recenze Pantour

Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: recenze Pantour

od Jaspar » 01 lis 2017 20:56

Po příletu na řecký ostrov Rhodos 25.6.2017 jsme obdrželi příletové informace že paní delegátka za námi přijde až 3 den, což nás trošku zarazilo když jsme tam byli pouze na 8 dní ale to jsme ještě přešli. Když přišel osudný den D kdy měla paní delegátka dojít tak nějak nedorazila. Po telefoní urgenci nám bylo sděleno že o nás NEVÍ nicméně jsme se domluvili a sešli se. Vše nám povykládala a nedostatky na pokoji také vyřešila. Zbytek dovči jsme si užili a přišel čas odjezdu na nástěnce bylo napsáno odjezd v 6 ráno. když v půl 7 autobus nepřijel tak jsme se snažili dovolat delegátce a ta měla vypnutý telefon. A tak jsme se vydali na letiště samovolně s obavami o odlet letadla. Dostali jsme se tam a hned jsme reklamovali že autobus pro nás nepřijel. Paní delegátka z jiného místa to s námi řešila, nicméně výsledek byl takový že autobus pro nás přijel v a odlet by jsme stihli. Tím vše skončilo. Po příletu jsme napsali stížnost kde jsme vše vylíčili a jako odpověď nám na naše stížnosti toto:

cituji dopis

„Delegátku jste kontaktoval až 3 den, ta se vás dotázala, zda chcete, aby osobně za vámi na hotel přijela. Řekl jste jí, že o osobní schůzku nemáte zájem. Delegátka vám zodpověděla vaše otázky po telefonu a i vám upřesnila, že informace k odletu najdete na info nástěnce“

V den odletu byl vypsán předpokládaný pick up u vašeho hotel v cca 06:15. Čas odletu byl v 08:55 a check-in se uzavírá 45 minut před odletem. Byl tedy velký časový prostor pro váš transfer, který trvá od hotelu na letiště pár minut. Transfer bohužel zpoždění měl, avšak byl stále v limitu dojezdu letiště. Delegátka bohužel žádný zmeškaný hovor neměla, pouze řidič volal do kanceláře, že jste do transferu nenastoupili, dle sdělení časové posloupnosti jste se museli u hotelu minout. Je nám líto, avšak rozhodnutí nečekat na transfer a jet na letiště taxi službou, bylo pouze vaše osobní svobodné rozhodnutí. Ohledně zmiňované ceny nám místní taxi služba sdělila, že cena 50 € za cestu na letiště neodpovídá, obvyklá cena je 20€ – 25€, pokud by si řidič chtěl „přivydělat“ tak max. 35€, ale v žádném případě 50€.

Takže z CK Pantour už nikdy více!!

od Vendys » 26 zář 2017 15:14

Já jsem tedy zatím s cestovkou Pantour žádný problém (asi naštěstí) neměla. Letos jsem s nimi byla s manželem na Krétě, stejně tak jako minulý rok. Hotel Horizon Beach, Jak někdo píše, že jsou Řekové špindíry, tak to já mám úplně jinou zkušenost, každý den byl pokoj uklizen a dokonce za pouhých 8 dní 2x převlečeno ložní prádlo, ručníky čisté obden. Hotel jsem navštívila již po čtvrté a cestovka nám zařídila i požadovaný pokoj…. Řekové, aspoň tedy v tomhle hotelu jsou příjemní a usměvavý. Každý rok je v hotelu něco zrekonstruováno a vylepšeno. Delegát Hynek se na info schůzku dostavil tak jak nám bylo řečeno, ale jelikož jsme jeho služby nepotřebovali dále jsme s ním byli ve spojení přes tel.(dokonce využíval českou sim).
Počasí nám také vyšlo, terním 16-23.9., teplota cca 30stupňů +/- 3.
Letiště v Heraklionu je prostě takové jaké je…..
Celkový dojem z dovolené je pro mne velice dobrý a doufám, že se tam za rok zase vrátím….

