recenze Blue Style
Hotel měl být 3*, ovšem už při příjezdu nám spadla čelist. Jak jsem říkala, koleje vedle hotelu, na pláž se muselo přes rušnou silnici. Vstup na pláž byl po pneumatikách, na kterých byl položen „travnatý“ kobereček. Klub na pláži vyhrával velmi hlasitě a obsluha pláže pouštěla mezi hosty své kamarády obchodníky. Lehátek bylo dosti málo, některá byla zlámaná. V hotelu velmi neochotný personál. Jako první nám dali pokoj naproti výtahu s výhledem na silnici. Vzhledem k tomu, že zdi jsou jako z papíru, slyšeli jsme všechny, co šli po chodbě k výtahu a také jeho zavírání a otevírání. Chtěli jsme to řešit hned večer, to nás večerní recepční odbyl s tím, že až zítra. Druhý den vyřešili jedinou naši námitku a to, že nemáme manželskou postel. Přišla uklízečka a natáhla jedno velké prostěradlo. Na info schůzce jsme delegátce řekli, že buď jiný pokoj a nebo jiný hotel, že si klidně i připlatíme. Hotely prý plné, další den si máme dojít na recepci a dostaneme jiný pokoj. Ve smluvený čas jsme došli na recepci, tak nás poprosili ještě o hodinu (přitom měli nohy na stole). Když jsme přišli za hodinu, chtěli to posunout na další den. To jsme řekli že ne. Tak nám ho vyměnili, ale od té doby se na nás tvářili velice kysele a ani nezdravili. V jídelně byl velice malý výběr jídel, co se nespotřebovalo při snídani, šlo do oběda a tak. Brambory nedodělané, na grilované maso půlhodinová fronta. Něco pořád chybělo, když jsme chtěli příbory, hodili nám je na stůl jako jedovaté. Několikrát do nás vrazili tácem s talíři, ale ani slůvko omluvy. Největší nechuťárna byla, když nám ve Snack baru nandal chlápek hranolky holou rukou, tou druhou totiž telefonoval. All inclusive byl vedený dosti jinak, než bylo napsáno, na pokoji nebyla možnost pití, jedině si ho koupit. Z baru se totiž nesmělo vynášet a i obyč láhev vody byla zpoplatněná. CK slibovala od nějakých 14 do 23 zákusky, ty jsme nikde neobjevili. Bydleli jsme ve 4. patře a výtah každý den tak na cca 2 hodiny nejezdil. Jeden den nefungovalo čepování nápojů, ale hotel nenapadlo dát nám nějaké pití, prostě postarejte se sami. Delegátka slíbila místnost na osprchování před odletem, ale na recepci o ničem nevěděli. Nakonec nám dali pokoj v rozestavěné části hotelu, kde byl nehorázný bordel, nefungovala elektřina a ve vaně, kde jsme si jako měli dát sprchu, byla omítka.
Pravděpodobně jsem ještě na dost věcí zapomněla, našlo by se toho dost, ale jak vidíte o příspěvek výše, rýpalové se vždy najdou, tak proč to vypisovat vše.
Pravděpodobně jsem ještě na dost věcí zapomněla, našlo by se toho dost, ale jak vidíte o příspěvek výše, rýpalové se vždy najdou, tak proč to vypisovat vše.
Dovolená Hurgáda hotel Elysses Již nikdy více!!! Takže termín 12 dní 11 nocí je u této společnosti Blu Style nijak závazný odlítáte jeden den v 13h místo v 10h a vracíte se odjíždíte z hotelu ve 2h brzy ráno a potom více jak 5h čekáte na letadlo takže nééé 11 nocí 12dní ale s bídou 9dní, nebo takto cca 4 dny před odletem se dozvíte čas odletu který se mezitím 3krát změní takže třeba čekáte 6h na letišti při odletu na dovolenou a zase zpět čekáte cca5h na odlet jelikož v této spol. panuje bordel. K UBYTOVÁNÍ V HOTELU Elysses jako maso ale doslovně za vše bakšiš služby hrozné třeba vůbec nevytírají pokoje nebo i 2 dny nikdo neuklidí ale už ráno v 8h vás budí že jdou uklízet!!!! strava jako byl ze mě vegetarián protože pořád jíst hovězí které se nedalo ukousnout a omáčka uho pořád no hrůza .Pláž celkem dobrá až na to že egypťané jsou hovada a pod ponton pláže sypou odpad jako sklo vnitřnosti z ryb atd.Již nikdy více s Blu Style v loni jsem byli s EXIM tours v Turecku od zakoupení jsem věděl kdy odlétám nic se neměnilo a vše bylo jak mělo.
Zdravím všechny,
přečetl jsem si několik recenzí jak na cestovku, tak na hotely a teď mám obavu někam cestovat. Vybral jsem hotel Hotel Caribbean World Borj Cedria v Tunisku. Letíme se dvouletým synem, odlet Praha.
Poskytne někdo nejnovější informaci jak o hotelu, tak letu a kde bylo přistání?
