recenze TopFly

Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: recenze TopFly

od Miroslav D. » 22 kvě 2018 02:18

Zájezd Topfly - Kappadokia pro seniory - Turecko

"Dobrý den,

zasíláme Vám shrnutí našich dojmů z Vašeho zájezdu. Jsme znechucení.

Stížnost na Vaši paní delegátku Turecko - asi paní Zuzana?

Dobrý den,


Zájezd Topfly - Kappadokia pro seniory - Turecko

Jsme nespokojeni. Pro nás je nepříjemné takto se vyjadřovat. I na zájezdu jsme paní delegátce naznačovali a zeptali se, ale její reakce a odpovědi nás hned odehnaly ve stylu už mne neotravujte a všechno je problém. Toto si nezasloužíme. Vaše paní Delegátka, nepříjemná, jméno, těžké říci paní Zuzana?Turecký pan delegát jí oslovil Suzi, takže jsme v polovině zájezdu zjistili, že je to tedy asi paní Zuzana. Nikdy více. Neslušná, hrubá, nevhodné řeči, neprofesionální paní na své dovolené, se svým programem. Jedna mapa a nějaké povídání o Turecku, co si každý sám přečte. Pořád měla svůj program, nevěnovala se, neřekla nám,kdyby jsme něco potřebovali, ať se ozveme, nesdělila nikdy, kde bydlí, kdyby se někomu něco stalo, co dělat, kde ji najít, několikrát jsme ji hledali, vždy marně, nezajímala se nikdy zda naše bydlení a strava je v pořádku, zda v autobuse není někomu špatně, zda se někdo neztratil, ke konci nás nepočítala vůbec, to jsme mohli jet samy. Nezajímala se zda skupinka je na místě, když už nám něco povykládala,pár vět, tam je to a tam toto, sraz v tolik a vše stihnete.Jediné, co této paní šlo velmi dobře a co neustále opakovala, byl prodej zájezdů, balíčků, pití v Eurech a vybírání peněz apod. A také ironické komentáře, že jsme jediní, kdo si nezakoupil balíček Balony. Nezájem o nás seniory. Empatie, bohužel, nebyla. Ani slušnost. Ví, že se neozveme a že ostatní senioři jsou slušní, neotravují, nestěžují si a nechají si všechno vnutit. Hrozné. I pána s berlemi nám bylo líto. Nikdy nepočkala až dojde na sraz, kde nám něco řekla. Vůbec nebyla ohleduplná. Copak senioři znají místní zvyky, jazyk, stravu, zacházení s kartou, například, jak otevřít pokoj nebo jak co funguje?Proč paní delegátka nemohla jít s nimi a pomáhat, dohlédnout pár minut na to, až se ubytujeme?Sdělit, co kde je v okolí, co je výhodné, co je bezpečné, na co si dát pozor apodobně. Za co je placená?Aby prodávala a užívala si svoji dovolenou a večeře a dostávala dárky a provize od prodejců. Stará paní v hotelu dostala vanu do které nemohla vstoupit. Místo,aby staří lidé měli všichni sprchový kout, stačí pár minut práce a ověřit si, zda je všechno v pořádku, stačí se zeptat a jít s nimi, když se jdou ubytovat a pak teprve se starat o sebe a svoje zájmy.Na hotelech byl nepořádek, chuchvalce bordelu, vlasy byly vždy všude.Čekat hodinu v prvním hotelu na úklid pokojů na chodbě?Ano, někdo čekal jen pul hodiny. Jezdit s kufrem nahoru a dolu a stát na chodbě, zda už je nebo není uklizeno?Ani omluva - nic, sprosté jednání. Paní delegátka se nejdříve sama jela ubytovat a nás tam nechala čekat. Nezajímalo jí to, jako vždy.
Hotel v horách,hrůza, vypadal, jak starý penzion, nejhorší bylo, že byl bez výtahu!Museli jsme tahat naše kufry nahoru bez výtahu, ano jen 2 patra. Kdyby aspoň paní delegátka zajistila, že personál hotelu nám pomůže s kufry nahoru nebo pan delegát.
Spoléháte se na to,ze senioři nečtou webové stránky a že se bojí si stěžovat, že se spokojí se vším, protože věří ve Vaši slušnost.
Abychom všechno nekritizovali, strava byla většinou dobrá a velký výběr, nejhorší byl hotel v horách, nedoplňovalo se a bylo zde hodně turistů, když byla formou bufetového výběru byla strava dobrá, přestože většinou jsme nevěděli, co to je a nikdo nám to nevysvětlil a i krajina Turecka byla krásná, hory a skály pěkné, pan řidič byl také dobrý.Jinak je to Hyenismus. Nezlobte se, je to odporné.
Ale také to nucení kupovaní nápojů, drahých za Eura, kupovat si 2 dcl vody nebo kávy za 2 až 4 Eura. Pro nás to bylo pro nás stresující a nepříjemné. Obsluha restaurace pak na nás byla nazlobená a nám z toho nebylo dobře. Stáli u nás a pořád sledovali, to bylo nepříjemné. A vybírat pro lidi,co mají plat opět peníze v Eurech na přilepšenou?Dva delegáti na nic a řidič. Ano ,pro řidiče na drobnost ano, ale říkat si o papírové bankovky a ještě dávat taxy, abychom daly každému za každý den částku? pro tureckoněmeckého placeného delegáta?pro vás placená paní delegátko?Sprosté. Nemáme slov. Vybrala jste si další peníze na Vaši zábavu na úkor seniorů. Je nám z toho špatně.Byly bychom rádi, kdyby jste nám zaslali i jméno a příjmení této paní. A kdyby jste jí to také laskavě sdělili.

