recenze Firo Tour - Stránky 6 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Firo Tour

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
Lenka

Příspěvek od Lenka » 28 dub 2016 21:19

Nádherná dovolená v Turecku. Hotel Titanic. Velice donrý servis, výborny delegát, který nám byl nápomocný s lékařem. S Firem cestuji uz podruhé a jsem velice spokojena se službami a přistupem. Velice dekuji a vsude DOPORUČUJI

Eva Beranová

Příspěvek od Eva Beranová » 16 čer 2016 03:46

V květnu jsme prožili krásné dny na Islandu. Firotour a jeho Islandskou pohlednici mohu všem doporučit. Zájezd jsme kupovali přes internet, všechny informace jsme dostávali včas, dotazy byly odpovídány i o víkendu a večer. Program, ubytování i vše ostatní skvělé. Eva

Eva Alepu

Příspěvek od Eva Alepu » 12 črc 2016 16:17

Včera jsme přiletěli z Řecka, Kefalonie, kde jsme byli s CK Firotour. Letěli jsme s touto CK poprvé a musím říct, že naposledy. Hotel Cefalonia palace byl vcelku pěkný, jídlo dost mizerné co do chuti. Nebylo ho málo, ale naprosto bez chuti a nic řeckého, jak by člověk alespoň jednou týdně očekával. Žádný řecký večer a program byl jen pro děti. Např. gymnastika v bazénu 2x za 11 dní. Hotelový personál se hodně snažil, ale delegátka, paní Iveta ze Slovenska byl naprostý horor. Nikdy jsem se s takovým přístupem nesetkala, ač jezdíme min. 2x ročně s různými CK. Na letišti nás odškrtla s papíru s komentářem že má jen dvě ruce. Nedostali jsme žádné informace , pouze že druhý den máme info schůzku. Na této schůzce nám pouze oznámila, že auto možné jen na 3 dny, výlet (jiné cestovky dávaly možnost min. 3 výletů) možný jen pro 12 osob a že to stejně nemá cenu . Dále abychom dávali pozor a nepotřebovali lékaře, že se stejně vše platí a ona nic nevyřizuje, pouze asistuje na telefonu, když je to nezbytné a to bylo VŠE ! Žádné info o ostrově, historii prostě NIC. Nevím, za co tuto dámu CK platí. Za služby delegáta absolutně ne. Další schůzka s touto dámou už nebyla a přijela jiná delegátka a ta nám vestoje sdělila v podstatě příjemněji, ale to samé. Akorát na letišti při odletu byla nápomocna. S Firo už nikdy více !!!

Karolína

Příspěvek od Karolína » 09 srp 2016 06:47

Hotel Ellia Rhodos

Letos poprvé a naposledy s cestovní kanceláří. Chtěly jsme si s kamarádkou užít bezstarostnou dovolenou, kdy pouze nastoupíme v Praze do letadla a již nebudeme nic řešit. Při ubytování velké rozčarování, pokoj absolutně neodpovídal pokoji slíbenému, měly jsme mít superior, neměly jsme ani standart. Delegátka neměla čas, uvolily jsme se, že v pokoji jednu noc vydržíme a už jsme v něm zůstaly do konce pobytu. Po čtyřech dnech nám byl nabídnut pokoj na výměnu, až po našem optání, protože nikdo z Fira se neobtěžoval nám dát vědět, ale opět neodpovídal slíbenému. Cestovní agentura není schopna řešit problémy jinak než přes email, nezavolají vám ani, když je o to požádáte. Když přijde víkend, nefunguje ani mail. Nespokojený zákazník pro ně nic neznamená. Nejednalo se o první případ v tomto hotelu, ani případ jediný v tomto turnusu, nespokojených nás zde bylo více.

Lukáš

Příspěvek od Lukáš » 16 srp 2016 18:31

V únoru 2016 jsme s Firo byli na grand tour Cejlonem a s touto CK už nikdy víc, o organizaci se nedá ani hovořit, garantované ubytování min. 3*, nebylo dodrženo a i přes důkaz fotek z 2* hotelu nám bylo odpovězeno že se jedná o stejný standart. Průvodkyně přijela na Sri Lanku o dva týdny dřív než mi takže se sama s ostrovem teprve seznamovala a i když se snažila moc jí to nešlo a o ostrově jsme se toho moc nedozvěděli. Prostě hrůza vůbec nedoporučujeme

Hana

Příspěvek od Hana » 16 srp 2016 19:02

Poznávací zájezd s FIRO po Bretani a Normandii. Naprostá katastrofa. Předělaný mikrobus bez pérování v zadní části, šílená zima, nefungující klimatizace, ledový fičák na hlavy po celou cestu 4000 km, v zadní části nebylo topení, mezi sedadly tak prostoru, že jsme museli sedět pokroucení do uličky, nevešli jsme se tam, reklamace neuznaná. Již nikdy víc.