od Jaroslava » 25 zář 2017 20:27

Do Egypta jezdím již 6let a nic horšího než jet s CK Pantour jsem nezažila. Nejdříve byl odložen let o 17hodin o další 2 hodiny na letišti, let s egyptskou let. společností je také adrenalinový zážitek. Spát jsem šla až ve 04.00ho. ráno, takže druhý den dovolené jsem prospala. Při odletu nahlášeny opět 2 hodiny zpoždění , které se na letišti změnily ve 3 hodiny. Jiné CK neměly žádné zpoždění.
KAŽDÉHO VARUJI PŘED CK PANTOUR. Možná by si manažéři této CK měli vyzkoušet cestu na dovolenou, kterou nabízejí svým zákazníkům.

od Kent » 07 zář 2017 17:11

My opravdu neměli žádné vážné problémy.
Vrátili jsme se z Kréty (hotel IRO, Hersonisses) 2.9. v 02:00 SEČ do Brna. Letadlo mělo při odletu 50 minut sekyru, ale co se dá dlěat.
Ale vezmu to od začátku.
Voucher – ano, mají v propozicích napsáno, že to posílají 7-5 dnů předem. Také jsme to museli urgovat a poslali to kamžitě do emailu. Pak už problém nebyl s ničím. Z Brna odlet v 19:20 SEČ, přílet do Herakliónu 22:50 místního času. Na letišti zmatky s kufry, ale za to Pantour nemohl. Asi po 50 minutách jsme hledali „někoho“ a šli s davem. Nikde nikdo, až potom nás napadlo jít podél ulice se stánky různých CK, než jsem narazili na stánek Pantour. Uf…..
Tam nám slšena dala instrukce a řekla číslo autobusu. Pak nás všechny přečetla (nikdo kupodivu nechyběl) a řekla nám na které zastávce kdo vystupuje. To se obešlo bez problémů.
Po příjezdu do hotelu nás uvítala sympatická recepční, nabídla nám pokoje a večeři. (zde byl asi jediný zádrhel) My nepochopili, že je tovečeře, na kterou máme z polopenze nárok a že při odlětu končíme snídaní. (Instrkce obdržené n letišit hovořili přesně naopak a byly špatné napsané). Když jsme se později patli na tohle delegáta Hynka (mladý klučina, asi brigádník) řekl nám, že je to jasné a že když jsme začínali snídaní, končíme večeří. Hotel nám ale řekl jasně, že jsme večeři při příjezdu odmítli (že nám ji nabízeli 2x) a tudíž končíme snídaní. Pak nám odstřihli nármaky (asi pro jistotu). Delegát nám po nšem dotazu napsal SMS (druhý den) že je to jinak, že to ověřoval a že skutečně nám byla večeře nabídnuta při příletu a my ji odmítli. Abych pravdu řekl, jíst o půlnoci se nám nechtělo a mysleli jsme, že nám to hotel nabízí jako gesto dobré vůle, jenže oni to tak brali automaticky. Jak to mám ale do prkýnka vědět, když instrukce hovořili v tom smyslu, že když přejedeme po večeři, začínáme snídaní a tím pádem máme končit večeří. Jenře pokoje se museli vykldit do 12:00 místního času a tudíž jsme už nebyli jejich klienty. Ten kdo měl all inclusiv (bydleli na hotelu Sergio, do kterého jsme chodili na stravu) to měli jené. Těch se nikod na nic neptal a normálě večeři dostali. No hotel se nad námi slitoval (asi si mysleli své) a večeři nám pak poskytli. Takže tohle byl jediný zádrhel.
