recenze Nev Dama - Recenze cestovních kanceláří

recenze Nev Dama

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
admin
Administrátor webu
Příspěvky: 42
Registrován: 29 říj 2017 22:09

Nev Dama

Příspěvek od admin » 06 led 2013 18:09

Nev-Dama je cestovní kancelář zprostředkovávající dovolenou po celý rok, ovšem primárně se zaměřuje zejména na lyžařské zájezdy v Itálii, Rakousku, Francii a Švýcarsku a dalších zemích, včetně České republiky.

Věrka

Příspěvek od Věrka » 05 úno 2013 01:32

Chtěla bych napsat pochvalnou recenzi na cestovku Nev dama. Letos v lednu jsme byli s touto cestovkou poprvé na lyžařském pobytu v San Colombanu. Zájezd jsme si vybrali last minute týden před odjezdem. Cena byla velice solidní. bylo tam nádherně, cestovka nás vozila autobusem do různých lyžařských středisek. Zvlášť chci pochválit delegátky v tomto středisku. Stal se mi tam těžký úraz, kdy jsem skončila na operaci v nemocnici. Delegátky nám pomáhaly jak se dalo. manžela vozili za mnou do nemocnice, pomáhali nám při komunikaci s lékaři. Byly neskutečně ochotné. Moc jim chci touto cestou poděkovat. A pokud budu moci, znovu s touto cestovní kanceláří pojedu na zájezd.

Leos

Příspěvek od Leos » 06 úno 2013 23:19

Právě jsem se vrátit z lyžařského zájezdu organizovaného ck nev dama a tak si můžete udělat názor podle reklamace, kterou jsem právě odeslal do agentury.

Dobrý den paní xxx,

bohužel zájezd, který jsem u vás zakoupil neproběhl úplně k mé spokojenosti. Jedná se zejména o problémy s organizací dopravy tam i zpět.

Cestou do střediska nás delegát chtěl vysadit z autobusu ve městě Moutiers s tím, že dál budeme pokračovat standardními francouzskými linkovými autobusy a dále pak skibusy. Naštěstí se našla skupina odvážných účastníku zájezdu, kteří se tomuto nehoráznému nátlaku postavili a delegáta donutili aby nás do střediska dovezl autobus cestovní kanceláře.

Další problém nastal při cestě zpět, kdy nám delegát po urgencích oznámil v předvečer odjezdu čas odjezdu na 14:00. Když pominu co následovalo v několika dalších hodinách tak se domnívám, že tímto nám nebylo umožněno využít sedmý den lyžování. Další okolnost, která by i při pozdějším čase odjezdu znemožňovala, lyžování sedmý den bylo to, že pokoje musely být vyklizeny do 10:00 a nebyl zajištěn zabezpečený prostor pro zavazadla. Žádám vás o vrácení příplatku za sedmý den lyžování.

Odjezd se nakonec realizoval o dvě hodiny později, ovšem s tím, že před návratem do ČR jsme postupně nabírali na různých místech klienty z dalšího turnusu a rozváželi je do středisek. Poslední jsme vysadili po deváté večer v Tignes. To znamená, že jsme strávili v autobuse pět hodin a téměř se neposunuli směrem domů!

Další pro mě nestandardní záležitostí bylo, že jsem se až z pokynů, které jsem dostal několik dní před odjezdem, dozvěděl, že bude požadována kauce 300EUR.

Musím říci, že něco podobného jsem ještě nezažil a připadal jsem si jako bych si zájezd koupil ne u renomované agentury/cestovní kanceláře v evropské unii, ale u Albánské „Tirana-travel“.

Prosím o Vaše vyjádření. Děkuji.

S pozdravem,
Leoš Prokop

Josef

Příspěvek od Josef » 23 črc 2013 16:33

Letos v červenci jsme si byli s touto cestovní kanceláří v Marcelli di Numana v apartmánu Palossi. Teda měli být. Jednoduše řečeno, děs a hrůza. Apartmán byl špinavý, tmavý a zatuchlý. Popíšu to postupně. Kuchyň s přistýlkou: stará plechová paneláková hrůza – neodpovídala fotkám na webu, přistýlka špinavá a značně zdevastovaná. Ložnice – ve stejném stavu jak přistýlka, skříň plesnivá!!!
Sociálka – patřící do minulého století – nebyla vyfocená, nebylo to opomenutí ale důvod. Po protestech nám byl vyměněn apartmán, byl v lepším stavu – pouze špinavý.
Nejsem přecitlivělý, ale dovolenou za kterou si platím nemalé peníze si představuji trochu jinak. Pro srovnání jsme byli minulý rok v Sarvaru, Maďarsko – apartmán měl tak tři hvězdy. Ty tři byly plně zasloužené, vše nové, čisté a odpovídalo fotkám na webu.

