recenze Exim Tours
-
Jirka
EXIm Tours – celkem ano, je však vidět, že problémy řeší až když začnou hořet. Při zájezdu na Krétu v září 2014 jsme až po příletu byli upozorněni, že bydlet budeme jinde, že si lidé stěžují na ubytování v Santa Marině a budeme v Apollonii. To by až tak nevadilo, nicméně jsme plánovali pobyt s lidmi, kteří v pův. hotelu byli o 4 dny dříve a to nám tedy padlo. Je vidět obrovský rozdíl ve jménu Eximu a jiných cestovek – určitě by si nedovolili ubytovat německé, francouzské turisty jako nás…ne, že by ubytování bylo katastrofální (tedy v Santa Marině ano), ale nechte si zdát o jakémkoli výhledu na moře, lepším vybavení pokojů apod. To nebylo ani v nabídce a zjevně ani v moci či ochotě Eximu. Je to zjevně Popelka mezi skutečně velkými cestovkami ze zahraničí. Konečně i delegátka přiznala, že nemá vlastně žádnou šanci se nás „zastat“ a vymoci pro své zákazníky něco lepšího. Nechci být nespravedlivý, dovolená se nám nakonec celkem vydařila, jen vyčítám Eximu, že zákazníky včas a dostatečně neinformuje o změnách, nenabízí a neupozorňuje na umístění pokojů. Za ty peníze…
-
Martina Bulínová
Na CK Exim jsem slyšela samou chválu v souvislosti se zájezdem do Senegalu, ale méně lukrativní blízká moře jim podle mé vlastní zkušenosti asi za námahu nestojí …
Letos v červenci jsme s nimi byli na Krétě a dost mě rozhodil způsob (ne)zajištění výletu a arogance delegátky. Moc jsem si přála už pár let vidět Santorini a tak jsem byla ráda, že Exim tento výlet pořádá i z Kréty. I za cenu šesti hodin strávených na lodi a 160 eur za osobu na den to snad bude stát za to! Ovšem místo Platónovy bájné Atlantidy a oduševnělosti a krásy, která na mě dýchala z každé fotky tohoto ostrova, se pod taktovkou Exim Tours konal spíš jen ten sopečný výbuch …
Výlet kupujeme u mladinké delegátky Eximu (její jméno si pamatuju velmi dobře), dostáváme vouchery bez jakékoliv hlavičky nějaké pořádající CK. Na Santorini prý nejedeme přímo s delegátem Eximu, ale s místní řeckou CK, která nás ráno vyzvedne na zastávce u hotelu, výklad bude v angličtině. Říkám, že asi nebudeme rozumět úplně všemu, ale jiná možnost se nenabízí.
Ráno kolem nás profrčí několik autobusů s nápisem Santorini, ten náš nezůstává nic dlužen zprávám o řecké dochvilnosti a se čtvrthodinovým zpožděním nás vyzvedne. Delegát v autobusu není. Řidič nás vysadí v přístavu, kde se máme nalodit a odjíždí pryč. Nikdo na nás nečeká, žádný delegát nikde. Suneme se s vouchery ve frontě směrem k odbavení na obrovskou loď s nápisem MEGA TZET PEIRAIAS, vyvedeným na zádi alfabetou. „Peiraias je asi Pireus, pevninský řecký přístav,” odhaduju v duchu, „zřejmě nějaká velká lodní společnost.” Blondýnky u odbavení se neptám ani na delegáta a vlastně radši vůbec na nic, protože i slovo „persons” mi s jejím přízvukem zní jako „passions”, nebudu jí rozumět ani puntík. Tři hodiny strávíme na lodi a posloucháme každé hlášení, jestli … Jestli co? Na Santorini vystupujeme v přístavu, vzdáleném několik kilometrů od hlavního města Thira. Jen molo a kolem dokola skály, teplota určitě min. 40°C. Na břehu čekají lidi s cedulemi se jmény, názvy různých cestovek. Koho máme hledat? A hledá tady vůbec někdo nás? Z