recenze Neckermann ČR - Stránky 5 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Neckermann ČR

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
Renata

Příspěvek od Renata » 04 zář 2015 23:51

V lednu jsme přes Invii zakoupili pobyt v hotelu Bilyana Beach v Nesebaru(Bulharsko)Po zjištění,že pobyt pořádá CK Neckerman a po přečtení recenzí,jsem byla celkem v rozpacích,co nás čeká.Musím konstatovat,že lepší dovolenou jsem zažít nemohla!Super ubytování,strava a vůbec vše-delegátka na letišti v Burgasu při příletu i odletu byla moc milá a se vším poradila a pomohla.Jedinou výhradu mám k delegátovi Patrikovi,který se měl o nás „starat“ během pobytu v hotelu.Na první informativní schůzku přišel,nabídl výlety a sdělil,že časy jeho přítomnosti v hotelu jsou uvedeny v informační knize.To sice byly,ale když jsme potřebovali informace před odletem,protože do knihy uvedl nejen špatné datum (místo 3.9.2015 tam bylo uvedeno 3.8.)ale i špatné číslo letu,tak se prostě nikdo nedostavil (čekali jsme na něj 45 minut)a ani nebral telefon.To ale není chyba CK Neckerman ale selhání jedince a určitě budu cestovku informovat.Jinak opravdu velká spokojenost.Co jsme si zaplatili,to jsme dostali a snad příště zase.

Láďa

Příspěvek od Láďa » 11 bře 2016 18:30

Oproti jiným cestovkám mlží…na obrázku jiný hotel než ve skutečnosti…jiné cestovky klienty upozornily na uzavřenou silnici Neckermann nikoli příště jedu s jinou cestovkou zde nebyl úplně seriózní přístup

Rei

Příspěvek od Rei » 28 bře 2016 09:36

V Německu by si to nedovolili. Nikam s něma nejezdit a třeba se vrátí tam, odkud přišli.

Lenka

Příspěvek od Lenka » 28 dub 2016 21:14

Naprosto otřesná CK … Jestli to je kvalit z Německa tak ať táhnou odkud přišli. Prodejci neví naprosto žádné informace … Jednou to jde zarezervovat pak to zase nejde, system nejde, bezte na jinou pobočku a když už komečně zarezrvujete zájezd tak to opravdu stojí za to. Ihned po přijezdu nás dali do pokoje bez oken, delegát nám řekl, že to bude řešit zítra, protože je nemocný na SOS lince nám bylo sděleno, že se musíme obrátit na delegáta. Volala jsem prodejkyni, lae ta už dala výpovèď, tahle mi řekla, že ona končí další týden, protože je to normální, že Neckermanna nikdo nevydrží… To me vsak nezajímá, já chtěla vyřesit svuj problem. Druhy den delgat dorazil s tim, ze to budeme muset vydrzet. Coz byl vrchol. Na zaklade reklamace jsem ondrzela sleva 5 tis. Na dalsi dovolenou s touto CK. Diky, ale nam uz to stacilo. Naprosto NE NE NE

vasek batek

Příspěvek od vasek batek » 29 kvě 2016 14:12

Nejezdete s CK Neckermann.Byli jsme s jejich videnskou pobockou na Mallorce.Diletanti.Na hotelu zadny delegat zadne informace.Vsechny ostatni cestovky meli konfortni informace.Mi si pripadali jak opustene ovecky.Na letisti v Palma Mallorca pritom se to jejich delegaty hemzilo.Takze jen takove divadlo pro nove cestujici.Pokud si chcete usetrit nervy nikdy se ani ockem nepodivejte na tuto neseriozni CK.A to kdysi byvala panecku zavedena znacka!

Láďa

Příspěvek od Láďa » 29 kvě 2016 19:46

Souhlasím. Měl jsem možnost na lyžích poznat přístup různých cestovek v jednom penzionu a ten „náš“ Neckerman byl nejhorší !!!! prodat zájezd a nestarat se to jim jde dobře

Zdeněk

Příspěvek od Zdeněk » 25 črc 2016 21:40

Systém Neckermann? Pěkní podvraťáci.Společnost byla z minulosti zvyklá, že katalogový prodej jí dělá to pravé antré. Skončilo.Nyní to funguje tak, že se snaží zákazníka především získat. Až je lapen tak je to loterie.Podaří se nebo nepodaří.Koupili jsme si zájezd s Neckermann WIEN.Preciznost rakouské cestovky …. kdeže! Už v letadle do destinace všichni okolo dostávali v rámci letenky občerstvení.Jen na nás zbyla omluva a nabídka placeného pití i jídla. V destinaci nebyl delegát.V případě potřeby si zavolejte.Divili se němci i rakušané. Takže se napsala kvalifikovaná stížnost i s fotografiemi.Vřele poděkovali .. ale že nějaká satisfakce absolutně nebude.Dobře.Pokud jsou takoví šetřílci jistě tak šetří na všem. Všem doporučuji důrazné NE! I když ze začátku jsou milí a vstřícní, zbytek je loterie.Vyjde nebo nevyjde.Pokud nevyjde, čekejte hlavu v písku a trapné výmluvy.I když budete kupovat přes Invii nebo Zajezdy.cz pečlivě si pohlídejte skutečného pořadatele zájezdu.

