recenze Fischer
-
jirka
Po dovolené na Gran Canaria v únoru 2014 od CK Fischer a.s. se dovolujeme podělit o zážitky a nepěkné praktiky této CK. Dle smlouvy jsme si zaplatili 7 nocí, které nám jmenovaná CK zkrátila o 1 noc. Odlet měl být odpoledne, ale my jsme vstávali ve 2,00 hodin ráno, odjezd od hotelu ve 4,00 hod. ráno.Bez zaplacené snídaně formou bufetu/pouze 2 trojuhelíčky chleba,pomeranč,jablko/Někteří bez snídaně a obědu all incl. Odpověď na naši reklamaci zněla, že část noci je také noc /zaplacená námi/. Běžná praktika této cestovky. S těmito vychytralci již
n i k d y necestujeme.
n i k d y necestujeme.
-
svatava
dnes jsme se vrátili z pobytu v Egyptě na hotelu OLD palace . krásný . veliká spokojenost . škoda jen ,že jsme byli jen na týden . hotel nám připománal NuWaibu v Tabě ,kde jsme léta jezdili. kolem nic jenom moře krásné pláže a klid. sice moc ruských klientů ,ale až jsem se divila v klidu. jídlo dobré čistota perfektní a služby taktéž na ůrovni. Jsme rádi ,že jsme nejeli do klasické Hurgády asi by jsme byli zklamáni. delegátka taktéž bez problémů milá ochotná . a navíc nás ještě potěšili
o ,že neletěl Travel service ale ČSA. děkujeme .
o ,že neletěl Travel service ale ČSA. děkujeme .
-
Zdeňka
V loňském roce jsme s manželem navštívili ostrov Mallorca – hotel Mariant, který patří CK Fisher. Byla to nezapomenutelná svatební cesta. Se službami CK jsme byli velice spokojeni. Hotel byl velice útulný a čistý, u bazénu bohužel nedostatek lehátek. Pláž nádherná – křišťálově čistá voda, krásná vegetace, čisto. Měli jsme all – inclusive – strava čerstvá – středomořská kuchyně, hodně ryb a maso,vynikající čerstvé ovoce, často se opakující, ale opravdu dobré. Jedinou věc bych vytkla – náš pobyt končil snídaní – i přes to, že jsme začínali večeří, museli jsme opustit pokoj do 10h a transfer na letiště byl až v 18h, tak jsme strávili celé odpoledne v hotelové hale se zavazadly.
Jinak mohu ale ráda doporučuji a určitě si pro svou dovolenou zase vybereme CK Fisher – česky mluvící delegátka také příjemná, ochotná.
-
Jana
Dobrý den,
s CK FISCHER mám pouze skvělé zkušenosti. Byli jsme s touto cestovkou na Mallorce v r. 2010, na Kosu (Řecko) v r. 2012 a v r. 2013 na Kanárských ostrovech (Fuerteventura). Vždy to proběhlo bez problému, velice přivětiví a nápomocni delegáti, organizace výletu na 1. Profesionální přístup. Vřele doporučuji.
P.S. chtěla bych dodat, že za nepříjemný personál hotelu nebo za bordel na pokoji nebo v okolí hotelu nemůže cestovka. Je lepší když si člověk předem přečte recenze, aby měl představu kam jede.
s CK FISCHER mám pouze skvělé zkušenosti. Byli jsme s touto cestovkou na Mallorce v r. 2010, na Kosu (Řecko) v r. 2012 a v r. 2013 na Kanárských ostrovech (Fuerteventura). Vždy to proběhlo bez problému, velice přivětiví a nápomocni delegáti, organizace výletu na 1. Profesionální přístup. Vřele doporučuji.
P.S. chtěla bych dodat, že za nepříjemný personál hotelu nebo za bordel na pokoji nebo v okolí hotelu nemůže cestovka. Je lepší když si člověk předem přečte recenze, aby měl představu kam jede.
-
Irena
Bohužel musím se přidat s negativním hodnocením CK Fisher – v minulosti jsme s touto cestovní kanceláří cestovali výhradně a vždy jsme byli spokojeni, nyní, po několika letech jsme to zkusili opět a byli jsme velmi nemile překvapeni – zúčastnili jsme se v červenci 2013 zájezdu na Krétu, hotel Happy Days – naše hlavní zkušenost je taková, že CK Fisher klade velký důraz na samostatnost klientů , průvodcovské služby se zužují spíše na komerční prodej doplňujících zájezdů a služeb,vše ostatní si klient musí pořešit zejména přímo s hotelem sám, takže nezcestovalí,či jazykově nevybavení klienti mohou mít velký problém.
Pokud nastanou stížnosti jakéhokoliv rázu, CK Fisher není ochotna je uznat – na všechno má odkaz v Podmínkách pro cestující, že není známo v době tisku a CK si vyhrazuje právo na změnu, případně nemá vliv na změny a události , které nastanou v hotelu aj. – takže klient opravdu nemá žádnou šanci uplatnit oprávněné nároky – po zaplacení zájezdu jste plně v rukou CK a bud budete mít štěstí nebo ne – jakýkoliv pozitivně zákaznický přístup chybí.Velké zklamání a poučení.
