recenze Firo Tour - Stránky 2 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Firo Tour

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
Deedee

Příspěvek od Deedee » 03 dub 2013 19:04

Vaše rozhořčení naprosto chápu, také by se mi to chování zřejmě nelíbilo, nicméně jak píšu už několikrát výše – mě se s nima cestuje skvěle a osobně nechci volit jinou cestovku.

Napadl mě podobný příklad, když si objednávám zboží z e-shopu, kde je doručení přes poštu, tak také nemám sjednanou smlouvu přímo s poštou, ale s e-shopem. Pokud je ale jakýkoli problém s doručením (a že jich neni u ČP zrovna málo), tak si to musím řešit přes poštu, e-shop s tím nic neudělá. Z pošty se mi za ty prů…. taky nikdo nikdy neomluvil.

TERKA

Příspěvek od TERKA » 25 dub 2013 03:15

Zdravím Jirko,
většinou moc nereaguji, ale ráda si přečtu, ovšem teď mi nějak nedá nereagovat:o). Dle MÉHO NAZORU:
1) pokud bylo spoždění oznámeno až na letišti, tak se měl problém řešit i na letišti – tj. předpokládejme, že jste letět s TVS, tak buď se měl problém řešit se zástupcem FIRA (pokud tam ještě byl) a nebo si zajít na TVS anebo zavolat na hot-line dané CK..
2) každá letecká společnost by měla mít také všeobecné přepravní podmínky, které se přizpůsobují podmínkám EU, takže určitě mají přímo stanoveno na co máte nárok a to dle mého jste měl obdržet od letecké společnosti přímo na letišti (tj. například – pítí, občerstvení atd. – dle daných podmínek), tyto podmínky ale určitě znají i na dané CK a pokud jste chtěl jednat pouze s CK (což je pochopitelné, jelikož jste si u nich zakupoval zájezd), tak si myslím, že krom omluvy Vám měli toto zajistit…
3) bohužel nevíme jak zpoždění přesně vzniklo, zda-li technické podmínky či viz. major apod…
4) ale co se týče ostatního, tak si myslím, že říkat, že FIRO je špatné CK určitě není na místě i když chápu Váš postoj, ale upřímně – ostatní služby byly také špatné? Toto je pouze o lidech a o tom jak jednají. Sama jsem měla možnost s touto CK několikrát jet na zájezd a byla jsem moc spojojená a věřte, že zpoždění je bohužel možné a to u všech CK..
5) FIRO má (jako většina CK) určitě ve všeobecných podmínkách, že první a poslední den je určen k přepravě a věřte, že toto není jen z důvodu zpoždění, ale někdy se může stát, že letíte v noci do destinace a z destinace brzo ráno a tím pádem nemáte „1den“, ale to neovlivníte, dle mého letový řád je daný a ke změnám prostě docházet bude…
6) Co mi přijde ale od Vás „nefér“ je zde „urážet“ majitele firmy.. Copak Vy ho znáte? Když někdo bude chtít adresu, tak si ji jistě najde – obchodní rejstřík apod., navíc adresu na centrálu na webových stránkách mají a jak zde již bylo v jednom komentáři, tak určitě stačí napsat jen jméno pana majitele a zaslat na centrálu.
7) A proč vám odepsal právník? To se přeci dá pochopit. Ba naopak bych to brala jako velké plus, že Vám odpoví na Váš dotaz přímo právní zástupce. Dovedu si představit, že když pracujte v tak vélké společnosti (což předpokládm, že FIRO je), tak se prostě reklamace řeší tímto způsobem… Navíc promiňte, ale proč by ředitel společnosti měl řešit zpoždění 6hodin letu, víte co má určitě vše na zodpovědnost? Od toho prostě má určitá oddělení – tak to vidím já.
8) Nezkoušel jste napsat na leteckou společnost? Nebo na FIRO, že žádáte vyjádření letecké společnosti k dovldu zpoždění?
9) Jinak myslím, že u soudu jediné co byste mohl vyhrát je nárok na nějaké občerstvení, ale jinak asi nic, páč o den jste určitě nepřišel i kdybyste přiletěl do destinace ve 23:59 namísto v 06:00… proto i první a poslední den určen k přepravě.. ale podívala bych se do všeobecných podmínek, které jdou určo k dispozici, na co jste měl nárok… Pokud jste dostal alespoň to od letecké společnosti (ty myslím vydávají nějaké poukázky na občerstvení), tak dle mého na nic víc nárok byste stejně neměl.. krom omluvy…

Jirka

Příspěvek od Jirka » 25 dub 2013 04:08

Zdravím Terko. Děkuji za rozbor. Postupně:

1) Nás náhodou chytli doma při nastupování do auta, bydlíme nedaleko letiště. Ale to je přece jedno, měli to řešit. Mělo to řešit Firo, TVS mě nezajímá, s tím jsem neměl smlouvu, je to pouhý subdodavel Fira. Na hot-line cestovky jsem volal. Operátorka byla drzá, neinformovaná a bylo jí to jedno. Že by se jménem Fira omluvila, na to jí zjevně pan Fisek neškolí.

