recenze Pantour - Stránky 11 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Pantour

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
Kateřina

Příspěvek od Kateřina » 05 zář 2014 19:54

Kos – Caravia Beach – srpen 2014, naprostá spokojenost z CK Pantour, letenky a potřebné info dorazili cca týden před odletem,jak bylo slíbeno, na letišti po přistání čekala velmi příjemná delegátka, vše potřebné vysvětlila, rozvezla nás do hotelů autobusem, hotel naprosto úžasný, hned druhý den jsme měli info schůzku, a pak už byla k dispozici na telefonu, jelikož nebylo potřeba, aby za námi znovu chodila, v den odjezdu si nás vyzvedla a dovezla na letiště, kde počkala než se všichni odbavíme a popřála nám příjemný let. Naše dovolená byla i díky této delegátkce naprosto dokonalá. Perfektní a profesionální. Je to jen o lidech, špatná delegátka dokáže zničí celý pobyt.

Nikola N.

Příspěvek od Nikola N. » 17 zář 2014 05:43

KRÉTA – Hotel Eri Beach

Až po zakoupení zájezdu jsme si tady přečetli ty hrozné recenze, kde si mimo jiné klienti stěžují, že je ubytovali v jiném hotelu. Doufali jsme, že to nebude náš případ. Na letišti nám zaměstnanec CK sdělil, že námi zakoupený hotel není v provozu. :D :D (že je mi to nějaké povědomé??) Chápali bychom to, kdybychom zájezd koupili několik měsíců předem, ale my si ho objednali 2.9. a odlet byl 5.9. Požádali jsme pána z cestovky ihned o reklamační formulář. Předal nám obálku s tím, že v ní formulář je. (Chtěli jsme jej mít pro jistotu kdybychom skončili v neodpovídajícím ubytování, reklamace je pak těžko uplatnitelná pokud k tomu člověk nemá neprodleně sepsané ty formuláře). V autobuse jsme zjistili, že obálka obsahuje jen nabídku fakultativních výletů. Navíc ještě po našem příletu byl hotel Aqua sun village v nabídce na invia.cz i na stránkách CK. Nejvíce mě ale zarazilo, že ani jednou nepadla slova „omlouváme se“. Jakoby na tom, že nás ubytují jinde nebylo nic divného a byla to běžná praxe. Souhlasím s tím, že hotel byl Eri blíže k pláži než Aqua sun village a možná nebyl ani horší, ale jde o princip. Takto by přístup ke klientovi vypadat neměl.Paní delegátka Iva Veličkovská nám po příletu v autobuse na naši žádost o reklamační formulář řekla , ať si užíváme krásného ostrova Kréta a nemyslíme negativně, protože pak díky tomu negativnímu myšlení můžeme dostat nejhorší pokoj. Neříkám, že na tento princip nevěřím, ale může si toto dovolit říkat delegát klientovi???

Nikdo se nám nemůže divit, že jsme byli obezřetní, když nás dali do jiného hotelu. Druhý den nás na informační schůzce zmiňovala jako exemplární příklad klientů, kteří si na hned stěžují a cituji delegátku Ivu: „Hned po příjezdu chtějí reklamační formulář.“ Tak ne asi, paní delegátko, když nás šoupnete do jiného hotelu!

Ubytovali nás v odporném smradlavém pokoji, kde byla koupelna špinavá a ošklivá hodna nějakého zavšiveného motelu a ne 4 hvězdičkovému hotelu. (Delegátka Iva nám na informační schůzce vysvětlila, že 4 hvězdičky neznamenají, že má být hotel čistý nebo že má vybavení vypadat neošuntěle, ale znamená to jen, že hotel poskytuje takové a takové služby a díky tomu má ty hvězdičky.)
Druhý den nás všechny, kteří jsme si na sklepní pokoje stěžovali přemístili do mnohem lepších.

Asi už bych s CK Pantour příště neletěla. Nebyla to taková hrůza za tu Last minut cenu 12 500. Ale když budu příště věnovat spoustu času vybírání hotelu, tak chci mít jistotu, že tam dovolenou strávím a ne mít šanci 50:50, že budu v jiném. Je jasné, že změny hotelů jsou běžnou praxí u této CK.

Jinak se nám delegátka věnovala celkem často, na to, že by nebyla k zastižení si stěžovat nemůžeme.
CK Pantour nás mile překvapila tím, že byli schopni nám domluvit vegetariánské jídlo v letadle den před odletem. Při tom chaosu, který tam očividně mají jsem v to moc nedoufala.