S pozdravem "

Re:

od Miroslav » 22 kvě 2018 02:16

Hanák píše:
19 čer 2015 08:35
byl jste s nima někdo v Turecku?
bohužel byli, nucené nákupy, honičky, nepořádek,lepší je jet sám.


"Dobrý den,

zasíláme Vám shrnutí našich dojmů z Vašeho zájezdu. Jsme znechucení.

Stížnost na Vaši paní delegátku Turecko - asi paní Zuzana?

Dobrý den,


Zájezd Topfly - Kappadokia pro seniory - Turecko

Jsme nespokojeni. Pro nás je nepříjemné takto se vyjadřovat. I na zájezdu jsme paní delegátce naznačovali a zeptali se, ale její reakce a odpovědi nás hned odehnaly ve stylu už mne neotravujte a všechno je problém. Toto si nezasloužíme. Vaše paní Delegátka, nepříjemná, jméno, těžké říci paní Zuzana?Turecký pan delegát jí oslovil Suzi, takže jsme v polovině zájezdu zjistili, že je to tedy asi paní Zuzana. Nikdy více. Neslušná, hrubá, nevhodné řeči, neprofesionální paní na své dovolené, se svým programem. Jedna mapa a nějaké povídání o Turecku, co si každý sám přečte. Pořád měla svůj program, nevěnovala se, neřekla nám,kdyby jsme něco potřebovali, ať se ozveme, nesdělila nikdy, kde bydlí, kdyby se někomu něco stalo, co dělat, kde ji najít, několikrát jsme ji hledali, vždy marně, nezajímala se nikdy zda naše bydlení a strava je v pořádku, zda v autobuse není někomu špatně, zda se někdo neztratil, ke konci nás nepočítala vůbec, to jsme mohli jet samy. Nezajímala se zda skupinka je na místě, když už nám něco povykládala,pár vět, tam je to a tam toto, sraz v tolik a vše stihnete.Jediné, co této paní šlo velmi dobře a co neustále opakovala, byl prodej zájezdů, balíčků, pití v Eurech a vybírání peněz apod. A také ironické komentáře, že jsme jediní, kdo si nezakoupil balíček Balony. Nezájem o nás seniory. Empatie, bohužel, nebyla. Ani slušnost. Ví, že se neozveme a že ostatní senioři jsou slušní, neotravují, nestěžují si a nechají si všechno vnutit. Hrozné. I pána s berlemi nám bylo líto. Nikdy nepočkala až dojde na sraz, kde nám něco řekla. Vůbec nebyla ohleduplná. Copak senioři znají místní zvyky, jazyk, stravu, zacházení s kartou, například, jak otevřít pokoj nebo jak co funguje?Proč paní delegátka nemohla jít s nimi a pomáhat, dohlédnout pár minut na to, až se ubytujeme?Sdělit, co kde je v okolí, co je výhodné, co je bezpečné, na co si dát pozor apodobně. Za co je placená?Aby prodávala a užívala si svoji dovolenou a večeře a dostávala dárky a provize od prodejců. Stará paní v hotelu dostala vanu do které nemohla vstoupit. Místo,aby staří lidé měli všichni sprchový kout, stačí pár minut práce a ověřit si, zda je všechno v pořádku, stačí se zeptat a jít s nimi, když se jdou ubytovat a pak teprve se starat o sebe a svoje zájmy.Na hotelech byl nepořádek, chuchvalce bordelu, vlasy byly vždy všude.Čekat hodinu v prvním hotelu na úklid pokojů na chodbě?Ano, někdo čekal jen pul hodiny. Jezdit s kufrem nahoru a dolu a stát na chodbě, zda už je nebo není uklizeno?Ani omluva - nic, sprosté jednání. Paní delegátka se nejdříve sama jela ubytovat a nás tam nechala čekat. Nezajímalo jí to, jako vždy.
Hotel v horách,hrůza, vypadal, jak starý penzion, nejhorší bylo, že byl bez výtahu!Museli jsme tahat naše kufry nahoru bez výtahu, ano jen 2 patra. Kdyby aspoň paní delegátka zajistila, že personál hotelu nám pomůže s kufry nahoru nebo pan delegát.
Spoléháte se na to,ze senioři nečtou webové stránky a že se bojí si stěžovat, že se spokojí se vším, protože věří ve Vaši slušnost.
Abychom všechno nekritizovali, strava byla většinou dobrá a velký výběr, nejhorší byl hotel v horách, nedoplňovalo se a bylo zde hodně turistů, když byla formou bufetového výběru byla strava dobrá, přestože většinou jsme nevěděli, co to je a nikdo nám to nevysvětlil a i krajina Turecka byla krásná, hory a skály pěkné, pan řidič byl také dobrý.Jinak je to Hyenismus. Nezlobte se, je to odporné.
Ale také to nucení kupovaní nápojů, drahých za Eura, kupovat si 2 dcl vody nebo kávy za 2 až 4 Eura. Pro nás to bylo pro nás stresující a nepříjemné. Obsluha restaurace pak na nás byla nazlobená a nám z toho nebylo dobře. Stáli u nás a pořád sledovali, to bylo nepříjemné. A vybírat pro lidi,co mají plat opět peníze v Eurech na přilepšenou?Dva delegáti na nic a řidič. Ano ,pro řidiče na drobnost ano, ale říkat si o papírové bankovky a ještě dávat taxy, abychom daly každému za každý den částku? pro tureckoněmeckého placeného delegáta?pro vás placená paní delegátko?Sprosté. Nemáme slov. Vybrala jste si další peníze na Vaši zábavu na úkor seniorů. Je nám z toho špatně.Byly bychom rádi, kdyby jste nám zaslali i jméno a příjmení této paní. A kdyby jste jí to také laskavě sdělili.