ZdeněkH

Příspěvek od ZdeněkH » 29 črc 2016 21:22

S CK Neckemann jsme byli letos již po 3., tentokrát na Krétě, a opět jako vždy proběhlo vše tak, jak bylo uvedeno ve smlouvě. Po přistání na letišti Heraklios na nás čekala delegátka, která nás doprovodila do autobusu a ten nás zavezl přímo před náš hotel. Ubytování proběhlo bez problémů. Pokoj odpovídal parametrům uvedených ve smlouvě. Druhý den se přesně ve stanovený čas dostavila delegátka s informacemi o Krétě a nabídkou výletů. Přestože jsme nevyužili žádnou z nabídek, měli jsme tentokrát zapůjčené auto, poskytla nám mapu a vyznačila místa, která bychom mohli navštívit. Dva dny před odletem nám CK zaslala SMS s potvrzeným časem odjezdu na letiště. V den odjezdu dorazil před náš hotel, přesně na čas, autobus, který nás odvezl na letiště. Delegátka nás odvedla až k naší odbavovací přepážce.

Možná naše spokojenost s touto CK pramení z toho, že jsme s ní nemuseli řešit žádnou reklamaci, Tomu se vždy snažíme maximálně předejít tím, že si projdeme recenze daného ubytovacího zařízení. Letos jsme po přečtení těchto recenzí měli jisté obavy, takže jsme se před objednávkou dotázali přímo pracovnice CK, zda nemá s daným hotelem nějakou zkušenost. Odpověděla nám, že shodou okolností v něm byla její kolegyně ubytována v loňském roce a byla naprosto spokojená.

Lenka Sovová

Příspěvek od Lenka Sovová » 16 črc 2017 19:25

Bohužel musím sdílet negativní zážitek z dovolené v Bulharsku. Byli jsme se dvěma dětmi (10 a 12 let) na 8-denní dovolené v hotelu Avliga Beach. Odlétali jsme ve 4 hodiny ráno, ve 2 jsme tedy museli být na letišti. Nikdo z nás tudíž celou noc nespal. Cca v půl deváté ráno jsme se dostali na hotel, kde jsme se dozvěděli, že nám ho uvolní až ve 14 hodin. Do té doby jsme byli nuceni se vyčerpaní potulovat po pláži, což všem zkazilo prvotní dojem z dovolené. Chápala bych, že delegátka Alena nebyla s námi na hotelu, co jsme ovšem nikdo nepochopili bylo její chování. Kdokoli z našeho hotelu jí volal, byl nemile překvapen jejím nepříjemným jednáním a absencí potřebných informací. Já sama s ní mluvila třikrát, věděla jen povrchní info a navíc ne vždy dobře. Odpovídala spíše obecné věci, co se dají vyčíst z letáku a bylo zřejmé, že si oblast nikdy sama pořádně neprošla. Netušila např. kde přesně je pošta, kde kotví jediná loď, co z pobřeží vyplouvá a že vůbec něco takového existuje atp. Vše jsme si zjišťovali víceméně sami. To, že byla při odletu zjevně překvapena tím, že pro nás jediné přijel jiný autobus už byla jen třešnička na dortu. Ale všechno by jí člověk asi i prominul, kdyby si odpustila ten neochotný tón. Nemohu posoudit kancelář jako takovou, je to vždy o konkrétním zájezdu. Věřím, že v jiné destinaci, nebo spíše s jinou delegátkou, mohou být klienti spokojeni.

Martin K.

Příspěvek od Martin K. » 31 črc 2017 15:15

S CK jsem uskutečnil zájezd do Chorvatska. Mám naprosto tristní zkušenost s reklamací tohoto pobytu vzhledem k nefunkčním bazénům u hotelu. CK má výmluvy, že mi o tom informovala předem, že jsem měl k dispozici bazény v jiném hotelu zdarma (kdy bydlí asi tak 1000 lidí), atd. Delegáty už tato CK asi vůbec nepoužívá. Naprostá nespokojenost, nedoporučuji tuto CK nikomu.

Rychlá odpověď

   
cron