recenze Neckermann ČR - Stránky 4 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Neckermann ČR

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
Jan

Příspěvek od Jan » 24 zář 2014 15:13

Dobrý den pane Tomas,
k vašemu výše uvedenému obsahu k rekalmaci nevydřené dovolené: (zpoždění vašeho letu) Unijní předpisy při zpoždění letu nad tři hodiny přiznávají kompenzaci každému jednotlivci ve výši 250 EUR. Spodní dvůr Evropské unii ROZHODL, že za skutečný čas příletu musí být považován až okamžik, kdy cestující skutečně může opustit letadlo a opět se nerušeně věnovat svým osobním, rodinným,sociálním či pracovním záležitostem.
(rozhodující je tedy otevření dveře letadla posádkou, nestačí jen přistání letadla „zaparkování letadla“. Pokud cestovní smlouva byla podepsána zde v ČR, vše v reklamačním řízení se řeší u spol CK Thomas Cook zde, tudíž i případný soudní spor, a to u Obvodního soudu pro Prahu 7.V případě zanechte nějaký kontakt, já se Vám ozvu. Jan

Soňa

Příspěvek od Soňa » 27 zář 2014 02:00

Zkušenost s CK Neckerman,jen ta nejlepší,2x Řecko,naprosto bezproblémů,jediná reklamace zaplaceného výletu ,na kterém jsme bohužel kvůli počasí nebyli,byla do týdne vyřízena a peníze vráceny,oproti jiným českým CK,myslím,že i pokoje jsou na lepším místě,my jsme měli vždy výhled na moře a v Dimitrios Beach resort&spa na Krétě,luxusní 3+KK,takže bez výhrad,letos chceme zkusit Turecko a opět se přikláním k této CK,ale ještě uvidíme.

Soňa

Příspěvek od Soňa » 27 zář 2014 02:19

Ještě,po tom,co tady čtu,mám takový pocit,že lidé už neví,co by si vymysleli aby mohli žalovat CK,jasné snad je,že animační programy jsou hlučné a že v kuchyni se ráno musí brzo pracovat a že vám těžko CK zajistí ostrov bez hmyzu/to už mi připadá opravdu jako legrace/,to by vás ta dovolená nestála 73.000kč,ale minimálně půl milionu a ještě vám nikdo nezaručí,že tam toho komára,nebo mravence nepotkáte!!!

Miloš

Příspěvek od Miloš » 13 dub 2015 18:20

Opravdu špatná CK!!!! Zaměstnanci nevědí, že KOS je ostrov v Řecku. Smlouvu neumí také vysvětlit … jejich odpovědí je : To dělá systém, to vedení já nevím… NEDOPORUČUJU!!!!

Kateřina

Příspěvek od Kateřina » 05 kvě 2015 14:58

CK Neckermann děs běs. Zimní dovolená v Rakousku. Ubytování sice odpovídalo popisu, ale apt. zcela prokouřený Okamžitě jsme kontaktovali sos linku, paní byla ochotná a snažila se vyjít vstříc.Byl večer, tak jsme se na přestěhování dohodli následující den a…..nikdo se neozval. stalo se tak až po 2 dnech a tak jsme se domluvili na reklamaci po příjezdu a kompenzaci. Hahaha, to jsme se nechali napálit. Reklamaci řešila paní Rusinová – no potěš koště. Neprofesionální přístup jak hrom, asi byla na školení odřené desky a opakovala stále totéž. Že jsme byli s dětmi v naprosto děsném prostředí ji nezajímalo, pouze byli ochotní uhradit osvěžovače vzduchu. Takže za mě, již nikdy více. Abych nezapoměla, kompenzace měla být ve formě voucheru na další dovolenou…. to radši pojedu na Mácháč !!!!!!!!! Takže pozor a s nim nikam.

