recenze Fischer - Stránky 11 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Fischer

Podělte se o svoje zkušenosti a recenze z dovolené s cestovní kanceláří.
Recenze Fisher
Recenze Bluestyle
Recenze České Kormidlo
Recenze Čedok
Recenze Čebus
Recenze CK GO2
Recenze Invia
Recenze Delfín Travel
Recenze Czech Holiday Center
Recenze TUI
Recenze cestovky
Recenze cestovní kanceláře
Recenze Canaria Travel
Recenze Exim Tours
Recenze Nev-Dama
Recenze SEN
Recenze travelendo
Recenze Brenna
Recenze Ancora
Recenze Afrodita
Recenze Go2
Recenze Alexandria
Recenze CK SEN
Recenze CK Jedeme do světa
Recenze CK TUI
Marta

Příspěvek od Marta » 02 črc 2014 04:35

Pripajam sa k naspokojnym zakaznikom a plne suhlasim stym ze nikdy viacej s CK FISCHER, moja skusenost komunikovanie s delegatkou p.Valeriou nula bodou naviem ako ju tu dakto moze chvalit. Potrebovala som lekarske osetrenie a vsetka nasa komunikacia prebiehala formou SMS ,najprv chcela vediet aku mame poistovnu ,tak som odpovedala ze Europsku jej odpoved bola ze si mam sama zavolat to poistovne,samozrejme som sa nedovolala tak zase SMS ze nakolko mam poistenie FISCHER ona je moja delegatka tak potom po 3 sms medzi nami zavolala do poistovne vsetko potom bolo ok az do vtedy ked sme sa nemohli dohovorit s lekarom ale nakoniec lekar zavolal delegatke z hotela Sea gul dakej Sarke a ona so mnou komunikovala cez telefon a vlastne prekladala moje poziadavky.Stacilo povedat ak bude problem prezvonte a co nas vlastne najviac nahnevalo bolo ze den pred odletom 24.6.prisla a dala nam staru informaciu o odlete lietadla,nakolko sme uz vedely od inych klientov z 2 odlisnych cestoviek uz 23.6 ze nase lietadlo meska ona o nicom nevedela a po mojom upozorneni odpovedala ze este nebola v cestovke a vrcholom bolo ze jedine CK Fischer viezla klientov na letisko o 12h a ostatne cestovky o 13h,takze sa este naobedovali po upozorneni p.Valerie mi poslala SMS ze bohuzial to neni v jej kompetencii adchod z hotela a vautobuse nam delegat povedal ze neskoro im bolo oznamene meskanie letu ,hlavne ze Kartago,Satur,Azurraizen to vedel 3 dni pred odletom a odchod mali adekvatne k odletu my sme celu 1h staly v rade este pred skenerom a do haly sme isly naraz z ostatnymi co prisli 1 h po nas. V Egypte som teraz bola po4x ,3x som letela s Kartagom naprosta spokojnost a s Fischerom 1x a naposledy ak sa nezamyslia v CK tak v nasom pripade prisly o 9 ludi ktori mohli vyuzivat cestovku aj do buducna a myslim ze je viacero zakaznikov o ktorich tymto pristupom prisly.

Zouzin

Příspěvek od Zouzin » 22 čer 2014 05:49

My jedeme s CK Fischer prvne, jezdili jsme s Firem…
Musim ale podotknout, ze nez se zajezd uhradil, CK ochotne, nekolikrat za den emailovala, podavala informace a snazila se vyjit vstric. Bohuzel, po uhrazeni zajezdu, jako kdyz utne…Trochu nas to odradilo a doufame, ze vse bude v destinaci v poradku :-)

george

Příspěvek od george » 20 čer 2014 03:59

S touto cestovkou jsme jeli poprvé na Rhodos a byli jsme spokojeni.Delegátka Zuzana moc přijemná ochotná,všem,co měli problém se snažila maximálně pomoci,lepší jsme ještě nepotkali.Jen souhlasím s John2000,taky odlet 19.05. a v hotelu až kolem 1.00 druhého dne,takže se nám to nějak zkrátilo…..

John2000

Příspěvek od John2000 » 18 čer 2014 16:41

S CK Fisher jsme byli poprvé a také naposled. Odlet v 18:30 přílet do hotelu druhý den 2:00. takže jsme si zaplatili 1 den který jsme ještě byli v práci a ve škole. Místo prý vhodné pro rodiny s dětmi. Moře asi po dvou metrech od pláže již bylo hluboké 2,5m. Slibovaný voucher do aquapalace , který jsme měli obdržet po uzavření smlouvy jsme nedostali ještě ani 14 dnů po skončení dovolené.
Přístup CK = kliente postarej se o vše sám, nejsi malé dítě.

