recenze Exim Tours
-
Alexander
-
Alena
Obdržela jsem Vaší odpověď na naší reklamaci pobytového zájezdu All inklusive do hotelu Sun Bay ve městě Marmaris, č. smlouvy 12001716 odeslanou Vám 10.6.2014. Chci Vás ubezpečit, že nejsme v cestování žádní nováčci. Posledních 13 let jezdíme na dovolenou 2x v roce a CK střídáme podle nabídky zájezdů. Naší prioritou je blízká pláž a pobyt All inklusive. Někdy se stane, že nás něco překvapí, ale brali jsme to vždy s humorem. Nejsme lidé, kteří si stále na něco stěžují. Avšak Vámi prezentovaný hotel SUN BAY 4*, který se pyšní upozorněním „PO REKONSTRUKCI“ této kategorii v žádném případě neodpovídá. Vzdálenost pláže 50m od hotelu je lživá. Klame zákazníky, kteří si tento hotel vybrali právě s ohledem k této informaci. Je jasné, že by nikomu plážový bar nescházel a pár kroků by se šel osvěžit k hotelu. Ještě nikdy jsme se nesetkali s tak hrubým a nedůstojným jednáním dohlížejících zaměstnanců na pláži, kteří nám zakazovali konzumovat ovocné nápoje, které jsme si zakoupili v obchodě při cestě na pláž s tvrzením, že si musíme tyto kupovat u nich. Námi zakoupený nápoj vzal ze stolku a mrštil jím do naší kabely s tím, že si smíme přinést jen čistou vodu. V žádném případě jsme si nenosili nápoje ( jak se mylně domníváte ) z prostor hotelu, protože již za ta léta kdy tyto pobyty absolvujeme příslušné předpisy a podmínky pro pobyt známe a také je vždy dodržujeme. Obdobná situace byla
i při hledání příslušné pláže, kdy jsme první dva dny nemohli příslušnou pláž nalézt z důvodu, že nebyly tyto nijak označené a byli jsme nechutně vykazováni a posíláni 1,5 km z jednoho konce na druhý.
Dalším nepříjemným zjištěním byla úroveň ubytování a vybavení pokoje. Vámi prezentovaný minibar zel prázdnotou bez chladničky. Tam, kde chladničku měli, tak ji pro plíseň nemohli používat, jinde zase vypadávala elektřina atd. Je nadmíru jasné, že v destinaci, kde jsou vysoké teploty a vlhký vzduch, je samozřejmostí ve standardním vybavení obyčejný sušák na prádlo a např. odkládací stolek na balkoně, což jsme poznali v Turecku v jiných hotelech kategorie 3*, kde jsme byli vždy ubytováni. Plíseň v pokoji a koupelně z důvodu vlhkosti vzduchu v této destinaci pro mě není omluvou. Při dobře fungující klimatizaci se tento stav neprojevuje. Nedostatkem je i to, že při odchodu z pokoje se automaticky vypne elektřina a tím přestane fungovat jak klimatizace, tak i případná chladnička, čímž nastanou podmínky pro vznik plísní. Toto se nám nikdy v jiných hotelech nestávalo a také tam bylo sucho a čisto. Ne jako zde, jak jste mohla vidět ve fotodokumentaci, kterou jsem Vám v předešlém dopise poslala. Jezdíme se k moři zotavit a ne abychom dýchali karcinogenní výpary.
V neposlední řadě se zmíním i o způsobu stravování. V určené jídelně bylo k dispozici dostatečné množství zeleninových salátů, ale hlavní jídlo se vydávalo pod širým nebem, kde jsme stáli ve frontě v dešti s talíři v ruce.
Tento hotel s bídou odpovídá kategorii 3* se stravováním polopenzí. Že je nově zrekonstruovaný s moderně vybavenými pokoji a že se nachází pár kroků od pláže se nezakládá na pravdě a tím pádem je to z Vaší strany lživá reklama.
Zmiňujete také, že jsme byli informováni v komplexním odbavení o mezipřistání v Izmíru. Toto se také nezakládá na pravdě a jako důkaz Vám v příloze posílám kopii odbavení a Vašeho katalogového listu. Mezipřistání by pro nás bylo důvodem k výběru jiného zájezdu.
Vámi nabízenou pomoc slevy 500 Kč na osobu při příští objednávce chápu jako výsměch a zcela určitě ji neuplatníme.
Je to směšná částka, která nekompenzuje zážitky z naší „úžasné dovolené“, při které jsme utrpěli nemalou fyzickou i psychickou
újmu.
