recenze Fischer - Stránky 12 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Fischer

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
jiří

Příspěvek od jiří » 10 srp 2015 20:09

k moři jezdíme už 20 let, ale poprvé jsme byli s ck fischer, jeli jsme na mallorcu, kdyby manželka neomocněla bylo by vše v pořádku, když jsme potřebovali pomoct delegátka se k nám otočila zády a nechala nás v pospás osudu, že prý musí řešit výlety. manželka na tom byla opravdu špatně týden nic nejedla zvracela.pomohla nám paní španělka která uměla dobře česky zavolala doktora, delegátka nechtěla jít ani překládat na pokoj no neskutečná arogance,pomohla nám i pojištovna alianz která chtěla pro manželku asistenční službu na odlét zpátky, nakonec to nebylo třeba.po příjezdu domu jsem napsal stížnost přímo na ck fischer a bylo mi řečeno, že to vyšetří, vyšetřili to tak, že se zeptali one pání delegátky která navykládala neskutečné lži-nebude svému zaměstnavateli přece říkat, že je špatná delegátka,že jo
ještě než manželka onemocněla tak jsme byli na výletě po mallorce ,stál 68euro , jenže začalo pršet, za to nikdo nemůže ,ale proto byla zrušena plavba lodí a místo toho jsme seděli 3 hodiny v hospodě, že by každému vratili 10-15 euro nic ,euro sem euro tam,říkali jsme to dotyčné delegátce ale ta se jen přiblblé usmívala, totálně neschopná akorát, že umí španělsky, ale nevyužívá to ve prospěch klientu

Iva a Věra

Příspěvek od Iva a Věra » 16 srp 2015 01:42

Pane Jiří, v CK Fischer asi zaměstnávají jen samé arogantní a neochotné delegátky!!
V Turecku/ viz výše naše recenze/ byla také taková nepříjemná delegátka – Lenka Šmídová.
Myslím, že kdyby tam nebyla tak ušetří výplatu za delegátku. Co jsme potřebovali tak stejně jsme si to museli zařídit všichni sami.

Katarína Nováková

Příspěvek od Katarína Nováková » 27 srp 2015 01:06

Pridávam sa k negatívnemu hodnoteniu CK Fischer, prvý aj posledný krát s CK Fischer .Dovolenka v Grécku v hoteli ++++, jednolôžková izba za príplatok. 400 Euro za 10 nocí,izba nad hospodárskym dvorom,,, /zásobovanie, odvoz smetí ,klimatizačné jednotky, vzduchotechnika, krik pracovníkov non stop/ zabudnite na spanie/, ,reklamácia už počas pobytu,izba kamrlík tentoraz nad vstupom hotela, /busy, taxi, cesta., autá, motorky../, to všetko za príplatok. Po reklamácii s fotodokumentáciou, aj s videom len posmešná odpoveď, samé frázy, že všetko bolo OK , tak ako som si objednala. CK dúfa že to prijmem s pochopením.. Neprijala som, ale po prečítaní mnohých kritických skúseností som pochopila , že sťažovať sa môžem na lampárni, súdiť sa je zbytočné a oni to dobre vedia, že klient to vzdá prvý.Moje peniaze boli bezchybné,služby CK Fischer príšerné. Takže nikdy viac CK Fischer !!!! Toto bude aj na FB ako na iných soc. sieťach.Dúfam, že po prečítaní si príspevkov,mnohí budúci klienti tejto cestovky zvážia s kým pocestujú.

Miroslav Valek

Příspěvek od Miroslav Valek » 31 srp 2015 02:28

Tak moje zkusennost z letosni dovolene z CK fischer:

2 mesice pred uskutecnenim dovolene jsem zakoupil dovolenou na Rhodos pro 4 osoby.

