od Ondřej Suchý » 27 čer 2016 01:36
REZENCE JE POUZE NA SLUŽBU CK, DELEGÁTA A VHODNÁ PRO RODINY CO SE ROZHODNOU CESTOVAT S CK MALÝMI DĚTMI
Cestovali jsme s infantem (miminko 1 rok, plně kojené) + tříletým, jediný rozdíl mezi ostatními cestujícími bez miminka je ten, že dítě potřebuje nakojit a přebalit, lehnout si, táta tahá kočár navíc se zavazadli, musí ho zabalit do bagu a složit, to tříleté dítě občas potřebuje okamžitě na WC. CK pro nás prakticky zajistila pouze letenku a rezervaci hotelu + transfer. To jsou ale věci, které si normální vzdělaný člověk zajistí sám a já bych s CK už nejel, služba delegáte je nula, nepotřebujete ho. Uvědomte si co front čeká při takové cestě do destinace kamkoliv:
CESTA do destinace
1. fronta – check in (15min)
2. fronta – do letadla (15min + 180 minut zpoždení bez informací – nutnost stát u gaty 120 min)
3. fronta – z letadla (15 min)
4. fronta – k delegátovi pro voucher na ubytování (25 min = buzerace)
5. fronta – do autobusu (20 min, bez volného sedadla)
6. fronta – check in hotel (30 min)
cesta zpět:
7. fronta – check out (15min)
8. fronta do autobusu – no koment masakr strkanice, kočárek šel samozřejmě poslední, ale sedíme rozházený po buse(lidi bez malých dětí vyslali potomka nebo jednoho, ten nasázel batohy na sedadla, takže při nastupování bylo vše obsazeno, seděli jsme na konci horního patra) (15min.)
8. fronta – check in letiště (55min) – nestihli jsme přebalit ani občerstvit děti (koupit si jako ostatní například večeři v duty free zoně apod.)
9. fronta – do letadla (60 min) (malý se málem počural, museli jsme se protlačit dopředu přes nadávky a požádat letušku na palubní WC, letušky super a divili se, že nám nedali s kočárem přednost při check inu do letadla – v PRaze to organizivali!)
10. fronta – z letadla (15 min.)(lokty)
11. fronta – go parking (20 min. – předběhnutý od všech bezdětných
)
pouze u fronty 2 a to pouze v Praze, dostala maminka s dítětem přednost, ostatní zejména fronta 3-6 musel člověk vystát s dětmi, když měl let zpoždění 3 hodiny a přílet nebyl na večeři, ale na pokoj jsme se dostali ve 3 hodiny ráno. Všechny fronty 3-6 poslední, protože se tam ti co namají bejbátka prostě logicky natlačí dříve, fronta 4 bylo k ničemu 25 minut, opět poslední, protože máte dětičky sestavujete kočárek atd. 5. fronta poslední, já na stojáka děti rozházené po autobusu, maminka s miminkem (bez tašky a pití) a kluk 3 roky co se málem počůral sám na konci autobusu. Delegát tam jen stojí a usmívá se, češi jsou ve frontách hovada to bez řeči (40 let front na toaleťák a banány udělal se staršími ročníky své), delegát je jediná spojka, co by podobnou věc mohla korigovat zejména ve frontě 4-6 ušetřit maminkám a kojícím tak hodinu a čas na potřebné úkony(nakojit, napít, vyčůrat). Což nedělá. Fronta číslo 4 je buzerace, protože pak máte frontu číslo 6 (šlo ty papíry poslat poštou mailem dopředu). Nebudu řešit vůbec chování ostatních čechů (cca 40% znich), zhovadilou obézní mladou slečnu, která označila děti za parchanty co si myslí, že mají mít všude přednost (to řekla nahlas před více lidma) a tak dala párkrát loktem manželce s dítětem v náručí
delegát mohl u check in zorganizovat frontu a maminky dát dopředu, mohl to udělat u fronty 4 i 5, maminkám vyhradit spodní patro double deckeru. Mluvíme o troše práce, místo toho si tam povídá s lidma co zná z loňska…s CK nemáte při cestování žádnou přidanou hodnotu, maximálně Vám tam skočí navíc fronta 4+5 lepší si zajistit letenku, booking a na letišti taxika. Za ten pozdní příjezd (měli jsme být před 9 na hotelu, stihnout večeři, procházku u moře, animaci a jít spát, místo toho na pokoj o půl třetí, málem zaspaná snídaně a únava celý další den) máme od CK bez náhrady!! Služby delegáta jsem Vám zhodnotil, cestovat s dětmi s takto neorganizovanou společností je PEKLO, dovolenou to nezkazilo, destinace, hotel dle očekávání super (ale to neovlivňuje CK logicky)! Ale cestování s CK, vnímání služby delegáta určitě ano, není jediný logický důvod cestovat s CK. Delegát tam je pro důchodce a lidi co neumí kváknout slovo anglicky a chtějí mít český výklad a jezdit někde hormadně busem na výlety (za levnějc šlo půjčit na 2 dny auto!!!! přímo v hotelu) v době pobytu, pro ostatní k ničemu. Jinak pokyny chybně poslány, den před odjezdem jsem si nechával opravit informace o osobách, emailem šlo vykomunikovat celý zájezd, ale pozor, hlavní informace dostanete PO ZAPLACENÍ (například to, jaké doklady, váhy apod.) zrovna tyto informace, májí příjit hned po objednání zájezdu (podpisu smlouvy) ne zaplacení, to je buzerace, jsou to informace, které nejsou žádným tajemstvím)
