recenze JokraTour - Stránky 3 - Recenze cestovních kanceláří

recenze JokraTour

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
Dušan Stračánek

Příspěvek od Dušan Stračánek » 03 črc 2016 19:54

Dne 26.6.2016 jsme se vrátili z Itálie – Cesenatica . Jako už devátý rok s Jokratourem , byli jsme velmi spokojeni . Můžeme velmi dobře hodnotit všechny zaměstnance CK včetně profesionálních řidičů a kuchařů . Všem musíme za péči poděkovat . Stračánkovi z Ostravy

Hana Zábranová

Příspěvek od Hana Zábranová » 17 črc 2016 17:33

Vážený pane inženýre Kramoliši, ve dnech 5.7.- 13.7.2016 jsem se se svými přáteli ( na mou agitaci) zúčastnila dovolené v kempu Zadine v Itálii s váší CK. Před 7 lety jsem se zde přesvědčila, že i za málo peněz může člověk dostat slušnou dovolenou! Ó jak jsem se spletla! Za 7 let jste do destinace v Zadine neinvestoval ani 1 korunu! Mluvím hlavně o stravování, kdy kuchaři neustále chyběly porce a musel dovařovat, jídelna se neuklízela, až na naše upozornění, že jíme v prachu, ve 35 stupních se nekropilo!!!Správce nebo řidič,nevím funci nám vyčítal, že jsme snědli moc chleba, noční výlet se špinavými skly autobusu, celková nevšímavost personálu ( až na dívku v bufetu).Vše zachraňovaly perfektní služby Italů v kempu ( sprchy, WC, úžasný bazén!), Nazvali jsme naši dovolenou RETRO a snažili jsme se myslet na pozitivní věci jako jsou výlety a moře. Vaši destinaci nedoporučíme nikomu známému a možná ani nepříteli. Sám jste tam několik dní pobýval v tomto termínu, ale o rekresnty jste neprojevil sebemenší zájem! Vše je v lidech a měl byste více kontriolovat váš personál! O tom, že je porušován zákon a v kempu neexistuje kniha přání ,stížností a námětů je špička ledovce a možná, že asociace poskytovatelů to bude zajímat! Mělo by Vás to zajímat také a napravit to! Toť vše.

Ing. Josef Kramoliš

Příspěvek od Ing. Josef Kramoliš » 22 črc 2016 21:45

Reagence odpovědných pracovníků CK na příspěvek klientky Hany Zábranové z kolektivu ze Staré Bělé.

Její příspěvek by se měl jmenovat nejlépe „Potrefená h… se ozvala“.

Nejdříve vyjádření kuchaře Petra Dokoupila

„Vážená paní,
Ve Vašem příspěvku uvádíte, že „kuchaři neustále chyběly porce a musel dovařovat“. K tomuto došlo pouze jedenkrát za celé období od 4.6.2016, a to při výdeji bramborového guláše 165 klientům. Skutečně chybělo na závěr 12 porcí, které byly v časovém horizontu 15 minut okamžitě dovařeny a vydány. Za celou nesrovnalost se omlouváme.

K úklidu jídelny: Skutečně se jedenkrát stalo, že na stole kde jste ráno snídala, zůstala kapka pomazánky, protože příslušná pracovnice vlivem silného pracovního vytížení nestihla před výdejem oběda stoly setřít.

Ve věci stížnosti na spotřebu chleba chci uvést, že do příjezdu vašeho turnusu nebyl se spotřebou chleba jediný problém a bylo možné dodávky chleba na středy a soboty (příjezd zásobování z Česka) plánovat. Od první snídaně vašeho turnusu, jsme pokračovali ve volném výdeji chleba i másla z tácu přímo v jídelně. V průběhu každého výdeje chleba a másla, se ztrácelo v průměru 4-8 bochníků chleba a 1-2 másla. Po třech dnech jsme tedy přistoupili k výdeji chleba z výdejního okénka. Díky uvedeným faktům se stala spotřeba dvojnásobnou oproti všem předchozím turnusům, a tak jsme museli přistoupit k nákupu pečiva z místních zdrojů k poslední snídani vašeho turnusu. Po odjezdu zmiňovaného turnusu se spotřeba chleba i másla vrátila do předchozího průměru.

