recenze Fischer - Stránky 15 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Fischer

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
Michaela Brzobohatá

Příspěvek od Michaela Brzobohatá » 06 bře 2017 02:31

Já se přidám k negativní zkušenosti k CK Fischer. 28.2. jsem si domluvila s paní Rapčanovou cenovou nabídku, kterou mi zaslala na mailu původně na chatu, pak jsme si i volaly. 1.3. jsem potvrdila, že chceme rezervaci, že se nám jeden hotel moc líbí a překvapilo mě ,že mi přišla úplně jiná cenová nabídka, protože jak mi paní Rapčanová poté oznámila, tak se přeceňovaly od 1.3. ceny – v předchozí nabídce o tom nebyla ani zmínka a ani ona mě neupozornila, tak jsem byla nepříjemně překvapená a přesto si nezávazně nechala resort rezervovat, že si ještě na daný hotel rozešlu e-maily jinde, jestli nebudou cenově přívětivější. Pro jistotu jsem se ještě na 2.3. objednala na pobočku v Ústí nad Labem, jestli by se s tím přece jen nedalo něco udělat s tou cenou. Nedalo. U konkurence jsem získala lepší nabídku, ale tím to neskončilo, to nejhorší terpve přišlo. Když jsem byla na pobočce, tak tam paní měla načtenou tu mou rezervaci a přišla tam paní, která spěchala a ptala se mě, jestli by mi nevadilo, že by si jen zaplatila rezervaci. Řekla jsem, že ne, tak si jí zaplatila, dostlala stvrzenku a šla. Druhý den jsem dostala e-mail, že k té mé rezervaci byla přičtená částka 8900 Kč a že děkují za platbu, byla to přesně ta částka, kterou ta paní platila. Obrátila jsem se tedy na paní Rapčanovou a přeposlala jí e-mail. Dnes mi paní Rapčanová (5.3.) volala, jestli jsem to opravdu neplatila já a že se snažila dohledat, komu ta platba patřila a že to nenašla, tak jsem jí to řekla, že vím, komu patřila a že by paní asi byla překvapená, kdyby zjistila, že částku, kterou platila, tak uhrazenou nemá. Takže můj závěr? Tuto CK opravdu ne a to jsem chtěla jen nabídku, nějakou kompenzaci za to, že jsem paní identifikovala platbu jsem samozřejmě nedostala. Chování teda za mě hrozné a kdyby mi nebylo líto té zákaznice přede mnou, tak bych to nechala být.

Roman VUKOV

Příspěvek od Roman VUKOV » 23 čer 2017 17:27

MAXIMÁLNA SPOKOJNOSŤ CK FISCHER…
Ani nevieme či sa našimi slovami dá vyjadriť poďakovanie CK FISCHER a hlavne delegátke p. Lucie ŠAFRÁNKOVEJ.
Leteli sme do Egyptu 7.6.2017 s CK FISCHER prvý krát. Ja, moja priateľka Andrejka, sestra Mima a švagor Mário. Let bol bezproblémový a všetko sa javilo ako by to mala byť najlepšia dovolenka akú sme mohli zažiť. Po príchode na uvedený hotel nás postretla nemalá prekážka. Veľmi radi by sme to podrobne rozpísali, ale na to nám určite táto rubrika stačiť nebude. Touto cestou chceme poďakovať delegátke p. Šafránkovej za jej prístup, ochotu a veľmi si ceníme jej POMOCI. Bez jej pomoci a samozrejme aj kolektívu CK FISCHER by sme určite nezažili tak krásnu dovolenku na ktorú máme ešte stále čerstvé spomienky.

PS:
LUCINKA veľmi sme si Ťa obľúbili a ešte raz Ti z úprimného Srdca Ďakujeme. CK Fischer môže byť hrdá na to akú spoľahlivú a zodpovednú osobu má vo svojom tíme. Ak najbližšie budeme cestovať do Egyptu, tak na Teba sa budeme tešiť najviac. Prajeme Ti veľa zdravia, šťastia a životného elánu do ďalších rokov.