REZENCE JE POUZE NA SLUŽBU CK, DELEGÁTA A VHODNÁ PRO RODINY CO SE ROZHODNOU CESTOVAT S CK MALÝMI DĚTMI
Cestovali jsme s infantem (miminko 1 rok, plně kojené) + tříletým, jediný rozdíl mezi ostatními cestujícími bez miminka je ten, že dítě potřebuje nakojit a přebalit, lehnout si, táta tahá kočár navíc se zavazadli, musí ho zabalit do bagu a složit, to tříleté dítě občas potřebuje okamžitě na WC. CK pro nás prakticky zajistila pouze letenku a rezervaci hotelu + transfer. To jsou ale věci, které si normální vzdělaný člověk zajistí sám a já bych s CK už nejel, služba delegáte je nula, nepotřebujete ho. Uvědomte si co front čeká při takové cestě do destinace kamkoliv:
CESTA do destinace
1. fronta – check in (15min)
2. fronta – do letadla (15min + 180 minut zpoždení bez informací – nutnost stát u gaty 120 min)
3. fronta – z letadla (15 min)
4. fronta – k delegátovi pro voucher na ubytování (25 min = buzerace)
5. fronta – do autobusu (20 min, bez volného sedadla)
6. fronta – check in hotel (30 min)
cesta zpět:
7. fronta – check out (15min)
8. fronta do autobusu – no koment masakr strkanice, kočárek šel samozřejmě poslední, ale sedíme rozházený po buse(lidi bez malých dětí vyslali potomka nebo jednoho, ten nasázel batohy na sedadla, takže při nastupování bylo vše obsazeno, seděli jsme na konci horního patra) (15min.)
8. fronta – check in letiště (55min) – nestihli jsme přebalit ani občerstvit děti (koupit si jako ostatní například večeři v duty free zoně apod.)
9. fronta – do letadla (60 min) (malý se málem počural, museli jsme se protlačit dopředu přes nadávky a požádat letušku na palubní WC, letušky super a divili se, že nám nedali s kočárem přednost při check inu do letadla – v PRaze to organizivali!)
10. fronta – z letadla (15 min.)(lokty)
11. fronta – go parking (20 min. – předběhnutý od všech bezdětných :))
pouze u fronty 2 a to pouze v Praze, dostala maminka s dítětem přednost, ostatní zejména fronta 3-6 musel člověk vystát s dětmi, když měl let zpoždění 3 hodiny a přílet nebyl na večeři, ale na pokoj jsme se dostali ve 3 hodiny ráno. Všechny fronty 3-6 poslední, protože se tam ti co namají bejbátka prostě logicky natlačí dříve, fronta 4 bylo k ničemu 25 minut, opět poslední, protože máte dětičky sestavujete kočárek atd. 5. fronta poslední, já na stojáka děti rozházené po autobusu, maminka s miminkem (bez tašky a pití) a kluk 3 roky co se málem počůral sám na konci autobusu. Delegát tam jen stojí a usmívá se, češi jsou ve frontách hovada to bez řeči (40 let front na toaleťák a banány udělal se staršími ročníky své), delegát je jediná spojka, co by podobnou věc mohla korigovat zejména ve frontě 4-6 ušetřit maminkám a kojícím tak hodinu a čas na potřebné úkony(nakojit, napít, vyčůrat). Což nedělá. Fronta číslo 4 je buzerace, protože pak máte frontu číslo 6 (šlo ty papíry poslat poštou mailem dopředu). Nebudu řešit vůbec chování ostatních čechů (cca 40% znich), zhovadilou obézní mladou slečnu, která označila děti za parchanty co si myslí, že mají mít všude přednost (to řekla nahlas před více lidma) a tak dala párkrát loktem manželce s dítětem v náručí :) delegát mohl u check in zorganizovat frontu a maminky dát dopředu, mohl to udělat u fronty 4 i 5, maminkám vyhradit spodní patro double deckeru. Mluvíme o troše práce, místo toho si tam povídá s lidma co zná z loňska…s CK nemáte při cestování žádnou přidanou hodnotu, maximálně Vám tam skočí navíc fronta 4+5 lepší si zajistit letenku, booking a na letišti taxika. Za ten pozdní příjezd (měli jsme být před 9 na hotelu, stihnout večeři, procházku u moře, animaci a jít spát, místo toho na pokoj o půl třetí, málem zaspaná snídaně a únava celý další den) máme od CK bez náhrady!! Služby delegáta jsem Vám zhodnotil, cestovat s dětmi s takto neorganizovanou společností je PEKLO, dovolenou to nezkazilo, destinace, hotel dle očekávání super (ale to neovlivňuje CK logicky)! Ale cestování s CK, vnímání služby delegáta určitě ano, není jediný logický důvod cestovat s CK. Delegát tam je pro důchodce a lidi co neumí kváknout slovo anglicky a chtějí mít český výklad a jezdit někde hormadně busem na výlety (za levnějc šlo půjčit na 2 dny auto!!!! přímo v hotelu) v době pobytu, pro ostatní k ničemu. Jinak pokyny chybně poslány, den před odjezdem jsem si nechával opravit informace o osobách, emailem šlo vykomunikovat celý zájezd, ale pozor, hlavní informace dostanete PO ZAPLACENÍ (například to, jaké doklady, váhy apod.) zrovna tyto informace, májí příjit hned po objednání zájezdu (podpisu smlouvy) ne zaplacení, to je buzerace, jsou to informace, které nejsou žádným tajemstvím)