Ivana

Příspěvek od Ivana » 07 črc 2015 16:47

Ahoj. Letos už máme dovolenou za sebou (bohužel).Jeli jsme s cestovkou Neckermann. Objednala jsem zájezd do Recka a poté jsem se si četla recenze, musím říct,že jsem z nich nebyla nadšená a kdybych zvolila opačný postup asi bych vybírala jinde. Ovšem ve finále – dovolená super, to co jsem zaplatila se mi vrátilo ve formě spokojené dovolené. Perfektní delegát (ahoj Jirko) vždy při ruce, je vidět,že ho baví co dělá. Pokoj v poho,denní úklid perfektní koupelnička . Klimatizace,telka.pokojík akorát pro nás tři. Odlet i návrat bez problémů. Hotel i strava na úrovni zaplacených peněz.Prostě vše OK.

Miroslav

Příspěvek od Miroslav » 08 črc 2015 16:42

Leto jsem byl s ck neckermann v Bulharsku a můsím říct že vše proběhlo na výbornou jak smlouva tak i dodání dokumentů k zájezdu, přišli osm dní před odletem. A delegát v letovisku Sv. Konstantin min. na výbornou. Samozřejmě nabídka výletů byla, ale žádné vnucování jen nabídka. Při zařizování výletu i na poslední chvíli zařízená na výbornou. Delegátka na výbornou, profesionální přístup. DOPORUČUJI

Soňa

Příspěvek od Soňa » 10 črc 2015 21:14

Opět a již poněkolikáté jsme byli s Neckermannem na dovolené,tentokrát v Řecku na Rhodosu,vše jako vždy na jedničku,delegátka čekala na letišti a druhý den ráno v hotelu,milá,poradila,pomohla s klimatizací i s výběrem výletů,vše,jak mělo být,Tímto Radce mooc děkujeme a určitě pokud to půjde využijeme opět tuto cestovní kancelář,vždy jsme dostali to,co jsme si zaplatili.Taže za nás jen a jen DOPORUČUJEME!!!

Hana

Příspěvek od Hana » 03 srp 2015 02:44

Zakoupila jsem zájezd do Turecka do hotelu Atlas Beach v Konakli na first minute, cena byla dobrá. K hotelu a hotelovým službám nemám připomínky, ale k delegátce ano, a velké. Nastoupila s námi do autobusu, nepředstavila se, jela část cesty, poté vystoupila s tím, že 1. inf. schůzka bude druhý den ve 14.30 na recepci. Přišla na schůzku dříve, a protože bylo prý velké horko, zůstala sedět venku před recepcí (to jsem nevěděla a po 15 minutách jsem odešla). Od dalších hostů jsem se dozvěděla, že žádné další schůzky nebudou, že CK nepořádá žádné výlety (to jsem ještě nikdy nezažila), bylo doporučeno jet do Alanye do delfinária na vlastní pěst. Delegátka nezanechala na sebe žádný kontakt s tím, že všechny informace jsou v knize (tam bylo nějaké číslo s poznámkou „mluvíme česky“). Informace k odletu byly slíbeny na předposlední den v 7 ráno, objevily se po 17. hodině (celkem nepatrný rozdíl). Delegátka se jmenuje Valentina Erdogan, jak jsem zjistila na jmenovce. V den odletu na letišti nebyla, zastoupila ji kolegyně. K čemu je tedy taková delegátka? Opravdu nevím. Byli jsme s CK Neckermann poprvé a naposledy. Důrazně varuji všechny, kdo se rozhodují využít této CK.

anna

Příspěvek od anna » 27 srp 2015 12:54

Měli jsme zakoupeno ubytování v 1/2015 na ostrově Elba. Po 7 měsících a 11 dnů před odjezdem nám napsali, že nastala chyba v systému a apartmán pro nás nemají. 14 dnů před odjezdem jsme přitom obdrželi vouchery a popis cesty.
Teď nevíme jak tuto situaci vyřešit. Nabízejí apartmán nižší kategorie, který nemají v nabídce i kompenzaci. Ale po přečtění recenzí mám obavu v jakém stavu apartmán po příjezdu bude a kompenzace vůbec nevím jestli bychom se dočkali.

Rychlá odpověď