recenze Exim Tours - Stránky 29 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Exim Tours

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
Eva K

Příspěvek od Eva K » 02 kvě 2016 00:32

S Eximem už nikdy. Po celou dobu pobytu jsme řešili s hotelem závažné problémy. Manažer hotelu sám uznal pochybení hotelu. Závady jsme reklamovali u cestovní kanceláře. Z Eximu nám napsali, že reklamace je neoprávněná. Odůvodnění žádné. Na náš nesouhlas reagovali (ne příliš zdvořilým způsobem) tak, že už je nemáme otravovat.

Milan

Příspěvek od Milan » 15 črc 2016 17:59

Turecko, Bodrum, hotel GOLDEN AGE s Exim

Je potřeba říct, že první a poslední den na přepravu využil Exim maximálně. První den jsme se do hotelu dostali těsně před půlnocí a poslední den jsme vstávali ve čtyři ráno na budík.
Pokoj s výhledem na moře (za příplatek 5000,- Kč), nám v hotelu odmítli dát, přestože jsme to měli napsáno přímo ve voucheru a recepční to měl uvedeno v jeho vlastních papírech. Obrátili jsme se proto druhý den na delegátku, které také odmítli vyhovět. Naštěstí delegátka byla nejen v tomto případě, ale po celou dobu našeho pobytu velice vstřícná, aktivní a schopná, takže výměnu nakonec zařídila myslím přes pražskou centrálu.
Pokoj byl pěkný, jen koupelna měla špatně vyspádovanou podlahu, takže při sprchování voda neodtékala do odtoku, ale pod umyvadlo a záchod, takže jsme museli po každém sprchování celou podlahu vytřít.
Jinak vše v pořádku, dovolená se nám líbila, užili jsme si to i díky tomu, že jsme měli štěstí na tu skvělou delegátku, která nám pomohla se vším, co jsme potřebovali a moc pěkně provázela i na výletech.

P.S.: Opravdu jsme se pobavili, když jsme dorazili na speciální večeři ve speciální restauraci v hotelu, kam můžete jen jednou za pobyt a musíte se dopředu zarezervovat. Součástí speciálního menu bylo na závěr čokoládové suflé (to si vybrala dcera) a ovocné suflé (to jsme si vybrali s manželkou). Když přišlo na věc tak číšník se slovy malá změna postavil před nás s manželkou dva kousky melouna a před dceru vanilkovou zmrzlinu. Tak od té doby už nikdo neřekne melounu jinak než ovocné suflé. :-)

Lenka

Příspěvek od Lenka » 15 srp 2016 03:29

My jsme s Exim Tours byli letos v hotelu Belvedere na Korfu a líbilo se nám. Hned na letišti jsme dostali informační materiály, transfer do hotelu byl bez problémů, ubytovaní jsme byli taky hned, hotel odpovídal tomu, co CK nabízí. Původně jsme si chtěli pronajmout auto na 3 dny, přičemž jsme se předem informovali přímo na lince CK, kolik pronájem auta v uvedeném termínu stojí a bylo nám řečeno, že menší auto od 40 €, ale v ceníku, který jsme dostali od delegátky, bylo nejlevnější za 75 €, což nás upřímně řečeno docela nadzvedlo. Místo půjčení auta jsme se tedy zúčastnili celodenního výletu (okružní jízda ostrovem), který byl dobře zorganizovaný a dozvěděli jsme se spoustu zajímavého. Je tedy fakt, že nejvýhodnější je všechno odkývat a nebouřit se (měli jsme např. drobný incident s řeckou pomocnicí delegátky v zámečku Achillion, když jsme se oddělili od skupiny, protože jsme nechtěli absolvovat prohlídku krok sun krok v tom největším davu a ona nás silou mocí nutila jít s ostatními, chápu, že se bojí, že se ztratíme, ale nejsme malé děti). Půjčení auta jsme si nakonec vyřídili na 1 den individuálně přímo na recepci hotelu (recepční vše vytelefonuje řecky a na domluvu s pronajímatelem stačí jednoduchá angličtina), pro zajímavost nejlevnější bylo za 40 € plus pojištění spoluúčasti 10 € (to ale záleží na každém, jestli si zaplatí). Ve výsledku toto vše ale považujeme za drobnost, i když by si CK na tyto dezinformace měla dát pozor, nevrhá to na ni pak dobré světlo. Při odletu transfer na letiště opět bez problémů, delegátka se přišla rozloučit a podala nám užitečné info k rychlému odbavení, což jsme uvítali.

daniela pauldurova

Příspěvek od daniela pauldurova » 12 říj 2016 22:22

byli jsme v září 2016 s vaší cestovní kanceláří na Krétě hotel Carolina Mare velká spokojenost s hotelem i personálem. Jídlo výborné, ubytování záleželo na typu pokoje (my jsme měli štěstí). Jezdíla jsem 20let s německými cestovními společnostmi ale s takovou delegátkou jakou byla slečna Hrubá jsme se nesetkali. Unavená, otrávená, neschopná informovat měli jsme ji prý pochopit že zůstala sama na pobřeží a má toho moc. Informace jsme se dozvěděli od česky mluvících číšníků. Jednalo se o stanici autobusu(stanice 50m od hotelu a ne támhle někde na hlavní silnici) k dispozici malý vláček(příjemné pro malé děti).atd…

Petr C.