Pokud nastanou stížnosti jakéhokoliv rázu, CK Fisher není ochotna je uznat – na všechno má odkaz v Podmínkách pro cestující, že není známo v době tisku a CK si vyhrazuje právo na změnu, případně nemá vliv na změny a události , které nastanou v hotelu aj. – takže klient opravdu nemá žádnou šanci uplatnit oprávněné nároky – po zaplacení zájezdu jste plně v rukou CK a bud budete mít štěstí nebo ne – jakýkoliv pozitivně zákaznický přístup chybí.Velké zklamání a poučení.
-
Magda
-V této cestovce je zákazník zákazník pouze do doby, než zaplatí za zájezd. Pak už je bezpředmětný a pak i otravný, když se stěžuje. Mam s touto cestovkou špatné zkušenosti. Souhlasím s paní Dášou, že tak velká cestovka by měla mít zaměstnance profesionální. Když jsem si stěžovala na přístup personálu na pobočce v Brně, tak mi bylo řečeno na jejich reklamačním oddělení , at si stěžuji u majitelky franšízy Brokešové, že to pod ně nespadá, Jak nespadá, když pobočka má označení Fischer? Hlavně prachy a pak mrtvý brouk. Nikdy více.
-
Dáša
Vrátila jsem se 1.1. 2014 z Dominikánské Republiky, kde jsem prožila krásné vánoce. Setkala jsem se tam ovšem s delegátkou od CK Fischer, která svým chováním byla studenou sprchou v tak teplém počasí. Šla jsem na schůzku s paní, která trávila dov.od CK Fischer, delegátka mě neznala a slovem ,,Vy jste kdo?“ mě také přivítala. Tak jsem ji vysvětlila že doprovázím paní se kterou jsme se poznaly v resortu, Dala mě jasně najevo že nemám co pohledávat na jejich schůzce natož se na něco zeptat!! Je to naprosto neprofesionální jednání v cizině, když potká člověk někoho, který mluví rodnou řečí toho druhého. S českými turisty jsme se zastavovali a předávali užitečné informace, když bylo potřeba tak i pomohli.Je škoda,,že mladí lidé nejsou empatičtí a profesionální,když je CK vyšle jako delegáty do ciziny.Ovšem tímhle trdlem jsem si dovolenou nenechala pokazit.Nebyla jsem s tímto zážitkem sama, opodál stojící paní mě oslovila a řekla, že se jí to stalo také s touto delegátkou. Tak se zamyslete koho posíláte do letovisek pomáhat českým turistům.
-
Daniela
Každá dovolená, na které jsme s Fischerem byli, byla super. Nikdy jsme neměli žádný problém. Delegáti přívětiví, vždy nápomocní, starali se. Nemůžu nic vytknout. S jinýma ck s kterýma jsme v minulosti byli, tak je to teda obrovský rozdíl. My už s jinou ck, než je Fischer na dovolenou nepojedeme. Jsme spokojeni.
-
Jiřina
Letos jsme byli od ck fischer na menorce a byla to naprostá katastrofa,celý zájezd nás stál 45.tis na 8 dni ,měli jsme dvě malé děti, jedno v kočárku.Už při příjezdu jsme museli zdolat desítky schodů nahoru i dolu,abychom se dostali do pokoje,to nás čekalo každý den několikrát,strava all byli zkažené uzeniny a vajička plovoucí v oleji o další nabidce nemluvě,-HNUS!!!.Stravovali jsme se jinde na vlastní náklady,pláž opět milion schodů přes útes,špína odpadky medůzy!!Na stránkách uvádějí vhodné pro děti,to ani náhodou!Cela dovolená nás stála o dalších 20.tis víc a nervy a starosti,aby si děti vubec užili,museli jsme si pujcit auto na celou dobu dovolene a cestovat na jiná místa vhodná pro deti.Cestovka nám nabídla jako kompenzaci 2000 slevu na dalsi zajezd-Výsměch.S CK FISCHER U6 NIKDY!!!!!!!!
-
martasP
Letos jsme byli porvé na dovolené s CK Fischer na ostrově Kos a byli jsme velmi spokojení. Měli jsme skvělou delegátku Editu Doležalovou, díky které jsme viděli celý ostrov a dověděli se spoustu zajímavostí. Tato dobrá duše má svou práci opravdu ráda a vždy vám vyjde ochotně vstříc. Schůzky jsme během 8 dnů měli snad 4, veškeré otázky nám byly zodpovězeny a na informační tabuli byl vždy datum další schůzky a kontakt na naší delegátku. Loni jsme byli s CK Azur reizen a služby delegáta mě strašně zklamaly, protože to byla naše 1. dovolená u moře a moc jsme toho nevěděli. takže my jsme byli s touto cestovkou spokojeni a už teď hledáme dovolenou u Fischera na příští rok!
Opět bychom chtěli takovou skvělou delegátku 