Katka

Příspěvek od Katka » 17 zář 2014 16:02

Recenze je lepší číst před nákupem dovolené! ;) CK Pantour je prostě katastrofa, stežujte si i u Invie, pokud jste to tam kupovali ;) dostanete kupon na slevu na další dovolenou;) A třeba je časem, za to jejich vyměňování hotelů, vyřadí z nabídky.

Hanka

Příspěvek od Hanka » 26 zář 2014 05:34

S CK Pantour jsme byli vcelku spokojeni, zprostředkování zájezdu, veškeré předodletové informace i ubytování – byly dostačující. Hotel Olympia Sun na Rhodosu super, řekla bych – nad rámec tříhvězdičkového hotelu, úžasný personál,až neuvěřitelná ochota všech zaměstnanců, příjemné prostředí – toto vše bych ohodnotila více než kladně . Co se mne ale dotklo bylo chování delegáta CK Pantour – Vojty Míška. Svou chybu zprostředkování zapůjčení vozů nejenže nebyl schopen přiznat, ale dokonce s arogantním postojem a naprostou suverénností užíval lhavé výmluvy o jakési smyšlené autonehodě a problémech s celkovým zapůjčením vozů na určený den. V autopůjčovně samozřejmě žádný problém nebyl, což jsme si ověřili, pouze delegát odmítl přiznat svou chybu, že si špatně zapsal termín , kdy jsme chtěli vozy zapůjčit a ještě měl tu drzost osočit nás, že jsme je chtěli v jiném termínu. Přitom by stačilo říct jen : “ Omlouvám se, spletl jsem se. “ Toto rozhodně nelze ohodnotit jako důvěryhodný přístup a proto jsme s ním raději již nic dalšího nekonzultovali a vše si zařídili po svém. Ostatní služby této CK byly v pořádku a nelze jim nic vytknout.

Lenka

Příspěvek od Lenka » 26 zář 2014 15:55

S CK Pantour jsme byli letos poprvé v Turecku (zprostředkovatel Invia). Vrátili jsme se toto úterý. Musím říct, že po přečtení některých recenzí jsme odlétali s naprostou hrůzou, co nás bude čekat. Byli jsme ovšem velmi mile překvapeni. Zájezd byl naprosto super. Delegátka Markéta velmi příjemná, jela s námi do hotelu, pomohla s ubytováním (byli jsme v hotelu Galeri resort). Druhý den se dostavila na smluvenou schůzku… Za celou naši rodinu musím napsat, že dovolená byla naprosto dokonalá. Jen mám malou připomínku a to je délka pobytu. Koupili jsme si 7denní zájezd, ale v podstatě jsme o jeden den přišli, protože jsme se do hotelu dostali z letiště až po půlnoci. Škoda

Eva

Příspěvek od Eva » 03 lis 2014 05:07

Absolutní nespokojenost. Nedodržení kupní smlouvy. Zaplacen pobyt 8 dní, fyzicky 7 dní, přílet v 23.00 h, ubytování v 1:30h následujícího dne, místo pokoje, který jsme si zaplatili jsme byli ubytováni 2 noci jinde,¨v horších podmínkách.Na místě sepsán pouze reklamační protokol. Aniž jsme poslali ofociální reklamaci, již jsme měli zamítavou reakci na mailu. Absolutní neochota, arogance. Nikdy více.

Lenka

Příspěvek od Lenka » 05 pro 2014 20:35

Dobrý den,
měli jsme rodinný pokoj. Z hlavní chodby se vešlo do malé předsíně, ze které vedly troje dveře. Jedny do koupelny, a další dvoje do pokojů. Takže oba pokoje byly odděleny touto předsíní. Obě ložnice měli manželskou postel, noční stolky, toaletní stolek se zrcadlem, televizí a židlí a a z obou byl vstup na společný balkon. Jedna ložnice měla takový malý gaučík (nebo spíš větší křeslo :-)) s konferenčním stolečkem. Druhá ložníce měla rovněř křeslo s konferenčním stolkem a navíc zde byla i velká skříň přes celou stěnu..tento pokoj byl možná o něco málo větší, ale celkově bych řekla, že byly oba dost prostorné na rozdíl od toho s přistýlkou, který měli známí. Nám ubytování vyhovovalo.
Tak snad jsem Vám pomohla :-)

Petr Duben

Příspěvek od Petr Duben » 06 led 2015 02:10

Recenze zájezdu od CK PANTOUR na Krétu hotel BLUE SKY BEACH. (27.7. – 3.8.2014)

