recenze Exim Tours - Stránky 3 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Exim Tours

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
Subdasub

Příspěvek od Subdasub » 14 dub 2013 18:38

Grand Paradise Samaná od 28.3.-8.4.2013
S Eximem již nikdy více, po zkušenosti a věřte, že nás nespokojených a podvedených je opravdu hodně. Velmi zvažujte komu dáte svou důvěru a své peníze.
Travel servis- letecká přepravní společnost- neskuteční amatéři, kteří mají ve svých rukou Vaše životy a hazardují s Vašimi životy!
V prvé řadě bych Vás, kteří budou pročítat tuto recenzi ujistit, že jsem neletěla poprvé a nebyla jsem poprvé na dovolené od cestovní kanceláře..takže mohu srovnávat.
To co předvedla Travel servis za amatérismus při letu do Dominikánské republiky.. bylo to nejhorší v životě co jsem prožila. To co jsem doposud viděla v katastrofických filmech o letadlech, jsem si na vlastní kůži zažila. Naštěstí vše dobře dopadlo..jinak byste si nemohli přečíst tuto recenzi :-)
Již při prvním děsivém přistání na Kapverdských ostrovech jsem začala velmi pochybovat o zkušenostech pilota(tů) a při NEÚSPĚŠNÉM a velmi děsivém přistání na Samaně jsme se začala modlit (ač nejsem věřící), aby vše dobře dopadlo a všichni jsme tento hrůzný let přežili. Nedá se tento děsivý prožitek ani popsat, ale viděla jsem, že to bylo silné kafe i na chlapy jako hory, kteří v tom letadle také seděli.
Po tom co nás opravdu „vyklopili“ na Punta Caně jsme dalších x hodin seděli na letišti v tranzitním prostoru bez jakékoliv informace co s námi bude. Někteří spolucestující volali do Eximu do Čech…bezúspěšně. Nikdo nic nevěděl…bezmoc…bylo mi líto lidí, kteří tam měli malé děti…všichni polehávali po sedačkách, protože byl let opravdu náročný. Pak se někomu podařilo zjistit, že pro nás jedou autobusem a že náš dopraví na Samanu autobusem (1cesta 5-6h)..pro mně to znamenalo…nevadí, hlavně, že už nebudu muset vkročit do toho děsného letadla a prožívat tu hrůzu znovu. Takže jsem opět čekali….byla noc a počasí se velmi pokazilo a najednou nás přepadla velká průtrž mračen a vítr. Letiště v Punta Caně, je pěkné..exotické, ale nepraktické…střecha v tranzitním prostoru byla dřevěná a pokrytá jen z palmových listů, tak si dovedete představit, jak jsme byli za pár minut všichni zmáčení. V tu dobu se informace o tom co s námi bude se zase změnila, prý jede nová posádka letadla autem ze Samany k nám do Punta Cany a poletíme opět na Samanu, protože tam už od odpoledne čekají lidi, kteří se měli vrátit z dovolené zpět do Čech. Takže jsme měli zase několik hodin na to se psychicky připravit na cestu letadlem a přistání v Samaně  HLAVNĚ TO VŠECHNO PŘEŽÍT!
Věřte, že lidé byli velmi naštvaní, unavení zdeptaní a dá se říct z posledních sil, ač neradi museli nastoupit opět do letadla, které nás převeze a pokusí se přistát na Samaně. Let trval asi tak 30 min. Někteří vyčerpáním usnuli, ale někteří si prožili opět přistání pilotů, kteří jen tak tak ukočírovali letadlo, které při přistání bylo ve smyku, které se naklonilo křídlem na jednu stranu kousek od země, ale… kočírovali ho. Tato přeprava touto vzdušnou tramvají je opravdu hazardování se životy a to nemluvím o tom, že spoustu spolucestujících ..nejen ženy i chlapi měli žilní problémy (modřiny), oteklé nohy jak konve atd..Co se týče pitného režimu v letadle bylo poskytnuto velmi málo pití!!! (svoje mít nemůžete…z bezpečí.důvodů) A opravdu na zaoceánské lety letadlo typu B 737–800 Travel Servisu je naprosto nevyhovující. A PROTO EXIM TOURS a let. spol. TRAVEL SERVICE JIŽ NIKDY VÍCE !!!
Po dalším „vyklopení“ na Samaně a převzetí kufrů na letišti nás čekalo další překvapení…zničení kufru… nejdřív nás delegátka připravila na to, že nám Travel Servis nic neuzná, ale pak ke konci pobytu přišli s potvrzením, že kufr poškodili…takže ještě uvidíme jak tohle dopadne…
Ubytování k ránu, bylo docela rychlé pro nás..pro některé prý bylo připraveno ubytování náhradní, které se za pobyt i 3x změnilo .
Místo pobytu GRAND PARADISE SAMANÁ z mého pohledu úžasné, překrásná tropická příroda, palmy, překrásné moře, klídek. Jelikož jsme dorazili v noci, ráno, už jsem byla zvědavá na místo výhledu a měli jsme ho v tropické zahradě, kde se zrovna pásli koně  Budova č.8., blízko všude, ale mimo ruch resortu.Vše nové, pokoj pěkný, každý den uklizený a doplňovaný pitím.
Strava byla dobrá, každý si asi vybral…ale zažila jsem při jiných dovolených lepší, ale nejsem velký jedlík a stačí mi málo. Pro mne vyhovující. Střevní problémy malé.
Obsluha dobrá…někteří skvělý, příjemní…někteří bubáci (přeci jen je pro ně nuda obsluhovat Vás v tom vedru, vzhledem k jejich příjmu…takže úsměv..málokdy)
Animátoři skvělí, měli natrénované náročné programy, většinou taneční, tematické DR. Velmi se snažili, aby se lidé bavili. Je vidět, že jejich práce je baví. Bez výtky!
Výlety jsme od Eximu nevyužili, ale dle recenzí jsme využili výlet od p.Augusta z Las Garelas (městečko 10min chůze podél pořeží, krásná procházka). Bylo to levnější než přes Exim (ikdyž v informačním listu, který obdržíte od delegátky je důrazně napsáno ..nevyužívejte výletů místních prodejců). Koupili jsme si od něj výlet na vodopád(všem doporučuji-zážitek) a vše bylo ok a pokud si koupíte 3výlety vyjde vás to ještě levněji. Je to velmi seriózní dominikánec, rádi na něj budeme vzpomínat.
Cesta letadlem zpět opět z mezipřistáním…dlouhá..ale piloti už byli lepší..zvládli vše…dobře.
Celkový pohled na tuto dovolenou..Dominikánská republika…překrásná tropická země co se týče přírodou … co se týče pohledem na život dominikánců v rozvoji..
No určitě se sem ještě jednou vrátím, ale s přepravní leteckou společností a cestovkou z Německa! Za cenu co jsme zaplatili na 12 dní (čistý pobyt díky problémům 8dní) tam byli šikovní Češi (i jiní zahraniční turisté) celý měsíc   
Přeji všem jen krásné zážitky z dovolené!