V hotelu byla nástěnka, kde byl den před odletem zveřejněn čas kdy pro nás přijede bus. Čekali jsme před hotelem. Bohužel bus měl 20 minut sekyru a to z toho důvodu, že na někoho zapoměli. Tak se řidič musel pro ně vracet. Chudáci…kdyby se dlegátovi neozvali, asi by museli jet taxíkem. My si byli jak na trní, ale nakonec příjezd na letiště v dobrém čase, na přidělení GATe jsme ještě čekali. kontrola bez problémů. Letadlo stejně odlétalo se zpožděním a byly na letišti docela zmatky. Ale s tím už Pantour neměl nic společného.
Co se týká služeb delgáta, nebylo to sice na 100%, ale snažil se. Informační schůzka byla opět vyvěšena na nástěnce hotelu a proběhla v pohodě. Delegát nám tedy sdělil základní zeměpisné údaje, něco k památkám a neopomenul nám nabídnout dost drahé zájezdy. My s díky odmítli a zajistili si to sólo. Výlet na ostroch Chrisi Island nás vyšel o mnoho levněji a byli jsme pány svého času. Ob den pak návštěva pláže Matala na jihu Kréty a po cestě památky jako Gordina a Faistos. Takže my si opravdu nemůžeme (až na nedorozumění s večeří při příletu) stěžovat. Netvrdím, že u jiných CK to funguje hůře nebo stejně, ale jak píšu – celkové se nám dovolená vydařila a tak nemohu na tu cestovku nadávat. Možná jsme měli jen „velké štěstí“, kdo ví….Jak to tady čtu, tak asi většina z vás má diametrálně odlišné zkušenosti než my.
Na ruhou stranu, pokud by Pantour byla až tak hrozná CK, tak nechápu jak můžou tak dlouho fungovat na trhu? Možná, kdybychom nedostali tu závěrečnou večeři, asi byl byl kritičtější, ale nic by to nezměnilo na celkovém výborném dojmu z Kréty a Řecka jako takového. Prostě pláže a moře, strava i hotel splnily nače očekávání. Tak přeji jen všem ostatním a,by se jim budoucí dovolená vydařila alespoň tak jako ta naše.
Jídlo bylo tématicky řazeno. Každý den byla jiná kuchyně. My nejvíce využívaly jejich – Řeckou, pokud to bylo možné. Pláž je v dosahu cca 300m ale platí se za lehátko a slunečník 5 Euro. ubytování bylo luxusní. Každý den nám paní uklízečka uklízela a dávala čisté ručníky. Nic si ani za to nevzala. Pokud jsem jí chtěla dát dižko, tak osobně. Měli jsme All inclusive a stálo to za to. každý večer i během dne se o zábavu starali mladí animátoři, kteří byly báječný.
Když jsme po odjížděli, tak s námi na letiště jela delegátka Marika, která s námi byla po celou dobu odbavení a s každým z nás se osobně rozloučila a popřála „šťastný let“ – až se mi do očí vyhrnuly slzy dojetím, když jsme se spolu loučily. Jako by to byla naše letitá známá. Tak vřelé loučení se jen tak nevidí. Prý nás „Čechy“ mají v Řecku rádi a je to opravdu znát :-)
Všem, kdo se chcete podívat do Řecka, vřele doporučuji Ostrov Kos navštívit s cestovní kanceláří PANTOUR.
Vaše Monika K.