Kladně lze hodnotit ubytování (pro čtyry osoby perfktní a prostorné), nádhernou pláž a
chutnou stravu, ale čistota nádobí a příborů byla velmi špatná. Obsluha baru, denní špatná,
večerní skvělá. Pivo se dalo snést, víno slušné, nealkoholické nápoje slabší – přeslazené, že
ani děti je nechtěli pro sladkost pít. Museli jsme nealko kupovat v supermarketu. Místní lihoviny
dobré, obzvlášť ve spojení s lemonem, nebo jiným nealkem.
A nyní to obzvlášť špatné. Zaplatíte si zájezd all inklusive a automaticky počítáte, že celý týden
od 10.00 do 22.00 hodin budete čerpat all inklusive. Jenže chyba. Na recepci dají ceduli, že
all inklusive končí ve 12.00 v den odjezdu. Co se stalo ? Přjeli jsme na hotel v pondělí 00.30
a odjížděli v neděli 20.30 hodin, takže nás okradli o půl dne all inklusive. Možná že to mají někde v podmínkách, ale v popisu zájezdu, podle kterého to člověk objednává nic takového nebylo a navíc
delegátka při cestě v atobusu z letiště na hotel doslova říkala. ,, Jelikož přijíždíme tak pozdě, začnete čerpat all inklusive ráno snídaní a skončíte poslední den pobytu večeří. Takže asi ani ona o tomto podvodu nevěděla. Nebo věděla, ale záměrně to zatajila. A vůbec nejhorší bylo, že vás zaměstnaci hotelu nahánějí po dvanácté hodině s nůžkami v ruce, jako kdyby jste byli nějací zločinci, aby vám přestřihli all inklusive značící pásky. To bylo ponižující a nikdy jsem se s něčím takovým nesetkal. Jiní rekreanti, co přijeli na hotel brzy ráno a ráno také odjížděli, tak jich se to netýkalo a měli all inklusive celých sedm dní. Takže, protože odjíždíte z hotelu večer, musíte být za to potrestáni a pití a jiné až do odjezdu si platit. Abych byl spravedlivý, musím dodat, že při posledním obědě a večeři jsme si nápoje natočit mohli. Takže až na to nádobí a příbory měl člověk z dovolené ze začátku docela dobrý dojem, tak tím závěrem vám ho úplně pokazili.
A ještě jeden nedostatek. V popisu zájezdu mají slunečníky u bazénu, ale byly tam tři, ale funkční pouze dva. A ani když jsme žádali, jestli by to mohli doplnit, tak nic se nedělo. Smůla.
A co závěrem. Na dovolenou s CK PANTOUR již NIKDY.

A klidně se pod to podepíši.
Petr Duben Žďár nad Sázavou.

Romana

Příspěvek od Romana » 07 dub 2015 01:13

Nejprve jsem si vybrala zájezd, a až u podpisu smlouvy (kecám – až doma) jsem zjistila, se kterou cestovkou to vlastně letím. Zajímavé, že to byl první dotaz mé známé, kterou jsem přesvědčila, aby jako rodina jeli s námi. Tak jsem začala hledat recenze…a našla.
Zkrátím to: jeli jsem s CK PANTOUR do apartmánů Villa Maria Clever) u hotelu Aphrodita na Krétě. Pro našince to znamená, že má v apartmánu vlastní lednici (na uskladnění čehokoli,co by potřeboval po uzavíračce – mějte na paměti all inclusive) a k tomu plný servis čtyřhvězdičkového hotelu.
Nicméně mám hodnotit cestovku: Od příjezdu do odjezdu byly služby cestovky naprosto na úrovni, z mého pohledu cestovatele staršího data narození nebyl jakýkoliv problém od příjezdu do odjezdu, delegátka je velice šikovná (2014)
Nebyl sebemenší problém, a tak jsme vzápětí (podzim 2014) odjeli s tou CK znovu do stejné destinace. Opět to byla krásná dovolená a z pohledu hodnocení CK nevidím žádný problém.

Lenka

Příspěvek od Lenka » 28 dub 2015 03:18

Ahoj ,

užili jsme si s Pantourem super dovču na Krétě. Jediné co bych vytkla byla neschopnost provizních prodejců, za to ck ale nemůže. Víc než půlka z Vás si zájezd koupila přes provizní prodejce a pokud oni Vám nakecají hory doly aby zájezd prodali a měli z toho provize tak se pak nedivte. Já určitě na tuto sezonu volim CK Pantour, ale tentokrát to koupím rovnou u zdroje už jenom proto, abych měla příští rok slevu za věrného zákazníka (kterou nákupem před Invii nedostanete).

Za mě dávam 1!

Rychlá odpověď

   
cron