S pozdravom Mima, Andrejka, Mário a Roman

Lukáš

Příspěvek od Lukáš » 21 črc 2017 02:21

S Fischerem jsme jeli poprvé do Bulharska. Od začátku do konce super, nejlepší cestovka můžu jen doporučit. Oproti konkurenci Exim tours, která nám …. dovolenou. Prodávají zájezdy, co vůbec nemají a co je nejlepší, tak nám ho prodali hned 2x za sebou v 1 týdnu a podruhé už se ani neobtěžovali zavolat, že zájezd pro nás nemají, ale až 4 dny před odjezdem jsme do cestovky volaly, že nedorazily podklady, tak nám bylo sděleno, že jsou rádi, ze voláme a že zájezd opět nemají a to nemluvím, že jsme si zaplatili 3hvězdu+ a po prvním oznámení, že zájezd nemají, měli drzost po nás chtít další peníze za hotel 3 hvězda. Takže za horší hotel jsme doplatily cca 1000kč, po 2 zrušení už chtěli 2000kč. Na odpověď, že nic doplácet nebudeme a ať nám nabídnou stejnou nebo lepší kategorii nám odpověděli, že to pořeší s centrálou. Druhý den v pondělí ve 2 hodiny nám bylo sděleno, ze nedostali odpověď. Okamžitě jsme vypověděli smlouvu a zašli vedle k Fisherovi (snad nejlepší rozhodnutí, co jsme mohli udělat) u Fishera nám našli 4 hvězdičkový hotel, který měl potvrdit, jestli mají místo ještě ten den (večer) volali z CK, že hotel potvrdil místo, jsme za 2 dny odjely. Na letišti čekala delegátka, nasměrovala nás do auta, které nás odvezlo do hotelu Perla beach v Primorsku v (Bulharsku). Přijeli jsme v 10 hodin podle instrukcí bylo napsáno, že ve 2 hodiny bude ubytování a registrace. Na hotelu nám okamžitě dali pokoj, i když bylo 10 hodin a hotel plný lidí, dále nám okamžitě dali naramek, kde jsme mohli čerpat. all inclusive. Všichni na hotelu příjemní, všechno s úsměvem bez jakékoliv arogance vám cokoli nalijí, jídlo vydají žádný problém.Pokoje krásné přesně jako na internetu. Ne jako v 50% vám nafotí snad hotel vedle, a pak vás ubytuji v toi toice. Delegátka super,všechno řešila,žádná odmlka naprostá spokojenost, můžu jen doporučit, jak super cestovku, tak super hotel, po tom co jsme zažili v eximu ( kde pracují snad PRAČLOVĚCI a katalog aktualizují co 5 let) můžu jen doporučit Fischer.

Mária Velikaničová

Příspěvek od Mária Velikaničová » 25 črc 2017 08:27

18.6.-2.7.,Portugalsko, Carvoeiro, hotel Baia Cristal Beach -nádherná dovolenka s CK Fischer. Lietadlo malo síce v Prahe asi 2-hod meškanie (porucha, iný dôvod ?-nebolo vysvetlené,čo je samozrejmé a CK za to nemôže) takže do hotela sme prišli neskoro v noci, ale hneď sme boli ubytovaní a ráno sme sa zoznamovali s okolím. Hotel vysoko na útesoch budovaných z lastúr stmelených pieskom, príjemná malá pláž (prístup po schodoch). Delegátka s milým profesionálnym prístupom, informovala nás o všetkom, čo sme chceli vedieť a ochotne nám vybavila na recepcii cestovné poriadky autobusov do okolia, čo nám veľmi pomohlo pri cestovaní za poznávaním južnej časti Algarve. Skutočne bolo čo pozerať, odniesli sme si veľa krásnych zážitkov a odchádzali sme s pocitom, že sme dobre vybrali.
Komunikácia s CK Fischer pri vybavovaní pobytu, informácie a všetky pokyny boli o.k., takže môžme chváliť a keď si vyberieme v budúcnosti pobyt , a CK tam bude mať zazmluvnený hotel, opäť sa na ňu obrátime. .