Vaše výtka, že jsme měli vše řešit s hotelem, není namístě. Jeli jsme si odpočinout a ne se dohadovat s personálem hotelu. Dovolenou jsme si zajistili včas u Vaší společnosti a proto výtky také směřujeme na Vás. Vy jste odpovědni za uzavírání smluv
o prováděných službách a kontrolu jejich řádného plnění. Myslím, že částka 28.000,– Kč na 7 nocí v tomto hotelu není adekvátní. Z Vaší odpovědi vyplývá, že nemáte vůbec přehled o tom, v jakém stavu se toto zařízení nachází a jaké služby dle smlouvy plní. Nemůžete chtít po klientech, aby řešili problémy které nastanou. Pro tento účel tam byla Vámi delegována paní Krajovanová, která s námi měla být pravidelně ve styku, jak to bývá zvykem. To, že se zmíněné problémy řešily až ke konci dovolené, je i přičiněním delegátky, která provedla částečnou informační schůzku ( většinou o placených akcích ) druhý den po příjezdu odpoledne a druhou informační schůzku v poledne den před odjezdem, kde s námi sepisovala reklamační protokol. Činnost Vaší delegátky s komisní tváří a která nechala úsměv doma je zarážející. Paní Krajovanová je možná Vaše letitá spolupracovnice a snad proto se cítí pevná v kramflecích.
Jak vyplývá z reklamačního protokolu, jehož kopii Vám ještě jednou posílám, nebyli jsme sami, kdo byl s tímto pobytem krajně nespokojen. Jak jsem již uvedla, Vy jste zodpovědni za plnění smlouvy a za rozsah a kvalitu nasmlouvaných služeb. Je jenom na Vás, jak zodpovědně přistupujete k těmto svým povinnostem.
i při hledání příslušné pláže, kdy jsme první dva dny nemohli příslušnou pláž nalézt z důvodu, že nebyly tyto nijak označené a byli jsme nechutně vykazováni a posíláni 1,5 km z jednoho konce na druhý.
Dalším nepříjemným zjištěním byla úroveň ubytování a vybavení pokoje. Vámi prezentovaný minibar zel prázdnotou bez chladničky. Tam, kde chladničku měli, tak ji pro plíseň nemohli používat, jinde zase vypadávala elektřina atd. Je nadmíru jasné, že v destinaci, kde jsou vysoké teploty a vlhký vzduch, je samozřejmostí ve standardním vybavení obyčejný sušák na prádlo a např. odkládací stolek na balkoně, což jsme poznali v Turecku v jiných hotelech kategorie 3*, kde jsme byli vždy ubytováni. Plíseň v pokoji a koupelně z důvodu vlhkosti vzduchu v této destinaci pro mě není omluvou. Při dobře fungující klimatizaci se tento stav neprojevuje. Nedostatkem je i to, že při odchodu z pokoje se automaticky vypne elektřina a tím přestane fungovat jak klimatizace, tak i případná chladnička, čímž nastanou podmínky pro vznik plísní. Toto se nám nikdy v jiných hotelech nestávalo a také tam bylo sucho a čisto. Ne jako zde, jak jste mohla vidět ve fotodokumentaci, kterou jsem Vám v předešlém dopise poslala. Jezdíme se k moři zotavit a ne abychom dýchali karcinogenní výpary.
V neposlední řadě se zmíním i o způsobu stravování. V určené jídelně bylo k dispozici dostatečné množství zeleninových salátů, ale hlavní jídlo se vydávalo pod širým nebem, kde jsme stáli ve frontě v dešti s talíři v ruce.
Tento hotel s bídou odpovídá kategorii 3* se stravováním polopenzí. Že je nově zrekonstruovaný s moderně vybavenými pokoji a že se nachází pár kroků od pláže se nezakládá na pravdě a tím pádem je to z Vaší strany lživá reklama.
Zmiňujete také, že jsme byli informováni v komplexním odbavení o mezipřistání v Izmíru. Toto se také nezakládá na pravdě a jako důkaz Vám v příloze posílám kopii odbavení a Vašeho katalogového listu. Mezipřistání by pro nás bylo důvodem k výběru jiného zájezdu.
Vámi nabízenou pomoc slevy 500 Kč na osobu při příští objednávce chápu jako výsměch a zcela určitě ji neuplatníme.
Je to směšná částka, která nekompenzuje zážitky z naší „úžasné dovolené“, při které jsme utrpěli nemalou fyzickou i psychickou
újmu.