od Monika Křivská » 04 zář 2017 23:33

Dobrý den,

jsem ráda, že na tento portál jsem se dostala až po naší dovolené, jinak bych se bála odletět. To co se zde píše o cestovní kanceláři PANTOUR já nemohu říci, že bych nebyla spokojena. Ba naopak. jsem VELMI spokojená s touto cestovní kanceláří a všem vřele doporučuji navštívit Řecko ostrov Kos – destinace Mastichari, Hotel Gaia Roayl.
Při příletu na ostrov Kos 21.8.2017 nás přivítala delegátka cestovní kanceláře PANTOUR – Marika Kelesidou, která nám rozdala při vítací dopisy, kde jsme byly seznámeni s ostrovem Kos a časy schůzek s delegátem. Přiletěli jsme ráno v 9h místního času a hned po příjezdu na hotel nám dali pásky a mohli jsme jít na snídani, která byla vnikající! Schůzka s delegátem byla ve 12h. Zde nás přivítala mladá delegátka Gábinka Matějková, která byla moc příjemná. Doporučila nám kam se na Kosu jet podívat, pokud chceme sami podnikat výlety na tomto překrásném ostrově. Nabídla nám, že i zajistí zapůjčení aut, které jsme využily na to, abychom ostrov procestovali. Dále nám nabídla 2 fakultativní výlety. jeden byl na tři nedaleké ostrovy a ten druhý, na který jsme jeli i my, byl ostrov Nýseros se sopečným kráterem (druhým největším na světě), který delegovala naše delegátka Gábinka. Byl to velmi krásný zážitek. Na tento výlet budu moc ráda vzpomínat. i sopečný kámen jsem si odvezla domů :-). Slečna Gábinka se nám všem chovala velmi přátelsky. Doporučila nám restauraci, kde dělali výborné skopové maso, vynikající rajčatovou zmrzlinu, která je jejich specialitou a další vynikající speciality ostrova Nýseros. I našim dětem se líbilo vstřícné chování naší delegátky. Nádherně dokázala vyprávět zajímavosti ostrova. bylo na ní vidět, že jí ta práce s lidmi moc baví.
Jídlo bylo tématicky řazeno. Každý den byla jiná kuchyně. My nejvíce využívaly jejich – Řeckou, pokud to bylo možné. Pláž je v dosahu cca 300m ale platí se za lehátko a slunečník 5 Euro. ubytování bylo luxusní. Každý den nám paní uklízečka uklízela a dávala čisté ručníky. Nic si ani za to nevzala. Pokud jsem jí chtěla dát dižko, tak osobně. Měli jsme All inclusive a stálo to za to. každý večer i během dne se o zábavu starali mladí animátoři, kteří byly báječný.
Když jsme po odjížděli, tak s námi na letiště jela delegátka Marika, která s námi byla po celou dobu odbavení a s každým z nás se osobně rozloučila a popřála „šťastný let“ – až se mi do očí vyhrnuly slzy dojetím, když jsme se spolu loučily. Jako by to byla naše letitá známá. Tak vřelé loučení se jen tak nevidí. Prý nás „Čechy“ mají v Řecku rádi a je to opravdu znát :-)
Všem, kdo se chcete podívat do Řecka, vřele doporučuji Ostrov Kos navštívit s cestovní kanceláří PANTOUR.
Vaše Monika K.

od Lucie Ševčíková » 13 srp 2017 01:32

Čerstvá zkušenost s cestovní kanceláří Pantour a hotelem Joanna na Korfu…ani jedno už nemíním opakovat.Hotel jsem vybírala kvůli jeho inzerovanému domáckému prostředí a klidu,již první noc kdy jsme na hotel dorazili,nás čekalo překvapení ve formě dvou nalitých anglických „dam“,které bydlely pod námi,od půlnoci do čtyř do rána řev na balkoně,spát se nedalo ani se zavřenými dveřmi,při pokusu o ranní řešení s delegátkou,mi bylo řečeno,že to sice nahlásí,ale nijak neovlivní,což byla její oblíbená věta.Toto i přes další stížnosti pokračovalo po celou dobu pobytu,hotel je navíc u poměrně frekventované silnice,kde celou noc jezdí lidé na motorkách.Co jim nelze upřít je čistota,úklid kromě neděle každý den,horší už to bylo s jídlem,nejsme nijak nároční,bohužel stále dokola opakující se jídlo,dva druhy vysušeného masa,rozvařená rýže i zelenina,která se většinou nesnědla,byla tedy na večeři přimíchána do rýže nebo těstovin,to by bylo,aby se toho nezbavili,polévky bez chutě,ovoce k snídani kromě kompotované broskve vůbec žádné,k svačině neustále tousty,které lezly po třech dnech každému i ušima.Že bychom měli možnost ochutnat řeckou kuchyni….ani náhodou.Delegátka Markéta bohužel nevyřeší nic,její odpověď na vše je „toto neovlivním“.Zaplaceno jsme měli za sedm dní,sedmý den už ,ale nemůžete obývat pokoj,ráno vás vykoupnou,kufry zaparkujete u záchodků a celý den se pak už jen modlíte,aby jste seděli v letadle,odlétáte bez možnosti sprchy i jakéhokoliv zkulturnění před cestou domů.Klimatizace za poplatek,v pořádku,zaplatili jsme 35 euro opět na sedm dní,z nichž jeden den nefungovala a ten poslední den,ji už jaksi nemáte šanci využít,peníze vám bohužel nikdo nevrátí.Rozhodně tedy doporučuji zvolit jiný hotel i cestovku.

od Markéta Ch. » 04 srp 2017 22:23

S PANTOUR UŽ NIKDY. ZRUŠILI NÁM ZÁJEZD 12 HODIN PŘED ODLETEM. BEZ OMLUVY.

