recenze Exim Tours - Stránky 27 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Exim Tours

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
Monika

Příspěvek od Monika » 06 srp 2015 23:21

Ahoj, zdravím všechny. Ráda bych se tady podělila se zkušeností s cestovní kanceláří Exim Tours.
Budu stručná, naprostá spokojenost se vším. Vše klapalo jak mělo, co jsem očekávala – bylo, příjemná a ochotná delegátka Lucka na Zakynthos – Laganas.
Příští dovolenou preferuji opět s Exim Tours.
Doporučuji všem Monika.

Dominika

Příspěvek od Dominika » 10 srp 2015 19:52

Ahoj, zdravím všechny, kdo chtějí jet s Exim tours a trochu se bojí kvůli špatným recenzím. My jsme jeli s touto CK poprvé a nemůžeme si na nic stěžovat. Vše bylo dobře zorganizované, paní delegátka v turecké Antalyi moc příjemná a nápomocná, vše vysvětlila, pomohla zařídit. Měli jsme pocit, že mají vše dobře zorganizované – odvozy z letiště do hotelů a nazpátek i schůzky v hotelu.
Myslím, že vždy záleží na lidech, se kterými se člověk setká. My jsme nic negativního nečekali a také nás nic negativního nepotkalo.
Za mne doporučuji, Dominika.

Pepa

Příspěvek od Pepa » 15 srp 2015 13:42

Monika a Dominika jsou zřejmě placené recenzistky Exim tours – CK , chování a služby jsou tragické . Po 16 letech jsme nuceni vyměnit tuto CK za jinou , což je dosti smutné . Jejich služby se rok od roku neustále rapidně zhoršují – již nikdy více !!!!!!!!!!!!
Doporučuji se vyhnout obloukem , jinak máte zkaženou dovolenou !!!!!!!

zorka

Příspěvek od zorka » 16 srp 2015 04:56

Paní nebo slečno Dominiko, jedeme také od Eximu a to prvně.. Byli jsme už asi se šesti CK,ale s Eximem nemáme zkušenosti. Při pročítání výše uvedených recenzí mě opouští nálada na dovolenou.Máme zaplacený hotel v Side a to od února kdy byla k časové slevě ještě sleva šťastné týdny, takže cena úžasná.. v Side jsme byli jednou na krátkém výletě a moc se nám tam líbilo. Nyní máme strach zda budeme vůbec v hotelu který jsme si objednali, má totiž polohu 70 metrů od pláže a pár metrů od historických rozvalin a to byl ten hlavní důvod proč chceme sem. Vaše recenze mě moc potěšila a povzbudila. Ta paní delegátka působí i v Side? Vím že recenze se mají brát trochu s rezervou, ale přesto máme mozkodlaba. Ještě prosím jedna otázka. Po dobu Vaší dovolené jste také pozorovala, že by byl někdo ubytovaný v jiném hotelu než si objednal. Děkuji předem za Vaši odpověd´.

