelem nějakou zkušenost. Odpověděla nám, že shodou okolností v něm byla její kolegyně ubytována v loňském roce a byla naprosto spokojená.

od Zdeněk » 25 črc 2016 21:40

Systém Neckermann? Pěkní podvraťáci.Společnost byla z minulosti zvyklá, že katalogový prodej jí dělá to pravé antré. Skončilo.Nyní to funguje tak, že se snaží zákazníka především získat. Až je lapen tak je to loterie.Podaří se nebo nepodaří.Koupili jsme si zájezd s Neckermann WIEN.Preciznost rakouské cestovky …. kdeže! Už v letadle do destinace všichni okolo dostávali v rámci letenky občerstvení.Jen na nás zbyla omluva a nabídka placeného pití i jídla. V destinaci nebyl delegát.V případě potřeby si zavolejte.Divili se němci i rakušané. Takže se napsala kvalifikovaná stížnost i s fotografiemi.Vřele poděkovali .. ale že nějaká satisfakce absolutně nebude.Dobře.Pokud jsou takoví šetřílci jistě tak šetří na všem. Všem doporučuji důrazné NE! I když ze začátku jsou milí a vstřícní, zbytek je loterie.Vyjde nebo nevyjde.Pokud nevyjde, čekejte hlavu v písku a trapné výmluvy.I když budete kupovat přes Invii nebo Zajezdy.cz pečlivě si pohlídejte skutečného pořadatele zájezdu.

od Láďa » 29 kvě 2016 19:46

Souhlasím. Měl jsem možnost na lyžích poznat přístup různých cestovek v jednom penzionu a ten „náš“ Neckerman byl nejhorší !!!! prodat zájezd a nestarat se to jim jde dobře

od vasek batek » 29 kvě 2016 14:12

Nejezdete s CK Neckermann.Byli jsme s jejich videnskou pobockou na Mallorce.Diletanti.Na hotelu zadny delegat zadne informace.Vsechny ostatni cestovky meli konfortni informace.Mi si pripadali jak opustene ovecky.Na letisti v Palma Mallorca pritom se to jejich delegaty hemzilo.Takze jen takove divadlo pro nove cestujici.Pokud si chcete usetrit nervy nikdy se ani ockem nepodivejte na tuto neseriozni CK.A to kdysi byvala panecku zavedena znacka!

od Lenka » 28 dub 2016 21:14

Naprosto otřesná CK … Jestli to je kvalit z Německa tak ať táhnou odkud přišli. Prodejci neví naprosto žádné informace … Jednou to jde zarezervovat pak to zase nejde, system nejde, bezte na jinou pobočku a když už komečně zarezrvujete zájezd tak to opravdu stojí za to. Ihned po přijezdu nás dali do pokoje bez oken, delegát nám řekl, že to bude řešit zítra, protože je nemocný na SOS lince nám bylo sděleno, že se musíme obrátit na delegáta. Volala jsem prodejkyni, lae ta už dala výpovèď, tahle mi řekla, že ona končí další týden, protože je to normální, že Neckermanna nikdo nevydrží… To me vsak nezajímá, já chtěla vyřesit svuj problem. Druhy den delgat dorazil s tim, ze to budeme muset vydrzet. Coz byl vrchol. Na zaklade reklamace jsem ondrzela sleva 5 tis. Na dalsi dovolenou s touto CK. Diky, ale nam uz to stacilo. Naprosto NE NE NE

Nahoru