2) Neznám podmínky, která má CK se svými nasmlouvanými partnery. Myslím, že ani nemusím, ne?

3) Ani Firo ani advokátní kancelář údajně neví, proč vzniklo zpoždění. Lžou. Můj názor… A mimochodem si myslím, že už vím, proč zpoždění bylo. Tihle levní přepravci jako travelservice ap. si kupují ty nejlevnější kapacity letišť a když kdokoliv nad nimi (úplně všichni) má jakékoliv zpoždění z jakýchkoliv důvodů – třeba Lufthansa čeká na zpožděného pasažéra – všichni se poposouvají a charterové lety nemají nárok na jakékoliv vyjednávání. Cestovky používají přepravce, kteří nakupují naprosto podřadné služby letišť…

4) Tohle je důležitý bod a nezlobte se – neargumentujete logicky. Ano, je to o lidech. Ale lidé ve FIRO-TOURU NAPROSTO SELHALI! Z tohohle pohledu je FIRO ŠPATNÁ CESTOVKA. Pro mně celá.

5) Ano, všeobecné podmínky mají samozřejmě právně zpracované velmi dobře, nemáte právo prakticky na nic, ale oni mohou prakticky všechno. Dokonce i přerušit komunikaci, když to uznají subjektivně za vhodné. Hnus…

6) Fisek urazil mě, já jeho neurážím! Zjevně jsem měl s jeho službou problém. A on nechá odepsat „asistentku“, dopis ani nepodepíše a další dopis pošle rovnou jeho advokátní kancelář. Fisek je v mých očích podlý zbabělec, který jen shrábne prachy dopředu a víc ho nezajímá. Protože jsem přesvědčený, že naštvaných je víc, dávám jim k dispozici jeho adresu. Ne každý umí hledat na internetu, ale když ho někdo bude chtít navštívit, má možnost. Sama píšete, že adresa je dohledatelná. Proč tedy vadí, že jí zde uvádím?

7) Nechat na dopis, ve kterém si klient stěžuje na nějaký problém, odpovědět advokátní kancelář, není plus. Je to zastrašování. Většina lidí se lekne. Fisek není pánbůh, aby se nemohl starat o problémy svých klientů. Jenom to poukazuje na jeho přístup. AROGANCE, NEZÁJEM, LHOSTEJNOST.

8) Nezkoušel jsem napsat na leteckou společnost, protože jsem s ní neuzavřel žádnou smlouvu. Po právu by mi nejspíš ani neodpověděli.

9) Za zpoždění jsme nedostali od nikoho vůbec nic, ani pitomý bonbón. (Ani omluvu, samozřejmě, a to bylo jediné, o co mi šlo. Velmi trapně se jakoby omluvila asistentka ředitele, ale to, co napsala ve zbytku dopisu, shodilo i to málo.) Na dovolené jsme se bavili s ostatními. Někteří strávili 6 hodin na letišti a jen někteří z nich si vyhádali stravenku za 60 Kč. Slabší povahy utřely.

To Vám přijde férové jednání? Mně to přijde odporné!

Proto FIRO-TOUR UŽ NIKDY A VARUJI PŘED NIMI OSTATNÍ.

p.s. Jinak se pletete, právní nárok existuje, to bylo zjevné i z opatrné a nejspíš lživé odpovědi advokátní kanceláře, velmi dobře totiž věděli, že mi nesmí sdělit pravý důvod zpoždění – zásah vyšší moci to zjevně nebyl a zpoždění bylo nad 3 hodiny…

