recenze Pantour - Stránky 12 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Pantour

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
Pavlína

Příspěvek od Pavlína » 13 čer 2015 14:01

Dobrý den,
právě jsme se vrátili z Turecka, hotel Club Side Coast. Po přečtení všech recenzí jsem měla velké obavy, abychom se vůbec dostali do hotelu, který jsem zaplatila apod. Zájezd jsme kupovali na First Minute právě proto, že jsem opravdu potřebovala, aby vše klaplo, protože jsme výjimečně po několika letech jeli jako kompletní rodina a chtěla jsem, aby se mému muži, který tento typ dovolené moc nevyhledává, líbilo a vše klaplo na 100%.
Po přečtení všech recenzí a zjištění, že cena na First minute byla vlastně cca o 1400Kč dražší než ta katalogová, za kterou se zájezd prodával o pár týdnů později, tj. někdy na začátku března (prý proto, že hotel snížil cenu typu pokoje, za který jsme mi připláceli), jsem byla dokonce odhodlaná dovolenou zrušit, zaplatit storno poplatek cca 3 tisíce a poohlédnout se někde jinde. Bohužel mi bylo řečeno, že CK už naše ubytování v hotelu zaplatila v plné výši a já bych platila storno poplatek 10400Kč. Samozřejmě jsem tomu nevěřila, ale nezbylo mi tedy nic jiného než doufat, že nás tedy CK nepřestěhuje po příjezdu jinam s tím, že došlo k chybě a hotel je přebukovaný :-). Žádala jsem tedy alespoň jako kompenzaci, aby mi bylo do voucheru, resp. do seznamu pro hotel zapsáno, že chceme pokoj ve vyšším patře, že se jedná o dovolenou zakoupenou k oslavě výročí atd. To mi bylo splněno, bohužel v hotelu naprosto nerespektováno a dostali jsme pokoj v přízemí. Delegátka tvrdila, že není jiná možnost, ale že nás druhý den přestěhují, pokud si to budeme přát. Nechci jí křivdit, ale z recenzí zde i na stránkách tohoto konkrétního hotelu bylo několikrtát zmiňováno, že to je běžná praxe, že se zde Češi umisťují do horších pokojů, ale bez problémů je třeba druhý den přestěhují, pokud si to přejí. To se také stalo, sama jsem si vyřídila přestěhování hned ráno a v 11hodin už jsme byli v novém pokoji. Přesto si myslím, že je torchu škoda strávit cca 16 hodin z týdenní dovolené s nevybalenými kufry. Takže pěkné „uvítání“ hotelu, ve které jsem pro mého muže doufala, se jaksi nekonalo ;-). Jinak práce delegátky bez problémů, byl velmi ochotná, znalá místních poměrů, pravděpodobně působí v této lokalitě už dlouho, protože mluví turecky. Jediné, co mne velmi zklamalo, byla její nabídka, že pokud si chceme nakoupit bez smlouvání, tak že nám může zajistit odvoz do jakési velké tržnice, kde prodávají stejné zboží jako na zdejších marketech, ale za pevné ceny, které bychom jinde pracně usmlouvali. Samozřejmě mi bylo jasné, že úplně diskontní ceny tam nebudou, pokud Vás tam někdo zdarma doveze, ale čekala jsem že budou prostě „slušné“, tj. o něco vyšší než ty, za které se dá zboží usmlouvat, ale rozhodně nižší než ceny, na kterých místní začínají smlouvat :-) Bohužel jsme si tuto „službu“ objednali hned na druhý den a tj. téměř bez možnosti srovnání s cenami na běžných trzích, takže se nám tento výlet opravdu moc nevyplatil. Ceny zboží, které jsme tam nakoupili, se ukázaly jako cca dvojnásobné oproti těm, za které jsme mohli zboží BEZ SMLOUVÁNÍ koupit na místním trhu či dokonce přímo v hotelovém obchodě;-) Navíc jsme strávili cca hodinu na cestě a tržiště vypadalo jako takový ten vietnamský hangár a zboží asi z poloviny stejné jako ve vietnamské tržnici v Čechách.Opravdu nic moc zážitek, který nás stál cca 25Euro, což byl rozdíl v cenách na 2! věcech, které jsem tam koupili. Zpět do hotelu jsme mluvili s dalšími Čechy, kteří byli stejně rozčarovaní jako my, takže zřejmě tuto službu nabízejí delegátky všech ck v této lokalitě. Samozřejmě že paní delegátka už se o tomto nakupovacím výletu slovem nezmínila, protože asi dobře ví, že jí za něj nikdo nepochválí. Ale kšeft je holt kšeft a za blbost se platí:-)) Jen když jsme slyšeli, jak toto nabízí dalším klientům, takže jsme jim tento výlet po jejím obchodu rozmluvili. Tedy pro shrnutí… s CK Pantour jsme byli i přes tyto věci spokojení, jen mne nemile překvapilo, že CK používá turecké aerolinky, které poskytují trochu horší služby než třeba Travel Service, ale hlavně když Vám poškodí nebo zničí zavazadlo, což se stalo nám, tak si musíte vše sami vykorespondovat přímo do Turecka, protože zde tato letecká společnost nemá zastoupení. Takže na závěr…. obavy z cestovaní s CK Pantour se v našem případě ukázaly jako zbytečné, nicméně příště už asi zase s někým jiným ;-)))

