recenze Nev Dama - Stránky 5 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Nev Dama

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
Běla

Příspěvek od Běla » 30 bře 2016 22:32

Vrátila jsem se z Rakouska, lyže, Rauris. Středisko není vůbec špatné, areál s apartmány také ne, ale NEV DAMA neuvádí správné informace v katalogu. Má neaktuální fotografie a vybavenost asi nikdy nekontroluje s majiteli areálů. Např. pro rodiny s dětmi skvělý Schoenblick Appartementanlage: má dětský koutek, vířivku, venku skluzavku… Ne, NEMÁ!!! To je, panečku, zklamání, když přijedete…. Příště snad zkontroluji vybavenost přímo s recepcí areálu….vybrala bych něco jiného, kdybych to věděla. Ale peníze si cestovka vezme, to ano… pak už se nikdo nestará… jsem ZNECHUCENA!!

Ladislav Bouda

Příspěvek od Ladislav Bouda » 10 srp 2016 23:59

Dovolená v Chorvatsku zakoupená u společnosti Nev-Dama byla už od příjezdu na místo naprostým hororem. Jeli jsme dvěma auty – 4 dospělí a 2 děti ve věku 4 a 2 roky. Bydlet jsme měli 2 týdny v bungalovu pro 6 osob. Na místě jsme zjistili, že budeme ubytovaní v jedné malé maringotce, kam se nevešla ani naše zavazadla! Delegát cestovní kanceláře na místě nebyl a my měli na výběr buď se vrátit do ČR, nebo si koupit pobyt ve vedlejší maringotce za nehoráznou sumu. A do toho plačící děti! Nakonec nám babička dovolila požadovanou sumu 950 EUR čerpat z jejího účtu. Po návratu jsem zájezd reklamoval u Nev-Dama. Odpověď zněla, že ubytování odpovídalo informacím před odjezdem, což byl nesmysl. Po urgenci mi došla další zamítavá odpověď z CK Fischer! Nev-Dama jsou prostě podvodníci a nás dovolená přišla 3x dráž.

Betka

Příspěvek od Betka » 17 srp 2016 02:54

Nev Dama

Operátorky mají cíl hlavně prodat, aniž by daly jasné informace.Jakmile se dozví, že jste již hovořili s někým jiným např. den předem, odmítnou se Vám více věnovat, protože by již provize nebyla přičtena jim. Přitom k žádné smlouvě ani k rezervaci ještě nedošlo, měli jsme čekat na paní , která nám jako první poslala nabídku na email. Na druhý den ale zájezd byl již zdražen o 700 Kč a nabídka , co mi byla poslána na email už neplatila.Dále agentura neuvádí přesné informace o ceně za dopravu busem, dozvíte se až ve smlouvě, že na osobu připlácíte např. o 300 Kč více na osobu, když jedete z Ostravy, což u početné rodiny je třeba 1500 Kč více než uvádějí. Při reklamaci, nám stejně nakonec sdělili, že musíme přijet do Brna, že jsme jediní z Ostravy. Pro nás nová informace, chtěli jsme par hodin na přemýšlení, jak to uděláme, zda nakonec nepojedeme autem, které bychom si zajistili v půjčovně nebo pojedeme vlastním ale jen do Brna. Neochota, dali nám na rozmyšlenou pul hodiny, že zájezd nám rezervovat nebudou, přičemž už jsme měli sepsané smlouvy a byli jsme ochotni zaplatit zájezd s tím, že dopravu pořešíme na druhý den. Neuspěli jsme, takže za nás NE.