Doporučení pro příště, ověřit si nejenom cestovní kancelář ale taky lokalitu. Požadovat fotky daného apartmánu kde budete trávit dovolenou. Na naši výtku, že apartmán neodpovídá fotkám na webu nám zástupce odpověděl, že neleze udělat fotky všech apartmánů. V dnešní digitální době chabá výmluva.

Závěrem – příští rok určitě jinou cestovku a důkladné info.

Renata

Příspěvek od Renata » 01 srp 2013 06:12

Zdravím a přidávám zkušenost s CK NEV-DAMA hned z několika zájezdů. Jerlikož mne to už letos nedalo a napsala jsem jim stížnost, tak ji sem jednoduše zkopíruji…

Vážení,

dnes se vrátila moje dcera s přítelem z Chorvatska z Drveniku, kam jela s Vaší CK. Okolnosti mě donutily napsat tento e-mail.

Já osobně jsem s Vaší CK vyjela poprvné zhruba před 4 – 5 lety, byl to lyžařský zájezd do Itálie – Aprica. Tenkrát mně dost vadilo, že se jednalo o „sběrný“ autobus, s mnoha nakládkami a vykládkami cestou. Další problém nastal při ubytování v hotelu Roma, kde po nás chtěli vratnou kauci, nevím přesně, kolik to bylo, ale nebyla to malá částka. Každý má sebou většinou nějakou finanční zálohu, ale rozhodně ne proto, aby ji odevzdal hned při příjezdu jako kauci. Píšu o tom samozřejmě proto, že ve Vašich pokynech o této věci nebyla žádná zmíňka. Bylo nás tam tenkrát dost, kteří odmíti tuto kauci zaplatit, tak to nakonec nějakým způsobem vyřešila Vaše delegátka – nutno říci, že až po našem nátlaku. Pobyt probíhal celkem bez problému. Cestou zpět byla sněhová kalamita, v Livignu před tunelem zácpa a trávili jsme tam hodně času. V tuto chvíli mne překvapilo, že Vaše delegátka nebyla schopná zajistit možnost použití WC s odůvodněním, že v Livignu jsou samé drahé hotely a nikam nás tam nepustí. Stále odkazovala na další a další pumpu, ke které přijedeme, ale všechny byly zavřené. I v tomto případě podlehla náítlaku a mohli jsme nakonec použít jedno hotelové WC.
Tento zájezd měl tedy několik nepříjemných momentů, ale v zásadě vše proběhlo bez větších problémů. Přesto jsem si řekla, že se budu snažit jezdit více napřímo, bez toho množství zastávek cestou. Několik let jsem pak s Vámi nikam nevyjela.

Letos v zimě jsem se rozhodla vyzkoušet znovu Vašich služeb a zakoupila zájezd do Bormia. Termín se mně teď nechce hledat, ale odjezd byl v termínu 2. kola prezidentských voleb. Odjezd z Prahy – Hlavního nádraží ve 21,30, sraz v 21 h. Na místě panoval chaos, odjíždělo několik vašich autobusů a nebyl v zásadě nikdo, kdo by podal srozumitelnou verbální informaci. Jen tam jeden mladík pobíhal s nějakými papírovými cedulemi, že se na nich dozvíme informace týkající se zájezdů Vaší CK, jsme se mohli jen domnívat. Někde proběhla informace, že ten náš autobus měl cestou nějakou poruchu a přijede v 21.45 h. Podotýkám, že tou dobou panoval v Praze mráz kolem -20 stupňů, takže už na základě této informace bychom jen na příjezd autobusu čekali 3/4 hodiny. Autobus přijel před 22 h., byli jsme zmrzlí jak drozdi. Když jsme chtěli začít nastupovat, řekl pan řidič, ať to vůbec neděláme, že vůbec neví co bude, že má ten technický problém. Pak nám na náš dotaz dovolil sednout si alespoň do busu a čekat tam. Chopil se mikrofonu a s oslovením soudružky a soudruzi, čímž chtěl asi připomenout probíhající volby, nám oznámil, že bude muset přijet jiný autobus, ať se tedy jdeme někam ohřát, ale ať koukáme být ve 23 h. zpět. Tak jsem doufali, že občas hodí oko na naše zavazadla a šli jsme si dát teplý čaj do nádražní haly. Náhradní autobus opět přijel pozdě, vymrzlý neskutečným způsobem, vyjížděli jsem ve 23,45 h. Kamarádka, se kterou jsem cestovala, měla v úmyslu zájezd v Plzni vzdát, vystoupit a nepokračovat. Nutno říci, že jsem se jí ani příliš nedivila. Nakonec se před Plzní přeci jen podařilo dosáhnout v buse přijatelné teploty, takže nakonec pokračovala dál. Takováto situace hned při odjezdu člověka nijak nenaladí při představě, jak dalekou má před sebou cestu a rádoby vtípky řidiče, místo omluvy, mě osobně jen naštvaly.
Takže shrnuto a podtrženo, u tohoto zájezdu už byly problémy podstatně větší. Porucha je věc, která se může stát, o tom žádná. Ale měla bych představu, že dejme tomu alespoň v těch 21,30 h., kdy už jsme měli odjíždět, se objeví zástupce vaší CK, který umí jednat s lidmi (narozdíl od některých Vašich řidičů), vysvětlí problém a zajistí hlídaní zavazadel, abychom tam my, vaši zákazníci, nemuseli mrznout. O tom, že bych očekávala nějakou omluvu místo vtípků, ani nemluvě. Po tomto zájezdu jsem si řekla, že s Vámi už nikdy a chtěla napsat nějakou recenzi. Pak ale přišla dcera, že s Vámi pojede v létě do Chorvatska, o mých zkušenostech jsem jí řekla, ale nijak jsem jí nezrazovala. Řekla jsem si, léto není zima. A ani tu negativní recenzi jsem nenapsala. No a dnes se vrátila z Drveniku a já mám bohužel pokračování příběhu……