Díky moc
Jaroslav, Plzeň sever
přečetl jsem si několik recenzí jak na cestovku, tak na hotely a teď mám obavu někam cestovat. Vybral jsem hotel Hotel Caribbean World Borj Cedria v Tunisku. Letíme se dvouletým synem, odlet Praha.
Poskytne někdo nejnovější informaci jak o hotelu, tak letu a kde bylo přistání?
Díky moc
Jaroslav, Plzeň sever
S Blu Style jsme byli zatím jen jednou. Sice nám také posunuli odlet i přílet, ale neděli jsem z toho vědu. Podle nás za toto cestovka nemůže…Od té doby sledujeme příspěvky a máme z toho smutný pocit. Vypadá to totiž, že se na dovolené nikomu nelíbí, všichni a všechno je špatně….Kde jsou ty příspěvky jak tam bylo hezky, jak to bylo fajn…Nebo snad jsme už zvyklí si jen stěžovat a hledat místo krásy chyby?
Dobrý den, také se připojuji s hodnocením dovolené s CK Blue Style s kterou naše rodina absolvovala již několik dovolených v Egyptě a Tunisku. Naše zkušenosti jsou pouze kladné a ostatní CK se mohou učit jak mají vypadat zaplacené služby. Bezproblémový nákup, přesný termín, včasný let, super služby delegáta, včasný návrat a žádné komplikace v průběhu celé dovolené to je zkráceně vyhodnocení poslední dovolené v Egyptě – Al Nabila Hurghada. V průběhu naší dovolené byl Egypt poznamenaný velkými demonstracemi o kterých nikdo z nás neměl ani tušení, protože se to turistických center opravdu nijak nedotklo. Díky skvělému delegátovi jménem Mustafa HELMY jsme ale dostali informace o tom, že je lepší nejezdit na výlety do velkých měst. Tento delegát se nám opravdu celou dobu věnoval a byl k dispozici takřka celé dny. Neseděl v žádné kanceláří ale procházel areál hotelového komplexu a věnoval se klientům. Navíc je v Egyptě běžný tzv. „bakšiš“, který si nevzal a řekl, že je to jeho práce a je placen CK.
Děkuji touto cestou CK Blue Style za skvělou dovolenou a delegátovi Mustafa Helmy za ukázkový špičkový přístup delegáta.
Těšíme se na další dovolenou
Děkuji touto cestou CK Blue Style za skvělou dovolenou a delegátovi Mustafa Helmy za ukázkový špičkový přístup delegáta.
Těšíme se na další dovolenou
s CK Blue Style jsme byli na dovolené prvně.Kréta.Let,transfer vše v pořádku,žádné zpoždění.Ovšem po příjezdu na hotel pro nás nebyly pokoje.Prý problém s kanalizací,opraveno snad zítra.Nejprve byl k dispozici jeden pokoj,pro kamarádku se synem už druhý nebyl.Po návrhu že se vyspíme jednu noc v onom jednom pokoji..už nebyl ani ten jeden pokoj.Společné trubky a stejný problém.Oprava nejdéle do neděle což bylo 4 dny!Nabídka jiného hotelu,prý o hvězdičku lepšího.Dost hrůza!Odmítli jsme tam jít.Delegátka nejprve milá,po delší diskuzi už tak milá nebyla.Najednou se pokoje našly.Jeden ok,druhý s balkónem do světlíku.Bylo nám řečeno,že je hotel v rekonstrukci,navíc dvě hvězdy a s tím musíme počítat.Ok..ale nikde o tom nebyla ani zmínka!Pokoje na fotkách jsou pouze pro zahraniční klientelu..Němci,Francouzi.My jsme jen Češi,za naše peníze menší komfort..jak smutné!!!Když čtu recenze podobného charakteru,vidím že to s touto CK bude běžné.Příště zkusíme něco jiného.Nechci tvrdit,že vše musí být špatné!Ještě dodám,že hotel se dvěma hvězdami byl čistý,vzorně uklizený,jídlo skvělé,rodinná atmosféra a klid.Do hotelu bych se klidně vrátila,ovšem kdo pochybil s ubytováním zda CK či hotel je otázkou.
Opět jsme se nezklamali, po 3. s Blue style, sice po změně dopravce, ale bez problémů, oblíbená destinace Djerba, s Croco, českými a „místními“ animáky, červenec 2013. Co bylo nabídnuto, to bylo splněno, znovu opakuji postřeh z loňska – kdo jede na Djerbu a nadává, že nemají ani kousek vepřového – je u mne pako. Zkušenost – možná doporučení pro další – hvězdy nejsou všechno, souvisí to jen se vzdáleností od moře – my jsme se vždy z hotelu ( Ksar) prošli cca 10 minut a pohodička. Prostě doporučuji s dětmi ( vloni 3 a 10, letos 4 a 11). Navíc od loňska šel hotel „nahoru“, jak s čistotou, tak vybavením, asi je zájem, tak se majitel snaží.