Jan Horálek

Příspěvek od Jan Horálek » 19 dub 2013 16:39

Zkušenost špatná,týden před odjezdem nám byl nabídnut „lepší“ hotel.Po příjezdu jsme byli ubytováni ve smrdutých rákosových buňkách namísto původně inzerovaných bungalovů.Delegát nebyl schopen vyřídit reklamaci.Po příjezdu jsem reklamoval u CK,dostalo se mi však odpovědi,že reklamace je neoprávněná.Přesto mi nabídli slevu 4000 kč na další zájezd??? Můj názor: již nikdy!!!

Dobrin

Příspěvek od Dobrin » 26 dub 2013 04:14

Zítra odlétáme na dovolenou na kterou jsme se velice těšili.Pobyt byl nabízen na 9dní tedy 7nocí.Odlet 26.4. přílet zpět 4.5.2013 pár dní před odletem nám přišlo odbavení s lety, máme odlétat v 17.30 na hotel se tak dostaneme v noci a domů letíme již 3.5. ve 13.25 hotel je 50km od letiště tak odchod z hotelu již ráno.Takže jakých 9dní.Jsme velice zklamáni a bojíme se dalších změn.

Anna

Příspěvek od Anna » 27 dub 2013 04:27

S Eximem jsem byla dvakrát v Egyptě (Hurghada, hotel Albatros Palace, 5*). Absolutní spokojenost – všechny informace o odletu a pobytu dodali včas, zástupci cestovky v Egyptě na letišti doslova na každém kroku a stanovišti s obří cedulí a ještě vyřvávali „Exim“, takže by se opravdu ztratil jen největší trotl :-). Delegáti po příjezdu do hotelu pro nás dělali maximum, abychom měli pokoj co nejdříve, pomáhali nám vyplnit ubytovací formulář, uměli všichni česky. Delegát chodil na schůzky přesně na minutu, byl s námi až do té doby, než zodpověděl všechny naše otázky. Hotel byl ještě úžasnější než jsme čekali (dívali jsme se na něj opravdu jen z katalogu), byl to přímo ráj na zemi. Absolutní spokojenost s příjezdem, pobytem i odjezdem, bez jediné chybičky. Jenom je mi líto, že Exim už tento hotel nenabízí a já budu muset jet s jinou cestovkou :-( Cestu s Eximem do Egypta můžu jen doporučit.

