recenze Fischer

Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: recenze Fischer

od Jiří Chalupa » 18 říj 2017 23:52

V září 2017 jsem byl s rodinou v Černé Hoře, Bijela (Herceg Novi), hotel Delfín. Naprosto excelentní dovolená, trochu mě zaskočilo, že jsem si před odjezdem ověřoval v CK rozsah průvodcovských služeb a byl jsem ujištěn, že na místě je delegát, vše bude fungovat. Delegátka byla pouze na telefonu, e-mailem nám doporučila výlety, všechno zafungovala.
Pobyt v hotelu Delfín byl naprosto perfektní. Ubytování, úklid, strava, chování personálu, pláž – všechno senzační, jedna z nejlepších dovolených (byli jsme například Turecko, Egypt, Bulharsko, Kuba, Francie, Itálie…..)
Hotel Delfín mohu doporučit.

od Jarka Némethová » 09 říj 2017 16:33

My létáme s Fischerem 3 roky a jsme spokojeni.Samozřejmě,že vše je o lidech,naše opavská pobočka je super,vždy poradí…poslední 2 pobyty v Bulharsku-v r.2016 hotel Riu Helios Bay…naprostá spokojenost s hotelem,jen jsme psali stížnost na delegátku,která byla naprosto neprofesionální,neuměla nám večer před odletem dát na vědomí,v kolik hodin z hotelu odjíždíme a ani jinak jsme ji vcelku nezajímali. Letos hotel Helena Park,tam taky vcelku vše v pořádku až na pár drobností,ale delegátka příjemná slečna,v ničem nebyl problém.Takže jak říkám,vše je v přístupu a myslím si,že jestli bude u Fischeru dobrá nabídka,tak s nimi zase příští rok poletíme.

od Nová Eva » 07 říj 2017 18:39

Dovolená od 28. 9. do 5. 10. 2017. Komunikace s cestovkou byla zprvu problematická. S pracovnicí, která nás měla na starost, bylo obtížné se spojit. Nakonec se ale objednávka podařila, dotyčná byla velice milá. Odlet ve 4. 45 hodin je pro mimopražské vražedný. Znamená den beze spánku. Let proběhl bezvadně, přistání zcela hladké, bez bolesti v uších. Během letu nám Travel nabídl zdarma vodu. Hotel Funtazia Esperides Beach skvělý. Jídlo, ubytování, služby, odpovídaly čtyřem hvězdičkám. Je skutečností, že vzhledem k velké obsazenosti hotelu, bylo obtížné se dostat do výtahu a že tyto jezdily přetížené. Jde o hotel vhodný pro rodiny s dětmi. V době naší dovolené se zde však rekreovaly pouze hodné, roztomilé, dobře vychované, nijak nadměrně nehlučící děti. Delegátka nás při příletu i odletu čekala na letišti a setrvala zde do doby, než jsme byli všichni naloženi do autobusu, event. odbaveni do letadla, po případ, že by došlo k nějakým komplikacím. Byl to velice hezký pobyt.

od Barbora Suchyňová » 06 říj 2017 15:53

po prvé jsme koupili zájezd s CK Fischer, koupě proběhla po telefonu, máme vždycky 4 podmínky, letecky z Brna, all inklusive, klimatizaci a moře do 200m od hotelu. Zprostředkovatelka byla milá, příjemná, všechny tyto naše podmínky zájezd splňoval. Jednalo se o zájezd na Mallorcu na 14 dnů, cena za dva byla 46 000,- a zájezd jsme kupovali 3 manželské páry, celkem jsme CK daly vydělat 138 000,- Kč. na místě jsme zjistili že nefunguje klimatizace, na recepci nám sdělili, že klimatizace není v ceně zájezdu.
Volali jsme prodejkyni, ta slíbila nápravu, ta spočívala v tom ,že se nám omluvila, že klimatizace opravdu v ceně není a že to přehlídla, a doporučila nám, že po návratu máme zájezd reklamovat. Což jsme udělali, naši reklamaci CK Fischer zamítla, s tím, že jejich prodejkyně sice pochybila, ale my jsme si měli pořádně přečíst obchodní podmínky.
S CK FISCHER již nikdy více. S takovou arogantností a nezájmem o klienty jsem se ještě nesetkala. Hlavně že prodali

od Helena Poláková » 25 zář 2017 18:29

Na dovolené s Fischerem jsem byla po čtvrté a naposledy! Dovolená by byla super, hotel, organizace bez chyby. Ale škoda, že dojem z dovolené zcela zkazil let. Neuvěřitelné a nedůstojné podmínky v letadle. Namačkaní jak dobytek! Nejde ani vstát a to jsem malá 160 cm a štíhlá 55 kg. Natož se pro něco ohnout do kabelky pod sedadlem nebo pro něco, co vám upadne – nemožné. Fakt hrůza!!!!

