recenze Fischer - Stránky 16 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Fischer

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
Barbora Suchyňová

Příspěvek od Barbora Suchyňová » 06 říj 2017 15:53

po prvé jsme koupili zájezd s CK Fischer, koupě proběhla po telefonu, máme vždycky 4 podmínky, letecky z Brna, all inklusive, klimatizaci a moře do 200m od hotelu. Zprostředkovatelka byla milá, příjemná, všechny tyto naše podmínky zájezd splňoval. Jednalo se o zájezd na Mallorcu na 14 dnů, cena za dva byla 46 000,- a zájezd jsme kupovali 3 manželské páry, celkem jsme CK daly vydělat 138 000,- Kč. na místě jsme zjistili že nefunguje klimatizace, na recepci nám sdělili, že klimatizace není v ceně zájezdu.
Volali jsme prodejkyni, ta slíbila nápravu, ta spočívala v tom ,že se nám omluvila, že klimatizace opravdu v ceně není a že to přehlídla, a doporučila nám, že po návratu máme zájezd reklamovat. Což jsme udělali, naši reklamaci CK Fischer zamítla, s tím, že jejich prodejkyně sice pochybila, ale my jsme si měli pořádně přečíst obchodní podmínky.
S CK FISCHER již nikdy více. S takovou arogantností a nezájmem o klienty jsem se ještě nesetkala. Hlavně že prodali

Nová Eva

Příspěvek od Nová Eva » 07 říj 2017 18:39

Dovolená od 28. 9. do 5. 10. 2017. Komunikace s cestovkou byla zprvu problematická. S pracovnicí, která nás měla na starost, bylo obtížné se spojit. Nakonec se ale objednávka podařila, dotyčná byla velice milá. Odlet ve 4. 45 hodin je pro mimopražské vražedný. Znamená den beze spánku. Let proběhl bezvadně, přistání zcela hladké, bez bolesti v uších. Během letu nám Travel nabídl zdarma vodu. Hotel Funtazia Esperides Beach skvělý. Jídlo, ubytování, služby, odpovídaly čtyřem hvězdičkám. Je skutečností, že vzhledem k velké obsazenosti hotelu, bylo obtížné se dostat do výtahu a že tyto jezdily přetížené. Jde o hotel vhodný pro rodiny s dětmi. V době naší dovolené se zde však rekreovaly pouze hodné, roztomilé, dobře vychované, nijak nadměrně nehlučící děti. Delegátka nás při příletu i odletu čekala na letišti a setrvala zde do doby, než jsme byli všichni naloženi do autobusu, event. odbaveni do letadla, po případ, že by došlo k nějakým komplikacím. Byl to velice hezký pobyt.

Jarka Némethová

Příspěvek od Jarka Némethová » 09 říj 2017 16:33

My létáme s Fischerem 3 roky a jsme spokojeni.Samozřejmě,že vše je o lidech,naše opavská pobočka je super,vždy poradí…poslední 2 pobyty v Bulharsku-v r.2016 hotel Riu Helios Bay…naprostá spokojenost s hotelem,jen jsme psali stížnost na delegátku,která byla naprosto neprofesionální,neuměla nám večer před odletem dát na vědomí,v kolik hodin z hotelu odjíždíme a ani jinak jsme ji vcelku nezajímali. Letos hotel Helena Park,tam taky vcelku vše v pořádku až na pár drobností,ale delegátka příjemná slečna,v ničem nebyl problém.Takže jak říkám,vše je v přístupu a myslím si,že jestli bude u Fischeru dobrá nabídka,tak s nimi zase příští rok poletíme.

Jiří Chalupa

Příspěvek od Jiří Chalupa » 18 říj 2017 23:52

V září 2017 jsem byl s rodinou v Černé Hoře, Bijela (Herceg Novi), hotel Delfín. Naprosto excelentní dovolená, trochu mě zaskočilo, že jsem si před odjezdem ověřoval v CK rozsah průvodcovských služeb a byl jsem ujištěn, že na místě je delegát, vše bude fungovat. Delegátka byla pouze na telefonu, e-mailem nám doporučila výlety, všechno zafungovala.
Pobyt v hotelu Delfín byl naprosto perfektní. Ubytování, úklid, strava, chování personálu, pláž – všechno senzační, jedna z nejlepších dovolených (byli jsme například Turecko, Egypt, Bulharsko, Kuba, Francie, Itálie…..)
Hotel Delfín mohu doporučit.

Rychlá odpověď

   
cron