Vaše výtka, že jsme měli vše řešit s hotelem, není namístě. Jeli jsme si odpočinout a ne se dohadovat s personálem hotelu. Dovolenou jsme si zajistili včas u Vaší společnosti a proto výtky také směřujeme na Vás. Vy jste odpovědni za uzavírání smluv
o prováděných službách a kontrolu jejich řádného plnění. Myslím, že částka 28.000,– Kč na 7 nocí v tomto hotelu není adekvátní. Z Vaší odpovědi vyplývá, že nemáte vůbec přehled o tom, v jakém stavu se toto zařízení nachází a jaké služby dle smlouvy plní. Nemůžete chtít po klientech, aby řešili problémy které nastanou. Pro tento účel tam byla Vámi delegována paní Krajovanová, která s námi měla být pravidelně ve styku, jak to bývá zvykem. To, že se zmíněné problémy řešily až ke konci dovolené, je i přičiněním delegátky, která provedla částečnou informační schůzku ( většinou o placených akcích ) druhý den po příjezdu odpoledne a druhou informační schůzku v poledne den před odjezdem, kde s námi sepisovala reklamační protokol. Činnost Vaší delegátky s komisní tváří a která nechala úsměv doma je zarážející. Paní Krajovanová je možná Vaše letitá spolupracovnice a snad proto se cítí pevná v kramflecích.
Jak vyplývá z reklamačního protokolu, jehož kopii Vám ještě jednou posílám, nebyli jsme sami, kdo byl s tímto pobytem krajně nespokojen. Jak jsem již uvedla, Vy jste zodpovědni za plnění smlouvy a za rozsah a kvalitu nasmlouvaných služeb. Je jenom na Vás, jak zodpovědně přistupujete k těmto svým povinnostem.
-
Eva
Zkušenost s EXIMem naprosto skvělá. Letěla jsem s ním 2x – jednou do Egypta a podruhé do Tuniska. Pracovníci na pobočce velice ochotní, poradí, ochotně zodpoví dotazy – velice dobře funguje i komunikace mezi pobočkami (v mém případě Jihlava a Kolín). Dostali jsme včas veškeré informace co se odletu týče a vše co jsme potřebovali.
V cílové destinaci na nás čekal delegát, který nám poskytl další info a byl dále k dispozici na hotelu.
Poslední den dovolené byla inforamční schůzka s delegátem, který nám poskytl informace ohledně odjezdu.
Nemám této cestovní kaceláři co vyčíst.
V cílové destinaci na nás čekal delegát, který nám poskytl další info a byl dále k dispozici na hotelu.
Poslední den dovolené byla inforamční schůzka s delegátem, který nám poskytl informace ohledně odjezdu.
Nemám této cestovní kaceláři co vyčíst.
-
Pavla
S EXIMEM UŽ NIKDY VÍCE!!!
S Eximem jsme odjeli na dovolenou snů – dle katalogu:
„Nově zrekonstruovaný příjemný hotelový komplex….Hotel poskytuje velmi dobré zázemí rodinám s dětmi….“ Tuto informulaci byla za zcela zavádějící, klamavá ba přímo podvodná. Špína, nepořádek, obnažené elektrické vedení, elektrické dráty trčící ze zdí v pokoji a louže vody na chodbě vznikající kapající vodou ze stropu byly zcela v rozporu s dobrým zázemím pro pohyb dětí. Hotelový komplex se svým zázemím přímo ohrožoval na zdraví a životě nejen děti, ale všechny hotelové hosty. Hotel byl hrozbou úrazu způsobeného zásahem elektrickou energií z obnažených kabelů, zásuvek a přístupných elektrických rozvodů a rovněž hrozbou úrazu při uklouznutí na kapající či tekoucí vodě na hotelových chodbách.
Delegátka Ing. Kateřina B. byla arogantní, zcela neschopná něco vyřešit, schopná pouze prodávat předražené fakultativní zájezdy.
A reklamace v Exim tours je zcela zbytečná ztráta času a energie. Když to nebudete ani zkoušet, ušetříte si rozčilování při čtení dopisů, jak ta vaše dovolená byla vlastně báječná.
Nebo ještě líp, raději s nimi ani nikam nejezděte a ušetříte nervy ještě víc.
S Eximem jsme odjeli na dovolenou snů – dle katalogu:
„Nově zrekonstruovaný příjemný hotelový komplex….Hotel poskytuje velmi dobré zázemí rodinám s dětmi….“ Tuto informulaci byla za zcela zavádějící, klamavá ba přímo podvodná. Špína, nepořádek, obnažené elektrické vedení, elektrické dráty trčící ze zdí v pokoji a louže vody na chodbě vznikající kapající vodou ze stropu byly zcela v rozporu s dobrým zázemím pro pohyb dětí. Hotelový komplex se svým zázemím přímo ohrožoval na zdraví a životě nejen děti, ale všechny hotelové hosty. Hotel byl hrozbou úrazu způsobeného zásahem elektrickou energií z obnažených kabelů, zásuvek a přístupných elektrických rozvodů a rovněž hrozbou úrazu při uklouznutí na kapající či tekoucí vodě na hotelových chodbách.
