recenze Blue Style - Recenze cestovních kanceláří

recenze Blue Style

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
admin
Administrátor webu
Příspěvky: 42
Registrován: 29 říj 2017 22:09

Blue Style

Příspěvek od admin » 03 led 2013 08:13

Vaše vyladěná dovolená u moře s CK Blue Style!

Jarka

Příspěvek od Jarka » 21 led 2013 22:25

Blu Style zřejmě naše názory vůbec nečte. Dělá si opravdu co chce. Letěli jsme do Egypta 15.10.2012, hotel Lili Lend. Což o to, byl nádherný, doporučuji všem, klidné moře, čisté pokoje. Ovšem při příletu jsme se dověděli, v 6h ráno, že nás ubytují ve 13h. Šok po letu a probdělé noci. V 9h už bylo na slunci 36st. Bez pití bezva. Šli jsme do hotelu, dali bakšiš na recepci a hned byl pokoj i s dovozem. Fakt, že pokoj byl 1km od pláže, bakšiš byl malý, nám nevadilo, byli jsme pořád u vody. Strava taky nic moc, rusáci všechno sežrali! Počasí bezva, deklegát bezva, ovšem s cestovkou nic nesvedl. Blue Style jsou hajzli! Chovejte se jako z ruska a máte všechno. Dovolená se vydařila. Musí k tomu být jen peníze. Bezva byl i personál. Jarka

Zdeňka

Příspěvek od Zdeňka » 07 úno 2013 19:02

V Egyptě jsme byli s BS letos poprvé. To, že nám změnili čas odletu jsme nebrali jako katastrofu, protože to se nám stalo i u jiných cestovek. Delegátka super, hotel Lilly lend super, jen ten uklid na pokojích a výměna ložního prádla a ručníků byla hrozná. Co nám ještě vadilo, byly špatně umývané plastové kelímky na nápoje, to byla hrůza,le jinak hotel, jídlo, vyžití, animace- to bylo super.

Petr

Příspěvek od Petr » 07 úno 2013 22:46

Má zkušenost s CK Blue Style do Egypta (10/2012):
Po příjezdu do hotelu a předložení voucheru se zjistilo, že o nás hotel neví (po cca 6,5 hodinách čekání bydlíme). Co se týká delegátky, ta se s námi sešla druhý den po příjezdu, pak už jsme ji po celou dobu pobytu neviděli, byť slíbila….. Dva dny před odjezdem jsme pod dveřmi pokoje !!!! našli od delegátky vzkaz, že den před odjezdem se dozvíme pokyny k odletu. A opravdu jsme večer před odjezdem “obdrželi“ opět pod dveřmi hotelového pokoje pokyny k odjezdu. Na letišti jsme následně zjistili, že čas odletu byl jiný než uváděla informace. Při závěrečném transferu na letiště jsme se od dalších klientů CK Blue Style (byli ubytováni jinde) dozvěděli, že stejné problémy měli i oni.
Rada tedy zní: budete-li se chtít spolehnout na služby nabízené (a zaplacené) cestovce, pak se CK Blue Style vyhněte velkým obloukem……

Tereza

Příspěvek od Tereza » 04 dub 2013 09:10

Dovololená do egypta travala velmi krátce a to jen cestu na letiště. Moje 7 leté dítě vyndali z letadla že ho nepustí z novým rychlopasem platným na 6 měsíců, který jsme si podle rady v cestovce nechali udělat že prý bude vše v pořádku. Takž epas stál 2 tisíce a tím dovča zkončila. Dítě nikam nepustili ani z jeden den novým pasem. A cestovka Bule style se distancuje a prý kompenzace žádná. Tak to je šílený. Umíte si předśtavit brečící dítě,babičku, maminku a celou rodinu ???

Zdena

Příspěvek od Zdena » 04 dub 2013 17:25

S CK Blue Style jsem byla na dovolené poprvé a to v Egyptě, v Hurghadě v hotelu Elysees****.Vše bylo v naprostém pořádku, přílet, odlet, ubytování, úklid. Tento hotel velice chválím a hlavně dlegáta pana Lukáše Mouku, který nás měl na starost a příkladně se o nás staral. Schůzky pravidelné a mimořádné, pokud někdo něco potřeboval.
CK Blue Style chválím !!!

