recenze Mayer Crocus - Stránky 2 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Mayer Crocus

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
Milena Frenzlová

Příspěvek od Milena Frenzlová » 12 črc 2017 21:28

V podstatě každoročně již 15 let jezdíme na zájezdy s CK Crocus Mayer na delší či kratší poznávací zájezdy a vždy vše OK. Doprava – busem- , průvodci, ubytování, příp. strava vše dle nabídky OK. Musela bych hodně zapřemýšlet, abych vymyslela, kdy něco nebylo na 99%! :-) .A naopak obdivuji profesionálnost průvodců, mají-li řešit jakékoliv problémy, které nastanou během cesty a vyřeší je, včetně zvládnutí některých klientů. Někdy se člověk na cestách setká s klientem – prudičem a stěžovatelem, což průvodci nepřeji, ale občas to ostatní cestující semkne a vzpomíná se na jednotlivé incidenty ještě po dlouhém čase.
Děkuji CK Crocus Mayer za mnoho hezkých prožitků a zážitků – vesměs na cestách po zemích Evropy.

romana

Příspěvek od romana » 07 srp 2017 21:19

v červenci jsem se vrátila ze zájezdu Národní parky Chorvatska (30.6-10.7 ), a byla jsme velmi spokojena. Program byl vyřešený do posledního detailu. Nejvíce ale musím vyzdvihnout skvělou průvodkyni paní Andreu. Po celou dobu nesmírně laskavá, ochotná . Shodli jsme se s ostatními účastníky zájezdu, že nechápeme, jak obrovský rozsah znalostí se může vejít do jedné hlavy. A to vše s úsměvem a ochotou cokoli vysvětlit i opakovaně. Jako bonus je její naprosto čistá čeština. Musím skutečně říci, že paní Andrea je naprostý profesionál a příště budu opět vyhledávat zájezdy pod jejím vedením. Ještě jednou moc děkuji za krásnou dovolenou

Michaela Bulvova

Příspěvek od Michaela Bulvova » 06 říj 2017 15:45

Zamky na Loire II – Atlantske pobrezi 16.7. – 23.7.2017
Program zajezdu byl pestry, ale posledni den nam byl nedobrovolne zkracen o pul dne, coz bylo pro mne a moji mamku velike zklamani.
V prubehu rozchodu zmena mista a casu srazu bez predchoziho upozorneni (kdybychom nepotkali jine ucastnici zajezdu, ani bychom se o tom nedozvedeli).
Vetsina prohlidek trvala od rana pres obed, kde se nam pri rozchodu neumoznilo tepleho obeda v restauraci (nedostatek casu).
V prubehu zajezdu v autobusu nebyl umoznem pristup na WC, krome posledniho dne kdy jsme se vracely domu.
Neumoznen pristup ke vsem inzerovanym pamatkam v Bordeaux, misto odjezdu ve vecernich hodinach, odjezd byl v 11 rano.
Vseobecne hodnotim tuto cestovni kancelar velikym zklamanim, a pri rozhovoru s dalsimi ucastniky zajedku, toto nedobrovolne zkraceni zajezdu se jim v minulosti stalo vice nez 4x.

Rychlá odpověď

   
cron