3 dny pred odletem mi vola pani z CK fischer z OC chodov praha ze pro nas na vybranem hotelu nemaji misto a ze nam nabizi lepsi hotel cerstve po rekonstrukci, ma o hvezdicku vic a budeme mit dva apartmany. kdyz to podepisu. po zaslani podkladu jsem nasel na ck fischer fotografie daneho hotelu (sun and sea) a na nich bylo znat ze zadna rekonstrukce neprobehla a navic pokoje disponuji oddelenymi postelemi. kdyz jsem tohle pani zavolal ze ty pokoje nevidely rekonstrukci ani z daleka a navic maji oddelene postele slibovala ze fotografie jsou zastarale a nove nejsou, ze se manazer zarucil ze bude vse v poradku. Tudiz jsem novou smlouvu podepsal s tim ze chci mit ve smlouve zapsano ze pokoje disponuji manzelskymi postelemi.

Po prijezdu na hotel jsme zjistili zjistili skutecnost ze vsechno to byly jen plane sliby. pokoje byly stejne skarede a s oddelenymi postelemi jako bylo na fotografiich. Marne se do ted stale dohaduji z CK fischer s nejakou pani Fiedlerovou na nahrade toho ze nam pokazili dovolenou, jejich reklamace obsahuje jen odporne vymluvy na nedorozumeni a ze postele ktere jsou od sebe metr daleko a mezi nimi jsou nocni stolky jsou podle ni manzelske.

V zadnem pripade

!!!nedoporucuji!!!

tuto CK, skoda ze zde nemuzu zverejnit nascanovanou smlouvu s fotkama pokoju a vysledkem reklamace. pokud by to nekoho zajimalo zaslu rad mailem. vala@email.cz

eva

Příspěvek od eva » 06 zář 2015 03:27

Problémy s cestovkou byly několikrát, ale nebyly úplně obří, tak nějak se buď rozdýchaly či je cestovka finančně vyrovnala přímo hotovostí nebo při menších vadách slevou na další zájezd. Budoucí slevu jinak sice odmítáme, ale v některých lehčích případech, např. bordel v papírech pracovníkem cestovky (chtěli nás z hotelu vyhodit v 00.50 v noci s odvozem na letiště za 30 minut i když nám pobyt skutečně končil až ve 12.00 následujícího dne), jsme to akceptovali, aby jsme zase tolik neprudili. Sice tam byla hádka na skoro 2 hodiny a to kolem 21.30 v noci, jelikož arabesky v pákistánském provedení nebyli schopni pochopit že cestovka prostě udělala chybu, ale zvítězili jsme.
To Blue Style a Firo t. byli horší.

Tomáš

Příspěvek od Tomáš » 14 zář 2015 23:37

Stále se ohlížím za naší letní dovolenou a rád bych Vás „upozornil“ na možné rizika přio nákupu dovolené přes internet. S manželkou jsme zvolili celkem známou cestovní kancelář (Fischer) a vybrali si podle fotek a popisu destinaci a pokoj – předpokládám, že takto to děláme všichni. Jaké bylo naše překvapení, když pokoj a celkově kvalita ubytování neodpovídala tomu co bylo nabízeno? Tak žijeme v demokratickém státě se spoustou zákonů, které spotřebitele chrání, rozhodl jsem se tedy zájezd reklamovat – bez prodelní a hned v den návratu jstem tedy podal reklamaci. Shrnuto a podtrženo, zakoupený pokoj (viz obrázek) je vlastně správně – jedná se dle popisu o skroměji vybavený pokoj „depandance“, já jsem s tím svým nákupem souhlasil a měl jsem si ověřit na stránkách hotelu, jak doopravdy bude ubytování vypadat. Reklamace byla zamíntnuta z důvodu – neinformoval jste o problémech delegáta, který v hotelu nikdy nebyl. Taže pučení zní – i v případě, že řešíte např. nefungující klimatizaci přímo s hotelem vždy kontaktujte delegáta, aby o tom věděl. Přístup CK Fischer mne velmi překvapil, asi nejde o ty peníze, ale spíše o ten pocit relaxace a odpočinku – těšili jsme se, že si dovolenou užijeme. Je faktem, že syn Maťej si dovolenou užil – takže vlastně 33% úspěchu. Pravdou je, že na konec jsme ani v jednom z pokojů nebydleli – díky dvou hodinovému jednání s recepcí a delegátkou nás velkorise ubytovali v jiném pokoji. Ale pokud si chcete ušetřit nervy vybírejte pečlivě „dodavatele“ vaší dovolené!

