od Lenka Sovová » 16 črc 2017 19:25
Bohužel musím sdílet negativní zážitek z dovolené v Bulharsku. Byli jsme se dvěma dětmi (10 a 12 let) na 8-denní dovolené v hotelu Avliga Beach. Odlétali jsme ve 4 hodiny ráno, ve 2 jsme tedy museli být na letišti. Nikdo z nás tudíž celou noc nespal. Cca v půl deváté ráno jsme se dostali na hotel, kde jsme se dozvěděli, že nám ho uvolní až ve 14 hodin. Do té doby jsme byli nuceni se vyčerpaní potulovat po pláži, což všem zkazilo prvotní dojem z dovolené. Chápala bych, že delegátka Alena nebyla s námi na hotelu, co jsme ovšem nikdo nepochopili bylo její chování. Kdokoli z našeho hotelu jí volal, byl nemile překvapen jejím nepříjemným jednáním a absencí potřebných informací. Já sama s ní mluvila třikrát, věděla jen povrchní info a navíc ne vždy dobře. Odpovídala spíše obecné věci, co se dají vyčíst z letáku a bylo zřejmé, že si oblast nikdy sama pořádně neprošla. Netušila např. kde přesně je pošta, kde kotví jediná loď, co z pobřeží vyplouvá a že vůbec něco takového existuje atp. Vše jsme si zjišťovali víceméně sami. To, že byla při odletu zjevně překvapena tím, že pro nás jediné přijel jiný autobus už byla jen třešnička na dortu. Ale všechno by jí člověk asi i prominul, kdyby si odpustila ten neochotný tón. Nemohu posoudit kancelář jako takovou, je to vždy o konkrétním zájezdu. Věřím, že v jiné destinaci, nebo spíše s jinou delegátkou, mohou být klienti spokojeni.
Bohužel musím sdílet negativní zážitek z dovolené v Bulharsku. Byli jsme se dvěma dětmi (10 a 12 let) na 8-denní dovolené v hotelu Avliga Beach. Odlétali jsme ve 4 hodiny ráno, ve 2 jsme tedy museli být na letišti. Nikdo z nás tudíž celou noc nespal. Cca v půl deváté ráno jsme se dostali na hotel, kde jsme se dozvěděli, že nám ho uvolní až ve 14 hodin. Do té doby jsme byli nuceni se vyčerpaní potulovat po pláži, což všem zkazilo prvotní dojem z dovolené. Chápala bych, že delegátka Alena nebyla s námi na hotelu, co jsme ovšem nikdo nepochopili bylo její chování. Kdokoli z našeho hotelu jí volal, byl nemile překvapen jejím nepříjemným jednáním a absencí potřebných informací. Já sama s ní mluvila třikrát, věděla jen povrchní info a navíc ne vždy dobře. Odpovídala spíše obecné věci, co se dají vyčíst z letáku a bylo zřejmé, že si oblast nikdy sama pořádně neprošla. Netušila např. kde přesně je pošta, kde kotví jediná loď, co z pobřeží vyplouvá a že vůbec něco takového existuje atp. Vše jsme si zjišťovali víceméně sami. To, že byla při odletu zjevně překvapena tím, že pro nás jediné přijel jiný autobus už byla jen třešnička na dortu. Ale všechno by jí člověk asi i prominul, kdyby si odpustila ten neochotný tón. Nemohu posoudit kancelář jako takovou, je to vždy o konkrétním zájezdu. Věřím, že v jiné destinaci, nebo spíše s jinou delegátkou, mohou být klienti spokojeni.