tohohle přístavu se snadno nedostaneme. Jedinou přístupovou cestou jsou serpentiny, klikatící se vzhůru ve skále, na kterých se plouží auta a autobusy. Začínáme trochu panikařit. Nezbývá než pobíhat po přístavu a ptát se. Hurá! Jedna dívčina s cedulí MEGA JET 2 nás má nakonec i na seznamu! Když si pak o den později ztěžuju eximácké delegátce, že nás měla dopředu informovat, že CK, která nás ráno vyzvedla, neorganizuje výlet, že ten pořádala společnost MEGA JET (MEGA TZET), o které jsme mysleli, že je jen lodní dopravce, měla tu drzost mi odpovědět: „A to vám nedošlo???” Ne, nedošlo!!! Kdybych bývala tušila, co nás čeká, asi bych si radši místo vás pořídila křišťálovou kouli, slečno, dozvěděla bych se víc …
Na Santorini nastupujeme do autobusu MEGA JET 2 a máme už dokonce i průvodkyni, anglicky hovořící Řekyni. Následuje okružní jízda ostrovem. V Oie cca půlhodinový rozchod v centru, pak sami zpět do autobusu na parkoviště. Delegátka ani nezvedne zadek, aby obešla lidi v autobusu a zkontrolovala, jestli jsme všichni. V Thiře rozchod před nějakou restaurací, asi po půl hodině zmatkujeme a vracíme se tam na sraz s ostatními, jako bysme zapomněli, že tady jsou srazy v autobusu! Jasně, v 15 hodin na parkovišti, vždyť to delegátka říkala!!! Jenže … to parkoviště jsme tentokrát sami už nenašli. V Thiře jsou totiž stanoviště autobusů dvě, kousek nad sebou, jak jsme zjistili později. Z jednoho na druhé nevidíte. A protože jsme šli z centra Thiry shora, skončili jsme nevědomky na „horním”, nesprávném parkovišti. Autobusy MEGA JET nikde. Podle slov řecké delegátky nás měli ještě jednou odpoledne přerozdělit. Část lidí zůstávala ve Thiře, část jela na pláž a část na vulkán. A protože my měli jet na pláž, koukáme před 15. hod. na špatném „horním” parkovišti na místní autobus s nápisem Kalmari, což je jméno pláže na Santorini, a přemýšlíme, jestli nás při vší té „organizovanosti” nemohli přesunout právě sem? Škoda, že to neumím s tou křišťálovou koulí … Tak teď už vážně propadáme zoufalství nebo začínáme z horka a stresu cvokatět … Na pláž už asi nepojedeme. Nevíme odkud. Vracíme se do centra. Volám delegátce Eximu a vysvětluju situaci. Prý pro nás přijde někdo z řecké CK na určené místo v určený čas. Čekáme tedy poslušně na rohu hotelu
Atlantis a katedrály, jak nám bylo řečeno. Nic. Najednou cca o 100 metrů dál u vchodu do katedrály vidíme i přes dav turistů „naši” řeckou delegátku. Běžíme k ní. Říká, že jí volali z agentury, že se ztratily ve Thiře 2 osoby (Hurá! Našla nás! To jsme my!), ale že je jí líto, že to nejsme my, že si nás jen pamatuje z autobusu, ale nás nehledá. Dělá si srandu??? No, možná opravdu hledá někoho jiného, čekala přeci jen před vchodem do katedrály a ne na rohu u hotelu Atlantis, jak nám řekla delegátka Eximu. A tak zas volám „Eximce” a ta nám pomalu vynadá, že jsme se měli „Řekyni” vnutit. Pořád se snažím řešit naši situaci. „Jak se teď dostaneme z Thiry na loď, aby nám neodplula?,” ptám se „Eximky”. Někdo nás prý vyzvedne. „Můžete dát tentokrát tomu člověku naše jména,
aby nás neodmítl? Můžete mi říct jméno člověka, který nás vyzvedne? Kdo to bude?,” ptám se delegátky. „To poznáte,” odpoví mi. COŽE?????!!!!!
