recenze Fischer - Stránky 3 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Fischer

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
jan

Příspěvek od jan » 09 črc 2013 22:47

Tak se přidávám ke kritice této cestovky.Loni jsem byl na dovolené v Turecku hotel Doganay club a byl jsem maximálně spokojen(až na maličkosti,jako je neúčast delegátky při ubytování)tak jsem si dovolenou v tomto hotelu letos zopakoval.Po příjezdu do hotelu : požadován voucher ,který ovšem cestovka v rámci šetření NEVYDÁVÁ, kdybych si ho sám nestahl a nevytiskl tak nevím!
samozřejmě delegátka nikde.Místo pokoje s balkonem pokoj v 7 patře bez balkonu a s mřížemi v okně(asi proti vypadnutí) přistýlka 2 matrace na zemi. Příslib výměny druhý den v 11 hodin.Samozřejmě NIC, další slib ve 13 hodin.Jelikož byla schůzka s delegátkou řešil jsem to sní.Podle ní je to normální postup a prý jsem dostal kompenzaci-poukázku na 2 plážové osušky v ceně 2 euro za kus (vratné ).To že nás vlastně neubytovala přešla mlčením.Musím ovšem poděkovat za její rychlost při zajištění lékařské pomoci pro vnučku které se zanítil sluchovod.Z polikliniky pro nás přijelo auto v nemocnici nás okamžitě(neděle večer) ošetřili a po ošetření zavezli zpět do hotelu.to vše bezplatně v rámci sjednaného pojištění. Jinak vše normální až na odjezd z hotelu při návratu.Odjezd v 5 hodin ráno řidič má v ruce seznam psaný nejmenšími písmeny co na počítači jsou a k tomu neumí přečíst česká jména

Pavel

Příspěvek od Pavel » 13 črc 2013 20:59

11.07.2013 jsme se vrátili z dovolené na Malorce, konkrétně hotel THB Sa Coma Platja. Po předchozích zkušenostech se zájezdy celkem zklamání. Nadprůměrná cena, podprůměrné služby a strašná zkušenost s all inclusive. All inclisive spočíval ve formě podprůměrného nádražního bufetu v zastrčené vísce. Nápoje a občerstvení podáváno v okýnku, převážně ne zrovna vstřícná obsluha bez úsměvu. Provozní doba 10.00 – 18.00. Ale pozor ! Jídlo jen do 16.00, první den se začalo vydávat až od cca 12.00. Od 18.00 výdej jen pití v hotelovém baru, s omezením max 2 alkoholické nápoje na osobu a den. Když jsme na tyto skutečnosti upozornili delegátku, tak nám řekla, že jsme první kdo si stěžuje, že klienti většinou přibrali a formu služeb si upravuje hotel sám. Při odjezdu jsme vyklidili pokoje do 12.00, byly nám odebrány karty (nemožnost jít k moři – branky fungovaly na karty) a také skončily veškeré služby all inclusive. Příplatek za pokoj do 18.00 činil 25 Eur, ale zaplatili jsme, neboť s námi byly 4 malé děti, z toho jedno onemocnělo. Ale ani na tento posléze společný pokoj se nevztahoval program all inclusive, ( 25 Eur jen za ubytování ) a tak do odjezdu autobusu, tj. 17.50 nutno zakoupit veškeré jidlo a pití hlavně pro děti ve vlastní režii. Celkem špatné zkušenosti. V porovnání s předchozími dovolenými hodně velké zklamání.

vlasta

Příspěvek od vlasta » 17 črc 2013 18:30

chci na dovolenou příští rok.tak hledám informace s předstihem.Asi se kvalita služeb rok od roku zhoršuje než naopak.Byla jsem ještě s pravým FISCHEREM -VYNIKAJÍCÍ-proto zřejmě u nás zkrachoval ale i ti co to převzali a nechali si jméno FISCHER- věděli že to byla ck velmi kvalitní i když to už nebylo to pravé přece jen dobré.Snad příští rok bude ck Fischer mít ještě dobrou uroven‘