S pozdravem

..."

od Martin Matějka » 30 bře 2018 10:31

Dobrý den, 21.3.2018 jsme se vrátili ze zájezdu do SAE s CK Top Fly. Zájezd byl dobře zorganizovaný na čemž má svůj velký podíl i průvodkyně p. Daniela.Ubytovaní v obou hotelech bylo velmi dobré, fakultativní výlety splnily naše očekávání. Děkujeme za krásných osm dní strávených v Emirátech.
Ivana a Martin Matějkovi

od Jana Spejchlíková » 17 bře 2018 15:39

Dobrý den, 15.3.2018 jsme se vrátily z poznávacího zájezdu CK Top Fly do SAE a chtěly bychom touto cestou poděkovat za výborně zorganizovaný zájezd a perfektní službyprůvodkyně p.Daniely. Ubytování i jídlo bylo na jedničku, žádné nedostatky jsme neshledaly, všechny zastávky včetně návštěvy tržišť apod byly v dostačujícím časovém prostoru, nikdo nás nenutil nic kupovat, nikdo nám nic nevnucoval, bylo na uvážení každého z nás co si chceme koupit a co ne. Ještě jednou děkujeme za krásnou dovolenou Jana Spejchlíková a Alena Novotná

od Libuše Špinková » 09 bře 2018 22:59

S Top Fly Pammukale a super zájezd. Delegátka Petra Kloučková je úžasná. Radí si zájezd zopakujeme.

od Jitka Cutychová » 08 bře 2018 18:05

Dobrý den,včera jsme se vrátili ze zájezdu v SAE,plno krásných zážitků,úžasné průvodkyně Věra a Daniela.Jen nám celý pobyt pokazilo ubytování v hotelu ROYAL GRAND v Sharjah.Nefungovali zásuvky,světlo na stropě jen mžouralo a když vše přišli opravit tak řekli nefunguje,když jme chtěli lampičku lamp no,všichni na pokoji je měli,my jsme v noci chodili s baterkou jak na táboře,ta byla na pokoji k dispozici.Jídlo v tomto hotelu nestálo za nic .Druhý hotel velký luxus a jídlo o mnoho lepší.Zájezd doporučuji,ale jednou stačí luxus a bohatství nenahradí klid a pohodu.