Odjezd 19.7. ve 14,30 z Prahy – Strašnické, sraz o 15 minut dříve. V lehkém předstihu před plánovaným odjezdem tam stály 2 nebo 3 vaše autobusy a čekalo se ještě na jeden. Řidiči do poslední chvíle neměli informace, který bus kam pojede. Bus do Drveniku přijel v 15,30 h.
Omluva, téměř žádná. Cesta do Drveniku trvala 20 hodin. Podle mne nepřiměřená doba. Částečně zaviněná rekonstrukcí dáílnice D1, hlavně ale patrně opět nedostatečnými informacemi pro řidiče. Cestující je totiž v Chorvatsku sami museli několikrát upozorňovat, že už patrně přejeli odbočku, kde měli odbočit, takže opakovně docházelo k tomu, že se autobus musel vracet, bloudil apod. Řidiči se nakonec ještě rozčilovali, proč to cestující neřekli dříve. No, ještě že tam cestovali lidé, kteří do těch středisek jezdí opakovaně….. S přibývajícím časem už se nedodržovaly ani nutné přestávky.
Bohužel ani cesta zpět se neobešla bez problémů. Odjezd z Drveniku v 16 h. se více méně dodržel (nicméně pan řidič vylézal v 16,05 z moře).
A od začátku se prý hrozně spěchalo, a to tak, že se opět přehlédla odbočka, a to na dálnici, a jak toto nejjednodušeji vyřešit, no přeci couváním, COUVÁNÍ NA DÁLNICI!!! K dalšímu couvání, a to na menší silničce, došlo po prudkém zabrždění z důvodu toho, že páni řidiči dostali chuť na melouna, tak si ho šli koupit. Styl jízdy brzda plyn se slovy, že pan řidič dříve jezdil s fekáliemi, takže teď se učí jezdit s něčím lepším, pokračoval až do zhruba 22 h., kdy došlo k prasknutí jakési hadičky, která už prý dle slov jednoho z řidičů měla být dávno vyměněna. Oprava trvala 2,5 hodiny. Pak následovala jízda se zastávkami u každé pumpy, kde se vždy dolévala voda. V Rakousku prý už jen u každé druhé pumpy……Cesta zpět trvala pěkných 23 h.

Dalo by se říci, že vše, co jsem popsala, se může stát. Ano, může se stát. Ale když se s nemalými problémy při cestách s Vámi setkáváme vždy, není to náhoda. Z toho, co jsem napsala, jasně vyplývá, že se kvalita Vámi poskytovaných služeb rok od roku zhoršuje. V tomto smyslu se vyjádřilo i několik mých spolucestujícíh do Bormia, kteří s Vámi jezdí, nebo teď už možná spíš jezdlili, pravidelně. Co by nás čekalo příště? Zde snad už chybí jen vážná dopravní nehoda. Vím, že se neustále rozrůstáte, vím, že autobusových zájezdů především v zimě ubývá, a že Vaše CK má především Itálii v zimě lidově řečeno obšancovanou. Bohužel, na úkor kvality. Nejezdí delegátky, organizace vázne. To, co s Vámi musela prožít moje dcera při cestě do Drveniku, považuju za naprostou nehoráznost. Přála bych Vám jediné, velký úbytek klientů. Proto se spolehněte, že ve smyslu tohoto dopisu budu informovat co největší množství poskytovatelů Vašich zájezdú všetně firmy Invia a zvažuji i nabídnutí tohoto příběhu TV NOVA. Věřte, že znám hodně příjemnějších činností, než sepisování takových dopisů, ale takhle nehorázné chování k cestujícím mě nenechává v klidu.

