recenze Exim Tours
S CK Exim Tours jsme jely s partnerem na přelomu června a července roku 2015 do Egypta, Marsa Alam, hotel Brayka Bay Reef Resort (dříve Zee Brayka Bay). V zásadě si nemohu na nic stěžovat. Vše proběhlo tak jak má. Snad jen, že delegát v hotelu nebyl nijak zvlášť příjemný a sympatický. Spíše to vypadalo, jakoby ho všechno štvalo. Ale nakonec když se něco dělo, tak to vyřešil, na otázky odpověděl, vše zařídil. S CK jsme podnikaly i výlety mimo hotelový areál (bezpečnější než s kýmkoliv jiným, kdy ot nemáte zaručené… i když je to třeba mírně dražší a nedá se usmlouvat nižší cena jako na pláži u tamních lidí). Ráda s Eximem pojedu i příště.
V prosinci jsme si zaplatili hotel Pegasos Royal /Resort jaké bylo naše zklamání když hned po přistání nám sdělili ,že budeme ubytováni v Clubu.
po příjezdu na hotel druhý šok před pokojem rozbitá sklenice (ta chyběla u lahve vína,která měla být jako kompenzace za změnu rezervace ) měl to být rodinný pokoj hrůza propálený koberec od žehličky,klimatizace nefungovala plíseň ve skříni smrad z odpadu rozmontovaná sprcha (baterie mi zůstala v ruce )špína kolem sprchy manželská postel nebyla dvě válendy u kterých vás péra dloubali do žeber část pokoje kde měl spát syn bez oken světlo nefungovalo postel hrůza syn chtěl domů bál se tam.
jelikož jsem řval druhý den nás přestěhovali na Resort zbývající dvě rodiny tam však zůstali je to ostuda jak se k nám Čechům chovají jako kompenzaci nám dali víno na pokoj koš ovoce(talíř na kterém byli dva pomeranče a dvě jablka) a Wifi.
Hrůza nevěřím že to je chyba hotelu.
už nikdy
po příjezdu na hotel druhý šok před pokojem rozbitá sklenice (ta chyběla u lahve vína,která měla být jako kompenzace za změnu rezervace ) měl to být rodinný pokoj hrůza propálený koberec od žehličky,klimatizace nefungovala plíseň ve skříni smrad z odpadu rozmontovaná sprcha (baterie mi zůstala v ruce )špína kolem sprchy manželská postel nebyla dvě válendy u kterých vás péra dloubali do žeber část pokoje kde měl spát syn bez oken světlo nefungovalo postel hrůza syn chtěl domů bál se tam.
jelikož jsem řval druhý den nás přestěhovali na Resort zbývající dvě rodiny tam však zůstali je to ostuda jak se k nám Čechům chovají jako kompenzaci nám dali víno na pokoj koš ovoce(talíř na kterém byli dva pomeranče a dvě jablka) a Wifi.
Hrůza nevěřím že to je chyba hotelu.
už nikdy
Musím konstatovat, že spokojenost zákazníků je podmíněna schopností manažerů při výběru destinace, nabídek hotelů a přístupem delegátů ke klientům. Po zkušenostech z června 2014 v tureckém Marmarisu v hotelu Sun Bay,kde byla na pokojích špína a plíseň (přestože hotel byl publikován jako 3*),nechutná jednotvárná strava ,připravována z mražených polotovarů a přístupu delegátky Krávové, která nás viděla pouze při příjezdu a poslední den a nebyla schopna nic zařídit. Po těchto zkušenostech jsme byli rozhodnuti, že s CK Exim Tours již nikdy nepojedeme. Viz recenze z 30.6.2014.
Nicméně, z organizačních důvodů jsme byli nuceni opět přijmout nabídku s CK Exim Tours, ale byl nám nabídnut pobyt v Bulharsku v hotelu Astoria na slunečném pobřeží v Nessebaru od 5. do 12.6.2015. Hned po příletu jsme byli velmi mile překvapeni ochotou a příjemným přístupem delegátky Nikoliny Dimitrové, která se posléze o nás starala s příkladnou péčí a byla v případě potřeby k dispozici v kteroukoli denní dobu po celou dovolenou, za což jí chceme vřele poděkovat. V hotelu bylo čisto, pokojské uklízely pokoje každý den, vybavení pokojů odpovídalo nabídce v příslušné kategorii a strava byla pestrá, každý den z čerstvých surovin. Jediným problémem, který nesouvisel s činností delegátky bylo národnostní obsazování hotelu, kde převážná většina bývá ruské národnosti a jejich chování se neztotožňuje s naší etikou. Byli jsme sami 2 češi mezi samými rusy a věřte, že to není nic příjemného, když vám zaberou i předplacená místa All exkluziv na pláži a my jsme si museli mimo vyhrazený prostor platit denně 24 euro lehátka a slunečník, které jsme měli původně započítány v ceně zájezdu. I přesto oproti loňské dovolené v Turecku byl pobyt v Nessebaru nesrovnatelně lepší. Je to příklad toho, že opravdu záleží ze strany CK na výběru destinace a úrovni hotelu a personálu.
Na závěr chceme ještě jedou poděkovat delegátce Nikolině Dimitrové za příkladný přístup a příjemné chování ke klientům. Manželé Paušovi.