Můžu zodpovědně říct, že konkrétně nás už potom nevyzvedl nikdo. Později se objevil muž s nápisem MEGA JET a na můj dotaz, jestli nás vezme k autobusu a pak
do přístavu řekl, že ano, že tam vede z Thiry všechny. A tak jsme nakonec díky němu našli to správné parkoviště, jen autobus MEGA JET 2, kterým jsme přijeli, tam nebyl. Kašlu na to a lezu do prvního autobusu s jakýmkoliv číslem a nápisem MEGA JET English a na námitky, že to asi není ten „náš” jen zavrčím, že je mi to fuk, protože už chci odsud pryč …
Když se to vezme kolem a kolem, mohlo by se možná i zdát, že se zas tak moc nestalo, protože to nakonec dobře dopadlo. Jen … mám na Santorini kvůli tomu všemu zatraceně špatné vzpomínky a po malebnosti místní architektury a krásném výletu se v nich jen zaprášilo. A to je „zásluha” i Eximu. Protože když něco organizuje, i když to třeba jen zprostředkovává, nese za to zodpovědnost. A tak pořád přemýšlím, jestli tu hořkou pilulku spolknu nebo vyplivnu. Jestli má vůbec cenu podávat nějakou stížnost k CK Exim, když nám v nejlepším případě jako kompenzaci nabídnou jen slevu na nějaký příští zájezd, na který se ale aspoň mně osobně s nimi už asi radši ani jet nechce …
Letos v červenci jsme s nimi byli na Krétě a dost mě rozhodil způsob (ne)zajištění výletu a arogance delegátky. Moc jsem si přála už pár let vidět Santorini a tak jsem byla ráda, že Exim tento výlet pořádá i z Kréty. I za cenu šesti hodin strávených na lodi a 160 eur za osobu na den to snad bude stát za to! Ovšem místo Platónovy bájné Atlantidy a oduševnělosti a krásy, která na mě dýchala z každé fotky tohoto ostrova, se pod taktovkou Exim Tours konal spíš jen ten sopečný výbuch …
Výlet kupujeme u mladinké delegátky Eximu (její jméno si pamatuju velmi dobře), dostáváme vouchery bez jakékoliv hlavičky nějaké pořádající CK. Na Santorini prý nejedeme přímo s delegátem Eximu, ale s místní řeckou CK, která nás ráno vyzvedne na zastávce u hotelu, výklad bude v angličtině. Říkám, že asi nebudeme rozumět úplně všemu, ale jiná možnost se nenabízí.
Ráno kolem nás profrčí několik autobusů s nápisem Santorini, ten náš nezůstává nic dlužen zprávám o řecké dochvilnosti a se čtvrthodinovým zpožděním nás vyzvedne. Delegát v autobusu není. Řidič nás vysadí v přístavu, kde se máme nalodit a odjíždí pryč. Nikdo na nás nečeká, žádný delegát nikde. Suneme se s vouchery ve frontě směrem k odbavení na obrovskou loď s nápisem MEGA TZET PEIRAIAS, vyvedeným na zádi alfabetou. „Peiraias je asi Pireus, pevninský řecký přístav,” odhaduju v duchu, „zřejmě nějaká velká lodní společnost.” Blondýnky u odbavení se neptám ani na delegáta a vlastně radši vůbec na nic, protože i slovo „persons” mi s jejím přízvukem zní jako „passions”, nebudu jí rozumět ani puntík. Tři hodiny strávíme na lodi a posloucháme každé hlášení, jestli … Jestli co? Na Santorini vystupujeme v přístavu, vzdáleném několik kilometrů od hlavního města Thira. Jen molo a kolem dokola skály, teplota určitě min. 40°C. Na břehu čekají lidi s cedulemi se jmény, názvy různých cestovek. Koho máme hledat? A hledá tady vůbec někdo nás? Z tohohle přístavu se snadno nedostaneme. Jedinou