recenze Fischer - Stránky 12 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Fischer

Podělte se o svoje zkušenosti a recenze z dovolené s cestovní kanceláří.
Recenze Fisher
Recenze Bluestyle
Recenze České Kormidlo
Recenze Čedok
Recenze Čebus
Recenze CK GO2
Recenze Invia
Recenze Delfín Travel
Recenze Czech Holiday Center
Recenze TUI
Recenze cestovky
Recenze cestovní kanceláře
Recenze Canaria Travel
Recenze Exim Tours
Recenze Nev-Dama
Recenze SEN
Recenze travelendo
Recenze Brenna
Recenze Ancora
Recenze Afrodita
Recenze Go2
Recenze Alexandria
Recenze CK SEN
Recenze CK Jedeme do světa
Recenze CK TUI
jirka

Příspěvek od jirka » 04 dub 2014 04:17

Po dovolené na Gran Canaria v únoru 2014 od CK Fischer a.s. se dovolujeme podělit o zážitky a nepěkné praktiky této CK. Dle smlouvy jsme si zaplatili 7 nocí, které nám jmenovaná CK zkrátila o 1 noc. Odlet měl být odpoledne, ale my jsme vstávali ve 2,00 hodin ráno, odjezd od hotelu ve 4,00 hod. ráno.Bez zaplacené snídaně formou bufetu/pouze 2 trojuhelíčky chleba,pomeranč,jablko/Někteří bez snídaně a obědu all incl. Odpověď na naši reklamaci zněla, že část noci je také noc /zaplacená námi/. Běžná praktika této cestovky. S těmito vychytralci již
n i k d y necestujeme.

svatava

Příspěvek od svatava » 02 bře 2014 01:36

dnes jsme se vrátili z pobytu v Egyptě na hotelu OLD palace . krásný . veliká spokojenost . škoda jen ,že jsme byli jen na týden . hotel nám připománal NuWaibu v Tabě ,kde jsme léta jezdili. kolem nic jenom moře krásné pláže a klid. sice moc ruských klientů ,ale až jsem se divila v klidu. jídlo dobré čistota perfektní a služby taktéž na ůrovni. Jsme rádi ,že jsme nejeli do klasické Hurgády asi by jsme byli zklamáni. delegátka taktéž bez problémů milá ochotná . a navíc nás ještě potěšili
o ,že neletěl Travel service ale ČSA. děkujeme .

Zdeňka

Příspěvek od Zdeňka » 16 úno 2014 04:37

V loňském roce jsme s manželem navštívili ostrov Mallorca – hotel Mariant, který patří CK Fisher. Byla to nezapomenutelná svatební cesta. Se službami CK jsme byli velice spokojeni. Hotel byl velice útulný a čistý, u bazénu bohužel nedostatek lehátek. Pláž nádherná – křišťálově čistá voda, krásná vegetace, čisto. Měli jsme all – inclusive – strava čerstvá – středomořská kuchyně, hodně ryb a maso,vynikající čerstvé ovoce, často se opakující, ale opravdu dobré. Jedinou věc bych vytkla – náš pobyt končil snídaní – i přes to, že jsme začínali večeří, museli jsme opustit pokoj do 10h a transfer na letiště byl až v 18h, tak jsme strávili celé odpoledne v hotelové hale se zavazadly. :-( Jinak mohu ale ráda doporučuji a určitě si pro svou dovolenou zase vybereme CK Fisher – česky mluvící delegátka také příjemná, ochotná.

Jana

Příspěvek od Jana » 26 led 2014 23:16

Dobrý den,
s CK FISCHER mám pouze skvělé zkušenosti. Byli jsme s touto cestovkou na Mallorce v r. 2010, na Kosu (Řecko) v r. 2012 a v r. 2013 na Kanárských ostrovech (Fuerteventura). Vždy to proběhlo bez problému, velice přivětiví a nápomocni delegáti, organizace výletu na 1. Profesionální přístup. Vřele doporučuji.
P.S. chtěla bych dodat, že za nepříjemný personál hotelu nebo za bordel na pokoji nebo v okolí hotelu nemůže cestovka. Je lepší když si člověk předem přečte recenze, aby měl představu kam jede.

Irena

Příspěvek od Irena » 16 led 2014 18:47

Bohužel musím se přidat s negativním hodnocením CK Fisher – v minulosti jsme s touto cestovní kanceláří cestovali výhradně a vždy jsme byli spokojeni, nyní, po několika letech jsme to zkusili opět a byli jsme velmi nemile překvapeni – zúčastnili jsme se v červenci 2013 zájezdu na Krétu, hotel Happy Days – naše hlavní zkušenost je taková, že CK Fisher klade velký důraz na samostatnost klientů , průvodcovské služby se zužují spíše na komerční prodej doplňujících zájezdů a služeb,vše ostatní si klient musí pořešit zejména přímo s hotelem sám, takže nezcestovalí,či jazykově nevybavení klienti mohou mít velký problém.
Pokud nastanou stížnosti jakéhokoliv rázu, CK Fisher není ochotna je uznat – na všechno má odkaz v Podmínkách pro cestující, že není známo v době tisku a CK si vyhrazuje právo na změnu, případně nemá vliv na změny a události , které nastanou v hotelu aj. – takže klient opravdu nemá žádnou šanci uplatnit oprávněné nároky – po zaplacení zájezdu jste plně v rukou CK a bud budete mít štěstí nebo ne – jakýkoliv pozitivně zákaznický přístup chybí.Velké zklamání a poučení.