Nicméně, z organizačních důvodů jsme byli nuceni opět přijmout nabídku s CK Exim Tours, ale byl nám nabídnut pobyt v Bulharsku v hotelu Astoria na slunečném pobřeží v Nessebaru od 5. do 12.6.2015. Hned po příletu jsme byli velmi mile překvapeni ochotou a příjemným přístupem delegátky Nikoliny Dimitrové, která se posléze o nás starala s příkladnou péčí a byla v případě potřeby k dispozici v kteroukoli denní dobu po celou dovolenou, za což jí chceme vřele poděkovat. V hotelu bylo čisto, pokojské uklízely pokoje každý den, vybavení pokojů odpovídalo nabídce v příslušné kategorii a strava byla pestrá, každý den z čerstvých surovin. Jediným problémem, který nesouvisel s činností delegátky bylo národnostní obsazování hotelu, kde převážná většina bývá ruské národnosti a jejich chování se neztotožňuje s naší etikou. Byli jsme sami 2 češi mezi samými rusy a věřte, že to není nic příjemného, když vám zaberou i předplacená místa All exkluziv na pláži a my jsme si museli mimo vyhrazený prostor platit denně 24 euro lehátka a slunečník, které jsme měli původně započítány v ceně zájezdu. I přesto oproti loňské dovolené v Turecku byl pobyt v Nessebaru nesrovnatelně lepší. Je to příklad toho, že opravdu záleží ze strany CK na výběru destinace a úrovni hotelu a personálu.
Na závěr chceme ještě jedou poděkovat delegátce Nikolině Dimitrové za příkladný přístup a příjemné chování ke klientům. Manželé Paušovi.
Prosím, poraďte nějakou opravdu spolehlivou CK na dovolenou v Egyptě. Je to vůbec možné? Už asi 15 let jsme s cestovkou nebyli (jezdíme samostatně po Evropě a JV Asii), ale nyní bychom na podzim možná chtěli s dětmi vyrazili do Egypta, kam si samostatně netroufáme. Po přečtení stovek recenzí na různé CK mám pocit zmaru, že se snad ani „jistota“ zvolit nedá. Ať je to Fischer, Čedok, Exim, Blue Style… všude negativní zkušenosti. Nemáme nadstandardní požadavky, nepotřebujeme vodit za ručičku, domluvíme se anglicky, jen bychom rádi čerpali služby, které jsme si zaplatili, měli slušný pokoj a bydleli v hotelu, který jsme si vybrali na základě konkrétních kritérií- hotel u moře, tobogány pro děti, v Egyptě raději 5* nebo minimálně 4*. Jak jsem se ale dočetla, celkem častou praxí CK je měnit hotel z důvodu overbookingu, kdy klient nemá dovolání a může mu to kompletně zkazit dovolenou. Doporučili byste nějakou CK, která výměny nedělá?Recenze na hotely čtu prioritně a podrobně na Tipadvisor a Holidaycheck, doplňkově i na českých serverech, takže myslím, že budeme vědět, do čeho jdeme a dá se tak získat spousta důležitých informací, které CK (často záměrně) v nabídce neuvádějí. Takže riziko výběru hotelu si bereme na vlastní triko, ale jde o to, abychom vůbec ten pracně vybraný hotel dostali…
A ještě dotaz – má na tuto praxi vliv fakt, že bychom si vybrali zájezd na (super)last minute?
Dívala jsem se samozřejmě i na nabídky německých CK, ale tam jsou ceny výrazně vyšší nebo už teď je na říjen vyprodáno.
Děkuji za rady a tipy!
A ještě dotaz – má na tuto praxi vliv fakt, že bychom si vybrali zájezd na (super)last minute?
Dívala jsem se samozřejmě i na nabídky německých CK, ale tam jsou ceny výrazně vyšší nebo už teď je na říjen vyprodáno.
Děkuji za rady a tipy!
Fischer zatím nezklamal.Co slíbil,to splnil.Hlavně ne s Eximem a už vůbec ne s dětma!Tam bych to už nikdy neriskovala.Syn byl nyní ve Španělsku v Andalusii s úplně neznámou plzeňskou cestovkou.Kupovali na Zájezdech,chvíli před odjezdem.Měli s sebou 3letého syna a přijeli nadšeni.Vše,co měli slíbeno,tak bylo splněno.
Zdravím, my měli letos s Eximem letět do Bulharska Primorska. Primorsko jsme si vybrali schválně z důvodu alespon trošku menší rušnosti, jelikož máme 4 letou dcerku. Vše jsme měli řádně zamluvené a zaplacené předem. Čekali jsme na pokyny k letu … pouhé 3 dny (přes naší urgenci) nám bylo oznámeno, že přebukovali hotel a nemají v tomto termínu tam pro nás místo. Z mé strany maximální nespokojenost. Museli jsme X krát urgovat a 3 dny před odletem jsme dostali nemilou zprávu. Z jejich strany žádná starost. Nabídli nám Slunečné pobřeží, kde jsme z celého Bulharska nechtěli z důvodu velké rušnosti, barů a diskoték. Toto jsme samozřejmě odmítli. Naštěstí se nám za pouhé 3 dny podařilo přes slovenskou CK Solvex zajistit stejný hotel na stejném místě. Akorád nás to stálo o 5.000Kč více. Takže děkujeme CK Exim, ale už nikdy více !!! Jana
Jana
Dobrý den měli jsme uplně stenou zkušenost v prosinci jsme si zaplatili 5*hotel v Turecku vše jsme řádně zaplatili a po příletu nám řekli že naposlední chvíli jim zrušili rezarvaci .
Dělají to pernamentně nebyli jsme jediní dali nás do 4* a jako kompenzaci lahev vína a wifinu a delegatka řekla že na Pegasos royal se češi nedávaj s Eximem už někdy nikam
Dobrý den měli jsme uplně stenou zkušenost v prosinci jsme si zaplatili 5*hotel v Turecku vše jsme řádně zaplatili a po příletu nám řekli že naposlední chvíli jim zrušili rezarvaci .
Dělají to pernamentně nebyli jsme jediní dali nás do 4* a jako kompenzaci lahev vína a wifinu a delegatka řekla že na Pegasos royal se češi nedávaj s Eximem už někdy nikam