josef

Příspěvek od josef » 27 dub 2013 07:40

josef má tuto zkušenost:
Duben 27th, 2013 v 0.40
tak dnes jsem dostal od Exim tours odpověd na mojí stížnost a opravdu se mi potvrdila kvalita této CK která si váží zákazníka :-( VYJÁDŘENÍ: Vaší reklamaci jsme s politováním nuceni vyhodnotit jako neoprávněnou :-) :-)……..opravdu si Exim z nás dělá srandu a ukazuje že mi nejsme zákazníci ale jen hlupáci kteří jim zaplatíme nehorázné peníze oproti našim sousedům v DE za služby které tomu neodpovídají…DĚJTE SI NA EXIM TOURS POZOR!!!!!!!!
podávám opětovnou reklamaci tak dám vědět jak se tato CK vyjádř,í ale předpokládám stejný výsledek……

Petr F

Příspěvek od Petr F » 10 kvě 2013 19:48

Varování ostatním před touto CK, následující řádky popisují jak zkazit dovolenou která měla být špičkovým zážitkem. Díky Eximu to bylo ,,špičkové,, od první minuty na půdě SAE – Ras al Khaimah

— Zmařený den dovolené
– Neposkytnutí služeb v den příletu a den následující
– ubytování neodpovídající námi zaplacených služeb a místu (hotel bez moře a neodpovídající kategorie)
– neposkytnutí služeb delegátek

Po příletu dne 1.4. v 18:00 hod nám vaše delegátka beze slova vysvětlení oznámila že pro nás není ubytování a že budeme náhradně ubytovaní kdesi. Na naše dotazy odmítala odpovědět. Po důrazné žádosti o vysvětlení nám bylo oznámeno že ubytování je odpovídající našemu původnímu resortu Bin Majid Beach Resort. Cituji: ,,hotel kde budete ubytováni je u moře a odpovídající kategorie,,. Následující slet událostí lze jen těžko chápat.
Po hodině před letištěm v Dubaji jsme byli konečně naloženi do autobusů. Další tři hodiny jsme byli nuceni sledovat jak se dvě delegátky pokouší o ubytování jedné rodiny. Pán to psychicky neustál a dal jim co proto. V případě Eximu přísloví ,,se slušností nejdál dojdeš,, nefunguje.
To že nechávají jedenáct klientů stát před hotelem je absolutně nezajímalo. Okolo 22 hodiny jsme byli dovezeni do Bin Majid Beach resort na večeři. Přesun trval 3 minuty. Bylo to od delegátek pěkné, že nás nechali stát přes dvě hodiny venku před cizím hotelem bez poskytnutí jakéhokoliv vysvětlení . Tento čas jsme mohli strávit seznámením s námi zvoleným resortem. Vrcholem služeb delegátek bylo když nám oznámili že autobus pro převoz do nám neznámého hotelu je na cestě a klidně nechali jedenáct lidí před resortem a odjeli. To že žádný autobus nepřijel je jasné. Když ani po 20 minutách nic nepřijelo vznesli jsme dotaz na recepci a poté nás odvezli nějakým autobusem který stál celou dobu před resortem.
Těsně před půlnocí jsme přijeli do hotelu RAS AL KHAIMAH. Následovalo další dohadování, kdo že vlastně jsme. Nakonec jsme pokoje dostali. Po otevření dveří na nás čekali špinavé koberce a postele raději nebudu komentovat. Na snídani jsme pochopili že tento hotel využívají přistěhovalci zřejmě jako lepší ubytovnu. Tento hotel u moře!? Místo moře rušná čtyřproudová silnice. Cesta k moři nás stála 50 Dh tedy přibližně 250 Kč.
Odpoledne následoval další přesun do námi zaplaceného BIN MAJID BEACH RESORT. Tady jsme si počkali přibližně další půlhodinku než nám vydali karty od pokojů. . Námi navrhované způsoby kompenzace, jako výlet zdarma případně prodloužení o ztracený čas.
O tom jaký jsme si udělali obrázek o službách Exim Tour a jejich delegátkách je snad jasné.

Bohužel to byla naše druhá špatná zkušenost, ale prvně jsme si říkali že jsme měli smůlu na delegátku. Minulý rok jsme letěli na Djerbu do Tuniska. Důvodem bylo že jsme chtěli navštívit Saharu. Exim nabízí výlet na dva dny, ale delegátka nám řekla že žádný výlet nebude. Opět beze slova vysvětlení.

Opravdu zvažte využití služeb této CK, věřte že při reklamacích narazíte na zeď postavenou z ignorace vůči klientům.