nina

Příspěvek od nina » 16 zář 2015 02:34

Práve sme sa vrátili z dovolenky s CK Fischer – Hurghada Caves Beach Resort a žiaľ musím sa pridať k nespokojným klientom Ck Fischer.
Myslím si, že seriózna CK, ktorej záleží na klientovi, má dosť možností a to aj prostredníctvom svojich delegátov v danej oblasti overiť si , či daný hotel naozaj ponúka to, čo CK uvádza v katalógu.
Podľa CK Fischer je Caves Beach Resort novootvorený luxusný 5 hviezdičkový rezort. V skutočnosti je hotel rozostavaný, z 380 izieb bolo dostavaných cca 80 a v celom hotelovom rezorte od 07:30 do cca 18:00 prebiehali veľmi hlučné stavebné práce, na ktoré CK Fischer ani v katalógu ani pri kúpe zájazdu klientov neupozornila. Podotýkam, že cena za tento zájazd bola porovnateľná s cenami iných 5 hviezdičkových a dobre fungujúcich hotelov v tejto oblasti v tomto termíne / v Hurghade sme už boli opakovane, takže vieme porovnať /
Zo služieb , ktoré CK Fischer prezentovala pri tomto rezorte nefungovalo takmer nič. Z troch barov pri bazénoch fungoval len jeden -pri recepcii , bar na pláži bol vo výstavbe ako aj celá pláž. Na pláži sa počas celého dňa priamo pri opaľujúcich sa hosťoch pohybovali bagre, buldozér a množstvo robotníkov. Na pláži boli skládky odpadu, stavebného materiálu, časti káblov a ostrých úlomkov z tehiel boli aj v piesku na pláži, takže sme si museli dávať pozor po čom kráčame.
Obdobná situácia bola aj pri bazénoch, z troch fungovali len dva. Medzi hosťami pracovali robotníci, búchali, zvárali, morili, dokonca aj v bezprostrednej blízkosti hostí, bez akéhokoľvek predchádzajúceho upozornenia.
Zaplatili sme si nadštandardnú suitu, s priamym vstupom do bazéna. Hotelovým robotníkom nerobilo najmenší problém bez predchádzajúceho upozornenia prísť do suity a priamo v našej blízkosti začať moriť drevené obloženia alebo začať murovať nejaký múrik. Takže naozaj nerušené slnenie a plávanie.
Wi-fi mala v suitách fungovať bezplatne- nefungovala vôbec a to v celom rezorte. Obchodná pasáž, ktorou mal hotel disponovať ,bude síce možno krásna , ale tak o pár mesiacov. Aktuálne tam fungoval jeden jediný obchodík. Wellness a fitnes boli v štádiu hrubej stavby. Reštaurácia á la carte, disko detto.
Bar na pláži- v štádiu hrubej stavby, namiesto baru len akýsi provizórny stánok, kde bol značne limitovaný počet nápojov, pravidelne nebolo napríklad pivo.
Na pláži neboli toalety ani sprchy / tiež v štádiu hrubej stavby /, takže buď ste išli na izbu alebo na recepciu, čo bola dosť ďaleko .
All inclusive služby, mali zahŕnať aj snacky a aj v plážovom bare. Snacky – to bolo bolo pár drobných koláčikov a pár kúskov syra z raňajok a aj to spravidla len v bare pri recepcii, na pláži v provizórnom bare nebolo často ani to.
V celom rezorte nebola dokonca ani zmrzlina / ani za poplatok /
V celom rezorte nebolo možné zakúpiť si žiadne importované nápoje ani len fľašku vína / delegátka nám pri príjazde povedala, že to samozrejme možné je /
Hotel ponúkal možnosť wake up služby, to by však musel mať na izbe nainštalované telefóny a nie len trčiace káble .
Pani delegátka nám sľúbila, že nás prídu zobudiť priamo na izbu a nemáme sa obávať. Vyplnili a odovzdali sme na recepcii potrebný dotazník, samozrejme, že nás nikto neprišiel zobudiť . Takže ak by sme sa spoľahli na služby “ luxusného“ rezortu zmeškali by sme let.
Delegátku sme informovali o skutočnom stave hotela a ponúkla nám možnosť presťahovania sa do iného hotela. Transfer taxíkom by sme si však museli uhradiť. Poslala nám sms zoznam hotelov- vraj si máme na nete vybrať, ktorý chceme. Internet však v celom rezorte nefungoval.
Len pre porovnanie chcem uviesť ako pristupovala k rovnako nespokojným klientom delegátka cestovnej kancelárie Happy travel. Osobne prišla za klientami, informovala ich o výhodách a nevýhodách iných hotelov promptne im vypracovala cenovú kalkuláciu iných hotelov. CK Happy travel bola pripravená v prípade, že si klient vyberie hotel nižšej cenovej kategórie, vrátiť aj peniaze . Klientov transferovala do nového hotela na náklady CK Happy travel.
Zo strany CK Fischer považujem za maximálne neseriózne neoveriť a neinformovať klienta o reálnom stave hotela, o prebiehajúcich aktívnych a hlučných stavebných prácach a ponúkať služby, ktoré v hoteli vôbec neexistujú.
S CK Fischer sme cestovali 1x, doteraz sme nemali žiadne výhrady voči zájazdom, ktoré organizovali iné CK /okrem drobných detailov vždy všetko zodpovedalo ponuke z katalógov /. Možno náhoda ale takéto skreslené informácie a “ proklientský “ prístup určite neprispievajú k dobrému menu žiadnej CK.

