recenze Blue Style
S Blue Style jsme byli v červenci 2012 v Egyptě. Vše bylo v naprostém pořádku. Cestuje často a využíváme služeb různých CK. Uvedené nářky na doby odletů a příletů jsou u chartelových letů běžné( nezáleží na CK, ale na letecké společnosti a jsou ovlivněny různými okolnostmi) , takže změny letů, často ze dne na den, můžete zažít s každou CK, která tyto lety využívá, a že je v turistické třídě málo místa na nohy, působí jako výtka CK směšně.Chcete-li cestovat pohodlně, připlaťe si, u některých letů tuto možnost máte. Let po Evropě se dá vydržet. Letíte-li do vzdálené destinace, zvolte pravidelnou linku vyhlášené letecké společnosti.A delegáti při příletu mají za úkol pouze rozřídit cestující do autobusů a poskytnout první informace, tedy formou „papíru“ , který vám“strčí“ do ruky. Vše ostatní se dozvíte na informační schůzce v hotelu. A že vás po příletu v časných hodinách ubytují dříve než ve 14 hodin, berte jako bonus od hotelu. Připravte se na eventualitu čekání na pokoj, zabalte plavky, ručník do příručního zavazadla , kupte si vodu, vyražte na pláž a nenechte si pokazit dovolenou.
Nedávno jsme se vrátili z dovolené v Tunisku, kterou jsme si velmi užili a rádi se sem někdy vrátíme, ovšem nikdy už né s CK Blue style. Chování jejich delegátek bylo neuvěřitelné a nikdy jsme se s ničím podobným nesetkali. To, že nám měli oznámit, že místo do Prahy letíme do Brna se dá pochopit i když po rozkopané dálnici z Brna do Prahy šílenost a pokud bych na dovolenou chtěla jen autobusem koupím si dovolenou busem ne leteckou, ale způsob jakým to znuděná delegátka s cigaretou v puse udělala nám připadl velmi nevhodný, co je to omluva nebo nějaký slušný způsob, jí asi nikdo neřekl. Chování šéfdelegátky, která od jednoho starého pána vybrala peníze na výlet, který se nekonal a o své peníze zpět se hlásil u delegatky, která řekla, že je nemá, že až v autobusu na letiště, kde pak vůbec nebyla a delegátka, která s námi jela se na něj velmi neslušně rozkřičela, kde má vzít peníze, proč to řeší až teď . Prostě šílené, podotýkám, že pán měl asi 70. roků a domů odletěl bez peněz odkázaný na pobočku CK. Dovolat se nebo se jinak spojit s delegátkami téměř nemožné, telefon nezvedají. Úvodni schůzka na které se nic nedovíte. Delegátku, která se po desetidenním pobytu diví, že i vy patříte k nim. ( Poprvé v životě nám dovolenou zkazili „delegátky“ myslím, že CK Blue style si zbytečně kazí jméno. Jinak hotel Le Zenit byl bez jediné chybičky a dovolená byla super:-))
Dobrý den,
S rodinou jsme strávily pobyt v hotelu Titanic Palace v Hurghadě termín od 3.6 – 13.6 vše proběhlo v pořádku hotel pěkný,čistý.jak už se o tomto hotelu píše nemá moře cc 800 metru pěšky k molu ale vše vynahradí aquapark děti se vyřádí . co všem doporučuji nekupovat parfumérie a i jinak tyto obchody nenavštěvovat z vlastní špatné zkušenosti,služby cestovní kanceláře Blue Style proběhly v pořádku jak při příletu tak při odletu i během pobytu.přeji všem příjemnou dovolenou jakou prožila naše rodina.
S rodinou jsme strávily pobyt v hotelu Titanic Palace v Hurghadě termín od 3.6 – 13.6 vše proběhlo v pořádku hotel pěkný,čistý.jak už se o tomto hotelu píše nemá moře cc 800 metru pěšky k molu ale vše vynahradí aquapark děti se vyřádí . co všem doporučuji nekupovat parfumérie a i jinak tyto obchody nenavštěvovat z vlastní špatné zkušenosti,služby cestovní kanceláře Blue Style proběhly v pořádku jak při příletu tak při odletu i během pobytu.přeji všem příjemnou dovolenou jakou prožila naše rodina.