jo-horo

Příspěvek od jo-horo » 16 srp 2015 09:11

Nad vašimi malichernymi stížnostmi se mi chce skoro brečet. Většinou je to zaviněno vaší neochotou si sami něco o zájezdu zjistit dopředu. Nespolehat jen na recenze,protože jak tady psala jista pani,do které se někteří strefuji,ze je agentkou cestovky Exim,tak ta má 100% pravdu a stojim za jejimy slovy.
Lkate tady na Exim tours a vyzdvihujete Blue star,Fišera a další.
Běžte na jejich recenze a najdete tam spoustu stížnosti, stejně jako tady,s tím rozdílem, ze tam zase vychvalují Exim.
Já jsem s ním byl vloni v Tunisku a naprostá spokojenost.Hned po vstupu na pokoj,špinavá podlaha,tak jsem si ji umyl bílým ručníkem a hned mi uklízeli v pohodě každý den.
Před dvéma lety jsem chtěl od Fišera Bulharsko s vlastní dopravou a sám si zaplatit letenky.Bylo to v lednu.Napřed byl hotel Volný, až jsem si u nich objednal a zaplatil letenky,tak najednou hotel nebyl volný.Tak s problémem storno letenek a po příchodu domů jsem na internetu našel celou spoustu volných nabídek,dokonce na stejný den.Proč to tak ty soudružky v cestovce s námi sehrály nevím.Nakonec jsme letěli přes jinou cestovku.Co se týče úklidu, tak jsme spíše uklízečkám říkali,ať jdou pryč.Akorát když jsme chtěli výměnu ručníkú tak jsme jim je hodili před dveře.Delegát se objevil jen jednou a to jen proto,aby nám řekl,kdy letíme domů.To bylo v Bulharsku.
Něco podobného bylo vloni v Tunisku.To se objevil jen proto,aby na nástěnku vyvěsil odlety toho kterého turnusu,domů.Až pak jste se dozvěděli,že třeba odlétáte z letiště vzdáleného o 100km dále než byl přílet.
Letos letím do stejného hotelu jako loni a ještě před zaplacením jsem si nechal nahlásit odlety a přílety z Brna a z Prahy.Kdybych letěl z Brna,tak by zpáteční let trval 7hodin,s mezipřistáním na Djerbě.Dále je potřeba zjistit čas odletu a příletu domů.
Pokud by se letělo hned ráno,tak budete brzy na hotelu a budete cekat do 14,hodin než vás ubytují,protože máte čas do 12.hodin opustit pokoj.Než vám dají pokoj tak nemusíte dostat náramek a tím ani oběd.Když budete odlétat pozdě odpoledne,tak se dostanete na pokoj až v noci a tím jste ochuzeni o jeden den.
Zase naopak,pokud budete z hotelu odlétat hned ráno,tak jste ošizeni o další den.
To je právě ta věc,kterou se při objednání zájezdu začátkem roku nedozvíte a leckdy je LM ještě daleko levnější,jako se to stalo známým vloni,kdy by za LM ušetřil každý 2litry..
Já jsem byl s Exim tours velice spokojen.
To jaký dostanete pokoj je plné na recepčním,jak se mu líbíte.Musíte se na ně smát,pozdravit nejlépe v jejich mateřštině a pak nepotrebujete ani dávat uplatky.
Daleko nejvíc se toho o dané destinaci a hotelu dozvíte např. na Youtube.
Spoléhat jenom na recenze je hloupost,protože každý má jiné nároky a co se týče arabských zemí, tak tam mají na cistotu daleko jiný názor než Evropani.Toho si ostatně každý sám všimne při transferu.

darina

Příspěvek od darina » 16 srp 2015 23:44

jo horo plně s vámi souhlasím.každý máme jiné nároky.a je to i o tom že dost věcí je uvedené ve smlouvě a upřímně kdo to čte do detailu.já krom eximu lítám i s blust. a i s fischerem a zatím vše v pořádku a za své vydřené peníze jsem se s rodinou snažila vše užít na maximum.takže za mě eix.m,blue st. fisch. v pohodě,uplně všem přeji krásnou a zaslouženou dovču všem.a nemračte se….

Václav chotenovsky

Příspěvek od Václav chotenovsky » 17 srp 2015 00:22

Pane Horo my jsme měli hotel vybraný od prosince 2014 pět hvězdiček Turecko Alanya od prosince jsem nedelal nic jiného než hledal na internetu recenze klukal na stránky hotelu videa všechno supr ale recenze eximu katastrofa chtěl jsem to zrušit každý mi říkal že jsem negativista a výsledek byl ten že nám delegátka po příletu řekla že hotel je obsazen a suveréně nás dali do 3 a jako kompenzaci WiFi na pokoj musel jsem hodně řvát az být vulgární dostali jsme jiný hotel pak bylo všechno v pořádku a když jsem se zeptal proč jsme hotel opravdu nedostali odpověděla že námi vybrany hotel se Čechům nedává .
Po návratu jsem se dozvěděl že je tomu skutecně tak a věděli že ho nedostaneme už v prosinci jen nevěděli že dostaneme 3 ★ Nebyli jsme jedini komu se to stalo u tohoto hotel

Petra

Příspěvek od Petra » 09 zář 2015 03:17

Vydírány delegátkou Eximtours

Naši dovolenou jsme si já a matka zakoupily přes cestovní kancelář Eximtours do hotelu Royal Asarlik Beach v Bodrumu, v termínu od 24.8.2015 do 31.8.2015. Protože služby a vybavení hotelu neodpovídaly standartu pětihvězdičkového hotelu s programem ultra all inclusive, hned po příjezdu jsme požádaly naši delegátku o okamžité přeložení do jiného hotelu.

