recenze Exim Tours - Stránky 4 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Exim Tours

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
Karla

Příspěvek od Karla » 23 kvě 2013 18:22

Karla má tuto zkušenost:
Květen 23rd, 2012 v 11.22
Exim mě opětovně zklamal. Vrátila jsem se z Taby v Egyptě, na letišti velká cedule vízum 15 USD, delegát vybíral 16 USD než bylo možno si vizum zakoupit sám, na otázku proč se jen usmál, že prý na letišti není banka! Nově nasmlouvané lety v noci – přílet do Taby v cca 5 ráno a v hotelu pokoje k dispozici až po 14,00, to se opravdu vyplatí, přitom hotel Swiss Inn Dream Resort 5* poloprázdný, nebyl důvod, proč se CK nemohla s managementem domluvit, aby si toto nemuseli zažívat všichni ostatní klienti, hotel nebyl ani z poloviny plný. Navíc nás na toto předem nikdo neupozornil, prý to je někde v tom tlustém katalogu, my jsme ale kupovali na pobočce, kde nám prodejkyně nic takového nesdělila, ani v pokynech to nebylo. Navíc při ztrátě komplexního odbavení účtují za vystavení nového – respektive za vytištění 1 strany papíru 10 euro.

Anna

Příspěvek od Anna » 23 kvě 2013 20:22

pro Karlu: není možné, všude se uvádí, že klienti dostanou pokoj až kolem 14 hod, pokud se na místě nedomluví s recepcí nebo recepčního trošku neuplatí. Vízum je lepší platit ještě doma, pak se vyhnete případným problémům. Kdo zná egypťany, tak ví jací jsou. Navíc Exim uvádí, že při ztrátě komplexního odbavení se platí poplatek za vystavení nového. Příště to chce víc číst smluvní podmínky, než si pak stěžovat…

Irena

Příspěvek od Irena » 30 kvě 2013 23:59

Musím Exim pochválit,byli jsme 1x v Tunisu/Prima Life Karawan/ a 2x v SAE/Bin Majid Beach hotel/Vždy jsme byli velice spokojeni,obzvlášť v SAE,kde je delagátka Markéta-vždy poradí a pomůže. Bohužel někteří turisté se chovají jako zvířátka/braní snídaní do tašky a k personálu se chovají jako by to nebyli ani lidí/Sami jsme poznali na vlastní kůži jak se umí čecháček chovat,když vnučce v půli pobytu začali neštovice tak někteří požadovali naše vystěhování z hotelu.Co se týče služeb a jídla bylo vždy jak popisováno v katalogu.Chce pořádně číst katalog,popř. se podívat na stránky příslušného hotelu a nemůže se nikomu stát,že se divít např. proč Bin Majid hotel nemá balkony. Organizece zájezdů byla vždy super a bez problémů.Zkušenosti s leteckou spol.ujdou.

Jana

Příspěvek od Jana » 31 kvě 2013 23:18

Letos jsme v půli května letěli do Egypta, do Hurghady, do hotelu Grand Seas Hostmark. Zájezd byl uváděn na 8 dní, 7 nocí. Odlétali jsem z Brna, už nikdy více. Až týden před odjezdem jsme se dozvěděli, že letadlo poletí v 10 hod. ráno a přiletí do Hurghady až v 15.40 h., z mezipřistáním v Ostravě. Normálně cesta letadlem trvá asi 4 a čtvrt hodiny. Přileteli jsme do Ostravy, kde vystoupili cestující, kteří letěli do Ostravy a my jsme museli sedět v letadle 1 a půl hodiny, což nás šokovalo, nemohli jsme na tuto přestávku vystoupit. Za tu dobu zase nastoupili další cestující směřující do Egypta. Na zpáteční cestě letadlo letělo do Brna, cestující do Ostravy mohli vystoupit a po přestávce zase nastoupit. Jak jsem sedozvěděla, tak s Eximtour je to běžná praxe. Ač CK uváděla, že je pobyt na 8 dní a 7 nocí, tak první den jsme přijeli do hotelu kolem 17 hodiny a poslední den jsme s hotelu odjížděli již ve 2 hodiny ráno, odlet v 5 h. ráno. Takže prakticky 6 dnů pobytu a 6,5 noci. Prosím, abyste nenaletěli na lastmoment, uvěděný 2 měsíce před odletem, 2 týdny před odletem stál zájezd o 3 tisíce méně. Pokud se týká hotelu, tak je to pěkný klidný hotel, ale 4 hvězdičky bych mu ve srovnání s jinými hotely nedala, spíš tři. Je tam klid, čisto, pokoje starší, ale čisté, krásný bazén, pěkná pláž, kde bylo dostatek lehátek. Jen moře nic moc. Vody do půl pasu, ač jdete třeba 300 m. Je tam záliv, spíš vhodné pro rodiny s menšími dětmi. Ani voda nebyla průzračná, žádný podmořský život. Pokud se týká jídla, tak také nic moc. Žádné sýry ani salámy, kromě pomerančů žádné ovoce, masa málo. Ale jídelna pěkná a personál slušný. Nestávalo se, že by tam byly řady na něco. Delegát se s námi sešel jen jednou a hlavně proto, aby nabídl a vyinkasoval peníze za výlety, ač tvrdil, že se sejdeme 3x. Výlet do Luxoru probíhal tak, že jsme 2 hodiny objížděli hotely, kde se postupně nabírali další cestující, takže pak ještě 5 hodin po špatných cestách, počítejte s tím, kdo tam pojedete.