Pavla

Příspěvek od Pavla » 18 zář 2015 05:43

Cestujeme hodně, ale s Fischerem to bylo poprvé a máme také negativní zkušenost…
K hotelu Ferrer Janeiro na Mallorce nemáme žádné výhrady, personál byl velmi milý a vstřícný, strava i služby splnily naše očekávání.
Problémy jsme měli s transferem z letiště a hlavně na letiště. Chápeme, že cestovní kancelář se snaží maximálně ušetřit a létá se pozdě večer, to jsme se ale dozvěděli až týden před odjezdem a ne při objednávce zájezdů. Po příletu jsme očekávali, že budeme podle popisu na hotelu do 90 min. Bohužel se čekalo na letadlo z Ostravy, z Prahy a pak autobus rozvážel klienty do několika měst a jednotlivých hotelů, takže my s dvěma malými dětmi (1 rok a 2,5 roků) jsme na hotel dorazili úplně poslední ve 2 hodiny ráno.
Zpáteční let byl ještě později, počítali jsme tedy automaticky, že když jsme první den nástupu přišli o večeři, bude náhrada poslední den. Den před odjezdem jsme se na recepci dozvěděli, že nás autobus na letiště vyzvedne v 19:30, nárok na večeři nemáme a pokoj máme opustit do 12. hod. Chápeme hotel, že má dané časy pro ubytování a odhlašování hostů, ale vůbec nás nenapadlo, že cestovní kancelář nemá dohodnutou výjimku pro hosty, kteří odlétají v noci a je schopna takové nevyhovující podmínky nabídnout v zájezdu pro rodinu s dětmi bez předchozího upozornění!!! Uspávat děti, přebalovat, kojit apod. na křesílkách u recepce po dobu 7 hodin čekání na transfer je opravdu nemožné a hlavně nelidské. Na hotelu jsme se dohodli, aby nám pokoj dovolili užívat déle. Tato služba nás stála 20 euro.

Marek

Příspěvek od Marek » 03 říj 2015 15:38

Letošní dovolená s Fischerem byla ta nejhorší zkušenost, jakou jsem kdy s cestovními kancelářemi udělal. Byli jsme s manželkou na Kypru na 8 dnů, za dovolenou ve dvou jsme dali cca 70000. Hotel absolutně neodpovídal tomu, co inzerovali, kdy fotky byly pořízeny snad tak před 20 lety – všude špína a plísně. O jídlo jsme se skoro prali, pravidelně jsme bojovali o talíře. Delegáti na nás kašlali, kdy jen krčili rameny, že z jejich pohledu je vše v pořádku. Na dovolených jsme byli cca 20, ale mohu říct, že CK Fischer, je s přehledem nejhorší.

