recenze Exim Tours - Stránky 9 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Exim Tours

Podělte se o svoje zkušenosti a recenze z dovolené s cestovní kanceláří.
Recenze Fisher
Recenze Bluestyle
Recenze České Kormidlo
Recenze Čedok
Recenze Čebus
Recenze CK GO2
Recenze Invia
Recenze Delfín Travel
Recenze Czech Holiday Center
Recenze TUI
Recenze cestovky
Recenze cestovní kanceláře
Recenze Canaria Travel
Recenze Exim Tours
Recenze Nev-Dama
Recenze SEN
Recenze travelendo
Recenze Brenna
Recenze Ancora
Recenze Afrodita
Recenze Go2
Recenze Alexandria
Recenze CK SEN
Recenze CK Jedeme do světa
Recenze CK TUI
darina

Příspěvek od darina » 03 led 2015 02:17

pro nika 40 na kapverdy lita krom eximu a fira take cedok.je pravda ze i my jsme zazily na kapverdach od eximu jiny hotel z duvodu obsazenosti,ale dostali jsme vetsi kvalitu a vlastne jsme na tom vydelali.a urcite neni pravda ze by nekdo kdo mel zaplaceny novy luxusni hotel melia dunas sel bydlet do centralu.to se jmenuje jedna pani povidala ,asi budu pranyrovana ale troufam si rict ze o obsazeni hotelu a nasledne reseni znam,nebylo to jen na kapverdach.myslim si ze se namate ceho bat.i u nejlepsi cestovky na svete se muze stat chyba je to o lidech.krasnou dovolenu ahezky den D.a nejsem pracovnice Ck.

Renata

Příspěvek od Renata » 02 led 2015 22:23

S Firo jsme byli několikrát a je určitě lepší než Exim.

NIka40

Příspěvek od NIka40 » 31 pro 2014 16:48

Moc Vám oběma děkuji za info..bohužel já potřebuji letět s CK, jelikož máme jazykovou bariéru..budu teda hledat dál..ještě tam lítá firo tour, tak jdu zkoumat recenze..

zdeněk

Příspěvek od zdeněk » 30 pro 2014 20:03

Jedna z nejhorších cestovek EXIM.Dovolená v Keni naprostý podvod. Nic nefungovalo bar a ani stravování.Jak to cestoví kancelář měla zajištěné? HNUS.

Jarka

Příspěvek od Jarka » 16 pro 2014 23:27

Pro:NIka40 :
nebudu Vam popisovat veskere zklamani ze strany Eximu,pouze Vas mohu upozornit,ze si zaplatite napr. ubytovani v hotelu Melia Dunas Beach Resort ***** 29 000 Kc/za osobu/a budete bydlet v hotelu Central ** 15 000 Kc/za osobu/bez financni kompenzace a uznani reklamace.Doporucuji Vam si objednat ubytovani primo s hotelem a letenky zakoupit osobne.Usetrite spoustu nervu a penez za advokata…

NIka40

Příspěvek od NIka40 » 16 pro 2014 22:06

dobrý den a má někdo zkušenosti s touto ck na Kavperdách?:?

Marie

Příspěvek od Marie » 13 pro 2014 02:05

Včera jsme se vrátili z Kuby , hotel Be Live Turquesa . Cesta tam trvala šestnáct (!!) hodin , měli jsme dvě mezipřistání , a to ještě nepočítám dobu strávenou na cestě na letiště do Prahy a cestu z letiště ve Varaderu do hotelu . Byli jsme naprosto vyčerpaní a neschopní jakéhokoliv dohadování ohledně ubytování . Ubytování ve 4* hotelu odpovídalo stěží 3* , po rozhovoru s jinými klienty jsem pochopila , že jakákoliv výměna pokoje je zbytečná , protože to vypadá všude stejně . Zařízení je staré a opotřebované , přízemní pokoje se nedají větrat , je tam vlhko , v našem případě na oknech nebyly záclony , jen závěsy , které jsme museli zatahovat i ve dne, aby nám okolojdoucí hosté nekoukali dovnitř . Další den začaly stavební úpravy a opravy v hotelu a okolí . První zbourali bar na pláži , nahradili ho boudou asi 2 x 3 metry . Dále přestavovali recepci , polovinu baru u bazénu a chodníky kolem apartmánu . Nechápu , proč se tyto , byť nutné , opravy nedělají před začátkem sezony a proč na to nejsou hosté upozorněni předem !? Chování personálu k hostům je skvělé , ani ke stravování nemáme připomínky , zkrátka všichni dělali co mohli , zvláštní pochvalu si zaslouží animační tým , nikdy jsem neviděla lepší . To samé se nedá říci o delegátovi , ten si moc starostí o hosty nepřipouští . Protože to nebyl můj první pobyt na Kubě , mám s čím srovnávat . Rozhodně bych si již nevybrala CK , která používá k dopravě Travel Service .

