recenze Fischer
Letos jsme cestovali poprvé s Fischerem (nyní začátkem června) na Kypr a nijak zvlášť se to nelišilo od ostatních cestovek. Naopak, na hotelu ubytování bez čekání a před večerním odletem i možnost sprchy, jídla, pití.
Zúčastnili jsem se 2 zájezdů (zde bych se rád zmínil o průvodkyni Eleně Bernátové, ale i té druhé, která se jmenovala Zdena, Serafína), ale kromě toho jsme se sami přepravovali za 1 EURO místní dopravou. Popř.
lodí (o tom jsme však získali nejvíce informací od pracovníků baru). To nás přišlo na 10 EURO (a s cestovkou by to bylo 35).
Závěr je ten (pokud se jedná u pobyty), delegáti se snaží hlavně prodat zájezdy (to je stejné u všech
destinací), důvod ke stěžování žádný.
Pokud by to bylo však na poznávačce, tak tam to už
je dost blbý a tam by chtělo jmenovitou stižnost.
Zúčastnili jsem se 2 zájezdů (zde bych se rád zmínil o průvodkyni Eleně Bernátové, ale i té druhé, která se jmenovala Zdena, Serafína), ale kromě toho jsme se sami přepravovali za 1 EURO místní dopravou. Popř.
lodí (o tom jsme však získali nejvíce informací od pracovníků baru). To nás přišlo na 10 EURO (a s cestovkou by to bylo 35).
Závěr je ten (pokud se jedná u pobyty), delegáti se snaží hlavně prodat zájezdy (to je stejné u všech
destinací), důvod ke stěžování žádný.
Pokud by to bylo však na poznávačce, tak tam to už
je dost blbý a tam by chtělo jmenovitou stižnost.
Před týdnem jsem se vrátil z Egypta ( Marsa Alam ), zpoždění na odletu dělalo 11 hodin. Jediný kontakt s cestovkou byl jeden ranní telefonát, kde paní suše konstatovala, že je zpoždění a že stejně první a poslední den je jen na dopravu. Na letišti v Brně žádný delegát nic, nebýt pracovníka společnosti EXIMTOURS, tak ani nemáme záznam o zpoždění letu. Tuto věc jsem reklamoval, jak píšou v podmínkách a kde se holedbají, že dodržují kodex. Podle kodexu nárok na odškodnění za 2 hodiny zpoždění, realita úplně jiná. Cestoval jsem mnohokrát s panem Fischerem a vždy byla kancelář puncem kvality. Opravdu nedoporučuji létat s touto cestovní kanceláří
Celá naše rodina cestuje s CK Fischer již několik let, dokonce od doby p. Fischera osobně. Cíl naší cesty byl vždy Mallorca, letos přibyla Ibiza. S touto cestovní kanceláři jsme nikdy neměli sebemenší problém, delegáti fungovali, pokoje vždy perfektní. Je vidět, že v této destinaci má Fischer opravdu dobré jméno. Letos poprvé bohužel rodiče odcestovali do Turecka s EXIM TOURS a musím říct, že chování delegátů bylo otřesné. Stejně tak jako přístup celé CK EXIM. Takže s EXIMEM už nikdy, vracíme se nadobro k CK Fischer.
od 26.6. do 6.7.2013 sme boli v Egypte v hoteli Magic Beach – chcem upozorniť na nekalé praktiky zamestnancov hotela ako pri obsahu tovaru v minibare na izbe vždy si skontrolujte obsah pred odchodom zamestnanca ktorý vás ubytuje a okamžite hláste nedostatky lebo to uhradíte z vlastného ako sa to stalo nám!
Byli jsme v Marsa Alam 24.6.-4.7. zrovna když začali v Egyptě nepokoje nešla celý den na hotelu wifi blesklo mě hlavou jestli se něco zase neděje….a ono jo.rodina se nám nemohla dovolat.podařilo se až večer.kontaktovala jsem delegátku zda nebudeme mít dřívější odjezd ta mi stroze sdělila,že v této oblasti se nic neděje.Připadalo mě to,že mají zájem jen o peníze ne o klienty.Jenže když vidíte hromadný odjezd italské a německé klientely máte pocity smíšené.Odjeli jsme tedy dle termínu.Při vjezdu na letiště kde byli 2 muži v neprůstřelných vestách a samopaly (na Egypt nic neobvyklého) kontrolovali pas delegátce ta nehla ani brvou když zkoumali její pas a nechali ji vystoupit cca 500 m. od letištní haly s tím,že má neplatné vízum!!! Toto nebyla zrovna moc kladná vizitka cestovní kanceláře Fischer!!!!