od Ivana Mahdal » 04 zář 2017 20:22

V cervenci jsme odleteli na prekrasny ostrov Rhodos s CK Fischer. Hotel Calypso prekrasny, sluzby v hotelu a strava – velmi dobre, vrele doporucuji. S CK Fiser vsak jiz NIKDY nepoletime. Par hodin pred odletem nam zmenili konecnou destinaci z Prahy do Brna s tim, ze z Brna nas odveze jina doprava. Napsali jsme na delegatku vyslovny nesouhlas, odpoved z CK byla, ze pokud nenastoupime do letadla na Brno, at se domu dostaneme jak chceme. Predali jsme pravnimu zastupci a budeme resit dale pravni cestou.

od Edita Zlámalová » 03 zář 2017 18:02

Letěli jsme celá rodina letos poprvé. Vybrala jsem CK Fischer díky dobré dlouholeté zkušenosti mamky a jejího partnera, tradici na trhu atd. Zájezd na ostrov Rhodos jsem našla na internetu, chtěla zarezervovat, ale nepodařilo se mi tam dostat pojištění..atd. Druhý den mi volala paní z Call centra, jestli zájezd chci. Odpověděla jsem,že ano a že si zajdu u nás na pobočku. Řekla mi, že to není nutné, že vše uděláme přes telefon. OK, vyřízeno, pokyny poslány včas, stálo v nich, že čas zpátečního transferu si musíme ověřit na těch a těch stránkách a řidiči tamní společnosti předat voucher – přišlo mi to podivné, ale budiž. Při příletu na Rhodos nám zástupkyně CK oznámila, že máme balíček DYNAMIX a musíme si vyhledat autobus MTS 75. Na parkovišti stálo několik autobusů, 2 byly označeny Fischer, ale zástupkyně CK před autobusy nám řekla, že máme balíček Dynamix, tudíž s nimi nejedeme. Podařilo se nám najít autobus č. 75, který ale nebyl označená MTS, ale CK PANTOUR. Řidič mi potvrdil, že podle hotelu patříme k němu (komunikace v AJ). Takže v autobuse nás přivítala delegátka CK Pantour, (samozřejmě překvapená, proč má brát klienty CK Fischer, ale řidič jí řekl, že jsme „jeho“) řekla základní informace o ostrově… atd. Na hotelu byla večer schůzka s delegátkou CK Fischer, která se mě zeptala, jestli vím, že máme balíček DYNAMIX, tudíž jsme mimo hlavní skupinu – no od příletu jsem to věděla. Delegátka jinak byla velmi ochotná, pravidelně jsme ji potkávali, myslím, že se vůbec nezastavila, čas zpátečního transferu mi poslala SMS, to jsme již jeli avizovanou společností MTS. Dívala jsem se, co vlastně má být balíček DYNAMIX – má to být dovolená upravená dle Vašich potřeb – no nevím – letecká společnost jediná, letecká linka a časy letů stejné jako ostatní klienti, ale my jsme prostě byli „mimo“, v potvrzení zájezdu není uvedeno, že se jedná o balíček DYNAMIX, mělo mi to být podivné od začátku, zájezd nešel zaplatit přes – v potvrzení uvedenou možnost -platební bránu, platba nešla zkontrolovat na www. stránkách po uvedení čísla smlouvy (neexistovala – vše řešeno s Call centrem), informace k pojištění a telefon na asistenční službu uvedeny na jedné stránce v PdF. u voucheru, který si nechával hotel, kartičky pojištění žádné …..atd. No (díky znalosti alespoň základů AJ) jsme to zvládli, ale když člověk letí poprvé tak tak nějak chce splynout s ostatními cestujícími vybrané CK.

