od Edita Zlámalová » 03 zář 2017 18:02
Letěli jsme celá rodina letos poprvé. Vybrala jsem CK Fischer díky dobré dlouholeté zkušenosti mamky a jejího partnera, tradici na trhu atd. Zájezd na ostrov Rhodos jsem našla na internetu, chtěla zarezervovat, ale nepodařilo se mi tam dostat pojištění..atd. Druhý den mi volala paní z Call centra, jestli zájezd chci. Odpověděla jsem,že ano a že si zajdu u nás na pobočku. Řekla mi, že to není nutné, že vše uděláme přes telefon. OK, vyřízeno, pokyny poslány včas, stálo v nich, že čas zpátečního transferu si musíme ověřit na těch a těch stránkách a řidiči tamní společnosti předat voucher – přišlo mi to podivné, ale budiž. Při příletu na Rhodos nám zástupkyně CK oznámila, že máme balíček DYNAMIX a musíme si vyhledat autobus MTS 75. Na parkovišti stálo několik autobusů, 2 byly označeny Fischer, ale zástupkyně CK před autobusy nám řekla, že máme balíček Dynamix, tudíž s nimi nejedeme. Podařilo se nám najít autobus č. 75, který ale nebyl označená MTS, ale CK PANTOUR. Řidič mi potvrdil, že podle hotelu patříme k němu (komunikace v AJ). Takže v autobuse nás přivítala delegátka CK Pantour, (samozřejmě překvapená, proč má brát klienty CK Fischer, ale řidič jí řekl, že jsme „jeho“) řekla základní informace o ostrově… atd. Na hotelu byla večer schůzka s delegátkou CK Fischer, která se mě zeptala, jestli vím, že máme balíček DYNAMIX, tudíž jsme mimo hlavní skupinu – no od příletu jsem to věděla. Delegátka jinak byla velmi ochotná, pravidelně jsme ji potkávali, myslím, že se vůbec nezastavila, čas zpátečního transferu mi poslala SMS, to jsme již jeli avizovanou společností MTS. Dívala jsem se, co vlastně má být balíček DYNAMIX – má to být dovolená upravená dle Vašich potřeb – no nevím – letecká společnost jediná, letecká linka a časy letů stejné jako ostatní klienti, ale my jsme prostě byli „mimo“, v potvrzení zájezdu není uvedeno, že se jedná o balíček DYNAMIX, mělo mi to být podivné od začátku, zájezd nešel zaplatit přes – v potvrzení uvedenou možnost -platební bránu, platba nešla zkontrolovat na www. stránkách po uvedení čísla smlouvy (neexistovala – vše řešeno s Call centrem), informace k pojištění a telefon na asistenční službu uvedeny na jedné stránce v PdF. u voucheru, který si nechával hotel, kartičky pojištění žádné …..atd. No (díky znalosti alespoň základů AJ) jsme to zvládli, ale když člověk letí poprvé tak tak nějak chce splynout s ostatními cestujícími vybrané CK.
Letěli jsme celá rodina letos poprvé. Vybrala jsem CK Fischer díky dobré dlouholeté zkušenosti mamky a jejího partnera, tradici na trhu atd. Zájezd na ostrov Rhodos jsem našla na internetu, chtěla zarezervovat, ale nepodařilo se mi tam dostat pojištění..atd. Druhý den mi volala paní z Call centra, jestli zájezd chci. Odpověděla jsem,že ano a že si zajdu u nás na pobočku. Řekla mi, že to není nutné, že vše uděláme přes telefon. OK, vyřízeno, pokyny poslány včas, stálo v nich, že čas zpátečního transferu si musíme ověřit na těch a těch stránkách a řidiči tamní společnosti předat voucher – přišlo mi to podivné, ale budiž. Při příletu na Rhodos nám zástupkyně CK oznámila, že máme balíček DYNAMIX a musíme si vyhledat autobus MTS 75. Na parkovišti stálo několik autobusů, 2 byly označeny Fischer, ale zástupkyně CK před autobusy nám řekla, že máme balíček Dynamix, tudíž s nimi nejedeme. Podařilo se nám najít autobus č. 75, který ale nebyl označená MTS, ale CK PANTOUR. Řidič mi potvrdil, že podle hotelu patříme k němu (komunikace v AJ). Takže v autobuse nás přivítala delegátka CK Pantour, (samozřejmě překvapená, proč má brát klienty CK Fischer, ale řidič jí řekl, že jsme „jeho“) řekla základní informace o ostrově… atd. Na hotelu byla večer schůzka s delegátkou CK Fischer, která se mě zeptala, jestli vím, že máme balíček DYNAMIX, tudíž jsme mimo hlavní skupinu – no od příletu jsem to věděla. Delegátka jinak byla velmi ochotná, pravidelně jsme ji potkávali, myslím, že se vůbec nezastavila, čas zpátečního transferu mi poslala SMS, to jsme již jeli avizovanou společností MTS. Dívala jsem se, co vlastně má být balíček DYNAMIX – má to být dovolená upravená dle Vašich potřeb – no nevím – letecká společnost jediná, letecká linka a časy letů stejné jako ostatní klienti, ale my jsme prostě byli „mimo“, v potvrzení zájezdu není uvedeno, že se jedná o balíček DYNAMIX, mělo mi to být podivné od začátku, zájezd nešel zaplatit přes – v potvrzení uvedenou možnost -platební bránu, platba nešla zkontrolovat na www. stránkách po uvedení čísla smlouvy (neexistovala – vše řešeno s Call centrem), informace k pojištění a telefon na asistenční službu uvedeny na jedné stránce v PdF. u voucheru, který si nechával hotel, kartičky pojištění žádné …..atd. No (díky znalosti alespoň základů AJ) jsme to zvládli, ale když člověk letí poprvé tak tak nějak chce splynout s ostatními cestujícími vybrané CK.