přístupovou cestou jsou serpentiny, klikatící se vzhůru ve skále, na kterých se plouží auta a autobusy. Začínáme trochu panikařit. Nezbývá než pobíhat po přístavu a ptát se. Hurá! Jedna dívčina s cedulí MEGA JET 2 nás má nakonec i na seznamu! Když si pak o den později ztěžuju eximácké delegátce, že nás měla dopředu informovat, že CK, která nás ráno vyzvedla, neorganizuje výlet, že ten pořádala společnost MEGA JET (MEGA TZET), o které jsme mysleli, že je jen lodní dopravce, měla tu drzost mi odpovědět: „A to vám nedošlo???” Ne, nedošlo!!! Kdybych bývala tušila, co nás čeká, asi bych si radši místo vás pořídila křišťálovou kouli, slečno, dozvěděla bych se víc …
Na Santorini nastupujeme do autobusu MEGA JET 2 a máme už dokonce i průvodkyni, anglicky hovořící Řekyni. Následuje okružní jízda ostrovem. V Oie cca půlhodinový rozchod v centru, pak sami zpět do autobusu na parkoviště. Delegátka ani nezvedne zadek, aby obešla lidi v autobusu a zkontrolovala, jestli jsme všichni. V Thiře rozchod před nějakou restaurací, asi po půl hodině zmatkujeme a vracíme se tam na sraz s ostatními, jako bysme zapomněli, že tady jsou srazy v autobusu! Jasně, v 15 hodin na parkovišti, vždyť to delegátka říkala!!! Jenže … to parkoviště jsme tentokrát sami už nenašli. V Thiře jsou totiž stanoviště autobusů dvě, kousek nad sebou, jak jsme zjistili později. Z jednoho na druhé nevidíte. A protože jsme šli z centra Thiry shora, skončili jsme nevědomky na „horním”, nesprávném parkovišti. Autobusy MEGA JET nikde. Podle slov řecké delegátky nás měli ještě jednou odpoledne přerozdělit. Část lidí zůstávala ve Thiře, část jela na pláž a část na vulkán. A protože my měli jet na pláž, koukáme před 15. hod. na špatném „horním” parkovišti na místní autobus s nápisem Kalmari, což je jméno pláže na Santorini, a přemýšlíme, jestli nás při vší té „organizovanosti” nemohli přesunout právě sem? Škoda, že to neumím s tou křišťálovou koulí … Tak teď už vážně propadáme zoufalství nebo začínáme z horka a stresu cvokatět … Na pláž už asi nepojedeme. Nevíme odkud. Vracíme se do centra. Volám delegátce Eximu a vysvětluju situaci. Prý pro nás přijde někdo z řecké CK na určené místo v určený čas. Čekáme tedy poslušně na rohu hotelu
Atlantis a katedrály, jak nám bylo řečeno. Nic. Najednou cca o 100 metrů dál u vchodu do katedrály vidíme i přes dav turistů „naši” řeckou delegátku. Běžíme k ní. Říká, že jí volali z agentury, že se ztratily ve Thiře 2 osoby (Hurá! Našla nás! To jsme my!), ale že je jí líto, že to nejsme my, že si nás jen pamatuje z autobusu, ale nás nehledá. Dělá si srandu??? No, možná opravdu hledá někoho jiného, čekala přeci jen před vchodem do katedrály a ne na rohu u hotelu Atlantis, jak nám řekla delegátka Eximu. A tak zas volám „Eximce” a ta nám pomalu vynadá, že jsme se měli „Řekyni” vnutit. Pořád se snažím řešit naši situaci. „Jak se teď dostaneme z Thiry na loď, aby nám neodplula?,” ptám se „Eximky”. Někdo nás prý vyzvedne. „Můžete dát tentokrát tomu člověku naše jména,
aby nás neodmítl? Můžete mi říct jméno člověka, který nás vyzvedne? Kdo to bude?,” ptám se delegátky. „To poznáte,” odpoví mi. COŽE?????!!!!!