Příspěvek od Petr C. » 25 říj 2016 16:49

Chci se podělit se svojí zkušeností a příběhem s Exim. Rozhodli jsme se pro Mauritius, všude reklamy na ostrov, když zavoláte do Eximu, tak na každý termín mají poslední 2 letenky. Tři týdny předem objednáváme pobyt na 14 dní od 4.11.2016, zaplatíme plnou cenu a za dva dny přišla informace, letecká společnost nepotvrdila letenky, Exim ruší zájezd. Tak 21.10. objednáváme to samé od 13.11.2016, za dva dny opět informace, že letecká společnost nepotvrdila letenky a Exim ruší zájezd. Neváhám, jdu na stránky Emirates a na uvedené termíny bez problémů mohu objednat lety. Informaci předávám Eximu a přichází info, že od 20.10. mají stop stav na hotel. Takže shrnutí, 21.10. prodávají zájezd na hotel, který nemají…. Trochu to připomíná Hrad a vysvětlení místního klauna…

Veronika Ree

Příspěvek od Veronika Ree » 06 pro 2016 16:15

S CK Exim Tours jsme letěli již 2x. Jednou do Egypta, podruhé na Kapverdské ostrovy a nemůžeme říct jediné špatné slovo. Práce delegátů funguje ne na 100%, ale na 200% :-). Co se týče přípravy na dovolenou a organizaci, také vše naprosto super. Každý dotaz zodpovězen, veškeré problémy vyřešeny a každému požadavku vyhověno. Nejlepší CK pro nás!!

Lenka Bednářová

Příspěvek od Lenka Bednářová » 05 led 2017 20:07

Jistě, výběr CK je individuální, stejně jako tak nároky každého klienta ….. za nás však – s CK EXIM Tours už opravdu nikdy!

Před čtyřmi lety jsme s CK EXIM Tours byli na Zakynthosu. Od ledna (zájezd v červenci) objednaný hotel s rodinným pokojem – máme dvě děti a ač své děti milujeme, chceme si také dopřát jisté soukromí, a proto vždy vyhledáváme pokoje se dvěma ložnicemi. OK – objednáno, zaplaceno. Týden před odletem jsme byli CK urgováni k podpisu nové cestovní smlouvy s tím, že rodinný pokoj pro nás není (sděleno pouze ústně !!!!). Odmítli jsme. Po obrovském váhání – neboť jsme neměli v rukou důvod pro odstoupení od smlouvy – tedy bez možnosti jakéhokoliv nároku, jsme odletěli. Po příjezdu se stalo očekávané – rodinný pokoj nebyl nejen pro nás, ale NEEXISTOVAL ani v celém hotelu !!!! CK tedy vesele nabízí a prodává pokoje, jimiž hotel nedisponuje! Nakonec jsme dovolenou strávili v malinkém pokoji 4×4 metry, bez skříně a děti na poschoďové posteli. Řešení CK – žádné! Žádná kompenzace, žádná omluva!

Po čtyřech letech jsem se nechala přesvědčit, že opět využijeme služeb CK EXIM Tours……. jeli jsme dvě rodiny a byla jsem přesvědčena – změnila se vlastnická struktura CK, přístup, po druhé se to přece nestane …. blablabla …. Tedy …. v lednu jsme objednali zájezd na Lefkadu – a – opět samozřejmě zaplacen rodinný pokoj – „dvě ložnice oddělené dveřmi“. Po neblahých zkušenostech jsme si asi měsíc před odletem nechali potvrdit písemně z CK, že je vše v pořádku a zaplacený pokoj je pro nás zajištěn. Po příjezdu na Lefkadu – světe div se! Samozřejmě žádný rodinný pokoj pro nás zajištěn nebyl, hotel o ničem nevěděl a žádný pokyn z CK ohledně našeho ubytování nebyl dán. V hotelu byl jeden jediný rodinný pokoj, který byl obsazen. Delegátka s námi odmítla záležitost projednávat, kontaktovaná CK se vymlouvala na hotel, hotel se vymlouval na CK…. Dle sdělení hotelu ovšem naprosto standardní situace – v hotelu je jen jeden rodinný pokoj, který je CK schopna prodat na jeden turnus i 5krát!!!! Čtyři rodiny tedy budou hned po příjezdu na zaslouženou dovolenou hodně, ale hodně zklamané ……. No A????!!!! Pátý den pobytu (byli jsme na 12 dní) nám hotel po odjezdu předcházejících klientů, nabídl možnost přestěhovat se do rodinného pokoje. Od pátého dne jsme měli objednané auto a chtěli jsme hned ráno vyjíždět poznávat Lefkádu, a protože pokoj měl být volný až mezi 13-14 hod. – odmítli jsme. Chtěli jsme už dovolenou trávit podle svého.
Hned na místě a následně po skončení zájezdu jsme celou situaci řešili reklamací. CK EXIM Tours se ani neobtěžovala na naši reklamaci odpovědět v zákonné 30-ti denní lhůtě! Po urgencích – samozřejmě reklamaci neuznala, nicméně, mj. i s tím, že nám zaplacený pokoj byl od poloviny pobytu zajištěn (!!!!), a jako vstřícný krok nám nabídli kompenzaci 1.000,- Kč na každou platící dospělou osobu (tedy ne děti) na další zájezd s EXIM Tours!!!!