Dobrý den,
i já se ráda podělím o zkušenost s cestovní kanceláří BlueStyle.
Byla to má 1. návštěva u moře – Mallorca – a musím říci, že vše proběhlo v pořádku. Vše bez čekání, či spoždění. Delegátka milá a ochotná, hotel přesně podle informací.
Asi jde o štěstí a jsem ráda, že na mě se usmálo a vše dobře dopadlo.
i já se ráda podělím o zkušenost s cestovní kanceláří BlueStyle.
Byla to má 1. návštěva u moře – Mallorca – a musím říci, že vše proběhlo v pořádku. Vše bez čekání, či spoždění. Delegátka milá a ochotná, hotel přesně podle informací.
Asi jde o štěstí a jsem ráda, že na mě se usmálo a vše dobře dopadlo.
Zdravím,
na začátku dubna jsme si se sestrou vybraly poznávací zájezd do Maroka. Zájezd jsme uhradily okamžitě a těšily se na červen a krásy této exotické země. Týden před odletem jsme obdržely náležité dokumenty k vycestování…což pro nás znamenalo potvrzení, že opravdu vyrazíme a v cestě za dobrodružstvím (i když organizovaným) už nic nestojí. Odlet se blížil, naše kufry už čekaly sbalené na den odjezdu…Den před odletem (přesně 20hodin před odeletem) nám zavolala CK Blue Style….těšila jsem se na informace o našem zájezdu..ovšem …málem se mi podlomily , když mi ck s naprosto ledovým klidem oznámila, že zájezd (ke kterému už jsme dostaly veškeré dokumenty) se pro nedostatečný počet zájemců nekonááááá…ŠOK!!!!!..asi nemusím líčit, jaký…. Ještě teď se z něj nemohu vzpamatovat….očkování, léky, dovolená v práci, hlídání dětí, tisíce dalšího zařizování přišlo v niveč….A ck mi je schopna pouze říci, že chápou mé rozčílení….Hrubé porušení smluvních podmínek si nepřipouštějí! …Samozřejmě bude následovat má písemná stížnost a reklamace….
na začátku dubna jsme si se sestrou vybraly poznávací zájezd do Maroka. Zájezd jsme uhradily okamžitě a těšily se na červen a krásy této exotické země. Týden před odletem jsme obdržely náležité dokumenty k vycestování…což pro nás znamenalo potvrzení, že opravdu vyrazíme a v cestě za dobrodružstvím (i když organizovaným) už nic nestojí. Odlet se blížil, naše kufry už čekaly sbalené na den odjezdu…Den před odletem (přesně 20hodin před odeletem) nám zavolala CK Blue Style….těšila jsem se na informace o našem zájezdu..ovšem …málem se mi podlomily , když mi ck s naprosto ledovým klidem oznámila, že zájezd (ke kterému už jsme dostaly veškeré dokumenty) se pro nedostatečný počet zájemců nekonááááá…ŠOK!!!!!..asi nemusím líčit, jaký…. Ještě teď se z něj nemohu vzpamatovat….očkování, léky, dovolená v práci, hlídání dětí, tisíce dalšího zařizování přišlo v niveč….A ck mi je schopna pouze říci, že chápou mé rozčílení….Hrubé porušení smluvních podmínek si nepřipouštějí! …Samozřejmě bude následovat má písemná stížnost a reklamace….
Momentálně jsem zasílala na cestovku reklamaci na náš zájezd do hotelu Le Zenith v Hammametu. Nikde na stránkách neměli uvedeno, že hotel je přímo vedle kolejí a že na pláž se musí přes silnici (Mám PrintScreen obrazovky, opravdu to tam není). All inclusive byl také dělaný jinak, než slibovali. Personál neochotný, nevychovaný (hranolky nám nandali rukou), výtah každý den nejezdil, když jsme přiletěli před půlnocí, delegátka dojela jen ke 3. hotelu a nás s ještě jedním hotelem nechala v buse,… Na hotel bych toho mohla říct ještě dost, ale toto je diskuze o Blue style. Uvidím, jak mojí reklamaci vyřídí, když oni nic, tak Asociace CK, pak IATA nebo UFTAA, TV Nova a možná i soud, uvidíme.