recenze Firo Tour - Recenze cestovních kanceláří

recenze Firo Tour

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
admin
Administrátor webu
Příspěvky: 42
Registrován: 29 říj 2017 22:09

Firo Tour

Příspěvek od admin » 15 led 2013 08:36

Oblíbeným cílem klientů jsou Spojené arabské emiráty, Thajsko, Omán, Dominikánská republika, Mexiko, Mauritius, Srí Lanka, Maledivy aj. FIRO-tour nabízí lety na pravidelných linkách renomovaných leteckých společností.

Mirka

Příspěvek od Mirka » 26 led 2013 01:53

Boli sme s nimi v Španielsku. Zájazd sme si kupovali dva dni pred odletom. Az to prílete do Spanielska nám povedali ze nám menia hotel lebo náš ukoncuje uz sezonu, co nám nepovedali dopredu aj ked to vedeli. Pláž mala byť dlhá piesocnatá, pricom v skutocnosti bola kamienkova, a piesocna nebola ani v rozsahu najblizsích desiatok kilometrov. Zreklamovat nám tieto nedostatky odmietli, ze ked sme cakali kým sa zníži cena a kupovali zájazd tesne pred odletom, tak to prináša toto riziko (?)

Takze neodporucam !

Pavel

Příspěvek od Pavel » 03 úno 2013 20:47

NE DO KENI
Nejezděte s „Firem“ do Keni !!! Zájezdy mají od CK ESO a když jedete od Fira, budete mít problémy: při odletu se zjistí, že ESO pro vás nemá letenku, zatím co klienti ESA dostanou vše v „balíčku“ – vy nic, na hotelu budete mít problém s ubytováním, protože váš voucher se odlišuje od ostatních (jiné logo, jiný „papír“ – recepčnímu dlouhé vysvětlování ), budete „mít nervy“ z čekání, zda dorazí e-mailem zpáteční letenka. Když tyto připomínky napíšete na Firo – tak vám neodpoví.

Ivča

Příspěvek od Ivča » 31 bře 2013 03:34

Prosím, máte někdo zkušenosti se zájezdem Grand tour Tureckem? Dá se během poznávačky večer nebo ráno zaplavat v moři?

Jirka

Příspěvek od Jirka » 31 bře 2013 04:38

To bohužel ne. Ale důrazně zde VARUJI před jakýmkoliv zájezdem s FIRO-TOURem! Když vše klapne, asi to bude normální. Ale jakmile se vyskytne problém, ve FIRO-TOURU SI VŮBEC NIC Z PROBLÉMU NEDĚLAJÍ, odbydou vás a když si budete tvrdošíjně stěžovat a žádat pouhou omluvu, POŠLOU NA VÁS ADVOKÁTNÍ KANCELÁŘ, která buď sama lže, nebo reprodukuje lež cestovky. Fisek, ředitel Firou-touru, je takový „frajer“, že se nenamáhá odpověď ani podepsat a nechá to vyřídit „asistentku“.

Deedee

Příspěvek od Deedee » 02 dub 2013 09:09

S Firem pojedu letos opět na 2 dovolené u moře a jedna poznávačka, celkem jsem zájezdů s Firem za ty roky absolvovala cca 13 a můžu říct, že s jinou cestovkou už bych asi nejela. Létáme do apartmánů i do luxusních hotelů a vždy všechno odpovídalo katalogu. Nikdy jsme nedostali jiný hotel, než co jsme si zaplatili. Jednání se zaměstnanci bylo taky v pořádku, i když jsem musela dovolenou posunout na jiný termín, tak mi naprosto vyšli vstříc. Jako bonus (když to koupíte po vydání katalogů) dostanete parkování u letiště zdarma! Rozhodně tedy můžu Firo doporučit!!! Jirko, Vaše opakované příspěvky s adresou na jejich ředitele nějak nechápu ….

Jirka

Příspěvek od Jirka » 02 dub 2013 09:27

FIRO NEMŮŽU DOPORUČIT, NAOPAK VARUJI!!!! Deedee to máte jednoduchý. Pane ředitel mi dal jasně najevo, že je mu úplně jedno, že mě a mé rodině způsobil problémy. Přeju Vám, abyste nemusela nic řešit. Protože jinak se budete divit. Proč si sjednáváte cestovku a nekupujete si hotel nebo dopravu sama? Důvody jsou různé, ale jeden z nich je, že se o to nechcete starat, nechcete mít problémy. A co se s Firem stane, když se problémy objeví? Nechají Vás v tom vymáchat a ani se neomluví. Zaměstancům je to jedno. To bych ještě pochopil. Ale řediteli? Tak to je hrozný, protože na koho jiného se obrátit? Když jsem se zeptal, co bylo důvodem, že mělo letadlo 6 hodin zpoždění, jejich advokát (pozor – nikoliv někdo z Fira, nejdebože třeba pan ředitel, ale rovnou externí renomovaná pražská advokátní kancelář! – proč si jí asi najímají?) mi řekl, že „neví“. Lžou. A nebo opravdu neví, ale to je ještě horší, příště Vám totiž klidně řeklnou, že neví, proč v hotelu pro Vás neměli pokoj…
Mně to leží v žaludku a bude mi to tam ležet do té doby, než se ředitel pochlapí. A omluví se. Osobně. FIRO NEMŮŽU DOPORUČIT, NAOPAK VARUJI!!!!
P.S.: Když jsem jim slušně napsal svou zkušennost na facebook, smazali jí a můj přístup zablokovali. Kdyby se nebáli, že by 6hodinové zpoždění měli nějak kompenzovat, tak budou postupovat jinak. Tak kdo má máslo na hlavě?