Adam Fajkoš

Příspěvek od Adam Fajkoš » 18 zář 2016 05:07

Moje zkušenost s FIRO TOUR.
Pátek 9.9. rezervace hotelu Princess Andriana na Rohodosu. Paní nám pobočce v Ostravě nám řekla, že musí ověřit letenky u Travel Servis. Chyběla 1, protože jsme cestovali s dítětem. V pondělí 12.9. potvrzení letenek, sepsání smlouvy a musel jsem do 1h od sepsání smlouvy zaplatit celou částku. V úterý 13.9. odpo. nám paní z cestovky volala, že nemá pro nás zpáteční letenku. Nedokázala najít řešení v podobě jiného odletu atd. jen že si máme vybrat jinou dovolenou. Pro mě dost nepochopitelné. Žádná kompenzace v podobě slevy atd. Když jsem si nic jiného nevybral a chtěl peníze zpátky poslat na účet, druhý problém. Musela to schválit účetní v Praze a peníze mi poslali až za 2 dny. Navíc, chtěli napsat mail, že dovolenou ruším já, ne tedy samotná cestovka. Asi aby byli z obliga. Takže už nikdy FIRO TOUR.

Mlan Trampota

Příspěvek od Mlan Trampota » 22 zář 2016 23:33

Letos jsme byli po 3-tí v Turecku za sebou , pokaždé s jinou c.k. , bohužel tentokrát s Firo a byla to naše nejdražší a nejhorší dovolená. Hotel Gorgulu Kleopatra Beach-noční můra. Bez pláže a to torzo jedno velké smetiště. All Inclusive, ve vězení jak čtu mají proti tomu stravu jak v Alkronu, polotovary něčeho mletého na oběd i na večeři, snídaně pořád to samé i po slepu jste věděli kde co je, jen když píši tyto řádky se mi zvedá žaludek. Pokud Firo je schopno takový „luxus“nabídnout za cenu, kterou jsme zaplatili, tak se budu bát jaké překvápko mě čeká příště, takže Firo NE!!!

Hudeček

Příspěvek od Hudeček » 16 lis 2016 00:05

Vysloveně nejezděte s FIRO TOUR. Nejsou to žádní podvodníci. Jsou to extra šejdíři, kteří se ničeho neštítí! I když řádně sepíšete reklamaci dodáte podklady tak vás universální odmítačka reklamací drze vypeče. Takže na dovolenou se všemi – krom téhle vypečené partičky. Toto jsou pouze přikrádači našich peněz. Ničeho se neštítící!Jejich reklama nabídky všechno je jen jako.

Irena Jakubcová

Příspěvek od Irena Jakubcová » 23 led 2017 22:15

Naše zkušenost s cestovní kanceláří FIRO.
Vloni vše bez problémů, proto jsme letos neváhali zakoupit poměrně drahý zájezd do SAE a Ománu. Cestovka 2x měnila termín, to už asi mělo signalizovat problémy, ale přizpůsobili jsme se, v Emirátech vše klapalo. Zájezd byl prodán se službami česky mluvícího průvodce. PO příjezdu do Ománu 1 den nebyl vůbec průvodce, další den nás vyzvedl místní anglicky mluvící, který se snažil, avšak musel se 5x denně modlit, takže se program musel přizpůsobit. Bylo také nutné ostatním překládat, protože očekávali češtinu.
Po návratu jsme reklamovali, cestovka se velmi slušně omluvila, nabídla směšnou kompenzaci 250 Kč, avšak napsala, že dodrželi všechny závazky a žádnou reklamaci neuznávají. Prostě přístup zbavit se obtížného zákazníka za každou cenu.
Byly i další nedostatky, které ani v reklamaci člověk nezmińuje – před odjezdem na dotaz o vybavenosti pokojů či info k zaplaceným večeřím – nevíme, nemáme informace.

Rychlá odpověď