Alena

Příspěvek od Alena » 03 lis 2015 15:48

Celkové shrnutí dovolnky v Crystal Admiral Resort a Spa, Turecko
Už by som sa sem nevrátila. Veľký rezort, plný ľudí aj napriek tomu, že už bolo po sezóne. Pri ceste do hotela sa pokazil autobus (transfer), vodič zastavil na diaľnici, nikomu nič nepovedal, len s niekym telefonoval. Potom sa mu neako podarili naštarovať a došiel po najbližšiu pumpu. Tu sme čakali asi hodinu, z autobusu sa dymilo, stále nikomu nič nepovedal, neinformoval nás o tom čo sa deje, či príde náhradný autobus, nič. Zmeškali sme večeru. Uvítali by sme aspoň, keby povedal čo sa deje a ako to budú riešiť, vodič bol zase jeden z tých čo nevedeli ani slovo po anglicky. Po asi hodine, nás pustil do toho vysaunovaného autobusu. A ešte nám spravil ďalšie prekvapenie, keď nezatiahol ručnú brzdu a tlačil ľudí von z autobusu, aby vystupovali, keď zastavil pri hoteli, len si akosi nevšimol, že mu uteká autobus aj s ľudmi. „Krásny začiatok dovolenky“ a delegáti na nás kalili a to celý čas.

Ubytování
Izby boli staršie, rozbitá lampa a odpadávajúca lišta v kúpeľni nad vaňou sa dali prežiť. Upratovali pravidelne každý deň.

Strava
No na tak veľký a 5* hotel sme očakávali viac. Jedlá sa skoro neobmieňali. Ale na svoje si prídu milovníci morských živočíchov, každý večer iný druh a veľa. Raňajky veľmi slabé. Jedáleň veľká, ale pri takom počte ľudí ako tam bolo v čase nášho pobytu (september) málo miesta, nemali sme si kam na večeri sadnúť. Museli sme čakať. Ala carte restaurácia, ani sa tam neunúvajte isť, jedlo zlé. Tu personál nevedel vôbec po anglicky, ani len odpovedať o aké mäso sa jedná. Jednalo sa o Veneziu restaurant. Kurací steak podľa nich bol, že Vám na tanieri priniesli vyprážaný kurací rezeň. Beef steak – priniesli tenké plátky bravčového mäsa. Objednali sme si tam aj dezert a doniesli 3 a 4 nič. Asi neostalo. Ale bol taký nechutný, že sme sa zdvihli a radšej odišli. Vrchol tejto večere bolo asi to, že len tak prišiel časník k stolu a dolial jednej osobe do pohára trochu čistej vody, čo mu ostala, vo fľaši, to sme pozerali, že to čo je. Nikto ho o nič nežiadal.

Služby hotelu
Nič moc. Počiatkom od recepcie – Keď sme odmietli spoločný apartmán (1 pár a 2 ženy), tak nás dali každého na opačnú stranu hotela, tak sme sa celkom nachodili. Hotel je veľký a členitý, čiže všetko ďaleko. Neodporúčam pýtať si izbu s výhľadom na bazény. Neustáli krik, večer hluk z animácií a plných terás, taktiež na tejto strane je jedáleň, takže aj búchanie príbormi a dym od cigariet bolo tiež cítiť. Personál nevie po anglicky, čo hodnotíme ako veľké mínus.

Pláž
Neviem za čo bola udelená modrá vlajka. Na pláži a pri vstupe do mora veľmi veľa kameňov. Určite odporúčam topánky do mora. Na pláži ponuka vodných športov – ich neustále ponúkanie (vykríkanie) bolo dosť otravné. More bolo kalné, vôbec nie čisté. V Turecku som bola už 3x, ale táto pláž bola zatiaľ najhoršia aj more.

Rychlá odpověď