TERKA

Příspěvek od TERKA » 25 dub 2013 18:40

Dobrý den, pane Jirko,
myslím, že už jste „naštvaný“ až moc a vidíte to hodně jednostranně – tj. můj názor. Samozřejmě, že chápu, že zpoždění je velice nepříjemné, ale kdybych tušila, že Vá dokonce z cestovní kanceláře i zavolali a Vy jste nemusel být na letišiti, tak přeci je to ze strany cestovní kanceláře služba, kterou Vám dokazují, že jim na Vás záleží a měli zájen na tom, abyste těch 6 hodin nemusel čakat na letišti. Samozřejmě pokud byste na tom letišti čekal, tak by Vám kompenzaci letecká společnost určitě poskytla.
A když Vám volali z cestovní kacneláře o zpoždění, tak se Vám neomluvili? Chápu Vaše rozhořčení a je mi líto, že jste musel být jedním z xx klientů, kteří si toto zpoždění zažili, ale myslím si, že Vaše naštvanost je uplně jinde:o/. Ono není o co varovat před ostatními, páč zpoždění je běžná věc (nehledě u charterových letů a jen mimochodem – Vy jste vidět, že by TVS letěl na nějaká „levnější“ letiště? Nemluvím o Smart Wings, tam je to asi možné, je to low cost..) – obávám se, že co se týče charterových letů, tak jsou na objednávku od cestovních kanceláří, kam oni chtějí letět né? Ale to se dostáváme jinam.
Jak ale píši, je mi samozřejmě líto a určitě by mělo fungovat, že se Vám CK omluví (ale kompenzaci Vám poskytovat dle mého nad rámec přepravních podmínek letecké společnosti nemusí). Také jsem zažila zpoždění ale to prostě k cestovní patří a důležité bylo mít dobrou náladu a dovolenou si patřičně užít!!
Pevně věřím, že až (pokud) poletíte s jinou CK/leteckou společností, tak už další zpoždění mít nebudete!!
I přesto, že vás chápu, tak já mohu (jako většina lidí zde) FIRO pro služby určitě doporučit. Ale chápu, co člověk to názor a každý si na to své přijde vlastní zkušeností…
Jen mezi námi:) – to, že píšete Fisek – už to je divné – přeci jen si myslím, že když se o někom píše, tak alespoň pan Fisek a nebo Ing… Každopádně jsem jen chtěla napsat, že je mi líto co jste si zažil, ale pořád věřím, že alespoň dovolenou jste si tím nenechal zkazit…
Jo a co se týče TVS reklamace – tak co mám zkušenost, tak reagují i když samozřejmě možná přepošlou na CK, aby si vyřídila sama (ale věřte, že nejen CK takto jednají, mně se třeba minulý týden stalo, že jsem něco potřebovala na Modré pyramidě a smlouvu mám s KB, tak jsem psala na KB a tam mi napsali, ať si to vyřídím přímo na Modré pyramidě – také jsem byla naštvaná, ale udělala jsem tak a ve se vyřídilo a dokonce jsem dostala víc info a rychleji, než to řešit přes KB.. ale asi záleží na meritu věci). Každopádně Vám přeji abyste si příští dovolenou už jen užil a hlavně bez zpoždění! Mějte se krásně a hlavu vzhuru!

Michal

Příspěvek od Michal » 25 dub 2013 23:04

já jsem byl taky s Firo a vše proběhlo jak mělo.
Přestaň už ty zakomplexovanej blbe neustále prudit

Jirka

Příspěvek od Jirka » 25 dub 2013 23:07

Nepřestanu. Měl jsi štěstí. Já smůlu. A oni se zachovali přesně tak, kvůli čemu by měli zkrachovat. Jestli se ti diskuze nelíbí, odhlaš se.

Petr

Příspěvek od Petr » 01 čer 2013 12:06

Firo-tour????Nikdy vice,taky Alexandrii a Eximtours……………O Cedoku ani nemluvim.Cim vice „monopolni CK“tim vetsi podvod………………

Jitka

Příspěvek od Jitka » 03 čer 2013 05:11

S FIRO-TOUR jsme byli dvakrát v Řecku, až na malé chybičky, vše naprosto perfektní, včetně ochotných delegátek.Buďte rádi, že jste nezažili tak hororovou a katastrofickou dovolenou jako my s CK Aeolus, kdy šlo doslova o zdraví klientů.Pak vám takové maličkosti, jako že čekáte o půl hodiny déle v autobuse, přijdou jako malichernost.Jinak všem přeji dobrou volbu CK a hezkou dovolenou :-).

Hanka

Příspěvek od Hanka » 15 čer 2013 02:54

My jsme byly s Firo-tour na Rhodosu v červnu 2010. Byli jsme spokojeni. Hotel Mikri Poli – all-inclusive, kousek od moře, jídlo super. Každý den proti recepci seděla celkem příjemná Řekyně – půjčovala auta. S mojí lámavou angličtinou jsem si u ní 2x zajistila půjčení auta. Vše bez problémů. Delegát CK byl v pohodě. Na pokojích čisto. Nebála bych se s touto CK opět vycestovat. Patříme mezi spokojené klienty této cestovky. Odlet na Rhodos z Phy jsme sice měli v 11h., ale díky „hustému“ leteckému provozu jsem letěli pouze o hodinu a půl déle, což se dalo vydržet. Toto CK skutečně neovlivní!!! Děti (tenkrát 7let) sice byly nedočkavé, ale zvládly to taky. Let byl s Travel Servicem, oba lety naprosto v pohodě.

Petra

Příspěvek od Petra » 17 črc 2013 01:00

s Firo jsme byli na Zakynthosu a tento pátek 12.7.2013 se vrátili….pěkné místo, let s dětmi v poho i ubytování by šlo, kdyby myší nebylo. Ubytovat někoho v apartmánu s malými dětmi a vědět, že jsou zde myši !!!! problém, který evidentně neřeší, až po urgencích nastražená pastička, do které se myš stejně nechytí a kdyby náhodou, tak jednou z dalších asi 5 děr, se dostaví jiná….proč jsou jen tak nedůslední a nic nedotáhnou dokonce (teď myslím Řeky). Cestovka by tohle dopustit neměla

Rychlá odpověď

   
cron