od Petra » 22 led 2016 20:26
Měli jsme jet v prosinci o vánočních svátcích. Když jsme chtěli zrušit zájezd pro nedostatek sněhu, tak nás ujišťovali, že sníh máme v ceně, ať nic nerušíme. Sami jsme byli přesvědčeni, že tomu tak není, ale paní z cestovky nás ujišťovala, že my pravdu nemáme. Měli jsme jet do Apricy. 14 dní před odjezdem sníh nebyl, sjezdovky z 50% nejely, tak jsme sami chtěli zájezd zrušit a to mám zavolali z cestovky, že italská strana sama zrušila objednávku a penzion vůbec neotevře, tudíž nám vrátí zpět peníze. Za dvě hodiny byla situace jiná, snad kvůli jedné paní, která tam jezdí několik let se penzion otevře, ale nikdo tam z cestovky nebude, klíče si máme vyzvednou v docela jiném hotelu a tam kde jsme měli být ubytování se děj asi vůle boží. Napsali jsme cestovce, že nepojedeme nikam, kde se nelyžuje a v tu chvíli nám řekli, že pojištění proti nedostatku sněhu v našem zájezdu nebylo a tak nám vrátí z ceny jen 10%. Naše chyba, že jsme se pořádné nepřesvědčili ohledně záruky sněhu, ale jednání cestovky a arogantní a přisprostlý mejl, který nám byl zaslán, nás přesvědčil o tom, že jezdit s nimi už nikdy nikam nebudeme. Jak jsem tady taky četla ohledně autobusů, jezdili jsme kdysi i jejich dopravou, ale byla to vždy katastrofa. Jednak svozy z Ostravy do Prahy – 5 hodin, jednou nešly brzdy, neochota ze strany řidičů, zbytečné prodlevy. Rozhodli jsme se tedy pro vlastní dopravu, ale s touhle cestovkou už nikdy. Neférové a arogantní jednání. přišli jsme o peníze, díky jejich prolhaným zaměstnancům.
Měli jsme jet v prosinci o vánočních svátcích. Když jsme chtěli zrušit zájezd pro nedostatek sněhu, tak nás ujišťovali, že sníh máme v ceně, ať nic nerušíme. Sami jsme byli přesvědčeni, že tomu tak není, ale paní z cestovky nás ujišťovala, že my pravdu nemáme. Měli jsme jet do Apricy. 14 dní před odjezdem sníh nebyl, sjezdovky z 50% nejely, tak jsme sami chtěli zájezd zrušit a to mám zavolali z cestovky, že italská strana sama zrušila objednávku a penzion vůbec neotevře, tudíž nám vrátí zpět peníze. Za dvě hodiny byla situace jiná, snad kvůli jedné paní, která tam jezdí několik let se penzion otevře, ale nikdo tam z cestovky nebude, klíče si máme vyzvednou v docela jiném hotelu a tam kde jsme měli být ubytování se děj asi vůle boží. Napsali jsme cestovce, že nepojedeme nikam, kde se nelyžuje a v tu chvíli nám řekli, že pojištění proti nedostatku sněhu v našem zájezdu nebylo a tak nám vrátí z ceny jen 10%. Naše chyba, že jsme se pořádné nepřesvědčili ohledně záruky sněhu, ale jednání cestovky a arogantní a přisprostlý mejl, který nám byl zaslán, nás přesvědčil o tom, že jezdit s nimi už nikdy nikam nebudeme. Jak jsem tady taky četla ohledně autobusů, jezdili jsme kdysi i jejich dopravou, ale byla to vždy katastrofa. Jednak svozy z Ostravy do Prahy – 5 hodin, jednou nešly brzdy, neochota ze strany řidičů, zbytečné prodlevy. Rozhodli jsme se tedy pro vlastní dopravu, ale s touhle cestovkou už nikdy. Neférové a arogantní jednání. přišli jsme o peníze, díky jejich prolhaným zaměstnancům.