Monika1984

Příspěvek od Monika1984 » 19 črc 2013 06:01

Vcera sme sa vratili z dovolenky z CK FISCHER, s CK FISCHER sme boli 1x a boli sme velmi spokojny. Naozaj dodrzali vsetko co slubili, udaje ktore mali uvedene v popise hotela boli parvidive(aj napr.vzdialenost od mora, co pri iynch CK takmer vzdy nebola pravda!), boli sme spokojny s delegatom s letom s ubytovanim sluzbami, cenou jednoducho vsetkym, odcestovane mame dost s roznymi cetsovkami tak celkom vieme porovnat.
Urcite odporucime dalej. Boli sme na Mallorce-El Arenal, hotel Bahamas

Eva

Příspěvek od Eva » 21 črc 2013 00:17

Nevím, jak funguje ck nyní, ale asi před třemi léty jsme byli na ostrově Zakynthos, v hotelu Lesante and Spa. Nejdražší a nejnovější hotel na ostrově. Den před odletem nám volali z CK, že hotel není přímo na pláži, jak uváděl katalog, ale kousek od pláže. Bylo to asi 10 min chůze, pláž malá a celkem špinavá. Již při příletu se nás taxikář, který nás vezl z letiště ptal, zda jsme lékaři nebo právníci, vzhledem k pověsti nového hotelu. Hotel byl nedostavěný a nebyl ani blízko centra. Do centra městečka, tuším Tsilivi, jsme museli buď po neosvětlené pláži asi 30 min, nebo mezi zahradami a opuštěnými zahradami. Večer v hotelu bylo jedno piáno, které zapli do zásuvky a vyluzovalo nějakou hudbu. Jinak nic.Protože jsme chtěli auto, auto nebylo, neboť byl nějaký místní svátek a všechna auta vypůjčená. Od té doby s ck Fischer ani na krok, a to jsme za Václava Fischera jezdili každý rok po celé Evropě jen s touto CK.

Rosta

Příspěvek od Rosta » 24 črc 2013 22:46

Před 3 týdny jsme se vrátili z dovolené z Kréty hotel Creta Garden, kde se jednalo o rodinný hotel . Co se týká ubytování , tak bylo docela dobré.Jídlo jsme měli zaplacené all inclusive, ale bylo skoro každý den stejné a někdy jen na příděl paní domácí. Poslední den jsme museli odevzdat pokoj do 12 hod. a byly nám ustřižené náramky (all inclusive) , že nám skončil . Nakonec nám jídlo dali, ale pití už ne , že nemáme nárok.Byly jsme nucení jít jsi koupit pití do marketu , ale pít jsme ho mohli jen mimo hotel. Přístup do moře byl skalnatý, takže nic moc. Při odletu z Heraklionu do Brna se nám vůbec delegátka CK Fischer nevěnovala ( věnovala se pouze odletu do Ostravy).

M.Velikaničová

Příspěvek od M.Velikaničová » 25 črc 2013 05:36

Keď čítam vyjadrenia klientov, resp. hodnotenie ich dovoleniek s CK Fischer, mám zmiešané pocity. My chodíme s touto CK už niekoľko rokov, väčšinou na letné i zimné pobyty pri mori, a nikdy sme neboli sklamaní.
Keď si vyberáme pobyt, je pre nás rozhodujúce, aby na tom mieste bolo to, čo nás zaujíma a obohatí. Preštudujeme si nielen katalóg destinácií, ale aj ďalšie informácie o krajine, či už sa to týka prírody, pamiatok, možnosti cestovania alebo turistiky. Takže vieme kam ideme a ako asi využijeme pobyt. S tým zladíme naše finančné dispozície bežných ľudí.
Možno máme šťastie, ale ak sa aj vyskytol malý nedostatok, delegátka nám ho vždy pomohla vyriešiť, keďže v ovládaní cudzích jazykov nie sme tak disponovaní. Navštevujeme najmä Španielsko a jeho ostrovy, a tam sú len výborné delegátky.
Od 4. do 18. júla sme boli na Costa de la Luz, na juhu Španielska, v hoteli Garden Playanatural a opäť super pobyt. A na tomto mieste chceme poďakovať našej delegátke, pani Štěpánke Pařízkovej, ktorá svojími ľudskými i odbornými kvalitami náš pobyt ešte viac spríjemnila.
Takže nabudúce, ak to bude možné už v zime, opäť s CK Fischer.

