od Petr C. » 26 črc 2017 06:58
Včera jsme se vrátili s Egypta z tydeního pobytu v hotelu Hilton Waterfalls z letoviska Sharm El Sheikh. Přestože jsme už navštívili během deseti let 40x Egypt a máme různé především pozitivní skušenosti z této země, to co jsme zažili s cestovní kanceláří a především s jejíma dvěma delegáty je pro nás obrovskou noční můrou. Přestože Exim vydává tento hotel jako Exim quality s takovou hrůzou co do stravování, špíny a chování místních hostů jsme se ještě nesetkali. Rozhodli jsme se pět párů hned po prvním dnu tento hotel vyměnit za jiný. To co následovalo ze strany delegátů této cestovní kanceláře, zejména nějaké Míši,asi ukrajinského původu a jejího zřejmě manžela, Ahmeda arabského původu při žádosti o jakoukoliv nápravu nelze vůbec ani popsat. Naprosté odmítání cokoliv řešit, různé výmluvy, utíkání ze schůzek. Neschopnost a neochota těchto delegátů gradovali do nadávek, že jsme darebáci, zbohatlici i dalšími urážky na naši adresu. Vše vyvrcholilo, kdy nám delegátem Ahmedem byli roztrhány reklamační protokoli s řevem, že na stížnosti nemáme nárok a své problémy si můžeme řešit v České republice. Od této doby s námi přestali komuníkovat a i přes volání na nouzovou linku do České republiky se nic nezměnilo. Po neustálem volání a doslova doprošování se nám povedlo teprve čtvrtý den změnit hotel s doplatky. Tohle se nám povedlo jenom díky našim známým, kteří komunikovali s tímto pracovníkem v anglickém jazyku, česky neuměl. Ten vybral peníze a ani nechtěl vystavit potvrzení o vybrání doplatku, přestože jsme potvrzení požadovali.. Bohužel jsme na tyto a další vydírání ze strany těchto delegátů jsme museli přistoupit, protože jinak bychom zřejmě trčeli na tomto hotelu ještě dnes. Celou záležitost budeme řešit nyni v České republice a zřejmě máme velké štěstí, že část tohoto chování i trhání reklamačních protokolů zaznamenali hosté na mobil. To, co nám předvedli tito delegáti cestovní kanceláře Exim, kdy nás doslova uráželi, nebojím se napsat vydírali a následně nechali napospas při problémech v cizí zemi je velkou ostudou. Nerad si někomu stěžuji, ale opravdu varuji před tímto hotelem světoznáme značky a hlavně před těmito delegáty, kteří vůbec nepochopili, že jejich úloha je pomáhat lidem na hotelu, ale dělají ostudu cestovní kanceláři EXIM..Samozřejmě i s velkýma problémama jsme pořídili i fota.
Včera jsme se vrátili s Egypta z tydeního pobytu v hotelu Hilton Waterfalls z letoviska Sharm El Sheikh. Přestože jsme už navštívili během deseti let 40x Egypt a máme různé především pozitivní skušenosti z této země, to co jsme zažili s cestovní kanceláří a především s jejíma dvěma delegáty je pro nás obrovskou noční můrou. Přestože Exim vydává tento hotel jako Exim quality s takovou hrůzou co do stravování, špíny a chování místních hostů jsme se ještě nesetkali. Rozhodli jsme se pět párů hned po prvním dnu tento hotel vyměnit za jiný. To co následovalo ze strany delegátů této cestovní kanceláře, zejména nějaké Míši,asi ukrajinského původu a jejího zřejmě manžela, Ahmeda arabského původu při žádosti o jakoukoliv nápravu nelze vůbec ani popsat. Naprosté odmítání cokoliv řešit, různé výmluvy, utíkání ze schůzek. Neschopnost a neochota těchto delegátů gradovali do nadávek, že jsme darebáci, zbohatlici i dalšími urážky na naši adresu. Vše vyvrcholilo, kdy nám delegátem Ahmedem byli roztrhány reklamační protokoli s řevem, že na stížnosti nemáme nárok a své problémy si můžeme řešit v České republice. Od této doby s námi přestali komuníkovat a i přes volání na nouzovou linku do České republiky se nic nezměnilo. Po neustálem volání a doslova doprošování se nám povedlo teprve čtvrtý den změnit hotel s doplatky. Tohle se nám povedlo jenom díky našim známým, kteří komunikovali s tímto pracovníkem v anglickém jazyku, česky neuměl. Ten vybral peníze a ani nechtěl vystavit potvrzení o vybrání doplatku, přestože jsme potvrzení požadovali.. Bohužel jsme na tyto a další vydírání ze strany těchto delegátů jsme museli přistoupit, protože jinak bychom zřejmě trčeli na tomto hotelu ještě dnes. Celou záležitost budeme řešit nyni v České republice a zřejmě máme velké štěstí, že část tohoto chování i trhání reklamačních protokolů zaznamenali hosté na mobil. To, co nám předvedli tito delegáti cestovní kanceláře Exim, kdy nás doslova uráželi, nebojím se napsat vydírali a následně nechali napospas při problémech v cizí zemi je velkou ostudou. Nerad si někomu stěžuji, ale opravdu varuji před tímto hotelem světoznáme značky a hlavně před těmito delegáty, kteří vůbec nepochopili, že jejich úloha je pomáhat lidem na hotelu, ale dělají ostudu cestovní kanceláři EXIM..Samozřejmě i s velkýma problémama jsme pořídili i fota.