recenze Firo Tour - Stránky 4 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Firo Tour

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
Mirek

Příspěvek od Mirek » 08 črc 2014 05:17

Celkový dojem, přístup personálu
Byl jsem s nimi v červnu 2014 v Turecku, hotel Aska Buket Resort & Spa. Můj názor je, ře by FIRO mělo hotel přehodnotit a uvádět skutečnou úroveň hotelů. Z letiště Vás odveze autobus s tureckým delegátem (nemluví česky), cestou zastaví u známého obchodníka a vysadí 30m před hotelem (byla to má pátá návštěva Turecka a toto bylo poprvé, rovněž jsem si to zjišťoval a u ostatních CK to jiné incomingové agentury nedělají). S ubytováním Vám nikdo nepomůže. Na recepci mluví pouze Rusky (pro mne to žádný problém není, ale ostatní se při ubytování nedomluvili, Anglicky totiž NEHOVOŘÍ). Očekával bych od FIRO seriózní informace. Cestoval jsem s českými, slovenskými, něměckými, ale i ruskými CK a bylo to vždy o úplně jiné úrovni přístupu. Jsem zvyklý často cestovat sám, ale když si to zaplatím, mám o tyto služby zřejmě zájem. Nemám rád notorické stěžovače a nikdy by mne nenapadlo psát recenzi, ale po mé zkušenosti jsem si to neodpustil.

Splnila CK vše, co slíbila?
Rozhodně ne, naprosto jiné informace v katalogu, než ve skutečnosti. Rovněž na infolince mají zcela zjevné mylné informace a zapírají skutečnosti. Když na to upozorníte, najednou si vzpomenou, že je vše jinak.

Václav

Příspěvek od Václav » 25 črc 2014 03:29

Letos mám poprvé zájezd od Firo tour – a naposled . Vždy jsme byl zvyklý na korektní chování a seriózní jednání cestovek . Bohužel jsem si od této cestovky objednal zájezd na Slovensko do Bešeňové a po příjezdu na hotel jsem se nestačil divit . Jídlo – děti do 6 let ho mají zdarma , Firo si účtuje plnou cenu jako za dospělého . Bazény – normálně je má rekreant zdarma , přes Firo si je musíte každý den platit – 11 Euro za osobu . U cen je to podobné , např. jídlo – snídaně si hotel účtuje 7 Euro , přes Firo je to najednou 9 Euro . To samé u večeří , tam už je ten rozdíl o 1 Euro větší . Možná tak moc kolísá kurs koruny až v rozmezí několika Euro , možná . Asi Firo zapomíná na to že třeba na Krétě , nebo jinde se člověk k běžným cenám nedostane ,ale na Slovensku to je přece skoro pořád jako doma .Na dotazy je pouze odpověď že platí to co je uvedené na stránkách . Chápu že cestovka musí z něčeho žít , ale takto okatě …. Takže Firo Tour už nikdy více .

Zouzin

Příspěvek od Zouzin » 25 črc 2014 15:59

Loni jsme byli s CK dvakrát – Kréta – Blue sea village, Ibiza – Cala Tarida. Koupeno přes internet, vše v pořádku ( narozdíl od jiné CK letos) Kréta zakoupena ve First minute, Ibiza Last minute…obojí vyřizování a komunikace ok.
Mám jen dvě výhrady – Kréta, transef do hotelu se uvádělo hodinu, jeli jsme dvě a půl hodiny, do postele jsme se dostali ve dvě ráno. Byl to masakr, už kvůli našemu malému synovi….Jinak na místě spokojenost, výlety i ostatní OK.
Ibiza- někomu by vadilo ubytováni daleko od bazénů a moře, to CK neuváděla, naštěstí my spíše vyžadujeme klid, takže spokojenost. A výborná kuchyně :-)
Obojí ubytování sedělo s popisem v katalogu.

