od Kent » 07 zář 2017 17:11
My opravdu neměli žádné vážné problémy.
Vrátili jsme se z Kréty (hotel IRO, Hersonisses) 2.9. v 02:00 SEČ do Brna. Letadlo mělo při odletu 50 minut sekyru, ale co se dá dlěat.
Ale vezmu to od začátku.
Voucher – ano, mají v propozicích napsáno, že to posílají 7-5 dnů předem. Také jsme to museli urgovat a poslali to kamžitě do emailu. Pak už problém nebyl s ničím. Z Brna odlet v 19:20 SEČ, přílet do Herakliónu 22:50 místního času. Na letišti zmatky s kufry, ale za to Pantour nemohl. Asi po 50 minutách jsme hledali „někoho“ a šli s davem. Nikde nikdo, až potom nás napadlo jít podél ulice se stánky různých CK, než jsem narazili na stánek Pantour. Uf…..
Tam nám slšena dala instrukce a řekla číslo autobusu. Pak nás všechny přečetla (nikdo kupodivu nechyběl) a řekla nám na které zastávce kdo vystupuje. To se obešlo bez problémů.
Po příjezdu do hotelu nás uvítala sympatická recepční, nabídla nám pokoje a večeři. (zde byl asi jediný zádrhel) My nepochopili, že je tovečeře, na kterou máme z polopenze nárok a že při odlětu končíme snídaní. (Instrkce obdržené n letišit hovořili přesně naopak a byly špatné napsané). Když jsme se později patli na tohle delegáta Hynka (mladý klučina, asi brigádník) řekl nám, že je to jasné a že když jsme začínali snídaní, končíme večeří. Hotel nám ale řekl jasně, že jsme večeři při příjezdu odmítli (že nám ji nabízeli 2x) a tudíž končíme snídaní. Pak nám odstřihli nármaky (asi pro jistotu). Delegát nám po nšem dotazu napsal SMS (druhý den) že je to jinak, že to ověřoval a že skutečně nám byla večeře nabídnuta při příletu a my ji odmítli. Abych pravdu řekl, jíst o půlnoci se nám nechtělo a mysleli jsme, že nám to hotel nabízí jako gesto dobré vůle, jenže oni to tak brali automaticky. Jak to mám ale do prkýnka vědět, když instrukce hovořili v tom smyslu, že když přejedeme po večeři, začínáme snídaní a tím pádem máme končit večeří. Jenře pokoje se museli vykldit do 12:00 místního času a tudíž jsme už nebyli jejich klienty. Ten kdo měl all inclusiv (bydleli na hotelu Sergio, do kterého jsme chodili na stravu) to měli jené. Těch se nikod na nic neptal a normálě večeři dostali. No hotel se nad námi slitoval (asi si mysleli své) a večeři nám pak poskytli. Takže tohle byl jediný zádrhel.
V hotelu byla nástěnka, kde byl den před odletem zveřejněn čas kdy pro nás přijede bus. Čekali jsme před hotelem. Bohužel bus měl 20 minut sekyru a to z toho důvodu, že na někoho zapoměli. Tak se řidič musel pro ně vracet. Chudáci…kdyby se dlegátovi neozvali, asi by museli jet taxíkem. My si byli jak na trní, ale nakonec příjezd na letiště v dobrém čase, na přidělení GATe jsme ještě čekali. kontrola bez problémů. Letadlo stejně odlétalo se zpožděním a byly na letišti docela zmatky. Ale s tím už Pantour neměl nic společného.
Co se týká služeb delgáta, nebylo to sice na 100%, ale snažil se. Informační schůzka byla opět vyvěšena na nástěnce hotelu a proběhla v pohodě. Delegát nám tedy sdělil základní zeměpisné údaje, něco k památkám a neopomenul nám nabídnout dost drahé zájezdy. My s díky odmítli a zajistili si to sólo. Výlet na ostroch Chrisi Island nás vyšel o mnoho levněji a byli jsme pány svého času. Ob den pak návštěva pláže Matala na jihu Kréty a po cestě památky jako Gordina a Faistos. Takže my si opravdu nemůžeme (až na nedorozumění s večeří při příletu) stěžovat. Netvrdím, že u jiných CK to funguje hůře nebo stejně, ale jak píšu – celkové se nám dovolená vydařila a tak nemohu na tu cestovku nadávat. Možná jsme měli jen „velké štěstí“, kdo ví….Jak to tady čtu, tak asi většina z vás má diametrálně odlišné zkušenosti než my.