od Petr Nováček » 31 srp 2017 14:27

Mám podobnou zkušenost, jako mnoho ostatních, tedy dost negativní.Jako-by se vše v posledních letech zhoršovalo. Loni na Mallorce super. Ve většině případů vždy záleží na kvalitní a zodpovědné delegátce, či delegátovi, neboť drobnosti se dají lehce vyřídit, nebo vysvětlit. Letos tedy v Bulharsku, Slunečné pobřeží, no a docela katastrofa. Za trezor na pokoji, cca100.Kč na den a trezor s klíčem…To by nebylo ještě tak nejhorší, ale trapný infantilní program pro děti, organizovaný tzv. animátorkami. Je to pro ně docela dobrá a levná dovolená v podstatě bez starostí. Vybírali jsme letos hlavně proto, že jsme s sebou měli 9ti letou vnučku. Neočekávali jsme sice mnoho, ale zklamání předčilo očekávání. Kolem hotelového bazénu veškeré místo přeplněné lehátky a k tomu arogantní německy a anglicky mluvící turisté. Pro české děti v podstatě NIC. Zaplatili jsme za zájezd docela dost, tedy bychom nemuseli být hosté druhé kategorie, to ovšem asi Fischer nemůže zcela ovlivnit. Organizace fakultativních zájezdů, je samostatná kapitola. Ne k vůli dopravní situaci, jak bylo obhajován pozdní návrat z půldenního zájezdu, tedy již se nestihl oběd, ale z důvodu pozdního odjezdu a zajíždění a sběr turistů na tento výlet i ve vzdálenějších destinací, stejně pak při návratu, bylo předem jasné, že se návrat opozdí. Delegátka jen pokrčila rameny a konstatovala, že od 17ti hod. je otevřen bufet. Uspěchaný celodenní zájezd do Varny s návštěvou „delfinária“, raději komentovat nebudu…Shrnutím je, že v příštím roce velmi zvážíme s kým a kam. Čtyřhvězdičkový hotel nebudu jmenovat…

od Eva Dobrá » 11 srp 2017 23:51

Čekala jsem na reklamaci. Dopadla jak u jiných lidí – zamítá se. Marně jsem situaci nafotila, marně volal delegátům, psala týden slohovku – reklamaci. Oni Vám odepíšou předem připravenou šablonou-za ubytování může hotel…Potom tedy nechápete, za co jste cestovce zaplatili…nenesou za nic odpovědnost, hotel asi nevybírali a nedoporučovali…v kanceláři vám ukážou dvě fotky (ty nejlepší), pak se ale ode všeho distancují. Delegáti nemají s cestovkou moc společného, jsou na ŽL, takže na ně nikdo nemůže a vypínají telefon. S FISCHEREM už nikdy! Naprostá arogance a drzé chování, předražené zájezdy, kdy zaplacená částka neodpovídá kvalitě! Od té doby, co ji koupil Komárek je to děsivé. Komárku, seš na prču! Styď se!

od Petr Klimeš » 27 črc 2017 23:32

S CK Fischer jsme byli na dovolené na ostrově Kos a zažili jsme tam, bohužel, zemětřesení. Tato stresující situace se nám podařila zvládnout vlastními silami a opravdu to je velice nepříjemné. Ale člověk si říká, máme tady delegátku, tak ta nám snad pomůže, ale ouvej… Ostatní delegátky z konkurenčních cestovek ještě tu noc objížděly všechny hotely na ostrově Kos a zjišťovaly, zda jsou jejich klienti v pořádku a zda nepotřebují nějakou pomoc. Jen naše delegátka jaksi zapomněla, že má na ostrově své klienty a mohla by se zeptat, zda něco nepotřebují. Druhý den po zemětřesení jsem to nevydržel a zavolal jsem jí kolem 11,00 našeho času a mám za to, že jsem jí snad probudil. Na mé dotazy, zda má informace o situaci na ostrově, zda můžeme být ještě nějak ohroženi a zda má jejich cestovka nějaký krizový plán, tak mi odpověděla, že nic neví a mám kontaktovat centrálu v ČR. Takže super podpora….., na další mé dotazy byla velice nepříjemná!! Z toho jsem si udělal jasný obrázek o této „renomované“ cestovní kanceláři a mám jasno do budoucna. JIŽ NIKDY NEPOJEDU S CESTOVNÍ KANCELÁŘÍ FISCHER !! Víte, působí to na mne dojmem, zaplať a drž ústa…. TAKŽE: NEDOPORUČUJI !!!

Nahoru