Jirka

Příspěvek od Jirka » 02 dub 2013 10:08

Ještě doplněk k té adrese – adresa je veřejně dostupná informace. Když se podíváte na web Firo-touru, a hledáte kontakt, najdete jen anonymní formulář. Já to chápu jako jasnou snahu schovat se. Mají pobočky to ano, ale když chcete na vedení firmy, máte smůlu. Proto zde adresu uvádím pro případ, že by Fiska chtěl někdo kontaktovat na přímo – ať to má jednodušší. To není nic proti ničemu.

Deedee

Příspěvek od Deedee » 03 dub 2013 07:38

Fakt nevím, nevyznám se přesně v problematice letecké společnosti vs. CK, nicméně bych odpovědnost za zpoždění neházela čistě na jakoukoli ck, za jakékoli aktuální změny v dopravě je přeci odpovědný dopravce, ten musí kompenzovat. CK si sice objedná let, nicméně veškerý průběh letu vč. určení časů/změny časů je jen na letecké společnosti, to CK ovlivnit nemůže.

Objednáváme přes cestovku z toho důvodu, že nejsme jazykově zrovna dobře vybaveni a chceme mít servis předem zajištěný, jako většina. Fakt jsem neměla špatnou zkušenost. Naopak se nám stal kdysi v Řecku průšvih zaviněný vlastním přičiněním … když jsme se v noci vraceli půjčeným autem z diskotéky na hotel, přítel dost „opřel“ auto o zeď plotu a kousek nějakého neobydleného domku …. už jsem nás viděla v řeckém vězení o chlebu a vodě se splátkama do konce života …. volali jsme delegátce, co s tím máme dělat atd. Přijela osobně do půl hodiny a pomohla nám s policií, místníma a pojišťovnou vše dořešit, a to tenkrát bylo kolem druhé ráno ….. Dodnes jsme jí a jedné kolegyni z chomutovské centrály vděční, že nás z toho vysekali.

Je to chomutovská firma a na webovkách jsem našla korespondenční adresu přímo do Chomutova, tam už stačí připsat jen jméno, komu se má dopis doručit.

Neberte to jako „útok“ proti Vám, ale jen mi přišlo, že když tu opakovaně vykřikujete jak malé dítě do světa adresu ředitele, že tu Vaši stížnost/recenzi pak budou brát ostatní lidi míň vážně.

Jirka

Příspěvek od Jirka » 03 dub 2013 09:42

FIRO TOUR už NIKDY!!!!

Deedee, to máte tak – Firotour mě v mých očích podvedlo. A neomluvilo se. Natož aby něco nabídlo…. Mám tři možnosti – nechat si kálet na hlavu, zažalovat je, nebo to dát vědět, kde se dá. O žalobě stále přemýšlím, stálo by mě to jak půl dovolené, ale vím, že bych vyhrál. Fisek to taky ví. Proto na mě poslal rovnou advokáty. Má strach, ví, že mlží svým vlastním klientům. A nebo nemá strach, pak je to ještě horší. Vyberte si. Jeho adresa není tajná, je veřejně přístupná v rejstříku. Mě nezajímá, kdo může za zpoždění. Já si objednal let u cestovky. Mohl jsem si objednat let přímo u letecké společnosti. Stejně tak hotel. Vsadil jsem na „jistotu“. Cestovka měla problém s dodavatelem, budiž může se stát. Ale mně, svému klientovi se vysmála, že to nebude řešit. To je podraz. A přeji cestovce pana Fiska, aby se jí nedařilo. Firo-tour mě podvedlo, Fisek se nenamáhal ani omluvit, a buď lže on nebo jeho najatá advokátní kancelář, a nebo – a to je ještě horší – se nezajímá, proč jeho dodvatel nedodal řádně objednanou službu. Uvědomte si, že Firo-touru zaplatíte 100% ceny předem!!! A oni se chovají jak čuňata. Vy to příště zase risknete? Tak dlouho se chodí se džbánem… No, mně se to ucho utrhlo hned. FIRO TOUR už NIKDY!!!!

p.s.: Co si myslíte o tom, že Vám po negativní recenzi na facebooku smažou tu recenzi a zablokují přístup? A byla slušná, žádná adresa! Kdybych měl víc času, tak jim to tam budu naschvál prskat z různých profilů, ale oni sázejí na to, že čas nemám. No, nemám. Ale já jsem už takový, že jim to nikdy nezapomenut. Já na podrazáky neumím zapomenout. Bohužel…

Rychlá odpověď

   
cron