Ivana

Příspěvek od Ivana » 16 kvě 2013 21:38

Dvakrát jsem byli na dovolené s Eximem. Nemohu si stěžovat na dovolenou jako takovou.Vždy jsem byli spokojeni. V Egiptě byl úžasný delegát atd. Bohužel jsem v obou případěch letěli z Ostravy a vždy jsem letěli odpoledne a vraceli se brzy ráno. Vzhledem k all inclusiv, jsem vlastně zaplatili za dva dny, které jsem nevyužili. Příletový den jsem měli večeři kolem 22hodiny a na zpáteční cestu jsem brzy ráno nafasovali ,,balíčky“. Obsahovali housku, kus ,,uzeniny“ a to bylo celkem vše. Známí kteří letěli s námi, stejný zájezd jen z Prahy, letěli ráno do Egypta a zpět až odpoledne. Takže měli dva dny u moře a plnou penzi k tomu – asi na náš účet. Poprvé jsem mysleli, že jsem prostě měli smůlu. Ale jelikož se nám toto stalo znovu, s Eximem už nejedeme. Exim bych proto doporučila jen těm, kteří chtějí letět z Prahy.

BIBI

Příspěvek od BIBI » 18 kvě 2013 04:49

S Eximem jsme s rodinou již 3x cestovali do SAE,maximální spokojenost a to jak s leteckou společností,tak i se službami této CK.Ubytování v Bin Majid Beach Resort přesně odpovídalo nabízeným službám,navíc ochotný a vstřícný personál,chovali se k nám tak,jak si každý člověk představuje(nikdy předtím ,a zatím ani potom, jsme se s ničím takovým nesetkali na žádné dovolené.I když toto nejspíš nemůže žádná CK ovlivnit).Při problémů s klimatizací,jsme byli hned po prvním upozornění na recepci a okamžité kontrole zmíněné klimatizace,obratem přestěhováni na jiný pokoj a jako omluvu dostali ještě tentýž večer láhev dobrého sektu.
Místní delegátka Markéte Lautenkrancová je naprosto ochotná a spolehlivá,vždy po ruce.To se jen tak nevidí,většinu delegátů sotva za váš pobyt potkáte jěště jinde než při příletu a odletu na letišti.
Máme za sebou spoustu dovolenych od různých cestovek,a byli jsme většinou spokojeni,ale Exim považujeme zatím za nejskvělejší:-)

hanny

Příspěvek od hanny » 20 kvě 2013 01:59

hanny má tuto zkušenost:
Květen 19th, 2013 v 18.59
Musím sa pridať k nespokojným klientom, v apríli som absolvovala s dcérkou dovolenku v Dominikánskej republike, pobyt v hoteli Grand Paradise Playa Dorada splnil moje očakávania, krásné prostredie, nádherné more, milý a usmievavý personál, ochotný delegát s úžasnými vedomosťami o krajine, ale preprava Travel service Boeingom 737 hotová katastrofa!!! Let s medzipristátím na Kapverdských ostrovovoch a Isle Margarite trval 19 hodín! Lietadlo malé, človek sa cítil ako sardinka, nechápem, načo dávajú inštruktáž o chovaní sa v kritických situáciách, keď aj tak neni technicky možné, aby si človek nad 170 cm zložil hlavu na kolená…? strata času…lietadlo zastaralé, nefungovali ani niektoré monitory, vrecká na odkladanie drobností roztrhané, servírovací stolík pokazený, … ešteže sme nevideli do motorov :) letušky boli až na jednu výnimku dosť nepríjemné, žiadny úsmev, ako sme boli zvyknuté v Karibiku, človek sa bál o niečo požiadať, usmievali sa len medzi sebou, dokonca si dovolili pri tlačení vozíka medzi pasažiermi debatovať o tom, že už len 2 hodinky a bude konečne koniec… vrcholne neprofesionálny prístup!!! Chcela by som sa ešte niekedy vrátiť do Karibiku, ale určite nie s Travel servis :(

Pedro

Příspěvek od Pedro » 20 kvě 2013 02:15

Tak jsem dostal konečně vyjádření k mé stížnosti ohledně cesty do DR na přelomu března a dubna. To, že jsme se ubytovali de facto se 14-ti hodinovým zpožděním je vůbec nezajímá. Přehazujou nás na Travel Service…Travel Service zase na Exim. Dokonce mi (trochu na drzovku) poslali kartu stálého zákazníka. Nechci to řešit, nemám na to čas ani náladu. Napsal jsem jim jen dopis, co si o nich a TS myslím a že jim zák. kartu vracím (tu jsem přiložil k dopisu).

Do DR se určitě vrátím i do Grand Paradise Samana, protože jsme se tam měli opravdu dobře. Jen už NE! s Exim Tours a TS – s těmi jsem skončil. Na trhu je naštěstí dost možností, jak s kde si vybrat.

Rychlá odpověď