Delegátka Ing. Kateřina B. byla arogantní, zcela neschopná něco vyřešit, schopná pouze prodávat předražené fakultativní zájezdy.
A reklamace v Exim tours je zcela zbytečná ztráta času a energie. Když to nebudete ani zkoušet, ušetříte si rozčilování při čtení dopisů, jak ta vaše dovolená byla vlastně báječná.
Nebo ještě líp, raději s nimi ani nikam nejezděte a ušetříte nervy ještě víc.
-
Jana
Ale, ale, vždyť Slováci jsou fajn lidi, jsme si nejbližší ze všech národů a žili jsme tady spolu pohromadě a v klidu 75 let. Kdyby se nenašlo pár pitomců, kteří to rozdělili v touze po své moci, tak by to fungovalo dál. Místo toho tady jsou dva ministátečky, které jsou neviditelné. Dodnes to (nejen) mne mrzí. Ve světě si teď Slovensko pletou se Slovinskem a Česko dokonce s Čečenskem. Tak se tady vy dva nehádejte jako děti na pískovišti o to, kdo má hezčí kyblík a lopatku. Měli bysme držet spolu. Názory a zkušenosti je dobré si vyslechnout z obou stran. Mne to například zajímá. Taky si čtu Zoznam.sk, zapojuji se do slovenských diskuzí, chodím na koncerty slovenských hudebních skupin a v Tatrách si připadám jako doma. Můj lékař je Slovák, lékárník je Slovák a operoval mne taky Slovák. A v nemocnici byly moc hodné slovenské sestřičky. Jo a soused je taky Slovák. Nevidím na tom nic špatného.
-
Karel
-
Petra
Dobry den, citam tu vela negativnych odkazov, my chodime len na poznavacie zajazdy, zaujima nas konkretny zajazd a az potom CK ktora ho usporaduva. S Eximom sme takto boli uz trikrat a chystame sa aj tento rok. Prvykrat sme boli v roku 2010 v Egypte na plavbe po Nile (zajazd sme kupovali cez slovensku CK Kartago) ale kedze nas bolo malo Slovakov, tak nas spojili s Cechmi. Na vyraznejsi problem si nespomeniem, egyptskemu sprievodcovi sme na konci plavby davali baksisne do obalky, ktora kolovala po autobuse a kolko ste mu tam hodili bolo cisto na vas, nikto nevyvijal ziadny natlak a ani nekontroloval kolko kto dal. V Egypte je baksisne samozrejmost a aj to pekne vedia vyuzit, napriklad ked sme dorazili do 5* hotela Carribean World v Soma Bay, (uz ako jedini ucastnici plavby), tak nas pekne vybavili na recepcii a aj golfovym vozickom zaviezli priamo k nasmu bloku, ale bez batoziny, ktora by sa tam bez problemov zmestila, ze tu donesie jeho kolega
) na izbe sme akurat zistili ze minibar nechladi a voda z umyvadla neodteka, tak sme behli na recepciu a do 10 minut sa dotrepali dvaja pani udrzbari a dali veci na poriadok. Boli sme velmi spokojni s celou dovolenkou. V roku 2012 sme isli okruh Orient Express Antalya (zajazd sme zase kupili cez Kartago ale ako jedini Slovaci) a tu nam uz zacali trochu neprijemnosti aj ked to tak najprv nevyzeralo, minivanom nas dvoch (s priatelom) odviezol turecky sofer do nejakeho hotela v centre Antalye s tym ze sa mame ubytovat a za nejake dve hodiny za nami pride sprievodkyna, ktora s nami pojde okruh. Tak sme sa ubytovali, zistili si kedy je vecera a isli na izbu oddychovat, ked uz ale presli styri hodiny a nikto nechodil, tak nam to bolo divne, ale tak isli sme na veceru a tam plno Cechov a zjavila sa aj sprievodkyna, ktora im zacala vykladat co ich rano caka a podobne, priatel sa za nou vybral a ta ho odpalkovala tym, ze ona ziadnych Slovakov nema. Ale nedal sa odbit, ja som zatial isla telefonovat do Kartaga, pani na linke ani netusila ze nejake poznavacie do Turecka robia…nastastie ked uz som ju chcela poslat do…tak prisiel priatel ze je to v poriadku a sprievodkyna sa nam zacala ospravedlnovat, ze chyba nastala v komunikacii medzi nou a Eximom, lebo