recenze Čedok - Stránky 4 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Čedok

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
Petr

Příspěvek od Petr » 21 zář 2015 01:08

P.Z.Moje poslední zkušenosti.Jezdíme s touto cestovkou již hodně let na poznávací zájezdy.Ale ten letošní byl skutečně výíjmečný.Bylo to „Španělské království“, v termínu 5.6 až 13.6.2015.Zájezd byl ze všech nejdražší, ale pro nás byl největším zklamáním.Naše průvodkyně Zdeňka Kerlická, měla maximální snahu dodržet navržený program dle smlouvy, ale bylo to celkem nemožné splnit.Bylo znát, že manažéři Čedoku vůbec neprověřili možnost návštěvy všech památek, které do smlouvy uvedli.Největší problém byl z památkami v Madridu a jeho okolí.Na to bylo jedno odpoledne a druhý den dopoledne.Předposlední den jsme skončili v Barceloně, Zde jsme neměli možnost využít čtyřhodinové volno, i když by stačilo aspoň zajistit okružní jízdu otevřeným vyhlídkovým autobusem.O všem nejhorší byl poslední den, který jsme byli nuceni celý prožít na Costa Bravo.Moře bylo velmi studené, věci jsme měli v kufru v místnost za recepcí (bez dohledu), převlečení na koupání nemožné, a tak jsme ztratili celý den, posedáváním na lavičkách v okolí přímořských hotelů.Bylo nám nabízeno, prodloužení pobytu v hoteu, ale za dalších 1000,- Kč (naprosto nestoudné).Až ve 21 hodin jsme se dočkali odjezdu na letište Gerona.A v noci odlet domů do Prahy.
Tak mohu konstatovat, že s Čedokem na poznávací zájezd už nikdy.Není se co divit, když taková renomovaná organizace, už není v českých rukou, ale zahraničních vlastníků.Ty zajímá jen zisk.Tak všem šťastnou cestu, ale s lepší cestovkou.

Květa

Příspěvek od Květa » 19 říj 2015 19:24

V minulých létech absolvovali několik zájezdů z našeho pohledu vcelku zdařilých. V termínu 25 – 28. září t.r. jsme absolvovali zájezd To nejlepší z Bavorska. Autobusovou přepravu zajišťovala fa RADOLTOUR Ostrava s.r.o. autobusem Neoplan, který byl mimo jiné vybaven WC, což je dnes u autobusů této kategorie samozřejmostí. Nejen k našemu nemilému překvapení bylo toto zařízení po celou dobu uzamčeno. V průběhu poznávacích zájezdů jsou obvyklé hygienické přestávky po třech nejpozději po čtyřech hodinách. Cestou na květinový ostrov Mainau řidiči důkladně bloudili, což ostatně nebylo výjimkou v průběhu tohoto zájezdu, mimo jiné se jim podařilo projet část jednosměrné ulice v protisměru a hygienická přestávka se zcela prostě nekonala. Osazenstvo zájezdu tvořila převážně starší generace včetně několika osob se ztíženou pohyblivostí a atmosféra v autobuse proto byla velice napjatá. Tím byla návštěva ostrova, na který nebylo vstupné zrovna nízké, z časových důvodů zkrácena a i další prohlídka města Lindau byla provedena „poklusem“. Náhodně jsme zjistili, že WC používali páni řidiči a když cca 6-7 leté děvčátko, potřebovalo na WC, raději ji zastavili a poslali do příkopu hned vedle autobusu.
Ubytování bylo vcelku příjemné až na majitelku hotýlku, která se zrovna profesionálně nechovala. Nikdy jsme se nesetkali s tím, aby majitel diktoval průvodkyni, v kolik hodin musíme být na večeři a velice arogantně a hlasitě ji vytýkal zpoždění. Domníváme se,že by bylo vhodné z Vaší strany zvážit, zda nezměnit místo ubytování, protože toto by si majitel k zákazníkovi neměl dovolit.
V propozicích, které jsme obdrželi před odjezdem, byla poznámka, že místa v autobuse jsou obsazována dle pořadí rezervace zájezdu a nebude přihlédnuto k případným potřebám jednotlivých účastníků. Výsledkem tohoto opatření bylo, že lidem se ztíženou pohyblivostí pohybující se pomocí berlí, byla přidělena místa v zadní části autobusu, zatím co mladší generace zaujala místa snadno dostupná v přední části.
Přesto, že jsme členy VIP Clubu Čedok, po předchozích převážně kladných zkušenostech již dnes zjišťujeme zkušenosti našich známých s konkurenčními cestovními kancelářemi a budeme do budoucna zvažovat účast na dalších zájezdech s jinou ck.