Delegátka nám oznámila, že naši situaci bude řešit hned druhý den. 25.8. 2015. Do hotelu přijela v 9:30 a vyslechla naší reklamaci. Naše fotky nechtěla vidět a šla s námi do pokoje s tím, že si pořídí svoji fotodokumentaci. Do 12.00 jsme čekaly na recepci, kdy nám delegátka zavolala, že nás může přesunout do jiného pětihvězdičkového hotelu, ale pod podmínkou, že si za něj připlatíme. To jsme odmítly s tím, že nechápeme, za co máme připlácet, když služby které jsme měly smluvené a zaplacené (program ultra all inclusive v pětihvězdičkovému hotelu) jsou tou nejvyšší variantou. Reagovala na toto s tím, že tedy nemusíme připlácet za jiný hotel, ale musíme uhradit transfer 30 € který nás převeze do hotelu Kadikale Resort. Naší podmínkou byl účet za tento transfer v angličtině. Souhlasila a ujistila nás, že řidič, který přijede umí dobře anglicky a účet nám vystaví.

Přijel pro nás osobní automobil s dvěma muži tureckého původu. Anglicky jsme potvrdili cenu za transfer a odjeli jsme. Při cestě jsem si všimla, že řidič nemá v autě žádnou licenci, tachometr ani nápis “transfer service” a tak jsem se zeptala, zda mi po převozu vystaví účet. Řidič reagoval tím, že mi odpověděl, že nerozumí, co po něm chci. Po příjezdu do hotelu jsem se tedy na recepci snažila řešit účet za pomocí recepční, která můj požadavek ochotně přeložila do turečtiny. Řidič nereagoval, jen chtěl hotovost. Tu bez účtu nedostal a tak odešel.
Ještě to odpoledne jsme delegátku v hotelu Kadikale potkaly a hned jsme jí řekly o problému s účtem. Nabídly jsme zaplacení s platnou účtenkou, což mlčky přešla. Také nám řekla, že daný řidič neumí moc anglicky. Poté jsme si vyžádaly prázdný formulář pro uplatnění reklamace na hotel Royal Asarlik. Ten nám předala.

Další den 26.8.2015 odpoledne na informativní schůzce jsme delegátce předaly vyplněný reklamační formulář. Na ten reagovala tím, že v žádném případě touto stížností ničeho nedocílíme, přestože jsme měly zmařený celý den z naší dovolené a eventuelně i další finanční újmu za transfer do alternativního hotelu. Také se začala ohrazovat, že hotel Royal Asarlik je krásný hotel a my jsme jediné které si stěžovaly. Naší situaci prý s Eximtours v Praze již řešila telefonicky a ti usoudili, že přesun do Kadikale byl pouze náš rozmar. Ohledně účtu za transfer nám oznámila, že řidič nyní někam odjel a účet nám přinese ona osobně v sobotu a bude jej po nás chtít uhradit.
Toto jednání nás zarazilo a nepozdávalo se nám. Vznesly jsme také pochybnosti ohledně podivného druhu transferu. Přímo nám řekla, že jsme směsné, že ona tu firmu zná, že má od nich pronajaté auto. Na základě tohoto jednání jsme jí předaly náš email a požádaly ji, aby za nás kontaktovala Eximtours v Praze, od kterého jsme žádaly do soboty toto vyjádření písemně a tedy i vyjádření ohledně proplacení transferu.

Do soboty 29.8.2015 žádné vyjádření od Eximtours na náš email nepřišlo. Na informativní schůzce v sobotu jsme tudíž delegátce sdělily, ať předá celou naši záležitost včetně platby za transfer Eximtours a že ji dále budeme řešit po našem návratu z dovolené. Vzhledem k našim pochybnostem jsme také do soboty vyhledaly na internetu smluvní podmínky Eximtours a našli odstavec, kde je uvedeno, že pokud nebudou dodrženy smluvní podmínky ze strany Eximtours, jako klientky máme nárok na okamžité alternativní ubytování včetně přepravy zdarma, abychom mohly co nejdříve začít čerpat sjednané a zaplacené služby. Když jsme toto delegátce oznámily, mlčela a poté od nás začala vymáhat peníze za transfer.