od Věra Bébarová » 03 led 2018 20:08

Když čtu recenzi od Beny, tak vidím, že od našeho zájezdu do SAE před rokem a půl se nic nezměnilo. Průvodkyně Jana je stále stejně trapná… Zážitky, které jsme s ní měli, jsme dlouho bavili společnost…

od Bena » 03 led 2018 19:04

Zájezdy s CK Top Fly doporučujeme, ovšem pokud není průvodkyně Jana. Je to neochotná, přespříliš rázná paní, která klienty jen doveze na určité místo a ztratí se. V SAE s námi neabsolvovala žádnou prohlídku, vždy šla někam odpočívat. Její kritika uvedená v předchozích recenzích je naprosto oprávněná. Pokud s námi jezdila v autobuse, podávala vyčerpávající informace, ale to bylo vše.
Výlety nás nutila koupit hned ihned po přistání, pak prý to nebude možné. Byl to záměr prodat drahé zájezdy (bez potvrzení o zaplacení), dříve, než klienti zjistí, že na recepcích hotelů, kde jsme byli ubytováni, stojí stejné zájezdy o 20-30 % méně.
Pak byly některé výlety chytře sloučeny, ačkoliv jsme si je zaplatili každý zvlášť včetně dopravy (např. návštěva Moderní Dubaje a Mall centra a výjezd na nejvyšší budovu světa Burj Khalifa). Takže doprava byla zaplacena 2 x.
Vrcholem byla ale návštěva Tradiční Dubaje, kde jsme měli na prohlídku velkého známého tržiště čas asi 30 min. s tím, že nám to bohatě stačí, že ona ví, o čem mluví. Byla to vychytralost, která nám zabránila navštívit jiné obchůdky, než ten jeden, kam nás zavedla ke svým známým prodejcům. Tam nás nehorázně okradli (např. pytlík bonbonů z velbloudího mléka za 350,- Kč, trocha kadidla za tisícovku apod..) Ovšem ona odcházela poslední s plnou taškou dárků, bezpochyby na náš úkor !!! Jak se nám podařilo v posledních minutách zjistit, např. šafrán stál jinde až 20 x méně, kadildo za babku, apod. a dalo se výhodněji smlouvat.Všichni v autobuse jsme měli vztek, že jsme jí „nalítli“ a nevymohli jsme si delší čas a individuální prohlídku tržiště. Čas by na to byl, odvezla nás pak do hotelu, jehož jméno jsme předem neznali a do večera bylo pak času dost.
Něco podobného se odehrálo při cestě k Indickému oceánu. Zastávka na ovocném trhu, kde prý koupíme věci, které jinde neseženeme, např. datlový sirup. Když pomineme to, že se nám trhovci snažili prodat 2 roky prošlé výrobky, byla to její další lež za provizi. Ve všech supermarketech byl sirup i doporučené datle k dostání v různých druzích i levnější. Takže nedejte na její „rady“ ohledně nakupování a projděte si sami obchody v místech ubytování !.
A prosím, nekupujte na předváděčkách, nebo vás vyjde např. kožená bunda i na několik desítek tisíc. Zblbnou vás tam tím, že říkají na střídačku ceny v dirhamech, eurech, dolarech, spočítají část v hotovosti, zbytek na kartu a pak se nestačíte divit.
Úplně něco jiného byl poznávací zájezd Top Fly na Severní Kypr s průvodkyní Zuzanou a někdy se navíc zúčastnila i průvodkyně Petra. Zuzana byla vynikající po všech stránkách, všude s námi, výklad daleko nad rámec jejích povinností, zajímalo ji vše,hlavně spokojenost klientů. Totéž bylo u Petry. Obrovský rozdíl proti arogantní Janě, u které dle jejích slov nebylo spoustu věcí její povinnosti a opravdu neporadila vůbec nic. Pouze když z toho měla prospěch, viz. nákupy.

od Marta Tomaskova » 03 zář 2017 22:37

S dětmi jsme si vybrali Bulharsko a to zejména díky příznivé ceně cestovky. Děti byly poprvé u moře a já s manželem jsme měli z Bulharska trošku obavy. Vše však bylo brzy rozptýleno čistým hotelem přímo u pláže. Cestovní ruch musí být v Bulharsku na velkém vzestupu, všechno šlapalo velmi dobře a všichni byli moc ochotný. Dovolená by to byla perfektní, nebýt úrazu našeho syna. Pracovník CK nám pomohl s vyřízením veškerých náležitostí v nemocnici. S prací Topfly jsem byla maximálně spokojená. S pozdravem Marta.

od Maruška » 30 srp 2017 14:11

CK Topfly, chtěli bychom s manželem poděkovat za krásnou dovolenou v hotelu PALACE v Bulharsku. Odjížděli jsme trochu s obavami, ale vše bylo perfektní jak z hlediska hotelu, tak přímo i Vaší kanceláře. Hotel je čistý, jídlo chutné a personál velmi příjemný. Můžeme doporučit pro rodiny s dětmi. Bazény jak pro děti, tak i pro dospělé. Děkujeme

Nahoru