Petr Klimeš

Příspěvek od Petr Klimeš » 27 črc 2017 23:32

S CK Fischer jsme byli na dovolené na ostrově Kos a zažili jsme tam, bohužel, zemětřesení. Tato stresující situace se nám podařila zvládnout vlastními silami a opravdu to je velice nepříjemné. Ale člověk si říká, máme tady delegátku, tak ta nám snad pomůže, ale ouvej… Ostatní delegátky z konkurenčních cestovek ještě tu noc objížděly všechny hotely na ostrově Kos a zjišťovaly, zda jsou jejich klienti v pořádku a zda nepotřebují nějakou pomoc. Jen naše delegátka jaksi zapomněla, že má na ostrově své klienty a mohla by se zeptat, zda něco nepotřebují. Druhý den po zemětřesení jsem to nevydržel a zavolal jsem jí kolem 11,00 našeho času a mám za to, že jsem jí snad probudil. Na mé dotazy, zda má informace o situaci na ostrově, zda můžeme být ještě nějak ohroženi a zda má jejich cestovka nějaký krizový plán, tak mi odpověděla, že nic neví a mám kontaktovat centrálu v ČR. Takže super podpora….., na další mé dotazy byla velice nepříjemná!! Z toho jsem si udělal jasný obrázek o této „renomované“ cestovní kanceláři a mám jasno do budoucna. JIŽ NIKDY NEPOJEDU S CESTOVNÍ KANCELÁŘÍ FISCHER !! Víte, působí to na mne dojmem, zaplať a drž ústa…. TAKŽE: NEDOPORUČUJI !!!

Eva Dobrá

Příspěvek od Eva Dobrá » 11 srp 2017 23:51

Čekala jsem na reklamaci. Dopadla jak u jiných lidí – zamítá se. Marně jsem situaci nafotila, marně volal delegátům, psala týden slohovku – reklamaci. Oni Vám odepíšou předem připravenou šablonou-za ubytování může hotel…Potom tedy nechápete, za co jste cestovce zaplatili…nenesou za nic odpovědnost, hotel asi nevybírali a nedoporučovali…v kanceláři vám ukážou dvě fotky (ty nejlepší), pak se ale ode všeho distancují. Delegáti nemají s cestovkou moc společného, jsou na ŽL, takže na ně nikdo nemůže a vypínají telefon. S FISCHEREM už nikdy! Naprostá arogance a drzé chování, předražené zájezdy, kdy zaplacená částka neodpovídá kvalitě! Od té doby, co ji koupil Komárek je to děsivé. Komárku, seš na prču! Styď se!

Petr Nováček

Příspěvek od Petr Nováček » 31 srp 2017 14:27

Mám podobnou zkušenost, jako mnoho ostatních, tedy dost negativní.Jako-by se vše v posledních letech zhoršovalo. Loni na Mallorce super. Ve většině případů vždy záleží na kvalitní a zodpovědné delegátce, či delegátovi, neboť drobnosti se dají lehce vyřídit, nebo vysvětlit. Letos tedy v Bulharsku, Slunečné pobřeží, no a docela katastrofa. Za trezor na pokoji, cca100.Kč na den a trezor s klíčem…To by nebylo ještě tak nejhorší, ale trapný infantilní program pro děti, organizovaný tzv. animátorkami. Je to pro ně docela dobrá a levná dovolená v podstatě bez starostí. Vybírali jsme letos hlavně proto, že jsme s sebou měli 9ti letou vnučku. Neočekávali jsme sice mnoho, ale zklamání předčilo očekávání. Kolem hotelového bazénu veškeré místo přeplněné lehátky a k tomu arogantní německy a anglicky mluvící turisté. Pro české děti v podstatě NIC. Zaplatili jsme za zájezd docela dost, tedy bychom nemuseli být hosté druhé kategorie, to ovšem asi Fischer nemůže zcela ovlivnit. Organizace fakultativních zájezdů, je samostatná kapitola. Ne k vůli dopravní situaci, jak bylo obhajován pozdní návrat z půldenního zájezdu, tedy již se nestihl oběd, ale z důvodu pozdního odjezdu a zajíždění a sběr turistů na tento výlet i ve vzdálenějších destinací, stejně pak při návratu, bylo předem jasné, že se návrat opozdí. Delegátka jen pokrčila rameny a konstatovala, že od 17ti hod. je otevřen bufet. Uspěchaný celodenní zájezd do Varny s návštěvou „delfinária“, raději komentovat nebudu…Shrnutím je, že v příštím roce velmi zvážíme s kým a kam. Čtyřhvězdičkový hotel nebudu jmenovat…