Tomaš

Příspěvek od Tomaš » 12 lis 2015 18:51

CHCETE SEM RECENZI DALŠÍ CESTOVKY A DALŠÍ A DALŠÍ ???MYSLÍTE ,ŽE ZÍSKÁME JAKO CESTOVATELÉ NĚKDE NĚCO ECHT JINÉHO,NEMŮŽEME SI POMOCI TÍM,ŽE SE BUDEME SPÍŠ LÉPE INFORMOVAT SAMI NA ÚPLNĚ JINÉ BÁZI NEŽ JE TOTO CO TU JE ??? JEŠTĚ SI MYSLÍTE ,ŽE PRACUJI PRO FISCHER?? OK PŘESTĚHUJI SE NA STRÁNKY ČEDOKU NEB NEVYDÍM JEDINNÝ ALE OPRAVDU JEDINNÝ ROZDÍL.OMLOUVÁM SE POČET KLADNÝCH A ZÁPORNÁCH REFERENCÍ JSEM JIM FAKT NEPOČÍTAL A JE POTŘEBA SI UVĚDOMIT TO ,ŽE DO JEDNOHO HOTELU NABÍZÍ ZÁJEZD TŘEBA 10 CESTOVEK NE JEN FISCHER .TAK TO PROSTĚ V DNEŠNÍ DOBĚ JE.STEJNĚ TAK SE DO TOHO HOTELU MŮŽETE DOSTAT BEZ CESTOVKY A VZNIKNE VÁM STEJNÝ PROBLÉM JEN S TÍM ROZDÍLEM ,ŽE NEBUDETE MOCI NA NIKOHO NIC PLIVAT A POKUD NAPÍŠETE RECENZI ARABŮM DO HOTELU ANI TO NEBUDOU ČÍST :)) TAK NEZBÝVÁ VÁM POPŘÁT MNOHO ŠTĚSTÍ S JINOU CESTOVKOU NEŽ JE FISCHER :)

Iva a Jarda Beroun

Příspěvek od Iva a Jarda Beroun » 11 dub 2016 01:51

Ve dnech 17.3.-20.3.2016, jsme se s manželem zúčastnili poznávacího zájezdu ,, Římské předjaří “ od CK Čedok.Vše bylo od samého začátku až do konce perfektní,nemáme co vytknout.Velkou zásluhu na tom měla hlavně průvodkyně paní Dagmar Havlíčková,která nás po celou dobu zájezdu doprovázela a velmi podrobně vyprávěla o všech památkách,které jsme navštívili a bylo jich za ty 4dny opravdu hodně.Ještě jednou děkujeme.Na zájezd budeme dlouho a rádi vzpomínat.Řím je opravdu krásný a určitě stojí za to ho navštívit.Vřele tento zájezd doporučujeme.

Magda

Příspěvek od Magda » 12 dub 2016 22:52

Arogantní chování pracovnice za přepážkou na pobočce v Prostějově. Už kvůli tomu bych s Čedokem necestovala,naporosto odradí zákazníky již při prvním kontaktu. V dnešní době,kdy je tolik možností,nevidím důvod,proč nevyužít služeb jiných osvědčených CK.

Jindra Mělník

Příspěvek od Jindra Mělník » 23 zář 2016 04:27

Korsika a Sardínie 2016 – Čedok.
Musím jen pochválit výbornou delegátku Čedoku – Finková Barbora.
Zájezd – splněno dle programu vše, z CK Čedok nelze nic vytknout a tento zájezd doporučuji.

Nikola Tesaříková

Příspěvek od Nikola Tesaříková » 08 říj 2016 03:23

PRVNÍ A POSLEDNÍ DOVOLENÁ S ČEDOK
Na začátku října jsme byli s přítelem na první dovolené – Korfu. Vysnili jsme si příjemnou dovolenou, ale ani zdaleka jsme netušili co nás čeká. Problém jsme měli s naprosto neobyvatelnym pokojem, který ani zdaleka nepripominal nafocene pokoje na webových stránkách CK. Když jsem viděla plesnivou koupelnu, sprchový závěs také, vana ve které jsme se museli první den vykoupat v botách, špinavé povlečení….opravdu zlý sen. Rozbrecela jsem se a začali jsme šokováni řešit výměnu. Oba už jsme několik dovolených zažili, nepotrebujeme žádný luxus, ale takto nevypadají ani ty nejhorší VŠ koleje. Jako alternava nám byl nabídnut „lepší“ pokoj, opět celá koupelna s plísní. Nakonec jsme si museli připlatit 160euro za normální zdravý neškodný pokoj, vypsali jsme reklamační formulář, vše nafotili. Žádost o vrácení příplatku nám Cekok samozřejmě zamítl, ale budeme bojovat dál.