Opakovaly jsme, že tuto záležitost budeme řešit přímo s Eximtours v Čechách a že s ní odmítáme jedat a zaplatit tento účet na místě, ale že se nebráníme jej zaplatit v Čechách pokud to bude opodstatněné. Opět jsme požadovaly, aby naši stížnost včetně účtu předala Eximtours. Na toto reagovala tím, že dobře tedy, ale že nás v tom případě musí upozornit, že jsme si v zájezdu pouze zaplatily dva transfery a dva transfery jsme nyní vyčerpaly. Zeptaly jsme se, jestli nám tím naznačuje, že nás neodvezou na letiště. Ona mlčela. Samozřejmě, že nám tímto vznikly obavy, že se nedostaneme na letiště a to nám kazilo dovolenou.

V pondělí 31.8.2015 večer ve 20.00 přijel autobus, který u hotelu Kadikale začínal se svozem klientů. S námi na letiště jely ještě dvě mladé slečny. Když jsme společně přišly k autobusu, delegátka tam stála s nějakými muži tureckého původu. Jednoho z nich jsme rozpoznaly jako řidiče osobního automobilu, který nás převážel do hotelu Kadikale. Delegátka začala tvrdě vymáhat zaplacení účtu za transfer a zastrašovat nás, že pokud účet okamžitě neuhradíme, na letiště nás tento autobus neodveze. Také začala tvrdit, že muž který nás převážel je majitelem autobusu. V této situaci jsme delegátce opět zopakovaly, že už v sobotu jsme požadovaly, ať celou věc předá Eximtours, že s ní odmítáme naší situaci dále řešit. Nato jsme si naložily naše kufry do zavazadlového prostoru a ona dala jednomu z těch mužů pokyn, ať nám kufry vyhodí ven na ulici, což také udělal. Okamžitě jsme popadly naše zavazadla a chtěly nastoupit do autobusu, v čemž nám jeden s těchto tureckých mužů fyzicky bránil. Nedaly jsme se a do autobusu jsme se doslova prodraly a sedly si strachy přímo za ony dvě slečny, které s námi cestovaly. Za námi do autobusu delegátka okamžitě vešla a se sarchastickým úsměvem na tváři začala chodit chodbičkou mezi sedadly sem a tam a pokračovala ve vyhrožování, že tento autobus prostě nikam nepojede, dokud nezaplatíme. Tuto situaci nakonec vyhrotila tím, že nám oznámila, že když odmítáme zaplatit, tak prý vypraví náhradní autobus, do kterého si přestoupí pouze ty dvě slečny a nás nechají před hotelem Kadikale. Toto vydírání trvalo půl hodiny. Představa, že by se výhružky této delegátky opravdu uskutečnily a my za tmy, v Turecku, ve večerních hodinách byly ponechány před hotelem v nás vyvolalávaly po dobu jejího nátlaku psychické trauma. Myslím si, že není od věci Vás také upozornit, že mojí matce je dvaasedmdesát let. Slečny nám samozřejmě po této scéně daly na sebe kontakt. Po této půl hodině vydírání, kdy na autobus čekali další klienti z jiných hotelů jsme se na konec rozjeli směrem k letišti. Nikomu bychom nepřály tento traumatický zážitek prožít na vlastní kůži.

