od Irena Jakubcová » 23 led 2017 22:15
Naše zkušenost s cestovní kanceláří FIRO.
Vloni vše bez problémů, proto jsme letos neváhali zakoupit poměrně drahý zájezd do SAE a Ománu. Cestovka 2x měnila termín, to už asi mělo signalizovat problémy, ale přizpůsobili jsme se, v Emirátech vše klapalo. Zájezd byl prodán se službami česky mluvícího průvodce. PO příjezdu do Ománu 1 den nebyl vůbec průvodce, další den nás vyzvedl místní anglicky mluvící, který se snažil, avšak musel se 5x denně modlit, takže se program musel přizpůsobit. Bylo také nutné ostatním překládat, protože očekávali češtinu.
Po návratu jsme reklamovali, cestovka se velmi slušně omluvila, nabídla směšnou kompenzaci 250 Kč, avšak napsala, že dodrželi všechny závazky a žádnou reklamaci neuznávají. Prostě přístup zbavit se obtížného zákazníka za každou cenu.
Byly i další nedostatky, které ani v reklamaci člověk nezmińuje – před odjezdem na dotaz o vybavenosti pokojů či info k zaplaceným večeřím – nevíme, nemáme informace.
Naše zkušenost s cestovní kanceláří FIRO.
Vloni vše bez problémů, proto jsme letos neváhali zakoupit poměrně drahý zájezd do SAE a Ománu. Cestovka 2x měnila termín, to už asi mělo signalizovat problémy, ale přizpůsobili jsme se, v Emirátech vše klapalo. Zájezd byl prodán se službami česky mluvícího průvodce. PO příjezdu do Ománu 1 den nebyl vůbec průvodce, další den nás vyzvedl místní anglicky mluvící, který se snažil, avšak musel se 5x denně modlit, takže se program musel přizpůsobit. Bylo také nutné ostatním překládat, protože očekávali češtinu.
Po návratu jsme reklamovali, cestovka se velmi slušně omluvila, nabídla směšnou kompenzaci 250 Kč, avšak napsala, že dodrželi všechny závazky a žádnou reklamaci neuznávají. Prostě přístup zbavit se obtížného zákazníka za každou cenu.
Byly i další nedostatky, které ani v reklamaci člověk nezmińuje – před odjezdem na dotaz o vybavenosti pokojů či info k zaplaceným večeřím – nevíme, nemáme informace.