Turkom nas nahlasili, boli sme na zozname ale jej to nahlasit akosi zabudli.Keby ze sa ale nikomu neozveme, tak Cesi si rano odfrcia a my zostaneme na hoteli, ktory by sme este do 12-tej hodiny museli opustit a asi by sme ani nikomu nechybali…ale okruh uz bol parada, az na nezrovnalost v programe, mali sme stravit dve noci v Kapadokii ale stravili sme tam len jednu noc a az styri dni sme trcali v Alanyii pri mori v uplbne otrasnom 3*hoteli Cleopatra, este ze sme tieto styri dni stravili poznavanim Alanye a snorchlovanim a na hotel sme chodili iba prespat a najest sa. Uplne priserne zo stolov zbierali riady Rusi obleceni ako dovolenkari, po anglicky vedela iba recepcna, jedlo kazdy den rovnake, izba na prespatie dobra, ale aj ti hostia, ti museli mat poriadne hlboko do penazenky, no strasne. Ked sme napisali po navrate staznost, tak Kartago nam poslalo zlavu na dalsi zajazd a samozrejme ospravedlnovali sa nam ako mohli, ale nevyslo, cez Kartago uz asi nikdy kedze ich ponuka poznavacich zajazdov je uz uplne uboha. V roku 2013 sme Isli poznavacku do Tuniska s Eximom, ktoru sme kupili uz v Exime. Tam sa opakovala situacia z Turecka, rano po nas nikto pred hotelom necakal ale tentokrat sme mali aj spolutrpitelov, starsi manzelsky par. Esteze nam delegatka ktora nas sprevadzala v noci do hotela nechala zdrap papiera s menom a cislom na nasho sprievodcu, takze a sice po hodine cakania ale dorazili po nas..inak sprievodca Tunisan vynikajuci a uz potom aj cely okruh. Ked sa este vratim k Turecku, tak tam sme takisto vkladali na konci do obalky baksisne a zase to bolo na kazdeho lubovole kolko tam hodil a este sme mali za poplatok 10 eur k dispozicii neobmedzene vodu z chladniaceho boxu a tak sme nikde nemuseli po ceste zhanat pitie. V Tunisku sme zase kto chcel mohli dat vodicovi priamo do ruky na konci zajazdu nejake peniaze, z deviatich ucastnikov co sme boli na zajazde, sme neviem ci nakoniec nedali len my s priatelom, ostatni sa radsej ponahlali rychlo ubytovat
) takze tiez tu nikto na nikoho nevyvijal natlak ze musite dat a vsetci boli slusni. Este reakcia na pana co bol v Maroku, som to tak pochopila ze na poznavacke, v Maroku som bola v roku 2011 ale s CK Azur Reisen a baksisne sme takisto vkladali do obalky a kolko sme sa rozhodli sami a vzdy az na konci zajazdu, nikdy nie dopredu. Podla mna je to aj logicke a spravne na konci, ked uz mozeme zhodnotit sluzby miestneho sprievodcu a nie na zaciatku ked este nevieme co od neho mozeme cakat, podla spokojnosti sme my potom aj davali, myslim ze najviac sme tam nechali 20 eur.
-
Eva
Taky jsem se nechala napálit. Jsou velmi ochotní, ale jen do doby, než zaplatíte. Potom si s Vámi dělají co se jim zlíbí. Kdyby byl nesplněný jenom domluvený výhled na moře nebo horší pokoj apod.! Změní vám klidně místo pobytu, takže ne objednaný a zaplacený hotel přímo na pláži, ale úplně jiný hotel v místě, kde ani žádné moře v okruhu 30 km není! Na pláž jsme museli jezdit autobusem. Reklamace vůbec neuznávají a pochybuji, že u nich něco pořídíte, tak akorát nějakou slevu na další, u nich objednaný zájezd s pochybnými službami. Ten si mohou dát za klobouk. Já nejezdím na dovolenou, abych se tam rozčilovala a stresovala. V životě bych už s nimi nejela, ani kdyby to bylo za 100 korun! Místo hotelu na pláži s výhledem na moře jsem byla v hotelu v poušti s výhledem na smetiště. A ještě k tomu ta drzá delegátka tlustoprdka Markéta Krenzlauterová nebo jak se jmenovala, to bylo úplné neštěstí! Poprvé a naposled!!! Nenechte se nachytat!
-
Karel