Co do kvality a chutnosti jídla jsem přesvědčen, že oba kuchaři, kteří v ČR pracují ve 4* restauracích, se vůbec nemusí za své výkony v Itálii stydět. Navíc dle našich průzkumů spokojenosti, které namátkově provádíme, je 98% klientů nadmíru se stravou spokojeno. Z Vašeho příspěvku cítím zášť a velmi nás mrzí, že naši přemíru snahy sklízí personál v Itálii tak kyselé ovoce. Osobně si myslím, že stížnost je vykonstruována zcela jinými vlivy, které mi nejsou známy. Můžete je prosím uvést? Předem Vám děkuji. „

Nyní dodávám já jen v páru bodech.

„ Z hodnocení je cítit neuvěřitelná zášť a zloba dána zejména tím, že kolektiv při nástupu do autobusu v ČR – když to uvedu slušně, obalamutil řidiče s tím, že jim sdělil, že mají domluven s pracovnicí CK transport 6 plných beček navíc namražených a tedy těžších do Itálie. Tím došlo k hrubému porušení smluvních podmínek a při zpáteční cestě byla kolektivu nabídnuta přeprava zpět za úhradu. Toto akceptovali nakonec po dlouhých „diskusích“ na místě a po příjezdu do ČR vedoucí vyhrožoval mé kolegyni soudem dokonce. Samozřejmě že to byl pro členy kolektivu šok, že se jim nepovedlo obalamutit CK, ale že za nadstandardní služby si CK naúčtovala pouze celkem minimální poplatek 1800 Kč. Dalším řešením bylo bečky nevzít zpět vůbec, Ale to bylo ztráta záloh pro kolektiv zřejmě 6000 Kč.

Co se týká sdělení, že za 7 let nebylo investováno ze strany CK ani koruna, tomu se musím pousmát.

Za 2,5 mil. bylo postaveno 6 mobilhomů, na podzim bude dalších 6, zkulturnila se jídelna, přivedl se plyn, ale když plivat, tak plivat. Však my jim to osolíme. Za 7 let se cena zájezdu zvýšila cca o 10%, vstupy jako platba italskému kempu se zvedla o 100% i z důvodu výstavby nádherného bazénu, potraviny, pohonné hmoty i mzdy vzrostly také min. o 50%. Za takovéto ceny nedokáže žádná jiná CK odrekreovat v superceněné oblasti Itálie své klienty.
Nikde s nepodíváte do San Marina za 240 Kč, nikdo Vám nedoveze večeři do Mirabilndie byť v balíčku, nikdo se nedostane do Mirabilandie za takovou cenu, jakou mají naši klienti.

No a nyní ke mně, byl jsem pracovně 3 dny v kempu, měl jsem nespočet jednání se svými zaměstnanci, všichni až na řidiče tam jsou noví a potřebovali instrukce, rady i samozřejmě nějaké to pokárání a korekci jejich představ. Že byly stoly špinavé vím, vyřešilo se to a jsou čisté. S mnoha klienty jsem se bavil, byli tam opakovaně a vůbec jsem neměl potřebu a chuť se bavit s lidmi, kteří mne a řidiče obalamutili. To snad oni měli přijít za mnou a omluvit se, ale než vypijete 300 piv, to se musíte od časného rána věnovat pípě. Minule si tento kolektiv dojednal transport dvou beček, což jsme naprosto akceptovali zdarma. Ale 6!
Posílají nám klienti mnoho děkovných dopisů, spousta klientů se vrací a každoročně se jich odrekreuje v Itálii kolem 2000. Ale tyto už tam nechceme v žádném případě.“

Ing. Josef Kramoliš – majitel CK Jokratour.