Můžu zodpovědně říct, že konkrétně nás už potom nevyzvedl nikdo. Později se objevil muž s nápisem MEGA JET a na můj dotaz, jestli nás vezme k autobusu a pak
do přístavu řekl, že ano, že tam vede z Thiry všechny. A tak jsme nakonec díky němu našli to správné parkoviště, jen autobus MEGA JET 2, kterým jsme přijeli, tam nebyl. Kašlu na to a lezu do prvního autobusu s jakýmkoliv číslem a nápisem MEGA JET English a na námitky, že to asi není ten „náš” jen zavrčím, že je mi to fuk, protože už chci odsud pryč …
Když se to vezme kolem a kolem, mohlo by se možná i zdát, že se zas tak moc nestalo, protože to nakonec dobře dopadlo. Jen … mám na Santorini kvůli tomu všemu zatraceně špatné vzpomínky a po malebnosti místní architektury a krásném výletu se v nich jen zaprášilo. A to je „zásluha” i Eximu. Protože když něco organizuje, i když to třeba jen zprostředkovává, nese za to zodpovědnost. A tak pořád přemýšlím, jestli tu hořkou pilulku spolknu nebo vyplivnu. Jestli má vůbec cenu podávat nějakou stížnost k CK Exim, když nám v nejlepším případě jako kompenzaci nabídnou jen slevu na nějaký příští zájezd, na který se ale aspoň mně osobně s nimi už asi radši ani jet nechce …
-
irena
musím ´´bohužel´´konstatovat,že jsme se zájezdem od Eximu velice spokojeni,nikdy žádný problém s delegáty,před nákupem pečlivě zkoukneme recenze na Tripadvisoru,protože na Invii apod.mě nepřipadají věrohodné,stížnosti typu-moře při odlivu bylo daleko,k baru 100m apod.mě vždy rozesmějí,typ Tv nebo starší zařízení opravdu neřeším,hlavně že plní svůj účel a je čisto,nikdy nedávam do pasu na recepci bakšiš a vždy máme pokoj přesně jaký si přejeme,ono to chce totiž chovat se slušně,usmát se a pozdravit,upozorňuji,že nejsem atraktivní blondýna,ale důchodce se šedinami, vždy také pečlivě čtu popis v katalogu a vždy sedí,tak pobyt 2x Djerba,2x Maroko,4x Sae/bohužel teď v novém katalogu nejsou a tak volíme jinou ck/ 3x Tunisko pevnina.Nakonec chci poradit,že na první moment si do kufru dáme lahev minerálky a sušenku, ale nikdy jsme neřešili,že bychom umírali hlady,vždy okamžitě dávali welcome drink a nárámky a bylo jedno jestli jsme na hotel dozazili v 9hod.ráno.Přeji všem pěkné zážitky z cest,i když chápu,že někdy se vyskytne problém,ale vše je dobré řešit v klidu.
-
Jarka
Pro pani Evu:
vetsina klientu jeste nezjistila,ze Eximtours,Firotur a dalsi monopolni CK v CR nemusi ani vysvetlovat…Staci nalakat klienty,shrabnout do predu penize a kliente starej se…Jelikoz jsem tajhle byla podvedena v roce 2011 a reklamace k nicemu,tak jsem se zacala zajimat o jine klienty kteri dopadli podobne.Ani jeden nevyhral nikoliv pouze reklamacne,ale ani soudne.Maji to skutecne zalozene na duverivosti klientu a i pravne smlouvama podchycene tak,ze klient nema sanci zvitezit.Letos jsem byla na sicilii s malou ck sicilie-bella a takove sluzby co mi poskytli me presvedcili o tom,ze cim vetsi cestovka,tim vetsi podvod a priste radeji na vlastni triko…
vetsina klientu jeste nezjistila,ze Eximtours,Firotur a dalsi monopolni CK v CR nemusi ani vysvetlovat…Staci nalakat klienty,shrabnout do predu penize a kliente starej se…Jelikoz jsem tajhle byla podvedena v roce 2011 a reklamace k nicemu,tak jsem se zacala zajimat o jine klienty kteri dopadli podobne.Ani jeden nevyhral nikoliv pouze reklamacne,ale ani soudne.Maji to skutecne zalozene na duverivosti klientu a i pravne smlouvama podchycene tak,ze klient nema sanci zvitezit.Letos jsem byla na sicilii s malou ck sicilie-bella a takove sluzby co mi poskytli me presvedcili o tom,ze cim vetsi cestovka,tim vetsi podvod a priste radeji na vlastni triko…
-
Eva
S ck Exim tours jsme cestovali podruhé – oba zájezdy do Turecka, 1. zájezd okolí Alanye – super, nyní katastrofa – Bodrum – hotel Summer Sun Beach – údajně tříhvězdičkový – spíše turecká ubytovna, úklid veškerý žádný (recenze nelžou), pláž stačila tak pro 1/3 hotelu, na dotaz ohledně bot do vody jsme byli ujištěni, že nejsou potřeba – omyl. Minibar údajně naplněný vodou – 2x půl litru vody a v 2. pokoji pouze 1x. Všude špína, ještě se v hotelu kradlo – úklidový personál, částky byly vysoké! Poprvé za 16 let leteckého cestování nebyl nikdo přítomný u odbavení při zpátečním letu.
