recenze Nev Dama
Bohužel pro nás se rovněž musím připojit k nespokojeným klientům, hlavně co se týče jednání cestovky. V minulém roce jsme si přes Nev Damu objednali letní dovolenou v Rakousku.
Objednali a zaplatili jsme si záměrně dražší ubytování v hlavní budově hotelu, kde bylo umístěno veškeré zázemí (bazén, sauna, dětský koutek, restaurace, kam se chodilo stravovat atd…). Ubytováni jsme ale byli ve vedlejší budově bez jakéhokoliv zázemí. Pokoj byl sice čistý a pěkný (byť ne tak moderní jako v hlavní budově), ale neustále jsme na všechny služby museli i s dětmi přecházet na hlavní budovu. Vše jsme hned na místě řešili, bohužel ředitel hotelu nám sdělil, že tato „chyba“ se nestala poprvé a příště ať si radji objednáme ubytování přímo u nich, ne přes cestovku. Bohužel pokoj na hlavní budově již žádný volný nebyl, bydleli jsme tedy v dependanci. Po uznané reklamaci nám byl vrácen přeplatek a kompenzace v podobě malé slevy na příští dovolenou (výsměch), ale pouze z katalogových cen (v podstatě tedy žádná sleva, jelikož stejná je v průběhu sezóny běžně nabízena). Jelikož jsme se letos rozhodli jet znovu do Rakouska, po dlouhém přemýšlení jsme se rozhodli, že to tedy s Nev Damou zkusíme znovu a třeba se nám podaří slevu uplatnit (nepovedlo se, byl to přece first minute za zvýhodněnou cenu, která pak ale zůstala stále stejná). Potíže tentokrát nastaly hned při objednávání, kdy zaměstnankyně po našem zaplacení zájezdu omylem vystornovala celý pobyt a již nebyl k dispozici a se slovy „Bohužel máte smůlu“ nás slušně poslala do háje (s již uzavřenou a zaplacenou cestovní smlouvou). Po sáhodlouhých peripetiích, korespondenci a telefonátech na všechny možné strany se podařilo naši objednávku obnovit a my tedy v létě jeli na ono místo. Bohužel opět jsme nedostali to, co jsme si zaplatili – pokoj měl být s balkónem – dražší), dostali jsme bez balkónu, jelikož s balkónem pro 4 osoby prostě nemají (pokoje byly malé). Nechápu tedy, proč je Nev Damou nabízen… Večeře měla být výběrem ze dvou až tří hlavních jídel, pokaždé ale byla jednotná bez možnosti volby, salátový bufet, který měl být její součástí, se konal jednou…. Tentokrát nám Nev Dama reklamaci zamítla s tím, že jsme si údajně mohli vybrat na místě, zda půjdeme do pokoje s balkónem nebo bez něj (ano, ale do pokoje s balkónem by se nám jaksi nevešly dvě děti, což nám majitelka obratem sama sdělila). Druhé dítě jsme tedy asi měli dát sousedům…. K stravě se milá Nev Dama ani nevyjádřila. Tolik naše zkušenosti ve zkratce. Za nás Nev Dama již nikdy! Nejvíc nás ale zaráží jednání zaměstnanců – absolutně žádná omluva, projevení lítosti (kdyby se chovali profesionálněji a ne tak arogantně, vše by se dalo vyřešit a ani bychom nebyli tak naštvaní, chyba se stát může…).
Objednali a zaplatili jsme si záměrně dražší ubytování v hlavní budově hotelu, kde bylo umístěno veškeré zázemí (bazén, sauna, dětský koutek, restaurace, kam se chodilo stravovat atd…). Ubytováni jsme ale byli ve vedlejší budově bez jakéhokoliv zázemí. Pokoj byl sice čistý a pěkný (byť ne tak moderní jako v hlavní budově), ale neustále jsme na všechny služby museli i s dětmi přecházet na hlavní budovu. Vše jsme hned na místě řešili, bohužel ředitel hotelu nám sdělil, že tato „chyba“ se nestala poprvé a příště ať si radji objednáme ubytování přímo u nich, ne přes cestovku. Bohužel pokoj na hlavní budově již žádný volný nebyl, bydleli jsme tedy v dependanci. Po uznané reklamaci nám byl vrácen přeplatek a kompenzace v podobě malé slevy na příští dovolenou (výsměch), ale pouze z katalogových cen (v podstatě tedy žádná sleva, jelikož stejná je v průběhu sezóny běžně nabízena). Jelikož jsme se letos rozhodli jet znovu do Rakouska, po dlouhém přemýšlení jsme se rozhodli, že to tedy s Nev Damou zkusíme znovu a třeba se nám podaří slevu uplatnit (nepovedlo se, byl to přece first minute za zvýhodněnou cenu, která pak ale zůstala stále stejná). Potíže tentokrát nastaly hned při objednávání, kdy zaměstnankyně po našem zaplacení zájezdu omylem vystornovala celý pobyt a již nebyl k dispozici a se slovy „Bohužel máte smůlu“ nás slušně poslala do háje (s již uzavřenou a zaplacenou cestovní smlouvou). Po sáhodlouhých peripetiích, korespondenci a telefonátech na všechny možné strany se podařilo naši objednávku obnovit a my tedy v létě jeli na ono místo. Bohužel opět jsme nedostali to, co jsme si zaplatili – pokoj měl být s balkónem – dražší), dostali jsme bez balkónu, jelikož s balkónem pro 4 osoby prostě nemají (pokoje byly malé). Nechápu tedy, proč je Nev Damou nabízen… Večeře měla být výběrem ze dvou až tří hlavních jídel, pokaždé ale byla jednotná bez možnosti volby, salátový bufet, který měl být její součástí, se konal jednou…. Tentokrát nám Nev Dama reklamaci zamítla s tím, že jsme si údajně mohli vybrat na místě, zda půjdeme do pokoje s balkónem nebo bez něj (ano, ale do pokoje s balkónem by se nám jaksi nevešly dvě děti, což nám majitelka obratem sama sdělila). Druhé dítě jsme tedy asi měli dát sousedům…. K stravě se milá Nev Dama ani nevyjádřila. Tolik naše zkušenosti ve zkratce. Za nás Nev Dama již nikdy! Nejvíc nás ale zaráží jednání zaměstnanců – absolutně žádná omluva, projevení lítosti (kdyby se chovali profesionálněji a ne tak arogantně, vše by se dalo vyřešit a ani bychom nebyli tak naštvaní, chyba se stát může…).