Na ruhou stranu, pokud by Pantour byla až tak hrozná CK, tak nechápu jak můžou tak dlouho fungovat na trhu? Možná, kdybychom nedostali tu závěrečnou večeři, asi byl byl kritičtější, ale nic by to nezměnilo na celkovém výborném dojmu z Kréty a Řecka jako takového. Prostě pláže a moře, strava i hotel splnily nače očekávání. Tak přeji jen všem ostatním a,by se jim budoucí dovolená vydařila alespoň tak jako ta naše.
Jídlo bylo tématicky řazeno. Každý den byla jiná kuchyně. My nejvíce využívaly jejich – Řeckou, pokud to bylo možné. Pláž je v dosahu cca 300m ale platí se za lehátko a slunečník 5 Euro. ubytování bylo luxusní. Každý den nám paní uklízečka uklízela a dávala čisté ručníky. Nic si ani za to nevzala. Pokud jsem jí chtěla dát dižko, tak osobně. Měli jsme All inclusive a stálo to za to. každý večer i během dne se o zábavu starali mladí animátoři, kteří byly báječný.
Když jsme po odjížděli, tak s námi na letiště jela delegátka Marika, která s námi byla po celou dobu odbavení a s každým z nás se osobně rozloučila a popřála „šťastný let“ – až se mi do očí vyhrnuly slzy dojetím, když jsme se spolu loučily. Jako by to byla naše letitá známá. Tak vřelé loučení se jen tak nevidí. Prý nás „Čechy“ mají v Řecku rádi a je to opravdu znát
Všem, kdo se chcete podívat do Řecka, vřele doporučuji Ostrov Kos navštívit s cestovní kanceláří PANTOUR.
Vaše Monika K.
My opravdu neměli žádné vážné problémy.
Vrátili jsme se z Kréty (hotel IRO, Hersonisses) 2.9. v 02:00 SEČ do Brna. Letadlo mělo při odletu 50 minut sekyru, ale co se dá dlěat.
Ale vezmu to od začátku.
Voucher – ano, mají v propozicích napsáno, že to posílají 7-5 dnů předem. Také jsme to museli urgovat a poslali to kamžitě do emailu. Pak už problém nebyl s ničím. Z Brna odlet v 19:20 SEČ, přílet do Herakliónu 22:50 místního času. Na letišti zmatky s kufry, ale za to Pantour nemohl. Asi po 50 minutách jsme hledali „někoho“ a šli s davem. Nikde nikdo, až potom nás napadlo jít podél ulice se stánky různých CK, než jsem narazili na stánek Pantour. Uf…..
Tam nám slšena dala instrukce a řekla číslo autobusu. Pak nás všechny přečetla (nikdo kupodivu nechyběl) a řekla nám na které zastávce kdo vystupuje. To se obešlo bez problémů.
Po příjezdu do hotelu nás uvítala sympatická recepční, nabídla nám pokoje a večeři. (zde byl asi jediný zádrhel) My nepochopili, že je tovečeře, na kterou máme z polopenze nárok a že při odlětu končíme snídaní. (Instrkce obdržené n letišit hovořili přesně naopak a byly špatné napsané). Když jsme se později patli na tohle delegáta Hynka (mladý klučina, asi brigádník) řekl nám, že je to jasné a že když jsme začínali snídaní, končíme večeří. Hotel nám ale řekl jasně, že jsme večeři při příjezdu odmítli (že nám ji nabízeli 2x) a tudíž končíme snídaní. Pak nám odstřihli nármaky (asi pro jistotu). Delegát nám po nšem dotazu napsal SMS (druhý den) že je to jinak, že to ověřoval a že skutečně nám byla večeře nabídnuta při příletu a my ji odmítli. Abych pravdu řekl, jíst o půlnoci se nám nechtělo a mysleli jsme, že nám to hotel nabízí jako gesto dobré vůle, jenže oni to tak brali automaticky. Jak to mám ale do prkýnka vědět, když instrukce hovořili v tom smyslu, že když přejedeme po večeři, začínáme snídaní a tím pádem máme končit večeří. Jenře pokoje se museli vykldit do 12:00 místního času a tudíž jsme už nebyli jejich klienty. Ten kdo měl all inclusiv (bydleli na hotelu Sergio, do kterého jsme chodili na stravu) to měli jené. Těch se nikod na nic neptal a normálě večeři dostali. No hotel se nad námi slitoval (asi si mysleli své) a večeři nám pak poskytli. Takže tohle byl jediný zádrhel.