S pozdravem
Renáta Kožená

Zelinková Jaroslava

Příspěvek od Zelinková Jaroslava » 03 zář 2013 20:41

V sobotu jsme se vrátily z Chorvatska destinace Kaštela penzion Jerič v celku hezký penzion i pokoje hezké jen strava byla slabá snídaně tak byly v hodnotě 7 kč ,obědy vesměs studené výměna ručníků 1týdně o službách se nedá ani mluvit i když nejsme nějak nároční ale dalo by se ledacos vylepšit možná to odpovídá cenně kterou jsme zaplatily snad se to do budoucna zlepší pláže hezké a místo klidné jen ty služby ba mihly být na vyšší úrovni.

Petra

Příspěvek od Petra » 12 zář 2013 17:19

Byl jste někdo na lyžích od Nev Dama? Jaké máte zkušenosti? Děkuji.

Jirka

Příspěvek od Jirka » 12 zář 2013 18:46

Milá Petro a ostatní, jestli je vám jedno, kolik zaplatíte za lyžování, pak třeba ještě v roce 2013 vyrazte na předvánoční lyžovačku do Itálie s Nev Damou aliaz CK Ski Travel…

Čeká vás barevný katalog na křídovém papíře s nepřehlédnutelnou nabídnou až 10ti procentních slev za včasné objednání jednotlivých produktů… Kdo by odolal…

A jak je to doopravdy?

Oproti roku minulému cenový nárůst až 10% základních cen nabídek (racionálně nezdůvodnitelný a zejména novými klienty těžko postřehnutelný… )

Odbourání slev na skipasy pro juniory a seniory (např. předvánoční Livigno v roce 2011 – sleva 450 Kč, letos 0.- Kč – u nejběžnějšího, tedy šestidenního skipasu).
To vše za situace, kdy samo středisko ovšem tyto skipasy i nadále bonifikuje (stačí letmý pohled na skipasslivigno)… !!

Výsledek? Zkuste jen vložit pár hodnot do Excelu, a je to tady: Celá ta radost vás s Nev Damou vyjde letos zhruba o 10 % dráž než vloni, za vaše dítě či za seniora zaplatíte dokonce o více než 1 000.- Kč vyšší cenu. To je – při ceně produktu zhruba 6 tis. Kč – zdražení už o cca 17 % …

Pokud je vám jedno , že chování majitelů je mimořádně asociální a odpudivé (neštítí se bohatnout i na dětech a seniorech, o dalším ani nemluvě), pak lyžujte s Nev Damou. Třeba vám vyjde alespoň to počasí…

Ale pokud chcete svoje peníze vynakládat racionálně a nechcete krmit nenasytné české „podnikatele“, pak hledejte na internetu. Naštěstí je plný obsahově shodných, ale současně výrazně levnějších nabídek všeho druhu. Svou zimní radost si tak dokážete zařídit vlastními silami – bez asistence a arogantního parazitismu obchodní značky Nev Dama.

martin

Příspěvek od martin » 26 zář 2013 19:39

No ještě jsem na lyže nevyjel a už samé starosti. Vybrali jsme zájezd, přes jejich prodejce Zajezdy.cz
1. problém, rezervace neplatila jak řekli a normálně jí zrušili dřív. takže jí zas obnovili a omluvili se.
2. problém byl, že slibovanou slevu přiznali až když jim přítelkyně vynadala
I zaplatili jsme zálohu
3.problém byl, že nám prostě do mailu napsali (ani se neobtěžovali zavolat), že už druhý pokoj prodali, ale že mají místo něj čtyřlůžák a že chtějí peníze.

Jaký bude další vývoj nevím, jelikož na ně budu já řvát až za chvíli.
Nicméně na to, že je venku 25°C, sníh v nedohlednu, je to na můj vkus nějak moc problémů najednou a jejich jednání nějak moc připomíná gaunery.
Ale pokud chcete svoje peníze vynakládat racionálně a nechcete krmit nenasytné české „podnikatele“, pak hledejte na internetu. Naštěstí je plný obsahově shodných, ale současně výrazně levnějších nabídek všeho druhu. Svou zimní radost si tak dokážete zařídit vlastními silami – bez asistence a arogantního parazitismu obchodní značky Nev Dama.

Jiří Bulík

Příspěvek od Jiří Bulík » 27 zář 2013 21:56

Za mě Nev-Dama OK, jezdím s nimi už tři roky a nikdy žádný problém. Potom, co tu psal Jirka jsem si spočítal, jak jsem na tom v porovnání s loňskem a za vpodstatě stejný zájezd mi to vychází o zhruba 200 levněji než loni. Takže spíš to bude náhoda. A btw, Jirko, podle tvého slovníku: mimořádně asociální, odpudivý, arogantně parazitující :)) bych tě tipoval na hodně naštvaného z nějakých jiných důvodů, než je tahle cestovka :))

Rychlá odpověď

   
cron