V pátek 28.8. jsme si koupili zájezd zakythos (odlet za týden, tedy 4.8 – týden předem), invia potvrdila, že zájezd mají, my ho zaplatili invii na účet a přišla nám i smlouva. S tím, že pokyny k odjezdu obdržíme cca 3-5 dnů před odjezdem. Ještě středu nic nepřišlo, tak jsme jim asi 7krát volali a oni že to řeší s cestovní kanceláří Pantour, její zájezd přeprodávají. Ani ve čtvrtek se s Invie nikdo neozval, tak jsme ve čtvrtek ráno volali přímo do Pantouru, tam dopoledne řekli, že to řeší, že to hned pošlou. Ještě ve dvanáct nic neposlali, v jednu volali, že nemají hotel a shání náhradní ubytování. O půl třetí volali, že nic nesehnali a že zájezd stornují. Bez omluvy, bez ničeho. Letět jsme měli přitom v pátek v pět hodin ráno, tudíž být ve tři na letišti. Kolegyně byla tou dobou už na cestě do Prahy a měly jsme obě vyblokovanou dovolenou.
Invia nevěděla co s tím, zaměstnanci nám nebyli schopni celou dobu odpovědět, co se děje a jestli vůbec letíme. Kdy jsme se dozvěděli, že Pantour zájezd stornoval, tak jsme hledali s kolegyní nový a našli jiný zájezd. S LUCIÍ ZÍKOVOU z této kanceláře jsme se dohodli, že pojedeme od jiné o cestovky o den později jinam, výběr byl ale dost omezený. Jako satisfakci nám ale paní Zíková velkoryse slíbila pojištění zadarmo

Jaké bylo ale překvapení, když si za zájezd, který prodávali na webovkách za 12 900, naúčtovali 13 670…to už jsme opravdu nevěřili, že je tohle vůbec možné. Využili naší nepozornosti, kdy jsme celý den řešili zrušený zájezd a ještě nás natáhli alespoň takto. SI INVII A PANTOUREM UŽ NIKDY!

od Pavlína R. » 26 črc 2017 03:58

CK Pantour velmi zklamala.V dubnu jsem objednala (a zaplatila 50% ceny-termín pobytu od 15.7.) dovolenou na Krétě, Kokkini Chani, hotel Blue Sky Beach. Chtěli jsme klidnější místo, ubytování v apartmánu pro 3 osoby. Po příletu do Heraklionu nám delegátka ve stánku sdělila, že budeme ubytovaní v jiném hotelu, úplně jiné oblasti – o cca 20 km dál, údajně vyšší kategorie. Hotel možná vyšší kategorie (Hersonissos, Eri Beach), ale pro nás naprosto nevyhovující – obrovské, přeplněné letovisko, pod balkonem podium, kde každý den až do půlnoci probíhala „hudební“ produkce = dunění maxi-reproduktorů, drnčely i okenní tabulky. Pokoj malý, ve třech jsme si připadali jako sardinky. Neměli jsme boty do vody, nepočítali jsme s kamenitou pláží, vstup do vln byl dost náročný (u hotelu Blue Sky nejsou nutné). Delegátka Jarmila do telefonu slíbila, že zjistí situaci a obratem se ozve. Obratem nás odbyla smskou, že vyřešíme druhý den na info schůzce. Na této se věnovala pouze novým klientům a problémům s klimatizací a na náš hovor asi úplně zapomněla. Co třeba aspoň: „omlouváme se, stalo se to a to….“ ????!!! Když jsme o dva dny později hlásili problém s klimatizací a žádali o pomoc, poslala nás na recepci, odkud jí máme znovu zavolat a předat náš telefon recepční a ona bude překládat…??!!! Na informační nástěnce bylo vždy napsáno, kdy info schůzka proběhla – nikoliv kdy proběhne ! Služby hotelu, strava na výbornou. Ale s CK Pantour už nikdy !!