Radka

Příspěvek od Radka » 27 kvě 2014 18:10

Souhlasím s těmi, kteří říkají: Již nikdy s touto CK. V březnu jsme byli na dovolené v SAE . Z důvodu nevhodného ubytování jsem žádala o výměnu pokoje .Delegát přijel pátý den odpoledne a den před odjezdem nám nabídl přestěhování. Podala jsem písemnou reklamaci a výsledek? Reklama a katalogy této CK jsou pouze informativní a můžu být ráda, že jsem nebyla ubytována pod úrovní terénu, nebo s výhledem do zdi, protože i takové pokoje se pronajímají. Hluk je pojem relativní a když vám jezdí pod oknem od osmi večer do rána auta jedno za druhým a s troubením se dožadují obsluhy v prodejně alkoholu, tak je to v pořádku. A delegát není od toho, aby byl k dispozici klientům denně a že jim není k ničemu vůbec – nevadí. Navrhuji tuto CK přejmenovat na: CK PŠTROS

Monika

Příspěvek od Monika » 16 dub 2014 06:10

Viem veľmi dobre ze sa jedna o CK fisher a vôbec Nie je v mojom úmysle chváliť sa koľko cestujem chcela som tým povedat ze mam z cim porovnať nakoľko casto cestujem a cestovala som z rôznymi CK a podľa mna je rozdiel ked porovnáva človek ktorý bol možno z jednou -dvoma CK niekde. Pekny večer prajem :)

Mjohnny

Příspěvek od Mjohnny » 16 dub 2014 04:43

paní moniko , to jste se chtěla předvést, jak moc cestujete, či co? myslíte ,že jste jediná kdo jezdí na 2 dovolenky ročně? a že jedině vy víte jak hodnotit ck? chm, směšné. asi jste se spletla, neboť tady se jedná o ck fischer. ale to by vám nemělo při tak častém cestování a znalostí cestovek unikat. s pozdravem ck fischer nikdy více j.

Monika

Příspěvek od Monika » 16 dub 2014 03:42

Ja mám z CK Fisher len dobre skúsenosti nemôžem povedat ani jedno krivé slovo, vsetko prebehlo v najlepšom poriadku. A to som osoba co cestuje kazdy rok na 1-2 dovolenky. Cestovala som niekoľkokrát s CK fisher, CK Turancaru, Satur, Pegas absolvovala som z uvedenými CK dokopy 42 dovoleniek tak viem porovnávať CK a niektorí tu máte ozaj nemiestne komentáre a sťažnosti na veci ktoré mi vobec neprídu vecami po ktorých možno povedat „nikdy viac „

jana

Příspěvek od jana » 16 dub 2014 00:00

s CK FISCHER patřící do portfolia p. Komárka, už nikdy. Katalogy úmyslně obsahují jen minimum informací, webové stránky totálně zoufalé – info jak pro hlupáky. Vše vám vysvětlují ústně a pak se domáhejte toho co jste si řekli a nemáte to nikde vytištěno. Zaplacený zájezd nám v podstatě zrušili, neboť změnili termín o 3 dny. Pokud to udělám já jako zákazník platím jako mourovatý, pokud to udělají oni, nic se něděje. A vy snad máte nějaký problém změnit si v zaměstnání termín dovolené v době, kdy se o dovču všichni perou? Takže vás připraví o dlouhodobě naplánovanou dovolenou a co?, o jednoho zákazníka méně, to je jedno, přijdou přece další hlupáci….

Pavel

Příspěvek od Pavel » 12 dub 2014 18:37

Letošní zkušenosti z SAE s cestovní kancelaří Fischer:
– neochotný a nic pro zákazníky dělající delegát
– CK po návratu šetřila reklamaci Seatinku měsíc, přitom k reklamaci, že nám byla obsazena zaplacená místa v letadle, jsme přiložili palubní vstupenky, kde bylo zřejmé., že nám byla dána jiná řada, takže stačilo vrátit ihned peníze, to ne ono to šetřili celý měsíc s odpovědí , že nic nezjistil. Takže vše v pořádku a zákazníci objednávejte a plaťte za služby předem, že bude smlouva dodržena CK ovšem nemůže zaručit. Doporučuji zkusit jinou solidnější CK, Letos , ani příště s nimi nejedeme.

Rychlá odpověď

   
cron