recenze Fischer - Stránky 14 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Fischer

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
Mária

Příspěvek od Mária » 25 črc 2016 05:26

Naše dojmy z pobytu na Ibize – v hoteli Grupotel Cala San Vicente : doporučujeme všetkým, ktorí túžia prežiť dovolenku na pokojnom mieste, v malom zálive obklopenom horami a skalami. Pláž je hneď pred hotelom, prejdete len v plavkách, more príjemné, hotel s výbornými službami /ubytovanie, strava, všetky balkóny smerom k moru, príjemné posedenie všade naokolo/. Nie je problém cestovať po ostrove, všade je dobré autobusové spojenie.Neďaleko je veľmi pekné mesto Santa Eulália, hlavné mesto Eivissa je tiež v dosahu. V blízkom San Carlos a v Es Caná sú pravidelné hippies trhy. Príroda na Ibize je podmanivá, najmä pre nás suchozemcov prináša osvieženie iného typu, než máme doma.
Nemáme jedinú negatívnu skúsenosť, CK zabezpečila všetko potrebné a my sme si pobyt naozaj vychutnali.

Jarda

Příspěvek od Jarda » 14 srp 2016 18:14

Vrátili jsme se z Bulharska ze Slunečního pobřeží hotelu Kiparisiten. Vše proběhlo naprosto bez problému, jen na kufry v Burgasu jsme museli dlouho čekat, ale za to CK nemůže. Na letišti na nás čekaly delegátky CK a nasměrovaly nás do autobusu. Delegát v letovisku byl milý a příjemný. Byl nám k dispozici na telefonu 24 h denně. Taktéž zpáteční cesta byla s plnou asistencí CK. Můžu vše jen pochválit. Hotel nádherný a čistý, úklid super, jídlo taktéž. Není co vytknout. Předešlé dvě dovolené u jiných cestovek jsem musel reklamovat a málem to skončilo u soudu. Tentokrát to bude bez reklamace a naopak s pochvalou. Tímto CK Fišer děkuji za krásnou dovolenou.

Radka

Příspěvek od Radka » 06 zář 2016 16:10

Dovolená v Řecku letos jedno velké zklamání. Jiný pokoj – třílůžkový s minipřistýlkou namísto rodinného pokoje, nikdo nic neřešil, paní delegátka od začátku sdělila, že pokoje se ten den nevyměňují. Takže dohadování, že náš pokoj je v pořádku následovalo až druhý den, trvali jsme na pokoji dle smlouvy, výměna až druhý den odpoledne, namísto 8 dní/7 nocí realita 7 dní/7 nocí, z nichž jeden celý den znovubalení a vybalování na novém pokoji, handrkování s personálem na recepci, volání s delegátkou, volání s CK, neustálé tvrzení, že paní delegátka jim nerozuměla, když nám sdělila čas, neustálé doprošování. Mínus poslední půlden odevzdání pokoje a odlet v noci. Chybějící osušky, tři neúspěšné termíny na shower-room (který jsme tedy raději nakonec vzdali) byly už jen třešinkou na dortu. CK ve svém zmateném vyjádření k reklamaci se nevyjádřila vůbec ke klamavě udávané délce dovolené, ta je tedy už zřejmě normou, ani k požadavku kompenzace ztráty radosti z dovolené, ani k nepravdivě udávaným zastaralým informacím o občerstvení na palubě letadla. Na nákup dovolené od CK Fischer už zapomenu, kupovali jsme first moment, abychom měli opravdu jistotu. Byla to naše pátá dovolená s nimi, dříve nebývaly takové problémy, případně byly řešeny obratem. Nikdy více s touto CK. Zlaté časy cestování s p. Fischerem jsou již minulostí.

petr

Příspěvek od petr » 09 zář 2016 17:07

U mne s Fischerem spokojenost pojedu zas .Stát se může ,ale není důvod zanevřít a není důvod s Fischerem neletět znovu, destinací maj miliardu lidí taky ne vždy je posvícení .Byl jsem s nimi 3x jednou nic moc ,ale žádná tragedie, ale dvakrát super dovolená na jedničku

Ivana Němcová

Příspěvek od Ivana Němcová » 12 zář 2016 19:55

CK Fischer nás nevhodně zkombinovanými časy letů obrala o jeden den dovolené. Tím nemyslím den, resp. hodiny určené na cestu. Odlet z Prahy posledním spojem, který každý den na Mallorku létá, přílet do Prahy prvním, což je při rozvržení letů téměř den, v součtu za celou dovolenou pak de facto dva dny. Odlétali jsme z Prahy v 19.15 (díky zpoždění nakonec v cca 21.00), do Palmy jsme přilétli pár minut před půlnocí a na hotelu jsme byli ve 2.30 ráno již druhého dne dovolené. Pokud by let neměl zpoždění, byli bychom na hotelu okolo půlnoci, což už není žádný rozdíl. Za týden odlet ráno, odjezd z hotelu ve 4.30. Tímto nám CK Fischer zkrátila 8denní dovolenou o 2 dny. „Ztráta“ jednoho dne (v součtu) určeného na cesty je samozřejmost, ale o další nás už CK nevhodně zkombinovanými časy letů obrala.
Zvlášť když jsou denně vypravovány 4 nebo 5 letů, takže by jistě bylo při trošce snahy či dobré vůle ze strany CK možné poslat klienty domů stejným, tedy v tomto případě večerním letem. Jiné CK to umí a hlavně dělají.