Soňa

Příspěvek od Soňa » 16 srp 2014 21:11

Včera jsme se vrátili z pobytu v Alanyi,byla to nádhera hotel Kleopatra royal Palma,delegátka Mirka byla prostě úžasná,byla s ní výborná komunikace,dostali jsme zcela vyčerpávající informace,velmi nám to náš první pobyt tam usnadnilo.Další člověk který zaslouží velkou pochvalu je slečna Lucie,která nám dělala průvodkyni na Pamukkale,byla výborná,starala se krásně ,příjemným výkladem doslova bavila autobus velou cestu,četla i povídku o psech v Turecku,bylo nám s ní velmi dobře.Nemůžem si ale stěžovat ani na delegáty na letištích,poskytli nám taky výbornou péči.Jediný malý stín byl transfer z letiště do hotelu,kdy bus zastavil na nějaké pofiderní pumpě v Side,údajně na WC,po hodině jízdy z letiště.Na nás to působilo spíše tak,že tam má řidič nějaký zástoj a vozí tam klienty aby nakupovali.To by mi ani nevadilo,ale že v tom obchodě páchne špinavé WC přes celý prostor,a to tam prodávají i potraviny,to mi vadilo.Stavělo se tam cestou z letiště i zpět na letiště.Podotýkám,že to bylo pouze v případě,kdy s námi nebyl český průvodce.Jinak si nemám vůbec na co stěžovat,za noční dobývání se Turků do pokojů ve 2 ráno kopáním do dveří a následným 2 hodinovým vychováváním manželek ,které skončilo až příjezdem policie,CK nemůže.Byli jsme 2 x s CK Kovotours v Černé hoře.Oba pobyty byly katastrofa naprostá dezorganizace a nezájem delegátů a to jsme byli pokaždé jinde a delegát byl jiný.S nimi již nikdy ale s Firo my pojedem znova a rádi.