Magda

Příspěvek od Magda » 15 led 2014 15:23

-V této cestovce je zákazník zákazník pouze do doby, než zaplatí za zájezd. Pak už je bezpředmětný a pak i otravný, když se stěžuje. Mam s touto cestovkou špatné zkušenosti. Souhlasím s paní Dášou, že tak velká cestovka by měla mít zaměstnance profesionální. Když jsem si stěžovala na přístup personálu na pobočce v Brně, tak mi bylo řečeno na jejich reklamačním oddělení , at si stěžuji u majitelky franšízy Brokešové, že to pod ně nespadá, Jak nespadá, když pobočka má označení Fischer? Hlavně prachy a pak mrtvý brouk. Nikdy více.

Dáša

Příspěvek od Dáša » 07 led 2014 19:47

Vrátila jsem se 1.1. 2014 z Dominikánské Republiky, kde jsem prožila krásné vánoce. Setkala jsem se tam ovšem s delegátkou od CK Fischer, která svým chováním byla studenou sprchou v tak teplém počasí. Šla jsem na schůzku s paní, která trávila dov.od CK Fischer, delegátka mě neznala a slovem ,,Vy jste kdo?“ mě také přivítala. Tak jsem ji vysvětlila že doprovázím paní se kterou jsme se poznaly v resortu, Dala mě jasně najevo že nemám co pohledávat na jejich schůzce natož se na něco zeptat!! Je to naprosto neprofesionální jednání v cizině, když potká člověk někoho, který mluví rodnou řečí toho druhého. S českými turisty jsme se zastavovali a předávali užitečné informace, když bylo potřeba tak i pomohli.Je škoda,,že mladí lidé nejsou empatičtí a profesionální,když je CK vyšle jako delegáty do ciziny.Ovšem tímhle trdlem jsem si dovolenou nenechala pokazit.Nebyla jsem s tímto zážitkem sama, opodál stojící paní mě oslovila a řekla, že se jí to stalo také s touto delegátkou. Tak se zamyslete koho posíláte do letovisek pomáhat českým turistům.

Daniela

Příspěvek od Daniela » 06 lis 2013 20:23

Každá dovolená, na které jsme s Fischerem byli, byla super. Nikdy jsme neměli žádný problém. Delegáti přívětiví, vždy nápomocní, starali se. Nemůžu nic vytknout. S jinýma ck s kterýma jsme v minulosti byli, tak je to teda obrovský rozdíl. My už s jinou ck, než je Fischer na dovolenou nepojedeme. Jsme spokojeni.

Jiřina

Příspěvek od Jiřina » 02 lis 2013 04:53

Letos jsme byli od ck fischer na menorce a byla to naprostá katastrofa,celý zájezd nás stál 45.tis na 8 dni ,měli jsme dvě malé děti, jedno v kočárku.Už při příjezdu jsme museli zdolat desítky schodů nahoru i dolu,abychom se dostali do pokoje,to nás čekalo každý den několikrát,strava all byli zkažené uzeniny a vajička plovoucí v oleji o další nabidce nemluvě,-HNUS!!!.Stravovali jsme se jinde na vlastní náklady,pláž opět milion schodů přes útes,špína odpadky medůzy!!Na stránkách uvádějí vhodné pro děti,to ani náhodou!Cela dovolená nás stála o dalších 20.tis víc a nervy a starosti,aby si děti vubec užili,museli jsme si pujcit auto na celou dobu dovolene a cestovat na jiná místa vhodná pro deti.Cestovka nám nabídla jako kompenzaci 2000 slevu na dalsi zajezd-Výsměch.S CK FISCHER U6 NIKDY!!!!!!!!

martasP

Příspěvek od martasP » 24 říj 2013 03:57

Letos jsme byli porvé na dovolené s CK Fischer na ostrově Kos a byli jsme velmi spokojení. Měli jsme skvělou delegátku Editu Doležalovou, díky které jsme viděli celý ostrov a dověděli se spoustu zajímavostí. Tato dobrá duše má svou práci opravdu ráda a vždy vám vyjde ochotně vstříc. Schůzky jsme během 8 dnů měli snad 4, veškeré otázky nám byly zodpovězeny a na informační tabuli byl vždy datum další schůzky a kontakt na naší delegátku. Loni jsme byli s CK Azur reizen a služby delegáta mě strašně zklamaly, protože to byla naše 1. dovolená u moře a moc jsme toho nevěděli. takže my jsme byli s touto cestovkou spokojeni a už teď hledáme dovolenou u Fischera na příští rok! :-) Opět bychom chtěli takovou skvělou delegátku :-)

Rychlá odpověď

   
cron