Jitka

Příspěvek od Jitka » 25 črc 2013 21:32

S cestovní kanceláří FISCHER jsme letos cestovali poprvé na ostrov KOS. To, že z letiště s námi nejel žádný delegát, který by asistoval u ubytování jistě nebylo v pořádku, ale že jsme ve čtyř hvězdičkovém hotelu dostali pokoj odpovídající sotva hvězdičkám dvěma bylo opravdu nepříjemné. Pomoci od delegátky při výměně pokoje jsme se nedočkali. Do hotelu pouze zavolala a v podstatě zjistila totéž, to, co řekli nám na recepci, že jiný pokoj nemají, že mají plno. Přestěhování do jiného pokoje v jiném hotelu jsme si museli následující den vyřídit sami. Slečna delegátka nám sdělila, že CK n e z o d p o v í d á za pokoj, který v hotelu dostanete, to, že si musíte vyřídit s hotelem sami. Rozdíl v ceně původního a následujícího hotelu CK odmítla uhradit, nakonec to uhradil původní hotel. Půl dne naší dovolené jsme strávili dohadováním a stěhováním. V případě, že by dcera neuměla plynule anglicky a vše nezařídila bychom měli smůlu, delegátka nepomohla. Při odletu na nás slečna delegátka zapomněla a nenapsala nám na tabuli kdy odlétáme a kdy odjíždíme z hotelu, museli jsme ji kontaktovat, při odjezdu na letiště na nás bylo opět zapomenuto po půlhodinovém čekání jsme ji opět museli kontaktovat a připomenout se. Pomineme-li několik odeslaných sms a provolaných minut stála nás dovolená s CK FISCHER mimo jiné i pár stresových situací navíc. Jen zůstala ve vzduchu viset otázka, bylo to způsobeno organizací CK nebo flegmatismem delegátky, nebo, jak nám bylo několikrát řečeno, vše bylo způsobeno laxním přístupem Řeků??? Takže příště, raději už ne s CK FISCHER.

Hajnalka a Petr

Příspěvek od Hajnalka a Petr » 31 črc 2013 02:06

Nemáme žiadne námietky na služby CK Fisher. Boli sme na Tenerife a o čom sa chceme zmieniť je delegatka na ostrove Vlasta Martínková. Vysoká profesionalita a ústretovosť tejto milej osôbky je obdivuhodná. Boli sme v situácii ktorá bola aj pre ňu prvou skúsenosťou. Zachovala sa pohotovo a hlavne tým najľudskejším spôsobom. Ja osobne poznám málo nezištných ľudí, ona je bezkonkurenčná. V tej ťažkej chvili bola mi anjelom ….Touto cestou jej z celeho srdca ešte raz ďakujem. Navštívte Tenerife cez CK Fisher a sami sa presvečíte.

Jiřina a Vlastimil

Příspěvek od Jiřina a Vlastimil » 31 črc 2013 23:31

Dobrý den,
s CK Fischer jsme na dovolené byli několikrát a vždy jsme byli spokojeni. 30.7. 2013 jsme se vrátili z Madeiry a jsme VELMI ZKLAMÁNI. Delegátka Nikol Rebola nám při příletu podala obálku s instrukcemi o výletech které jsme měli vytištěné z PC už z domu. Tím její služba delegáta pro nás skončila a více jsme ji nevidělI. Tak si služby delegáta rozhodně nepředstavuji. Myslíme si, že si na nás mohla aspoň půl hodiny jedno dopoledne najít čas a podat nám informace o lokalitě a jejich možnostech poznávání. Máme štěstí, že s manželem umíme trošku anglicky, jinak bychom byli úplně ztracení. Výlety jsme si plánovali sami, místní lidé byli vstřícní a tak jsme si to pěkně užili. Hotel CALHETA BEACH pěkný, čistý, strava výborná, personál milý.
Je škoda, že si CK Fischer neohlídá práci svých delegátů a možná jim platí za práci, která v konečné fázi CK poškodí.

Rychlá odpověď