S celým případem se obracíme na Českou obchodní inspekci, mj. i proto, že CK EXIM Tours porušila zákon na ochranu spotřebitele a nevyřídila reklamaci v zákonem stanovené lhůtě, za což ji může být uložena sankce až 3 mil. Kč. Po pravdě – nemyslím si, že dosáhneme nějakého úspěchu ….. Bohužel….. Nicméně – třeba se nás najde víc s negativní zkušeností a můžeme své síly spojit.

Věřte, že nejsme jediní a nemáme první špatnou zkušenost s CK EXIM Tours. To, co se stalo nám jasně vypovídá o tom, že této cestovní kanceláři nejde o spokojené zákazníky, protože mají klientů a zákazníků pořád hodně. A proto, pro nás bude alespoň satisfakcí, pokud na základě této recenze se alespoň některý potencionální klient rozhodne, že využije raději služeb někoho jiného – bude to dobře a bude to svědčit o tom, že v dnešním konkurenčním prostředí by každý podnikatel měl přemýšlet proklientsky…….. prostě KARMA……

A mimochodem ….. nenechme se vždy zmást obchodními podmínkami, kterými se CK brání a ohání ……CK je ze zákona povinna zajistit služby, jenž garantuje jako poskytoval zájezdu na vlastní odpovědnost a nezáleží na tom, zda je chyba na straně hotelu či někoho jiného. V možnostech CK je zajistit smluvně takové hotely, o nichž ví, že sjednané smluvní podmínky dodržují. Klienti tuto možnost nemají. A pokud CK EXIM Tours „prodává“ kapacitu, kterou hotel nedisponuje, pak se jedná o podvod a ne o vyšší moc!

Jana Čapková

Příspěvek od Jana Čapková » 20 bře 2017 06:35

S Eximem jsem byla spolu s manželem v červnu 2015 na Kapverdách, ostrov Sal, hotel Oasis salinas. Byla to moje první letecká dovolená a můžu bez diskuzí říct, že jsme měli štěstí. Nijak jsem nečetla recenze, jako naivní jeliman jsem si nechala v místní agentuře doporučit kam asi jet. Bylo mi to fuk, hlavně exotika , ne moc peněz. Cena celkem ušla, zakoupeno v únoru se slevou. Dovolená skvělá , bez jediného problému. Hotel čistý, delegátka Petra a její kolega na výletě do pouště výborný. Nikam nespěchal, o všem vyprávěl. Závada na pokoji do pár hodin opravena. Opravdu jsme měli štěstí, jiní češi, kteří tam byli na 14 dní, měli problémy s obsazeností v letadle, chudáci nám to vyprávěli u bazénu , no nechtěla jsem tomu věřit. Byla to chyba Eximu, díky těm zmatkům měli šílené zpoždění… Jiní zase, co přiletěli s námi, koupili zájezd na last, ale museli připlácet za pokj s výhledem do zahrady, kde ale byl hluk z večerních tanečků, takže nakonec my se měli líp s výhledem do ulice, ale zase klid. Oni už obyčejné pokoje neměli. Stejně jsme tam jen spali. No a úsměvný byl český pár, který se na delegátku zlobil, že je tam zima a nepraží slunce jako v Turecku. No Atlantik je v tuto dobu chladnější, ale to si měli zjistit. No, po pár skvělých drincích je to přešlo a bavili se jako my. Shrnutí na závěr, myslím, že je to z velké části o štěstí a souhře náhod, někdy se to opravdu sejde. Takže spolehlivá rada s kým a kam asi neexistuje. Vybírám Egypt a jsem rozhodnutá to risknout s cestovkou, která to dá nejlevněji. Děj se vůle boží.

Irena

Příspěvek od Irena » 08 črc 2017 00:53

Nejhorší CK.!!!!!!.
Zákazník je zákazník pouze do doby, než zaplatí za zájezd. Pak už je bezpředmětný a pak i otravný, s CK EXIM Tours už opravdu nikdy!!!!Na prvním místě pro ni jsou peníze nic vic ji nezajímá.

Alena Petruželová

Příspěvek od Alena Petruželová » 12 črc 2017 23:25

Exim tours RÁDA DOPORUČUJI!! a hlavně delegátku v Řecku na ostrově Zakynthos paní Jitku Bláhovou, je to ToP! Moc nám pomohla, když nám syn onemocněl, vše vyřídili, komunikovala, přišla ochotně za námi na pokoj do Hotelu, doprovodila nás na Letišti, byla prostě úžasná. Exim tours se opravdu věnuje klientům na 100%, pozná se to až se něco přihodí, děkuji.

Rychlá odpověď