Karolína

Příspěvek od Karolína » 15 zář 2015 20:33

S přítelem jsme letos v září sháněli last minute zájezd do Řecka, Nakonec jsme našli zájezd na 9 dnů za 11 tisíc, nejméně dvakrát jsme se zeptali na všechny podrobnosti a rozhodli se zájezd koupit, protože jakýkoli levnější byl buď neplatný, zarezervovaný, nebyli letenky případně místo v hotelu. Když jsem požádala o informace k odletu, bylo mi sděleno, že tyto informace se vyřizují až po zaplacení a podepsání smlouvy. Když už bylo vše vyřízeno, zjistili jsme, že 1. DEN POČÍTAJÍ JAKO PŮLHODINU PŘED PŮLNOCÍ, kterou jsme dorazili do hotelu a POSLEDNÍ DEN, JAKO PŮLHODINU PO PŮLNOCI, kterou jsme strávili v letadle nad Prahou! Navíc nás z hotelu vyhodili ve dvanáct hodin, bez nároku na další stravu, což by nebylo divné, pokud by náš zájezd neměl trvat ještě jeden den. Pokud jde o hotel Aslanis a jeho služby není nic, co bychom mu mohli vytknout, milá obsluha, kvalitní strava, čisto. Když jsem se ptala paní na recepci, jak k této situaci mohlo dojít, paní byla velmi překvapena a sdělila mi, že Exim dělá zájezdy vždy a pouze na 7 dnů, tudíž peníze za dva zmiňované, neexistující dny, šly přímo do kapsy Eximu. Vše co nám na dovolené delegátka Eximu nabídla, bylo za dvojnásobek ceny, za kterou se služby, jako např. půjčení skútru, daly sehnat. Dovolenou jsme si sice užili, ale z 9 dnů zbylo v podstatě 6 a půl dne za 11 tisíc a já toto jednání a celou situaci pokládám za neférové jednání vůči zákazníkovi.

Franta

Příspěvek od Franta » 19 zář 2015 06:46

V roce 2013 a 2014 jsme byli na ostrově Kos v hotelu Princes of Kos.V roce 2013 byl hotel zařazen do kategorie 4*,v roce 2014 byl označen 3*.V kvalitě jídla,služeb se ale nic nezměnilo.Vždy vše perfektní.Pestrý výběr z mnoha jídel které bylo vždy teplé,dostatek ovoce i zákusků.Každý si vybral.Stoly po každém hostem byly uklizeny vyměněný ubrus atd.V barech u dvou bazénů výběr z mnoha nealkoholických i alkoholických nápojů včetně piva.Tyto nápoje si každý host naléval sám v množství které považoval za dostačující.Prostě vše perfekt.
Letos jsme se rozhodli změnit destinaci a zakoupili zájezd na Krétu hotel Maravel Land,který byl také označen 3*.Doufali jsme,že bude na stejné úrovni jako hotel Princes of Kos.Ubytování až na proleželé matrace ušlo.Ale strava!!! Jídla studená i když jsme přišli hned na začátku výdeje jídel.Výběr nic moc 3 – 4 jídla a rovněž tak přílohy.Nabídka ovoce se skládala většinou ze žlutého melounu a hroznového vína,případně vykrájených a na dílky rozkrájených broskví.Mnohdy na některých dílcích známky po hnilobě.Jednou byl meloun červený,ale pro změnu zase teplý,jako by byl právě přivezen ze sluníčka.Na místo u stolu se mnohdy muselo čekat.Stoly se pro další hosty byly pouze ometeny smetáčkem.Pravdou ovšem je,pokud byly potřísněny,byly ubrusy vyměněny.Ale až obsluha měla čas,protože nápoje byly donášeny obsluhou ze stále pro hosty zavřeného baru,což obsluhu evidentně zdržovalo.Nápoje u plážového baru byly vydávány obsluhou.Výběr byl ze dvou nealko nápojů,případně sody,piva a třech nápojů alkoholických. Vše se čepovalo do papírových kelímků.Pivo bylo na př.točeno tak,že když klesla pěna,bylo v kelímku tak 2 cm piva (kelímky 0,25l).Když jsme se ctěli alespoň napít a neuběhat se,volili jsme variantu 4 kelímků naráz,aby po opadnutí pěny jsme se napili.To nemluvím o tom,že kolikrát se tvořily fronty i tady.Prostě 3*na Kosu a 3*v hotelu Maravel Land jsou velké rozdíly.A delegátky se také moc nevyznamenaly. ZÁVĚR : Maravel Land na Krétě NEBRAT a možná ani cestovku.Rok od roku horší.Ne příliš ochotný personál na pobočkách. I delegátky se nepřetrhnou ochotou.
Dalo by se najít ještě řada dalších negativ na Krétě,ale myslím,že toto stačí,aby si případní zájemci o tento hotel své rozhodnutí řádně rozmysleli.

Rychlá odpověď

   
cron