Petr

Příspěvek od Petr » 01 čer 2013 06:44

Pouze jednou jsem nabidnul sve sluzby Eximtoursu jako clovek zijici v destinaci Sicilie sve sluzby,co by clovek znajici dokonale destinaci.Stal jsem se delegatem a s hruzou jsem zjistil,ze prodavaji pobyty v hotelich kde nemeli dostatek pokoju.Takze se stalo,ze po priletu klientu jsem jim musel sdelit,ze nebudou bydlet v jima zaplacenych hotelich a byl jsem nucen je ubytovat v hotelu,absolutne neodpovidajici kategorii zaplaceneho pobytu.To co se sesypalo na mou hlavu(opravnene)ze strany klientu nepreji nikomu z Vas.Slovo a nazev CK Eximtours m i do dnes stavi vlasy na hlave.“““Doporucuji vsem“““…P.S.Novy majitel uz jsou Nemci(vlastnici Lidlu v Evrope)a verte mi,ze se jim skutecne,ale skutecne nejedna o spokojenost klientu.P.P.S.Ferid Nasr majitel puvodni CK Eximtours je slusne receno dalsi „Tunisianske atd co zacina ovladat cely svet….

Dana Frydrychová

Příspěvek od Dana Frydrychová » 03 čer 2013 16:36

Mé zkušenosti s Eximem jsou v podstatě velmi dobré,jela jsem s nimi již třikrát,ale opravdu by měli více dbát na výběr delegátů.Delegátka Klára na Isle naprostá hrůza,ale Michal,s kterým jsme absolvovali Orinoko byl skvělý,to je člověk na svém místě.

Anička

Příspěvek od Anička » 11 čer 2013 21:24

tak letos první mráček… nikdy jsem s Eximem neměla žádné problémy, právě naopak, jenom jsem je chválila. Zítra letím do Egypta, byla jsem informována, že jako obvykle dostanu komplexní odbavení pět dní před odletem do mého e-mailu. Proto jsem jim dávala svůj pracovní, jelikož jsem na něm neustále, tak aby mi to neuniklo… Den před odletem a stále jej nemám. Volám jim, přehazují si mě jako horký brambor až z nich vypadne, že mi to přece posílali, ale že mi to teď nemůžou přeposlat, protože kolegyně tam není a že se jí nedostanou do počítače… ale když přijdu, tak mi to vytisknou a dají. Mám posledních několik hodin, kdy potřebuju zařídit spoustu věcí a do toho se musím dostavit osobně na pobočku kvůli dokladu, který jsem už dávno měla mít… loni i předloni přišlo komplexní odbavení v pořádku pět dní před odletem. Exim mám stále ráda a budu s ním jezdit, jenom si příště vyberu jinou pobočku na sepsání smlouvy…