Renata

Příspěvek od Renata » 12 pro 2014 01:52

Máme stejnou zkušenost,jenom z Řecka!!!

Lucie

Příspěvek od Lucie » 11 pro 2014 05:26

Pozor na Exim tours !

Na INVII.CZ jsme si objednali Coral beach Rotanu Resort pro své krásné dlouhé pláže, možnost šnorchlování, přízemní budovy, velkou zahradu a v srpnu 2014 ihned po příletu do Hurghady nám delegát sdělil, že Rotana je plná a že jedeme na jiný hotel. Ačkoliv jsem nesouhlasila a byla jsem sama s malým dítětem, nezbylo mi po pár dohadování jet na údajně jediný volný hotel Albatros Beach (opak Rotany) – bez šnorchlování, mini pláž, mini hotel, ubytování v patrech a velmi staré, to co jsme nechtěli. Jeli jsme do Egypta za šnorchlováním a hotel jsme si vybrali pečlivě, tak abysme byli spokojeni. Takže začaly telefonáty opět delegátovi a ten nechtěl nic řešit tak poté do Prahy a v tomto duchu byla celá dovolená. 3x jsme se za náš pobyt stěhovali, na Hilton Long Beach- tam nebyla od 12h odpoledne vůbec voda v moř- ani po kolena, nedalo se ani v moři plavat, a až 7 den po mých telefonátech nás přestěhovali kam měli tedy na Rotanu. Celá dovolená zkažená, ve stresu, na reklamaci odpověděli, dostali jsme 4 hvězdu za 4 hvězdu a tedy žádná náhrada. Takže na původně objednané Rotaně jsme byli 3 dny z 10 dnů a to proto že jsem neustálě volali svůj nesouhlas do Prahy( o účtu za telefon ani nemluvím). Opravdu zkažená dovolená a cestovka dává od toho ruce pryč.

Nicméně od jiných cestovek před i po nás na tento hotel přijeli jiní češi a tento problém neměli, tak zde byla asi jiná chyba, než že hotel byl plný. Bylo mi sděleno delegátem ,že se tohle stává poměrně často, a že mám jezdit na dovolenou od ledna do dubna.

Dejte si na to pozor. Jelikož cestuji opravdu často, tohle se mi zatím nikdy nestalo ani mým blízkým.
Zprostředkovatel zájezdu byl EXIM TOURS A OBJEDNÁNO NA INVII.CZ

Jitka

Příspěvek od Jitka » 21 lis 2014 21:54

Připojuji se k názorům že s Exim Tour na dovolenou už NIKDY!!! Cestuji poměrně často a vždy se mi na dovolené líbilo. Letos v září jsem byla poprvé s touto CK na Severním Kypru a poprvé ve svém životě jsem zájezd reklamovala. Zbytečně ovšem, všechny nepříjemnosti, které si zažijete na vlastní kůži zástupce CK sice „mrzí“, ale na závěr se dozvíte, že vlastně vše bylo v pořádku a reklamaci neuznávají. Jelikož chci na toto dovolenou co nejrychleji zapomenout, nechce se mi vypisovat vše do podrobna, ale vše začalo už odletem s leteckou společností poskytující doposud nezažité „služby“ (1 malý kelímek nápoje na téměř 5 hod. letu, 1 funkční WC na celé letadlo..ap.). Po příletu na místo pokračovaly nepříjemnosti změnou hotelu, který bych si po přečtení recenzí dobrovolně nikdy sama nevybrala. V hotelu nepříjemný, arogantní a sprostý personál. Dále předražené výlety, při kterých celkem nic nevidíte. Nakonec nás okradl sám majitel hotelu, když nám místo objednaného taxíku přistavil vlastní auto a jak jsme později zjistili navýšil nám cenu o 100%. Tuto stížnost delegátka „vyřešila“ tím, že nemůže nic dělat, že nemáme doklad o placení (majitel nám ho přes 2 urgence odmítl vydat). To že na nás řval a sprostě nám nadával, jsme svědky měli, ale opět to delegátka vůbec neřešila. Připadali jsme si jako rukojmí CK a majitele hotelu, skutečně si s námi dělali co chtěli. Pro tuto CK klient znamená jen platícího troubu, pak už si jede ve své koleji, za co nejvíc peněz co nejlevnější služby.

Rychlá odpověď

   
cron