Zkušenost ze zájezdu do lyžařského střediska Vars: ubytování v pořádku, bez problémů, lyžování super.
V ceně zájezdu měly být služby delegáta, nikdo takový se v místě pobytu nevyskytoval (pouze při cestě tam a zpět autobusem), vysazeni jsme byli v místě ubytování, pro lidi mluvící pouze česky mohl být problém domluvit se na recepci ohledně ubytování, mám za to, že v takových situacích mají být využity právě služby delegáta, který by se měl o zákazníky v době příjezdu a odjezdu postarat…
Čas a den odezdu z čr byl oznámen jen pár dní předem, čas odjezdu z místa ubytování byl oznámen pouze jeden den před odjezdem smskou, ubytko mělo být vyklizeno do 10:00, nicméně odjezd až v 16:00… šest hodin čekání na recepci není podle mě nic příjemného, následné 1,5h čekání v praze na přestup do rozvozových autobusů do jiných měst taky docela trapas.
Jedinou výhodu využití ck bych viděla v cenách za ubytování a skipasy
Výše uvedené skutečnosti jen utvrdily můj názor na cestovní kanceláře a doufám, že to bylo naposledy, kdy jsem musela využít jejich služeb.
V ceně zájezdu měly být služby delegáta, nikdo takový se v místě pobytu nevyskytoval (pouze při cestě tam a zpět autobusem), vysazeni jsme byli v místě ubytování, pro lidi mluvící pouze česky mohl být problém domluvit se na recepci ohledně ubytování, mám za to, že v takových situacích mají být využity právě služby delegáta, který by se měl o zákazníky v době příjezdu a odjezdu postarat…
Čas a den odezdu z čr byl oznámen jen pár dní předem, čas odjezdu z místa ubytování byl oznámen pouze jeden den před odjezdem smskou, ubytko mělo být vyklizeno do 10:00, nicméně odjezd až v 16:00… šest hodin čekání na recepci není podle mě nic příjemného, následné 1,5h čekání v praze na přestup do rozvozových autobusů do jiných měst taky docela trapas.
Jedinou výhodu využití ck bych viděla v cenách za ubytování a skipasy
Výše uvedené skutečnosti jen utvrdily můj názor na cestovní kanceláře a doufám, že to bylo naposledy, kdy jsem musela využít jejich služeb.
NEV DAMA – JIŽ NIKDY VÍCE … za útrapy, které byly kvůli tomu, že LŽOU jak v katalogu, tak na internetu, jsme byli odškodněni necelými 1500,- Kč – ovšem celá dovolená nás vyšla na necelých 50tis. (přičemž jen cestovce jsme obratem zasílali 30tis. – zbytek doprava, jídlo atd.) Výsměch a ne vyrovnání zkažené dovolené!!! JSOU TO NECHUTNÍ POKRYTCI, kteří jsou schopní poslat rodiny s dětmi do vybydlených ubytoven, které v katalogu nazvou 3* hotelem … NIKDY s touto cestovkou!!!!
Dobrý den,byla jsem v červnu na dovolené s New Dama na Malorce Hotel Marbel.Do toho hotelu nikdy,za celou dobu pobytu se uklízelo,že se přestlala postel.Vytírat tooni neznají,nedali nám ani toaletní papír.Na víc tam vedle nás po oba týdny nastěhovaly mládež/španělé/ Dělali hrozný kravál,ve dne i v noci.Jak by tam byli bez dozoru.Ale učitélé tam byli s nima. Ke konci zájezdu na nás zapoměla paní delegátka s informacemi o odjezdu. Vše pak napravila telefonátem,poslala nás jinam než pro nás přijel autobus.Konec nejlepší čekala nás na letišti u odbavení,my tam bloudili . No moc si rozmyslím jestli vůbec s nima pojedu.