Novalgi

Příspěvek od Novalgi » 12 čer 2013 22:49

s Exim tours??již nikdy
dnes v noci jsme se akutně vrátili z Kapverdských ostrovů,kdej sme měli pobyt na 14dní,já má roční dcera,moje mamka a babička,mé matce se udělalo již druhý den pobytu zle,myslela si že je to žlučník,jen pila vodu jedla suchou rýži a bylo trochu lépe asi po dnech se stav trochu horšil,děsně začala otýkat,nafouklo se jí velmi břicho (asi jako 7.měs těhotenství) začali jsme řešit zkrácení pobytu a odlet domů a lékaře.to s čim jsme se setkali je nehorázné absolutní neochota CK Exim tours nespolupráce,chtěli jsme zkrátit pobyt o týden a odletět dříve,zamítnuto,delegátka poradila sehant lidi na výměnu pobytu aby ti co jsou tam jen na týden tam za nás byli 14dní a my letěli místo nic,že už to tak dělala jednou,sehnali jsme lidi a exim tours vše neochotně zamítnul,že prý Travel servis jim nevymění letenky že to nepřepíšou,později jsme se dozvěděli že travel servis má koupené celé letadlo,jen lhali,museli jsme prosím zaplatit 22.500,- za nové letenky aby nám bylo umožněno ze zdravotních důvodů odletět,když jsem chtěli aby maminku ošetřil lékař že jej í zle,delegátka nám to nedoporučila,že prý by potom pojištovna v čechách nepustila mamku do letadla a at nikam nechodíme a jsme rádi,že letíme domu.prosla jsem delegátku aby nám u odbavení vyřídila to aby za mamkou byla volná sedačka aby si mohla položit opěradlo,že nemuže sedět,opět nebylo vyhověno,prý je plné letadlo, nakonec bylo 5volných míst a lidi leželi přes sedačky,ale delegátka byla naochotná.nezařídila nám ani abychom seděli vedle sebe,mamka seděla přes uličku,máme malé dítě a byli jsme velmi velmi vyděšeni co se to děje a kde jsme se to ocitli.absolutní neochota řešit náš případ individuálně.let na kapverdy byl mimochodem něco strašného TS malé letadlo nedalo se skoro hýbat málo prostoru,nehcápu jak na dálkový let mohou toto poslat.neskutečně jsme se zklamaly a nikdy více.delegátka nám ještě na hotelu říkala,že nevypadá áma tak špatně proč nevydrží na náš let za týden.mamka jela okamžitě z letiště na pohotovost kde jí akutně přijmuli okamžitě na lůžko kde má dva nádory a velký ascites a tekutinu v dutině břišní.takže to schrnu nedovolali jsme se nikde nebyli jsme vyslyšeni,jen prachy prachy.a kde je lidskost.už nám lhali i na cestoce že jim do bungalogů jezdí 4dospělí že je tam hodně místa,byly jsme tam tři a dítě a dávali jsme si přednost když šel někdo na záchod,neřekli nám že se platí záloha za ručníky 30euro.a dokonce nám ani delegátka nesdělila po příjezdu na hotel,že se s náma vracela autobusem rodina co vykázali z letadla jelikož jejich dítě má neštovice ještě infekční,vraceli se zpět do hotelu,když jsem to po 3dnech zjistila a ohradila se na delegátku proč mi toto nesdělila,že je s náma v areálu infekční dítě s neštovicema,co s náma hcodí do jídelny nabírá si jídlo naběračkama co my a sahá na vše,bylo mi řečeno co po ní chci že ona za to nemuže že má neštovice,nepochopila ani to že mě nešlo o neštovice ale o informaci,když já mám roční dítě,tak bych byla ráda informována o tom,že se tam něco takového v naší blízkosti vyskytuje.více rodin s dětma to nevědělo a byli naštvaní.celkově jsme velmi zklamaní a uvažujeme že podnikneme nějaké kroky,ale jelikož nemáme nic v ruce určitě nic nezmůžem.myslím si že ten kdo nemá na dovolené žádný problém může být spokojen,ale nedej bože když se něco přihodí to lituji a varuji všechny předem,EXIM TOURS VÁM NEPOMUŽE

josef

Příspěvek od josef » 14 čer 2013 06:29

Vaše zkušenost mě opravdu nepřekvapuje,dnes jsem dostal odpověd na opětovnou reklamaci na EXIM TOURS mé dovolené v Dominikánské republice a samozřejmě byla zamíntnuta dle jejich názoru bylo vše v pořádku,prostě naprostý výsměch :-( musím s vámi plně souhlasit dovolená s Eximem naprosto neodpovídá tomu co si zaplatíme,prostě pro ně jsme jen hlupáci kteří si myslí že když si zaplatí nějakou službu tak ji dostanou…..proč cestovky v DE dokážou tu samou dovolenou mít o 40% levněji a s mnohem lepším servisem (letadlo přispůsobené na dálkové lety) vyplívá z toho jak nás pěkně okrádají!!!!!! a budou to dělat stále pokud si od nich dále budeme kupovat tyto služby….prosím zamyslete se nad tím…..já už jsem hodně poučenej a nikomu to nepřeji…

Dáša

Příspěvek od Dáša » 14 čer 2013 09:35

Letěla jsem s vnučkou na konci května 2009 do Tunisu – hotel Riadh Palms.Ze strany cestovky bylo vše zajištěné dobře.Jen delegátka (bohužel si nepamatuji její jméno) působila jako naučený robot.Odříkala, co odříkat měla a už aby to měla za sebou a abychom se moc neptali. Negativní zkušenost – musela jsem zaplatit, protože jsem neměla od delegátky informace,za pokoj s výhledem na moře nad rámec ceny 55 EUR.Moje hloupost a poučení pro příště.

Rychlá odpověď