Edita Zlámalová

Příspěvek od Edita Zlámalová » 03 zář 2017 18:02

Letěli jsme celá rodina letos poprvé. Vybrala jsem CK Fischer díky dobré dlouholeté zkušenosti mamky a jejího partnera, tradici na trhu atd. Zájezd na ostrov Rhodos jsem našla na internetu, chtěla zarezervovat, ale nepodařilo se mi tam dostat pojištění..atd. Druhý den mi volala paní z Call centra, jestli zájezd chci. Odpověděla jsem,že ano a že si zajdu u nás na pobočku. Řekla mi, že to není nutné, že vše uděláme přes telefon. OK, vyřízeno, pokyny poslány včas, stálo v nich, že čas zpátečního transferu si musíme ověřit na těch a těch stránkách a řidiči tamní společnosti předat voucher – přišlo mi to podivné, ale budiž. Při příletu na Rhodos nám zástupkyně CK oznámila, že máme balíček DYNAMIX a musíme si vyhledat autobus MTS 75. Na parkovišti stálo několik autobusů, 2 byly označeny Fischer, ale zástupkyně CK před autobusy nám řekla, že máme balíček Dynamix, tudíž s nimi nejedeme. Podařilo se nám najít autobus č. 75, který ale nebyl označená MTS, ale CK PANTOUR. Řidič mi potvrdil, že podle hotelu patříme k němu (komunikace v AJ). Takže v autobuse nás přivítala delegátka CK Pantour, (samozřejmě překvapená, proč má brát klienty CK Fischer, ale řidič jí řekl, že jsme „jeho“) řekla základní informace o ostrově… atd. Na hotelu byla večer schůzka s delegátkou CK Fischer, která se mě zeptala, jestli vím, že máme balíček DYNAMIX, tudíž jsme mimo hlavní skupinu – no od příletu jsem to věděla. Delegátka jinak byla velmi ochotná, pravidelně jsme ji potkávali, myslím, že se vůbec nezastavila, čas zpátečního transferu mi poslala SMS, to jsme již jeli avizovanou společností MTS. Dívala jsem se, co vlastně má být balíček DYNAMIX – má to být dovolená upravená dle Vašich potřeb – no nevím – letecká společnost jediná, letecká linka a časy letů stejné jako ostatní klienti, ale my jsme prostě byli „mimo“, v potvrzení zájezdu není uvedeno, že se jedná o balíček DYNAMIX, mělo mi to být podivné od začátku, zájezd nešel zaplatit přes – v potvrzení uvedenou možnost -platební bránu, platba nešla zkontrolovat na www. stránkách po uvedení čísla smlouvy (neexistovala – vše řešeno s Call centrem), informace k pojištění a telefon na asistenční službu uvedeny na jedné stránce v PdF. u voucheru, který si nechával hotel, kartičky pojištění žádné …..atd. No (díky znalosti alespoň základů AJ) jsme to zvládli, ale když člověk letí poprvé tak tak nějak chce splynout s ostatními cestujícími vybrané CK.

Ivana Mahdal

Příspěvek od Ivana Mahdal » 04 zář 2017 20:22

V cervenci jsme odleteli na prekrasny ostrov Rhodos s CK Fischer. Hotel Calypso prekrasny, sluzby v hotelu a strava – velmi dobre, vrele doporucuji. S CK Fiser vsak jiz NIKDY nepoletime. Par hodin pred odletem nam zmenili konecnou destinaci z Prahy do Brna s tim, ze z Brna nas odveze jina doprava. Napsali jsme na delegatku vyslovny nesouhlas, odpoved z CK byla, ze pokud nenastoupime do letadla na Brno, at se domu dostaneme jak chceme. Predali jsme pravnimu zastupci a budeme resit dale pravni cestou.

Helena Poláková

Příspěvek od Helena Poláková » 25 zář 2017 18:29

Na dovolené s Fischerem jsem byla po čtvrté a naposledy! Dovolená by byla super, hotel, organizace bez chyby. Ale škoda, že dojem z dovolené zcela zkazil let. Neuvěřitelné a nedůstojné podmínky v letadle. Namačkaní jak dobytek! Nejde ani vstát a to jsem malá 160 cm a štíhlá 55 kg. Natož se pro něco ohnout do kabelky pod sedadlem nebo pro něco, co vám upadne – nemožné. Fakt hrůza!!!!

Rychlá odpověď