Reakce ck na reklamaci:
v hotelu se uklízelo standartně – bohužel ani jednou, špína i dle fotek
hotelová pláž uklízena denně – nechápeme, proč tam bylo nádobí, zbytky jídla, nesrovnaná lehátka
ck zdůrazňuje, že pláž je písčitooblázková a neručí za vstup do vody, tak proč na call centrum podávají na přímý dotaz mylné informace
údajně při odletu je vždy přítomný delegát (jen absence je důvodem pro požadování 5 – 10% z ceny zájezdu), bohužel ho asi všichni z našeho zájezdu přehlédli, asi byl prý u jiného letu, jenže letiště v Bodrumu není veliké a v tu dobu jsme odlétali pouze my, jiný odlet skutečně nebyl a přílet českého letadla následoval až po našem odbavení.
Takže pokud risknete drahou dovolenou s ck, která neuzná vlastní chyby i na základě většího množství zákazníků (nás tato zkušenost stála 70 000), tak počítejte s tím, že stejně arogantně jako jednal hotel v případě okradení, jedná i ck v případě reklamace. V současné době postupujeme doložené problémy České obchodní inspekci, satisfakci žádnou nedostaneme, ale ck třeba bude muset vysvětlovat….
Reakce ck na reklamaci:
v hotelu se uklízelo standartně – bohužel ani jednou, špína i dle fotek
hotelová pláž uklízena denně – nechápeme, proč tam bylo nádobí, zbytky jídla, nesrovnaná lehátka
ck zdůrazňuje, že pláž je písčitooblázková a neručí za vstup do vody, tak proč na call centrum podávají na přímý dotaz mylné informace
údajně při odletu je vždy přítomný delegát (jen absence je důvodem pro požadování 5 – 10% z ceny zájezdu), bohužel ho asi všichni z našeho zájezdu přehlédli, asi byl prý u jiného letu, jenže letiště v Bodrumu není veliké a v tu dobu jsme odlétali pouze my, jiný odlet skutečně nebyl a přílet českého letadla následoval až po našem odbavení.
Takže pokud risknete drahou dovolenou s ck, která neuzná vlastní chyby i na základě většího množství zákazníků (nás tato zkušenost stála 70 000), tak počítejte s tím, že stejně arogantně jako jednal hotel v případě okradení, jedná i ck v případě reklamace. V současné době postupujeme doložené problémy České obchodní inspekci, satisfakci žádnou nedostaneme, ale ck třeba bude muset vysvětlovat….
-
Hana Franková
Byli jsme s nimi 2x. Poprvé před 8 lety, vše v pořádku. Podruhé teď. Katastrofa. Špatná smlouva s hotelem. Po procestované noci jsme čekali 2 hodiny na náramky all inclusive. Bez pití, bez jídla. Odjezd ještě horší. Odebrání náramků a pokoje v 9 hodin ráno a čekání na autobus bez jídla a pití do 16.30 hodin. Připlacení toho všeho nás stálo 70 eur navíc. A to bez pokoje.