Petr

Příspěvek od Petr » 03 črc 2017 04:44

Právě jsme se vrátili ze zájezdu s NEV-DAMA do Chorvatska – Kaštela – Rekr. areál Resnik. Místo bylo pěkné, strava v pořádku. Co byl ale průšvih byla doprava. Cestovka nás vůbec neupozornila, že se jedná o svozovou dopravu. Jsme z Českých Budějovic, tak jsme předpokládali, že to nasměrujeme přes Rakousko a za 12-13 hodin budeme na místě. Čekáme na luxusní autobus a ono prd. K naší hrůze na nás čekal malý kostitřas, kterým jsme začali brázdit Čechy a Moravu. Nabírali jsme další a další zmatené spolucestující, kteří taky nechápali, čím to jedeme. Řidič běhal po nádraží a scháněl další cestující. Prostě totální zmatek. Po 5-ti hodinách nás předal na Moravě (už si nepamatuji kde přesně) dopravci Vega Tour. Konečně pořádný autobus, ale bez delegátky, takže zmatky pokračovali. Do Rakouska jsme dorazili s 6-ti hodinovým skluzem. Jeden z řidičů nebyl moc vyjetý. Poprvé málem srazil chodce. Zabrzdil tak, že jedna ze spolucestujících přišla o půlku zubu (asi se bude soudit). Podruhé málem narazil do odstaveného bagru (noční jízda). Tento manévr probudil jeho spícího kolegu, tak raději vstal. Cesta trvala 20 hodin – šílenost. Po této zkušenosti jsme právem očekávali problémy i při cestě na zpět. Psali, že odjezd bude mezi 16-20-tou hodinou. Nakonec byl odjezd 21:15 i s delegátkou. Řidiči nám oznámili, že jedeme do Prahy. Když viděla delátka mojí reakci, tak začala to mírnit slovy, že se najde nějaké řešení a že se domluví s ostaními autobusy. Prostě nic nebylo dané – totální chaos. Slíbila, že nás vyloží v Hradci. Mezitím jsme vyzvedávali další nešťastníky zájezdu. Ty poslední ve 24:00. Když si uvědomíte, že vás z ubytování vykopnou do 10-té hodiny ranní, tak vám dojde, jaký to byl opruz. Během cesty jsem tlačil na delágátku, abychom nemuseli jet do Prahy. Nakonec jsem dosáhl toho, že nás z ČB vysadili v Humpolci, kde na nás 2 hodiny minibus s dalšími spolucestujícími tohoto dopravce jedoucí do Tábora a Č.B. Cesta trvala 17 hodin.
Kdybych se nechal odbýt, tak by trvala 20-21 hodin.
Rozhodně se vyhněte svozové dopravě.
Je to podvodné jednání, že na to cestovka neupozorňuje.

Jozef Beťár

Příspěvek od Jozef Beťár » 09 črc 2017 04:57

Dnes jsme se vrátili z pobytu z Itálie od společnosti nev-dama. Po příjezdu a ubytování do apartmánu jsme byli zdrcení.Měli jsme mít 2 ložnice a 1 přistýlku. Ložnice 1 přistýlka nikde-2 ložnice byla pokoj=chodba o šíři 1,5m a 2 palandy za sebou. Bratr musel celý týden s přítelkyní a synovcem (2 roky) spát na posteli o šíři 150 cm-prima odpočinek. Do druhé ložnice jsme si vezli cestovní postýlku pro dcerku (1,4 měsíce) kterou jsme neměli kam dát. Jinak apartmán měl být pro 7 osob a parkovací místo 1= nepochopitelné!!! V celém týdnu byl v apartmánu neskutečný zápach kanalizace…..Po volání delegátce-naprostá arogance-žádné řešení-pouze výmluvy na katalog. S 2 malými dětmi super dovolená. Nejezděte a vyhněte se této společnosti………..S pozdravem Beťár

Radek Hornich

Příspěvek od Radek Hornich » 25 zář 2017 22:03

S nev-damou (FISCHER) uz nikdy nikam velká nespokojenst!! . Zakoupili jsme si 11ti denni pobyt v Egypte v cene necelych 50,000,- .. Pri prodeji jsme vybirali s třech resortů 3*, 4* ,5* .cenove vsechny stejné, ale 4a5 ti hvezda NEnabizeli all-in napoje 24hodin denne ale 3* ANO , tak jsme si rekly ze pujdem do 3* protoze jsme mladi a chteli jsme se trohu pobavit a ne jit v 22:00 spat . Po prijezdu prvotni sok spinavy pokoj ten ale nam ihned vymenili, dalsi zklamani nastalo pri prichodu na plaz zdechly nafoukly pes hned jsme to resili s mistnim radoby clovekem co se stara o plaz ten nas slusne poslal do zadnice ze co je za hranici hotelove plaze byt jen 1metr ho nezajima !! Hnusny pohled , posleze 4dny hladu protoze byl ramadan tudiz jsme na celem hotelu ktery mel 300luzek uplne SAMI my a jeste jedna rodina 6Čechů jinak byl hotel (moonresort) prazdny ! servirovane jidlo bylo kazdy den stejny a fakt ne moc dobre a jeste
hodne malo :( . no ted k tomu hlavnimu HOTEL JSME VYBRALY Z DUVODU KTERY JSEM UZ UVEDL mohly jsme mit 4*-5* ale radeji jsme vybraly 3* a cekali jsme all-in napoje 24h/D . hned prvni den nam ve 22:00zavreli bary a prej nic nedostaneme. Ihned pro prijezdu jsme to vse reklamovali, ze zakoupeny zajezd nesplnoval to za co jsme si zaplatili ! Bylo nam sdeleno ze bohuzel se reklamace zamita z duvodu ze Ck fischer za pokoj ani za zdechlinu psa nemuze, asi jsme si vse vymyslel ze jsme to nerekly delegatce atd ! Hned po me prvni reklamaci zmenili nabidku na webu ! Po druhe me reklmaci uznali ze mozna maji malou chybu na cele veci a dali nam 1500,- ale stim ze si u nich zase zakoupime zajezd COZ SE ASI UPLNE ZBLAZNILI !! :D takze za nas ck FISCHER neboli nev dama uz nikdy vice!

Rychlá odpověď

   
cron