od Veronika Tobolová » 15 črc 2017 16:06

Rhodos-hotel Lardos Bay- 4.-15. 7. Předem chci napsat, že samotný pobyt proběhl v pořádku, se službami hotelu jsme byli spokojeni, což ovšem není zásluha CK Pantour. Dovolenou jsme měli zaplacenou od ledna a asi 3 týdny před odletem CK změnila termín odletu z důvodu nenaplnění kapacity. (??) Jako kompenzaci za problémy s tímto vzniklé nám CK nabídla slevu na tento zájezd a do smlouvy toto uvedla jako přeplatek, který vrací na náš účet 15. 6. Je 15. 7. a přeplatek doposud na účtu nemáme. Proběhlo několik mailových i telefonických urgencí, kdy se pracovnice CK stále vymlouvají na to, že požadavek již předaly na účetní oddělení. V CK Pantour pravděpodobně provádějí platby kvartálně. Po příletu na Rhodos nás nečekala delegátka, ale postarala se o nás jiná CK. Bonusem po příjezdu v noci na hotel bylo to, že pro nás neměli volný pokoj a první noc jsme museli strávit ve vedlejším hotelu-naštěstí vzdáleném jen pár metrů. O tom nás mohla předem informovat naše imaginární delegátka. Tu jsme za celou dobu pobytu neviděli, úvodní schůzka se nekonala. Den před odletem zpět jsme se marně na nástěnce snažili vyčíst čas transferu na letiště. Teprve po sms dotazu jsme se dozvěděli, co jsme potřebovali. Jako z pohádky-delegátka, kterou svět neviděl :-) Shrnutí: Porušení smlouvy ze strany CK, velmi špatná komunikace, nulová práce delegáta. Budeme dále řešit. Pro urychlení komunikace uvádím rezervační číslo: 84384.

od Kristýna Vyskočilocá » 11 črc 2017 22:28

Cestovní kancelář Pantour bych NEDOPORUČILA! Po příletu do ostrov Rhodos nám slečna oznámila, že bydlet v námi vybraném hotelu nebudeme, že nás přesunuli jinam a do lepšího. Už to mě na letišti naštvalo, protože týden před odletem mi přišli veškeré podklady do hotelu, který jme objednali. Když jsme udělali czech in a šli jsme se ubytovat, v našem pokoji bylo 38C a bohužel nefungovala klimatizace. Šli jsme tedy na recepci žádat o spravení. Nejdříve z nám udělali debili a poté mi řekli, že nám tam posílají tachnika, na technika jsme čekali 2 hodiny a nepřišel. Na recepci v hotelu Sun Connect Evita jsem byla ještě 3x. Poté jsem se obrátila na paní delegátku Lindu, aby mi tedy problém s nefunkční klimatizací pomohla vyřešit. Vždy mi jen zavolala, že volala na recepci a že to řeší. Po 22h mi paní Linda řekla, že jim kolísá proud a že to do hodiny zapnou a pokud ne, ať si to vyřeším s recepcí. Tento přístup mě opravdu velice naštval a tak jsem zavolala známému do Prahy, aby mi pomohl problém vyřešit. Argument paní Lindy byl, že spoustu lidí nemá ani kde ubytovat a že my máme alespoň postel! :-D Neschopnost paní delegátky pokračovala i v další den, kdy jsem jí říkala, že večer mi bylo příslíbeno na recepci přestěhování do nového pokoje nebo zprovoznění klimatizace a že vyžaduji, aby to dorešila. Pani Linda mi řekla, že na mě má hodinu, pak jede pryč…:-D Klimatizace byla spuštěna až další den večer, tudíž jsem strávila 2 dny ze 6 opravou klimatizace. Další nedostatky….žádná nástěnka v hotelu s informacemi, na výlet měl být označený autobus CK Pantour..nic takového se nestalo, allinclusive naprosto příšerné, info o tom, kdy si pro nás autobus přijede na letiště jsme nedostali až po mém zaurgování paní Lindy. Celkově bych toto zhodnotila velice neprofesionáně!

Nahoru