Ing. Josef Kramoliš

Příspěvek od Ing. Josef Kramoliš » 22 črc 2016 21:45

Reagence odpovědných pracovníků CK na příspěvek klientky Hany Zábranové z kolektivu ze Staré Bělé.

Její příspěvek by se měl jmenovat nejlépe „Potrefená h… se ozvala“.

Nejdříve vyjádření kuchaře Petra Dokoupila

„Vážená paní,
Ve Vašem příspěvku uvádíte, že „kuchaři neustále chyběly porce a musel dovařovat“. K tomuto došlo pouze jedenkrát za celé období od 4.6.2016, a to při výdeji bramborového guláše 165 klientům. Skutečně chybělo na závěr 12 porcí, které byly v časovém horizontu 15 minut okamžitě dovařeny a vydány. Za celou nesrovnalost se omlouváme.

K úklidu jídelny: Skutečně se jedenkrát stalo, že na stole kde jste ráno snídala, zůstala kapka pomazánky, protože příslušná pracovnice vlivem silného pracovního vytížení nestihla před výdejem oběda stoly setřít.

Ve věci stížnosti na spotřebu chleba chci uvést, že do příjezdu vašeho turnusu nebyl se spotřebou chleba jediný problém a bylo možné dodávky chleba na středy a soboty (příjezd zásobování z Česka) plánovat. Od první snídaně vašeho turnusu, jsme pokračovali ve volném výdeji chleba i másla z tácu přímo v jídelně. V průběhu každého výdeje chleba a másla, se ztrácelo v průměru 4-8 bochníků chleba a 1-2 másla. Po třech dnech jsme tedy přistoupili k výdeji chleba z výdejního okénka. Díky uvedeným faktům se stala spotřeba dvojnásobnou oproti všem předchozím turnusům, a tak jsme museli přistoupit k nákupu pečiva z místních zdrojů k poslední snídani vašeho turnusu. Po odjezdu zmiňovaného turnusu se spotřeba chleba i másla vrátila do předchozího průměru.

Co do kvality a chutnosti jídla jsem přesvědčen, že oba kuchaři, kteří v ČR pracují ve 4* restauracích, se vůbec nemusí za své výkony v Itálii stydět. Navíc dle našich průzkumů spokojenosti, které namátkově provádíme, je 98% klientů nadmíru se stravou spokojeno. Z Vašeho příspěvku cítím zášť a velmi nás mrzí, že naši přemíru snahy sklízí personál v Itálii tak kyselé ovoce. Osobně si myslím, že stížnost je vykonstruována zcela jinými vlivy, které mi nejsou známy. Můžete je prosím uvést? Předem Vám děkuji. „

Nyní dodávám já jen v páru bodech.

„ Z hodnocení je cítit neuvěřitelná zášť a zloba dána zejména tím, že kolektiv při nástupu do autobusu v ČR – když to uvedu slušně, obalamutil řidiče s tím, že jim sdělil, že mají domluven s pracovnicí CK transport 6 plných beček navíc namražených a tedy těžších do Itálie. Tím došlo k hrubému porušení smluvních podmínek a při zpáteční cestě byla kolektivu nabídnuta přeprava zpět za úhradu. Toto akceptovali nakonec po dlouhých „diskusích“ na místě a po příjezdu do ČR vedoucí vyhrožoval mé kolegyni soudem dokonce. Samozřejmě že to byl pro členy kolektivu šok, že se jim nepovedlo obalamutit CK, ale že za nadstandardní služby si CK naúčtovala pouze celkem minimální poplatek 1800 Kč. Dalším řešením bylo bečky nevzít zpět vůbec, Ale to bylo ztráta záloh pro kolektiv zřejmě 6000 Kč.

Co se týká sdělení, že za 7 let nebylo investováno ze strany CK ani koruna, tomu se musím pousmát.

