recenze Fischer
Už niekoľko rokov cestujeme na dovolenku s CK Fischer, na zimnú i letnú. Ak mám zhrnúť svoje skúsenosti, tak môžem vyjadriť len spokojnosť. Počnúc výberom destinácie v pobočke CK, kde vždy ochotne poradia, a končiac príjemnými a fundovanými delegátkami v mieste pobytu, ktoré okamžite vybavia, ak je niečo treba.
Tohtoročné Vianoce (22.-29.12.) sme prežili na Gran Canaria v hoteli Monte Felíz a túto oblasť ( Bahía Felíz) môžem len doporučiť. Krásne prírodné scenérie, blízke malé pláže s tmavým sopečným pieskom a okruhliakmi , nekonečný oceán a možnosti dlhých prechádzok po pobrežných promenádach. Kto túži po zábave, za niekoľko minút je busom na Playa del Ingles, alebo až v Maspalomas.
Aj letnú dovolenku plánujeme s Fischerom a už sa na ňu tešíme.
Tohtoročné Vianoce (22.-29.12.) sme prežili na Gran Canaria v hoteli Monte Felíz a túto oblasť ( Bahía Felíz) môžem len doporučiť. Krásne prírodné scenérie, blízke malé pláže s tmavým sopečným pieskom a okruhliakmi , nekonečný oceán a možnosti dlhých prechádzok po pobrežných promenádach. Kto túži po zábave, za niekoľko minút je busom na Playa del Ingles, alebo až v Maspalomas.
Aj letnú dovolenku plánujeme s Fischerom a už sa na ňu tešíme.
Má zkušenost s CK FISHER je tou nejhorší ze všech mých dosavadních cestovních zkušeností s agenturami či CK. Nutno dodat, že cestuji v průměru 2x do měsíce služebně či soukromě. Po objednání zájezdu – prodloužený víkend v Malaze (cena 22.000 Kč za dvě osoby) mě non stop bombardovali z CK nejprve kvůli podepsání cestovní smlouvy, následně kvůli platbě. Po zaplacení mi ještě poštou přišly originály smlouvy, kterou jsem již podepsanou a naskenovanou poslala mailem, zájezd byl zaplacen, ale zřejmě to nestačilo. V průvodním dopise se smlouvami bylo uvedeno, že kromě smluv je přílohou dopisu i kartička pojištění proti úpadku CK, ta ovšem v dopise nebyla. Po mých urgencích (několika) se nic nedělo (a stále se neděje, odlet máme za 24 hodin!!). Mailem mi byla zaslána rezervace letů, ovšem on-line check-in si musím udělat sama!!! Nevadilo by to, pokud by během procesu check-inu po mě systém nechtěl informace, které od CK zkrátka nemám a tudíž se nemohu „odcheckovat“. Kromě toho nemám ani info, jaké zavazadlo mám zaplacené a na mou žádost o zodpovězení tohoto dotazu CK stále mlčí (24 hodin před odletem!!!!) Zájezd je zakoupen u CK právě proto, aby tyto záležitosti za mě jako klienta CK řešila, jelikož jí platím za tento komfort. Jinak si mohu koupit letenky sama a hotel si mohu „zabookovat“ také sama.
Takže naprostá nespokojenost, jsem zvědavá jak na mou stížnost teď budou v CK reagovat. Každopádně JÁ UŽ NIKDY S CK FISHER NIKAM NEPOJEDU!!!
Takže naprostá nespokojenost, jsem zvědavá jak na mou stížnost teď budou v CK reagovat. Každopádně JÁ UŽ NIKDY S CK FISHER NIKAM NEPOJEDU!!!
S CK Fischer jsme byli na dovolené několikrát, naposled v r. 2011 na Kypru. Až do té doby jsme si mysleli, že není lepší CK než je tato. (I když je pravda, že nás autobus na Kypru vyklopil u hotelu a víc jsme delegátku neviděli až při odjezdu a to neumíme anglicky…).
Loni jsme
proti své vůli -ale kvůli destinaci , cestovali do Turecka s CK Akvila..
Služby delegáta se nedaly srovnat. Např.při rozvážení klientů autobusem z letiště ,u každého hotelu delegát vystoupil a pomohl klientům s vyplněním poukazů.
To je jenom zlomek toho, co nás mile překvapilo.
Myslím, že u CK Fischer mají neochotní delegáti pěknou dovolenou za pěkné peníze, mají se co učit !!
Loni jsme
proti své vůli -ale kvůli destinaci , cestovali do Turecka s CK Akvila..
Služby delegáta se nedaly srovnat. Např.při rozvážení klientů autobusem z letiště ,u každého hotelu delegát vystoupil a pomohl klientům s vyplněním poukazů.
To je jenom zlomek toho, co nás mile překvapilo.
Myslím, že u CK Fischer mají neochotní delegáti pěknou dovolenou za pěkné peníze, mají se co učit !!
Byli jsme s Fischerem již 5 krát a vždy spokojenost.Že mě delegátka nedovede za ruku až k recepci a nevyřídí za mě vypsání papíru nejsem přece malé dítě a to neumím anglicky a vždy se nějak domluvím. Všechny důležité informace dostanu hned na letišti, takže ani informativní schůzku nepotřebuji snad jen skrz výlety.Můžu jen doporučit již ted se těším na léto kam vyrazíme
S cestovni kancelari p. Vaclava Fischera jsme byli pred lety v Dominikanske republice, to co nas cestou i na miste cekalo vysoce predcilo nabizene sluzby CK -SUPER! Dale jsme cestovali s jinymi CK, vzdy vcelku bez problemu. Co nas cekalo na ostrove Kos s CK Fischer bylo katastrofalni. Vybrali jsme si 5*hotel na plazi, all inclusive. Z toho co CK nabizela v katalogu nebylo nic pravdou, proto jsme ihned kontaktovali delegatku a na miste sepsali reklamacni protokol. Jednani CK pri vyrizovani reklamace bylo priserne, reklamovane veci jsme dolozili i fotodokumentaci, ta je ovsem vubec nezajimala.Pri vyrizovani reklamace se, krom jednoho bodu, nevyjadrili vubec a sdelili nam, ze pro ne je vec uzavrena a vic nebudou na nase propominky reagovat. HROZNE JEDNANI, CK FISCHER JIZ NIKDY
S CK Fischer jsme na dovolenou jezdili od jejího prvopočátku někdy v roce 1997-8 vždy naprosto seriozní služby,jen několik drobností , které se mohou vyskytnout vždy.Nic neřešitelného.Ovšem letos v březnu jsme s manželem odletěli do Dominikánské republiky Punta Cana hotel Now Larimar!! Přátelé naprostá bomba,skvělá delegátka Radka,která zajistila úžasné výlety,ovšem delegátka Eva – no nebyla spokojenost.Jinak jsme měli dovolenou snů 15 dní v ráji a to díky úžasnému personálu hotelu ,vše naprosto na 1++.Díky za to,že jsem si splnila sen,který ještě stále vstřebávám a ještě dlouho budu-DÍKY-
Mam velmi dobré vzpomínky na cestovku Václava Fischera zroku 2002, profesionální personál.A teď? V Brně na náměstí Svobody úplná katastrofa, na dotaz , zda mohu mít dítě zdarma na Kos mi ženská odpověděla, zda nechci jet raději na hory,ze to neumí zarezervovat dítě zdarma. A pak jsem zjistil, ze to už není Ck Fischer,jak se prezentuje,ale agentura Green travel a pozor agentury nejsou pojištěny! A přitom má polepy Fischer!