od Dana Turzáková » 01 zář 2017 00:53
S touto cestovní kanceláří jsem byla na dovolené letos poprvé a naposledy. Blue style při sjednání smlouvy přes internet tvrdě vyžaduje pojištění cestovní, zavazadel atd. od nich. Nedává možnost volby, že pojištění přes ně nechcete. V praxi to vypadá tak, že pokud chcete zájezd, tak pojištění taky, ale potom můsíte fyzicky na pobočku, kde pojištění rušíte a musíte podepsat místo přísežné prohlášení, že to pojištění nechcete. Tím se vystavujete tomu, že v případě potřeby zavolání asistenční služby, delegátka nebude umět správně postupovat, neboť je proškolena pouze na jednání s asistenční službou jejich pojištění. Nemám ráda, když mi někdo takhle direktivně něco vnucuje, ale mělo to pro mne být varováním a jak se později ukázalo, měla jsem volit jinou cestovku. To, že jsme letěli s dvouhodinovým zpožděním bez pěti minut, je vina přepravce. Po příletu dostanete od delegátky obálku s informacemi, ale autobus , kterým máte odjet k hotelu už Vám nikdo neukáže,proč taky? 10minutová Informační schůzka se sestává hlavně z informací o výletech. Měla jsem možnost poslouchat informační schůzku jiné cestovky, která měla v hotelu také klienty, to bylo úplně jiné “ kafe „, ale bohužel na konci mého pobytu. Na doporučení naší delegátky jsme s dcerou jely autobusem a lodí ná nádhernou pláž, delegátka jenom opomněla,žetam byla na začátku a konci sezony, kdy ta krása byla vidět, protože tam nebyla hlava na hlavě. Také hotel Mix Colombo na Mallorce není můj šálek kávy. Spát 14 dní na proleželé pružinové matraci se prostě nedá. V hotelu údajně mají všechny matrace stejné, bohužel. Pokud na recepci sdělíte nějaký požadavek, trvá tři dny, po urgencíh a ještě jsou i schopni říct, že jste tam ani nebyli. Dále už psát nebudu, zavařila bych si notebook.
S touto cestovní kanceláří jsem byla na dovolené letos poprvé a naposledy. Blue style při sjednání smlouvy přes internet tvrdě vyžaduje pojištění cestovní, zavazadel atd. od nich. Nedává možnost volby, že pojištění přes ně nechcete. V praxi to vypadá tak, že pokud chcete zájezd, tak pojištění taky, ale potom můsíte fyzicky na pobočku, kde pojištění rušíte a musíte podepsat místo přísežné prohlášení, že to pojištění nechcete. Tím se vystavujete tomu, že v případě potřeby zavolání asistenční služby, delegátka nebude umět správně postupovat, neboť je proškolena pouze na jednání s asistenční službou jejich pojištění. Nemám ráda, když mi někdo takhle direktivně něco vnucuje, ale mělo to pro mne být varováním a jak se později ukázalo, měla jsem volit jinou cestovku. To, že jsme letěli s dvouhodinovým zpožděním bez pěti minut, je vina přepravce. Po příletu dostanete od delegátky obálku s informacemi, ale autobus , kterým máte odjet k hotelu už Vám nikdo neukáže,proč taky? 10minutová Informační schůzka se sestává hlavně z informací o výletech. Měla jsem možnost poslouchat informační schůzku jiné cestovky, která měla v hotelu také klienty, to bylo úplně jiné “ kafe „, ale bohužel na konci mého pobytu. Na doporučení naší delegátky jsme s dcerou jely autobusem a lodí ná nádhernou pláž, delegátka jenom opomněla,žetam byla na začátku a konci sezony, kdy ta krása byla vidět, protože tam nebyla hlava na hlavě. Také hotel Mix Colombo na Mallorce není můj šálek kávy. Spát 14 dní na proleželé pružinové matraci se prostě nedá. V hotelu údajně mají všechny matrace stejné, bohužel. Pokud na recepci sdělíte nějaký požadavek, trvá tři dny, po urgencíh a ještě jsou i schopni říct, že jste tam ani nebyli. Dále už psát nebudu, zavařila bych si notebook.