Za 2,5 mil. bylo postaveno 6 mobilhomů, na podzim bude dalších 6, zkulturnila se jídelna, přivedl se plyn, ale když plivat, tak plivat. Však my jim to osolíme. Za 7 let se cena zájezdu zvýšila cca o 10%, vstupy jako platba italskému kempu se zvedla o 100% i z důvodu výstavby nádherného bazénu, potraviny, pohonné hmoty i mzdy vzrostly také min. o 50%. Za takovéto ceny nedokáže žádná jiná CK odrekreovat v superceněné oblasti Itálie své klienty.
Nikde s nepodíváte do San Marina za 240 Kč, nikdo Vám nedoveze večeři do Mirabilndie byť v balíčku, nikdo se nedostane do Mirabilandie za takovou cenu, jakou mají naši klienti.

No a nyní ke mně, byl jsem pracovně 3 dny v kempu, měl jsem nespočet jednání se svými zaměstnanci, všichni až na řidiče tam jsou noví a potřebovali instrukce, rady i samozřejmě nějaké to pokárání a korekci jejich představ. Že byly stoly špinavé vím, vyřešilo se to a jsou čisté. S mnoha klienty jsem se bavil, byli tam opakovaně a vůbec jsem neměl potřebu a chuť se bavit s lidmi, kteří mne a řidiče obalamutili. To snad oni měli přijít za mnou a omluvit se, ale než vypijete 300 piv, to se musíte od časného rána věnovat pípě. Minule si tento kolektiv dojednal transport dvou beček, což jsme naprosto akceptovali zdarma. Ale 6!
Posílají nám klienti mnoho děkovných dopisů, spousta klientů se vrací a každoročně se jich odrekreuje v Itálii kolem 2000. Ale tyto už tam nechceme v žádném případě.“

Ing. Josef Kramoliš – majitel CK Jokratour.

Dušan Stračánek

Příspěvek od Dušan Stračánek » 23 črc 2016 01:50

Zdravím Vás pane ing. Kramoliši . Po přečtení stížnosti paní Hany Zábranové , musím reagovat . Velice mne to rozzlobilo . My s manželkou už s Vaší CK letos byli po deváté a vždy jsem byli velice spokojeni . Bylo to v Černomorci , Ravdě a dvakrát v Itálii – Cesenaticu . Vím , že se najdou lidé , kterým se nelze zavděčit viz. pí. HZ . Jsem již starší člověk a takoví lidé mne vždy nazlobí . My musíme říct a zdůraznit , že kuchaři Petr i Tomáš byli jedineční a také ostatní personál . A to že jste nevěnoval ani korunu do této destinace také nemohu souhlasit . A to mohu srovnávat jen loňskou a letošní sezónu . Mohu a budu za nás všem Vaši CK Jokratour doporučovat a přeju Vám a všem zaměstnancům mnoho úspěchů a pevné nervy do dalších let .

Jan Bureš

Příspěvek od Jan Bureš » 15 srp 2016 20:48

Jan Bureš má tuto zkušenost:
Srpen 15th, 2016 v 13.48
Včera jsem se vrátil z dovolené s touto CK a jsem krajně nespokojený s poskytnutými službami.Bydlet v pokoji 3×3 metry s toaletou přes chodbu?Ano ta toaleta byla psaná v dispozicích,ale ten pokoj byla naprostá hrůza a výsměch.Místo fr.okna okno obyčejné,které šlo sotva otevřít,bylo znát už ode dveří,že se jednalo o nějaký předělaný kumbál.Dveře měly 60 cm.Když si vezmu,že ostatní měly WC a sprchu na pokoji a platily stejnou cenu,tak jsem opravdu naštvaný.WIFI naprosto nevyhovující,díky obrovskému množství připojených lidí.Slova delegáta mne dostali…vždyť jste na dovolené.Co to je?Něco si zaplatím a nedostanu to?Cesta do místa určení,zpoždění 6 hodin…inu OK,porucha,ale mohly nám dát aspoň grátis kafe…a proč jsme zpět měli 4x zastávku po 30ti minutách?Aby řidiči nahonily výkon?Faktem je,že papír snese mnoho a realita kulhá.S touto CK už ne

Vlasta Šebelová

Příspěvek od Vlasta Šebelová » 08 zář 2016 18:07

Dobrý den.