katka

Příspěvek od katka » 20 srp 2014 03:02

Tak s Firo už ne.
Minulý týden jsme se vrátily z Tunisu, Sousse. zaplacen 4hvězdičkový hotel v areálu, kde byly 3 hotely s krásnou zahradou a 2 bazény, z toho jeden pro děti s tobogány. Žádaly jsme bydlet v novějším hotelu u tobogánů a ve vyšším patře, protože na jeden z těchto hotelů jsme četly recenze, že je starý a jen na úrovni 3hvězd, přestože předělán údajně na 4 hvězdy.Když jsme do areálu přijely 3 české rodiny minibusem z letiště v noci, všechny nás ubytovali do starého hotelu a přízemních pokojů, které byly naprosto neuspokojivé. Tmavé, maličké, u nás v koupelně narychlo zaplácnutá jakási záplata na zemi ve sprše nějakou záhadnou oslizlou hmotou. V jednom z nich se balkonové dveře dokonce zavíraly opřenou tyčí, aby těsnily a sepnula se klimatizace. Okamžitě jsme požádaly(byly jsme dvě ženy a dvě malé děti v jednom pokoji) o výměnu, že tu spát nebudeme a bylo nám řečeno, že jiný pokoj není. tento zájezd jsme měly objednán ji od ledna. Také jsme chtěly do lepšího hotelu u dětského bazénu, protože tento hotel naprosto neodpovídal 4 hvězdám. Delegátka nám stále opakovala, že vše rozděluje recepce, byla jako gramofonová deska a nenechala se vyrušit, asi na stížnosti v tomto komplexu byla již zvyklá. Protože byla noc a děti unavené, přespaly jsme do rána v přízemním pokoji a druhý den měly domluvenu výměnu. Pokoj v prvním patře vypadal již trochu lépe, ale když jsme se ptaly na vedlejší hotel, kam jsme chtěly, tak nám vedoucí hotelu řekl, že tam to nemáme ale objednané. Po detailnějším rozhovoru jsme zjistily, že přestože cestovka inzeruje v katalogu, že můžeme bydlet v kterémkoliv ze tří hotelů v krásném areálu a má je i nafocené v katalogu, ubytování pro své klienty objednává pouze do nejstaršího hotelu, který byl do loňska 3hvězdičkový a rekonstrukcí haly se prý předělala na 4 hvězdy. Vedoucí hotelu Mr. Hassine Riahi nám i potvrdil, že tento hotel je pro cestovku levnější než sousední lepší hotely v areálu. Vedlejší dva hotely, které patřily do areálu jsou i vevnitř opravdu krásné, to se nedalo s naším hotelem vůbec srovnávat, byly jsme se tam podívat. Češi, které jsme potkaly u bazénu od jiné cestovky byli s ubytováním spokojeni, měli i výhled na moře a minibus je vezl z letiště přímo k recepci vedlejšího hotelu, Bylo tedy jasné, co měla jejich cestovní kancelář objednáno. Považujeme tedy jednání CK Firo za podvodné, protože objednává levnější podřadný hotel, ale klienti platí stejnou cenu za 4hvězdičkový hotel, jako kdyby bydleli v luxusním hotelu, jako byl vedle nás. Pouze Ti klienti, kteří si stěžovali neodbytně, byli přestěhován do vyšších pokojů (ale stále starého hotelu) . Klienti, kteří si stěžovali pouze málo a neseděli v recepci dokud nedostanou jiný pokoj a odmítli trávit svoji dovolenou na recepci, strávili celý pobyt v přízemním a neprosto podřadném pokoji. Také postup při odjezdu od CK byl neuspokojivý. Při opakovaných dotazech, kde se máme převlékat a sprchovat a mít nějaké zázemí, když pokoj odevzdáváme v poledne a z hotelu odjíždíme minibusem až v 18.30 nám bylo řečeno, že sprchy jsou u bazénu. u venkovního bazénu (mimochodem, žádný nebyl se sladkou vodou, což je také u 4 hvězdičkového areálu zarážející) ze 4 sprch fungovala pořádně jedna. Další sprchy byly ve vedlejším hotelu u krytého bazénu, bylo třeba tam ale stále chodit se všemi osobními věcmi, kromě kufru, který jsme měli u recepce. Když jsme se pro zajímavost ptali na recepci, kde by se dalo osprchovat blíže, vedoucí hotelu bez řečí vzal klíč od malého příručního pokojíku a půjčil nám ho na celé odpoledne. Byl by to takový problém pro delegátku zajistit pro lidi s malými dětmi? Myslí, že je to o ochotě. Cestovka si nechá zaplatit za týdenní pobyt přes 50 tisíc a když se Vám něco nelíbí a chcete za své peníze pořádné služby, tak má delegátka naučené fráze, přes které se prostě nedostanete a už aby jste letěli zase pryč. Přístup ředitele hotelu byl úžasný, jídlo bylo super a zahrady kolem hotelu nádherné. Moře bylo špinavé, řasy jsou pochopitelné, ale plavaly jsme v moři s odpadky a nebyly to ojedinělé případy, ale celodenní nechutná realita. Sem se už určitě nevrátíme.

Hana

Příspěvek od Hana » 26 zář 2014 08:03

Poznávací zájezd s FIRO do Mexika byl bezproblémový, ale v začátku jsme museli bez průvodce absolvovat leteckou přepravu s mezipřistáním v Paříži. Dost nás zaskočilo, že s námi průvodce nejel. Do Mexika odjel dva dny před námi, nepochopitelné. Bylo nás poměrně hodně, neznali jsme se, neuměli jsme se domluvit, byl to příšerný zážitek. Pokud znáte letiště v Paříži, dáte mi za pravdu. Přejíždělo se mezi jednotlivými terminály autobusy, zaměstnanci letiště nám francouzsky vysvětlovali kudy máme jít …. Tak drahý zájezd a takové problémy. Proto si sjednávám zájezd u CK, aby se o mne postarala, to už jsme mohli jet rovnou sami.