Alan

Příspěvek od Alan » 05 dub 2013 08:42

Pred par dny jsem si vybral poznavaci zajezd u CK Blue Style. Vse probehlo pres dalsi cestovni agenturu a pres internet. Vzhledem k tomu, ze jsem si vybiral zajezd priblizne 8 dnu pred odjezdem, pozadal jsem agenturu o potvrzeni, ze se tento zajezd odjede. Tento pozadavek byl odmitnut a bylo mi receno, ze tuto informaci mi CK Blue Style nikdy neda. Vzal jsem risk, podepsal smlouvu, penize zaslal na konto. Priblizne v patek, dva dny po objednani jsem mel tlf. hovor, kde mi bylo oznameno, ze se muj zajezd rusi, ale ze muzu jit na alternativni poznavaci zajezd. To jsem okamzite odmitl a pozadal o vraceni penez. Jeste ten vecer jsem dostal e-mail, kde me znovu vyzvali o potvrzeni vraceni penez. Po mem potvrzeni jsem celou castku dostal zpet. Dnes jsem si vyhledal informace o teto CK a rekl jsem si, ze bych mel pridat mou zkusenost.

Jan

Příspěvek od Jan » 25 dub 2013 04:28

Suveréně jedna z NEJHORŠÍCH zkušeností a to jsme ještě neodletěli. První zádrhel nastal v okamžiku, kdy jsme si nezkontrolovali platnost pasu. ANO, je to naše povinnost, ale do zemí s podmínkou platnosti pasu 6 měs.atd.necestujete každý rok, kdežto zaměstnanci CK Blbci Stupidní tyto zájezdy prodávají KAŽDÝ den !!!! Po návštěvě CK BS, Egyptské ambasády, přepravce (KRACHUJÍCÍ Holiday Czech Airlines) jsem se doprošováním domohli změny termínu tak, abychom si mohli požádat o vystavení standartného pasu.Připlatili jsme si za změnu termínu (1000,- Kč), rovnou i za „dražší“ zájezd (2.500,- Kč) ale měli jsme „klid“. Rozčarování přišlo dva dny před odletem, kdy nám změnili odlet zpět z Egypta na poslední den brzo ráno, resp.ještě v noci. Přílet tam večer-pozdě večer, odlet domů ráno-brzo ráno ! Suma sumárum místo 8 dní budeme na místě pouhých 6 a pár hodin ! Cena za jeden den se ním tímto zvedla o 1000,- Kč !!!!!! Tomu říkám ZLODĚJINA !!!!! Dokud si toto necháme líbit, budou nás okrádat jak se jim zachce… !!!!!

lucka

Příspěvek od lucka » 07 kvě 2013 05:39

V lednu jsme si koupili zajezd pro rodinu na Djerbu,odlet tuto nedeli.Minuly tyden nam volali,ze neni zajem o odlet v nedeli a jestli nam nebude vadit zmena na sobotu. Tu jsme jim po dohode v praci potvrdili,ALE kdyz nam v sobotu zaslali mejlem cestovni doklady,tak jsme zjistili,ze mame letet v sobotu ve 23:25…..=presun o 35minut :-o. To je vysmech!!! A ke vsemu si to predstavte s 1,5 a 3,5 letym ditetem.Vyjdeme vstric,souhlasime se zmenou tyden pred dovcou,platime celou sobotu a pak tohle???Krajni dny jsou pro cestu tam a zpet a ne 3dny…..Dnes jsem s nima mejlovala,volala,vztekala se a oni nenabidnou ani jiny termin, ani slevu…reknou Vam at si stornujete zajezd,ale protoze jsme dali mejlem souhlas se zmenou terminu,tak nam nemuzou vratit celou castku….A finale,rekla jsem jim,ze je smlouva psana na pritele a souhlas jsem jim dala ja a tak nam komplet penize musi vratit -nikam neletime,ale kupodivu jsme radi. Mozna to nekomu prijde jako zbytecne reseni,ale me se takove jednani nelibi…zitra jdeme jinam juknou na last minute. Vsem preji krasne a spokojene dovolene. Lucka

Eva

Příspěvek od Eva » 21 kvě 2013 00:07

Právě jsem se vrátila s rodinou z dovolené na Djerbě, hotel Meninx… BS absolutně bez problémů, delegátka Lenka ochotná, milá, vstřícná, usměvavá….hotel čistý, jídlo výborné, velký výběr…pokoje čisté…obsluha usměvavá a milá..moře teplé, pláže každý den čištěné… Jediné co mohu říci je spokojenost … ač přiznávám letadla společnosti Nouvelair nic moc …

Rychlá odpověď

   
cron