S manželem dlouho cestujeme a rádi trávíme dovolenou u moře.Po vleklých zdravotních problémech si již vybíráme nic nedělání na pláži.Kdysi mi můj ortoped doporučil hotel Lonicera World v Turecku….Jenže,cena od CK byla tak vysoká,že jsem si informaci uložila a každý rok se těžila,že co kdyby…..A to co kdyby nastalo v loňském roce.Srdíčko se mi tetelilo radostí…radostí,že jsem našla vysněný pobyt u pro mne do té doby neznámé CK.A opravdu za zajímavou slušnou cenu.No letos jsme si to zopakovali a příští rok ,pokud se toho dožijeme letíme jedině s Jokratourem do Turecka.Velkou devizí je delegát Ismail.Staral se o nás jako o miminka.Celou dobu při odbavování na nás čekal,doprovodil k poslední pasové kontrole,kde se s námi velmi pěkně a vřele rozloučil.Těm pár Čechům a Slovákům v době našeho pobytu jsme Jokratour vřele doporučili.Letos jsme byli s přáteli,příští rok by chtěli další.Ještě jednou děkuji ,hlavně Simonce a Ismailovi.Vlasta Šebelová

Jiří Fiedler

Příspěvek od Jiří Fiedler » 17 čer 2017 02:41

Dobrý den.
10.6.2017 jsme se vrátili z dovolené, kterou jsme zakoupili ve Vaší cestovce. Byli jsme s manželkou týden v Turecku v Antalii. Byla to snad nejlepší dovolená co jsme kdy měli, a že jich bylo dost. Hotel Monart City byl skvělý. Pokoje pěkné, čisté denně doplňované ručníky, toaletní papír, osušky atd. Každý den jinak ustlané postele, jednou dokonce posypané květy, a to při příležitosti romantické večeře, pořádané jednou za pobyt.Veškerý personál hotelu byl naprosto skvělý, počínaje uklízečkami, kuchaři, barmany, recepčními. Příjemní, usměvaví, ochotní, s tím se málokdy člověk setká. Jídlo velice dobré a veliký výběr. Pochválit musím průvodce Ismaila Bozdaga. Přesně jak píše výše p. Šebelová, byl to nesmírně ochotný ,příjemný člověk který se o nás postaral od začátku pobytu až do konce a to skvěle.
Pokud mohu, chci všem tuto dovolenou velice doporučit. Je velikou chybou, že o Turecko je mezi turisty menší zájem. Německo, Francie, Anglie, Egypt ,Belgie a jiné země jsou daleko nebezpečnější a jezdí se tam. Turecký lid je šťastný, pracovitý a těší se z demokracie. A co se týče prezidenta Erdogana, turecký lid ho miluje. Nevěřte našim médiím !
Chcete li prožít nádhernou dovolenou, využijte této možnosti.

Šebelová

Příspěvek od Šebelová » 10 zář 2017 02:49

Dobrý den.
Dnes ráno jsme se vrátili z Turecka.Opět to byla díky Vaší kanceláři skvělá dovolená.Nejlepší za posledních deset let.I v letošním roce musím vyzvednout výbornou a perfektní práci delegáta Ismaila.Byli s námi přátelé a ti se o celé dovolené a její organizaci vyjadřovali v superlativech.Nesmím opomenout nečekanou pozvánku do salonku,kterou nám v Brně dovolená začala.Velké díky.

Rychlá odpověď

   
cron