Alena

Příspěvek od Alena » 28 zář 2014 03:18

Nikdy více! Poznávací zázjezd do Říma, 1. den kdy měl začít podle programu prohlídkou města byl odlet naplánovaný na odpoledne, stihla se jen večeře. Místo antických památek to byla jen tour de kostely. Hrozný hotel, špína a proleželé matrace.

Poplatky za přesunutí termínu 5400 za dva, další poplatek 2300kč za výměnu osoby na letence(dva měsíce v předstihu), dohromady tedy 7700kč za poplatky. Neodbavili nám dovolenou, chtěli dalších 1700 za nějaký další poplatek, pak zjistili že je to omyl a nic nechtěli.

Prostě nikdy nikdy nikdy více!

Hana Šafaříková

Příspěvek od Hana Šafaříková » 14 pro 2014 03:01

V listopadu 2014 jsme letěli s Firem na severní Kypr.
Už při příjezdu na hotel jsme měli potíže s ubytováním.
Jelikož zájezd byl mimo sezonu náš delegát nebyl vůbec informovaný o změnách v provozu hotelu.

Měli jsme zaplacený all inclusive. All inclusive vůbec neodpovídalo. Měli jsme na jídlo rozmezí časů jako kdyby jsme měli plnou penzi. Teplo u moře bylo jenom do cca 14:00hod.. A kvůli časovému rozmezí jídel jsme mohli být u moře jen hodinku. Jelikož moře bylo 3km od hotelu. A hotelový autobus jezdil na pláž až v 10:30.

Bohužel při odjezdu z hotelu nám bylo na hotelu naúčtováno 29euro za importované nápoje! Náš delegát nám nezdělil žádné informace o tom co spadá pod all inclusive. Žádné informace jsme neobdrželi.
Při reklamaci all inclusive nám nebylo vyhověno.

S cestovní kanceláří firo tour už nebudeme nikam cestovat.
Nebyli jsme vůbec spokojený!

Hana

Příspěvek od Hana » 22 bře 2015 19:45

Dobrý den, máme zkušenost s poznávacím zájezdem od FIRO před pár roky. To jsme ještě byli s poznávacími zájezdy od zmíněné cestovky spokojení. Zájezd byl moc pěkný, nebylo na co si stěžovat, poprve jsme na něm ale udělali špatnou zkušenost s průvodkyní, která nebyla kvalitní. Shodou okolností jsme na tento zájezd přemluvili sestru se švagrem, kteří byli moc zklamaní, jen díky této paní. Psali jsme o této zkušenosti FIRO v hodnotícím dotazníku, ale od nich nebyla žádná odezva, takže netuším, jestli se od té doby něco změnilo. Ona odezva od nich není nikdy, ať jim napisete cokoliv. Poslední roky jsme u poznávacích zájezdů od FIRO zaznamenali zhoršení úrovně průvodců (loni např. v Portugalsku, Srí Lance, tam to bylo obvzlášť hrozné), vždy na tento fakt upozorníme, ale nikdy jsme nedostali žádnou odpověď. Proto jsme se zařídili tak, že s nimi jezdíme jen minimálně. Letos jsme s nimi oželeli Německo, Vietnam a Albánii, zkusíme to jinde, o moc horší to snad nebude. Hana

František

Příspěvek od František » 24 bře 2015 01:28

Tento rok 2015/březen zájezd od FIRO na Sri Lanku – JIŽ NIKDY VÍC!!! Před dvěma lety se stejnou CK Thajsko a to bylo ještě jakž takž ok, ovšem sešup kvality (zejména průvodců, ubytování, forma prohlídek, apod.)je evidentní a ověřený i u jiných nespokojených klientů. Vyhněte se FIRO, úroveň povážlivě klesla a cena (reálná!!i s nečekanými platbami na místě) neodpovídá ani náhodou kvalitě poskytovaných služeb.

Rychlá odpověď