Hana Nekvasilová

Příspěvek od Hana Nekvasilová » 29 pro 2016 09:52

Hotel Dominikána Bellevue, jedna velká katastrofa. Plesnivé pokoje, smrad, špína, švábi, rekonstrukce pokojů, hluk ve dne v noci, bez teplé vody po celou dobu pobytu 10 nocí. Stravování All inklusiv, bez pečiva, základních potravin, ovoce. Čedok už nikdy, měli jsme počítat, že hotel má 3* je to rozvojová země, tak co chceme, plíseň, švábi je normál. Čedok se strašně zhoršil.

Nikola Nová

Příspěvek od Nikola Nová » 14 bře 2017 20:53

S ČEDOKEM jsme měli letos vycestovat prvně. Zaujali nás nové dětské kluby, které na Vás vykukují z každé reklamy. Bohužel po zaplacení zálohy First Minute se nám ozvali (po 2 týdnech od uzavření smlouvy), že nás tam nedopraví, neb tam ČEDOK v tomto termínu nelétá (začátek července, dle katalogu). A také, že by ten klub pro děti, co nabízí v reklamě stejně nebyl k dispozici. Sice fajn, že Vám vrátí zálohu, ale většina First Minute zájezdů už v únoru není k mání. Takže máme zájezd od jiné CK, dražší než by byl v lednu. V ČEDOKU mi vysvětlili, že je to běžné, že se zájezdy ruší a že jsme měla doposud velké štěstí, že se mi to ještě nikdy nestalo. S touto CK ani zadarmo!!!

Karel Hořejší

Příspěvek od Karel Hořejší » 28 čer 2017 22:05

Dovolená s Čedokem
Využil jsem nabídku Čedoku na pobyt v léčebných lázních Harkány v Maďarsku. Úžasná dovolená. Doprava tam a zpět moderním autokarem rychlá, bezpečná a komfortní. Vzhledem k tomu, že se mi tam velmi líbilo, tak jsem si po dohodě s delegáty Čedoku a následně telefonem přímo s kanceláří v Mostě prodloužil nejprve o jeden týden a posléze o další týden. Musím bohužel konstatovat že CK Čedok není na alternativu prodloužení dovolené na místě vůbec připravena. Nabízel jsem, že zaplatím pobyt Čedoku přímo platební kartou. Bohužel Čedok nemá otevřený účet u žádné banky v Harkány ani v Pécsi. Nabízeli mi ať zaplatím pobyt přímo v hotel, přesto, že jsem měl dohodu s Čedokem a ne s příslušným hotelem, jehož cena byla o 25% vyšší. Nakonec jsem se dohodl s delegátkou Čedoku, že jí podepíšu dohodu na níž byla ofocena má občanka i pas, dle níž zaplatím částku za prodloužení po návratu domů přímo v kanceláři Čedoku v Mostě. Bylo to zřejmě jediné možné řešení a bylo umožněno pouze díky ochotě delegátky Čedoku, sl. Elišky Váchové, která si celé riziko, že zaplatím částku později, vzala na sebe. Bohužel další trable nastaly v kanceláři Čedoku, díky neschopnosti místní zaměstnankyně Květy Krátké, která i přes několik hovorů s nadřízenou neuměla platbu zaúčtovat. Nakonec jsem jí poradil, ať mi vypíše příjmový doklad, na kterém bude uvedeno v předmětu ubytování na příslušný týden a příslušná přijatá částka. Přiznala se mi, že o existenci účetního dokladu nemá ani páru a musel jsem jí radit, jak jej má vyplnit. Nakonec se to vše za mého podstatného přispění podařilo, ale děsí mě, že příště v Čedoku narazím na další neschopnou zaměstnankyni a budu celé to martyrium vytrpět znovu. Na závěr chci vyjádřit svou naději v tom, že Čedok ve svém systému ošetří nějakým způsobem přijatelným pro klienta i pro Čedok samotný a že dostatečně do budoucna vyškolí své zaměstnance, aby byli schopni podobnou záležitost vyřešit.

Rychlá odpověď

   
cron