Magda Michalová

Příspěvek od Magda Michalová » 13 zář 2016 06:00

Zaplatili jsme si již v zimě zájezd s all in na Mallorku v termínu od 3. 9. do 10. 9. 2016 (od soboty do soboty). CK zájezd prezentovala jako osmidenní (8 dní a 7 nocí). V reálu se jednalo o zájezd šestidenní. Asi týden před odletem nám CK zaslala časy odletů a to dne 3. 9. odlet v 19, 15 hod z Prahy do Palmy, přičemž jsme v cílové destinaci měli být krátce před půlnocí. Díky zpožděnému letu jsme na hotel dorazili asi v 02, 30 hod. následujícího dne, tedy v druhý den naší dovolené. Odlet byl plánován další sobotu na velmi časné ranní hodiny. Hotel jsme opouštěli v 04, 30 hod. CK nás tedy díky špatně zvoleným odletům obrala o dva dny dovolené. Podotýkám, že v den našeho odletu odlétalo letadlo i večer. Neumím posoudit, zda se jedná o neschopnost nebo nezájem CK,že neumí zkombinovat lety tak, aby neokrádala své klienty o draze zaplacené dny dovolené, ale vím, že s CK Fischer již pouze z tohoto důvodu nepojedu, což je škoda, protože samotný pobyt (i když velmi krátký) byl k naprosté spokojenosti.

Lucie Hamouzová

Příspěvek od Lucie Hamouzová » 14 zář 2016 19:21

Již zkraje roku jsem si zaplatila zájezd s CK Fischer na Mallorku do hotelu America. CK prezentovala tento zájezd jako 8 dní/7 nocí. Nepříjemným překvapení bylo když došly pokyny k odjezdu – odlet 3.9. ve večerních hodinách a návrat 10.09. v brzkých ranních hodinách. Konkrétně jsme do hotelu dorazili 4.9. po druhé hodině ranní a zpět odjezd z hotelu 10.09 ve 4:30. Pobyt tedy 6 dní, i když jsem z nástěnky v hotelu zjistila, že v den odletu byl odjezd ještě kolem 19 hodiny. Považuji toto od zaměstnanců CK Fischer jako špatně zvolenou kombinaci letů, kterou mně připravili o den pobytu a prezentovanou dovolenou 8 dní zkrátili na 6 dní. Na Mallorce se mi velice líbilo a určitě bych se sem ráda vrátila, jen CK již budu volit jinou než Fischer.

Dalimil Nejezchleba

Příspěvek od Dalimil Nejezchleba » 04 říj 2016 20:24

Společnost Fischer jsem dlouhá léta považoval za excelentní a má rodina s nimi v uplynulých letech zažila mnoho spokojených dovolených. Nicméně v poslední době se Fischer značně zhoršil a poslední dovolené v Řecku byl opravdový horor! Letos v červenci jsme si na Ostrově Kos zaplatili 3 hvězdičkový pokoj v hotelu Nina. Na prospektech byly nabízeny fotografie a popis standardního hotelu, ubytováni jsme však byli v neobyvatelné zatuchlé sklepní komoře bez oken s postelemi nad sebou! Takový hnus se nevidí ani v hostelu nejnižší kategorie! Ihned po příchodu delegáta jsem pokoj reklamoval, ovšem vyjádření Fischera bylo, že se jedná o standardní 3 hvězdičkový pokoj dle objednávky, a pokud chci lepší, musím si připlatit. V hotelu byly samozřejmě k dispozici i standardní hotelové pokoje tak jsem si připlatil ca 500 Euro a strávil zbytek dovolené v pokoji, který jsem dle prospektu objednal. Zbytek dovolené tím byl za nemalou cenu pro mou rodinu zachráněn. Ihned po příjezdu jsem celou záležitost reklamoval a byl jsem šokován arogantní odpovědí reklamačního oddělení, že je vše v pořádku!!!!!!!!! Neuvěřitelné!! Prodají vám 3 hvězdičkový hotel, ubytují Vás v zatuchlém sklepě bez oken a vše je v pořádku!! Toto jednání nápadně připomíná chování proslulých šmejdů, velmi bych si přál, aby někdo o nekalých praktikách cestovních kancelářích natočil dokument!

Dagmar Hruzková

Příspěvek od Dagmar Hruzková » 10 říj 2016 17:50

S CK Fischer jezdíme od jejího založení,jen pro příklad 1x se stalo ,že na Mallorce byl hotel špatně zabukován 4+, polopenze,okamžitě kompenzace na all inclusive 4+.Pokud berete kategorii 3,tak taky počítejte ,že to nebude nic moc,pak jsou tyto neg,reakce.I v Cz se pomalu dostáváte na stejné problémy.Za sebe mohu CK Fischer jen doporučit a letošní dovolená Kirman Sidemarin Beach/Spa Turecko,to jen potvrdil,velmi sympatická,věcná delegátka,tak jako 1třídní služby hotelu.Vše je kategorii,nic ve zlém,hezký den.

Tomas Kraus

Příspěvek od Tomas Kraus » 06 led 2017 22:23

Moje zkusenosti s CK Fischer jsou otresne:
1) Okradli nas o jeden pobytovy den (vstavali jsme ve 4 rano, abychom stihli letadlo)
2) V den odletu nam k casne snidani naservirovali plesnivy chleba
3) U vchodu do hodelu se promenadovali svabi
4) V noci jsem nemohl spat kvuli hluku z klimatizace

Vse jsem nasledne reklamoval (nejen ja, ale i rodina co bydlela vedle nas). CK Fischer reklamace (dle nas opravnene) zamitla a v odpovedi jeste pripsali, ze veci jako http://frankfurtskatabulka.cz/ je babsolutne nezajimaji.

Rychlá odpověď