V hotelu byla nástěnka, kde byl den před odletem zveřejněn čas kdy pro nás přijede bus. Čekali jsme před hotelem. Bohužel bus měl 20 minut sekyru a to z toho důvodu, že na někoho zapoměli. Tak se řidič musel pro ně vracet. Chudáci…kdyby se dlegátovi neozvali, asi by museli jet taxíkem. My si byli jak na trní, ale nakonec příjezd na letiště v dobrém čase, na přidělení GATe jsme ještě čekali. kontrola bez problémů. Letadlo stejně odlétalo se zpožděním a byly na letišti docela zmatky. Ale s tím už Pantour neměl nic společného.
Co se týká služeb delgáta, nebylo to sice na 100%, ale snažil se. Informační schůzka byla opět vyvěšena na nástěnce hotelu a proběhla v pohodě. Delegát nám tedy sdělil základní zeměpisné údaje, něco k památkám a neopomenul nám nabídnout dost drahé zájezdy. My s díky odmítli a zajistili si to sólo. Výlet na ostroch Chrisi Island nás vyšel o mnoho levněji a byli jsme pány svého času. Ob den pak návštěva pláže Matala na jihu Kréty a po cestě památky jako Gordina a Faistos. Takže my si opravdu nemůžeme (až na nedorozumění s večeří při příletu) stěžovat. Netvrdím, že u jiných CK to funguje hůře nebo stejně, ale jak píšu – celkové se nám dovolená vydařila a tak nemohu na tu cestovku nadávat. Možná jsme měli jen „velké štěstí“, kdo ví….Jak to tady čtu, tak asi většina z vás má diametrálně odlišné zkušenosti než my.
Na ruhou stranu, pokud by Pantour byla až tak hrozná CK, tak nechápu jak můžou tak dlouho fungovat na trhu? Možná, kdybychom nedostali tu závěrečnou večeři, asi byl byl kritičtější, ale nic by to nezměnilo na celkovém výborném dojmu z Kréty a Řecka jako takového. Prostě pláže a moře, strava i hotel splnily nače očekávání. Tak přeji jen všem ostatním a,by se jim budoucí dovolená vydařila alespoň tak jako ta naše.
Jídlo bylo tématicky řazeno. Každý den byla jiná kuchyně. My nejvíce využívaly jejich – Řeckou, pokud to bylo možné. Pláž je v dosahu cca 300m ale platí se za lehátko a slunečník 5 Euro. ubytování bylo luxusní. Každý den nám paní uklízečka uklízela a dávala čisté ručníky. Nic si ani za to nevzala. Pokud jsem jí chtěla dát dižko, tak osobně. Měli jsme All inclusive a stálo to za to. každý večer i během dne se o zábavu starali mladí animátoři, kteří byly báječný.
Když jsme po odjížděli, tak s námi na letiště jela delegátka Marika, která s námi byla po celou dobu odbavení a s každým z nás se osobně rozloučila a popřála „šťastný let“ – až se mi do očí vyhrnuly slzy dojetím, když jsme se spolu loučily. Jako by to byla naše letitá známá. Tak vřelé loučení se jen tak nevidí. Prý nás „Čechy“ mají v Řecku rádi a je to opravdu znát :-)
Všem, kdo se chcete podívat do Řecka, vřele doporučuji Ostrov Kos navštívit s cestovní kanceláří PANTOUR.
Vaše Monika K.