-
Mondulinecka
My letos jeli s Eximtours do Tuniska a věřte nebo ne, poprvé a naposled! Člověk by řekl, že takováhle cestovka si bude chtět udržet dobré jméno, ale je jim to zřejmě fuk. My měli problém s ubytováním, místo hotelu nás začali rozstrkávat do nechutných špinavých bungalovů bez oken, nefungovali zde klimatizace, toalety a někde dokonce místo sprchy byla jen díra do země. Nám se po několika hodinách strávených na recepci dohadováním s místním personálem, a následně sme volali i delegáta, podařilo vydupat si změnu pokoje (za dva dny ovšem). Takže 2 dny bez klimatizace …po přestěhování do pokoje přímo v hotelu (mimochodem do pokoje, který byl inzerován v nabídce zájezdu) jsme si mysleli, že si zbytek dovolené užijeme .. a ejhle, zjistili sme, že nám neteče teplá voda a ze sprchy dokonce voda žádná. Takže Tunisko, Nabeul – hotel Les Pyramides. Rozhodně nedoporučuji sem jezdit. Všichni se na vás smějí, tváří se, jak je hrozně zajímáte a jak Vám chtějí pomoci a skutek utek … My se na dovolenou těšíme a hlavně šetříme celý rok a pak tohle .. mimochodem stížnost sem Eximu posílala a co myslíte? Dělaj mrtvý brouky. Takže děkuji této cestovce za zkaženou dovolenou a již nikdy !!!!
-
Jana
Řecko – Zakynthos – Laganas – Astir Palace ****
Naše osmá dovolená v Řecku, poprvé s EXIM tours.
S touto CK již nikdy více. Neseriózní jednání, nabídka = klamavá reklama. Vše úplně jinak než nabízejí v katalogu. Jediná pravdivá informace z katalogu – krásné koupání. Služby, které měly být v ceně (dle katalogu) jsme si museli zaplatit znovu na místě. Delegátka – absolutní nezájem něco řešit. Jediná její starost byla – prodej předražených výletů.
Cestujeme pravidelně již hodně dlouho, vždy jsme byli spokojeni, přestože jsme jezdili i do hotelů nižší kategorie, ale toto byla nejdražší ale bohužel i nejhorší dovolená s nejhorší CK s kterou jsme kdy jeli.
Zásadně NEDOPORUČUJI !!!!!!!!!!!!!!!!
Čekám na odpověď CK k mé reklamaci.
Naše osmá dovolená v Řecku, poprvé s EXIM tours.
S touto CK již nikdy více. Neseriózní jednání, nabídka = klamavá reklama. Vše úplně jinak než nabízejí v katalogu. Jediná pravdivá informace z katalogu – krásné koupání. Služby, které měly být v ceně (dle katalogu) jsme si museli zaplatit znovu na místě. Delegátka – absolutní nezájem něco řešit. Jediná její starost byla – prodej předražených výletů.
Cestujeme pravidelně již hodně dlouho, vždy jsme byli spokojeni, přestože jsme jezdili i do hotelů nižší kategorie, ale toto byla nejdražší ale bohužel i nejhorší dovolená s nejhorší CK s kterou jsme kdy jeli.
Zásadně NEDOPORUČUJI !!!!!!!!!!!!!!!!
Čekám na odpověď CK k mé reklamaci.
-
stáňa
Řecko jsme navštívili 9 x . 8 x jsme byli velmi spokojeni ale tetos jsme nalítli cestovní kanceláři EXIM tours s kterou jsme byli prvně a to v hotelu Preveza beach na Lefkadě. Hned na místě nás 6 osob psalo stížnost a asi ani nemusím popisovat , jak jsme všichni dopadli…… Možná jen pro zajímavost podrobnosti naší nespokojenosti jsou u recenze na výše zmiňovaný hotel ……Prostě nemáte šanci s nějakou stížností. Takže pokud budete chtít tuto CK , vážně si to rozmyslete. Jsou totiž stále CK , které si váží zákazníka , ne jako EXIM .
-
Eva
Ano, je to tak, jak píše Marcela a Magda. Byli jsme s nimi před 2 lety na dovolené a ještě teď, když si na to vzpomenu, tak mi nabíhají žíly a zvedá se mi tlak na 220/150. Reklamovat u nich něco nemá vůbec cenu. Myslím si, že tu odpověď na reklamace už mají předtištěnou a jenom změní jméno a příjmení. Jo a taky Vám určitě nabídnou slevový kupón na další zájezd. No tůůůdle! Jednou nám ta hrůza a bezostyšná drzost stačila. Horší cestovku neznám. Hnus!!!