Jarka

Příspěvek od Jarka » 29 čer 2015 23:14

Nikdy víc! Po příjezdu na hotel bylo vše v pořádku a opravdu jsem si myslela, že vše proběhne bez větších komplikací. Cestovali jsme jako tři dospělí a jedno 2leté dítě. Kdyby jsme se zde neseznámili s češkou, která bydlela v Řecku, a ta nám neřekla kolik možností vlastně máme, tak jsme ani nikam nejeli. Většina nabízených výletů byli celodenní výlety, které pro dvouleté dítě opravdu nejsou vhodné. Po dotazu jak se dostaneme do Water parku Faliraki nám bylo řečeno, ať jedeme autobusem, který ale bohužel nejezdí na čas, ale jen jak se mu zachce, takže jsme to měli brát jako adrenalin – což by možná nebylo tak hrozné pokud by jsme s sebou netáhli kočár a malé dítě. Až paní na pláži nám pověděla o „vodním autobusu“ což byla loď, která jezdila v pravidelných intervalech jak na Rhodos tak i do Water parku. Ale třešnička na dortu pro nás byla nehoda neteře. Uklouzla na dlaždičkách a vyhodila si loket z jamky. Myslím že každý kdo má malé dítě chápe to, jak jsme se všichni cítili bezmocně. Po zavolání delegátce, která mi teda ochotně vysvětlila co mám dělat , a že mi zavolá až sežene doktora, jsem měla i klidnější pocit. Bohužel ten rychle opadl, když jsem se dozvěděla, že delegát s doktorem nepřijede, a že se s ním musíme domluvit samy. Vím, že hodně lidí v dnešní době umí perfektně anglicky. Bohužel my na tom tak dobře nebyli, a tak byla domluva rukama nohama celkem složitá. Už nikdy s touto cestovní kanceláří ! Chápu že delegát za to možná nemůže, ale tohle by dle mého názoru měli mít podchycené !

Iva a Zuazna

Příspěvek od Iva a Zuazna » 08 črc 2015 01:33

Naše zkušenosti CK Pantour musíme hodnotit na výbornou a to byla druhá dovolená od této cestovky .Ostrov Rhodos hotel Nirvána 24.6-1.7.2015.menší,klidný personál přijemný.Delegátka slečna Elena moc hodná vše zařídila no prostě super.

Klára

Příspěvek od Klára » 11 črc 2015 16:29

Ráda bych připojila svoji vlastní zkušenost.
Ačkoli byly nějaké obavy, kvůli špatným recenzím, jsem ráda, že se opak stal pravdou. Právě jsme se 5.7.2015 vrátili s přítelem z Rhodosu, ochotu a spolehlivost CK PANTOUR bych hodnotila na výbornou!!! .. Skvělý delegát Filip, delegátka Bára, oba plnili svoji funkci na 120%.
Co se týče hotelu Virginia *** , to už je o něco horší, nevím, kde sebrali odvahu si psát 3*, z mého pohledu maximálně 2*. Ale pokud někomu stačí horší standard, zkrátka aby měl kde spát, a něco sníst, tak to stačí. Asi tak jako nám, protože jsme stejně pořád cestovali po ostrově, a byla to paráda :-)
Co se týče té nejbližší pláže u hotelu Virginia, je to hnus, vážení přátelé. Bordel, bordel a bordel. Plus bych možná doporučila i boty do vody.
Zkrátka okolí hotelu nic moc.
My jsme cestovali, a moc si to užili !
Děkujeme CK Pantour za krásnou dovolenku :)
Klára

Jan a Martina

Příspěvek od Jan a Martina » 06 srp 2015 19:25

S Pantourem jsme letos jeli poprvé a jistě né naposledy. Vše skvěle zorganizováno a naprosto bez problému. Byli jsme na Krétě v Blue sky beach. Je to malý hotel, ale moc krásný, hned u pláže a to, že je tam silnička mezi ním a hotelem, je naprosto zanedbatelné, jelikož je tam minimální provoz (takže bezobav). Pokoje krásné, čisté. Jídlo je chutné, ale nečekejte hody jako v 5hvězdě někde v Turecku, či Egyptě. Do města kousek procházkou( Kokkini Hani). Není tam sice moc nočního vyžití (diskotéky),ale pokud jste milovníkem taveren a obchůdků, bude Vám to stačit. Personál v hotelu je strašně milý a udělá vše pro Vaši spokojenost.Pláž je písčitá a dostatečně velká, jen musíte počítat s tím, že je i pro veřejnost(ze které mají hotely také peníze). Bazén je menší,ale dostačující + je zároveň hned u baru, taže slouží i jako poolbar. Allinclusive platí od 10hod. do 22hod. Pak už za svoje. Počítejte, že pronájmy vozů a místních výletů podražily. Výlety se pohybují okolo 50-56eur za osobu. Blue sky leží bohužél v leteckém koridoru, takže nad pláží budete často výdat letadla, co jdou na přistání na Heraklion. Ale neni to tak strašné – ukřičení Řeci a šumění vln je kolikrát přebíjí :-) My s přítelkyní jsme si opravdu nemohli stěžovat a v příštím roce se vydáme zas i s dětmi, pro které jsou tam animační programy, brouzdaliště, malé dětské hřiště. Jinak u pláže je i malý Market, kde seženete takřka vše a za super ceny. Karty a bankomaty bezproblému- vše funguje.

NIka40

Příspěvek od NIka40 » 11 srp 2015 14:09

já byla s s Pantourem podruhé, poprvé nic moc, ale letos super..postarali se tka jak měli..žádný problém..
a co se týče Kréty, loni jsem řekla, že Kréta už nikdy, letos jsem tam jela, protože jsem někam chtěla vzít děti (už velké), bulharsko v tom daném termínu obsazené, turecko egypt a tunis..tam nikdy..takže jsem musela zvolit Krétu, a říkám to podruhé, Kréta nikdy..vůbec tam nesjou hezké pláže..prostě nic moc mě tam nenadchlo..to už je hezčí chorvatsko..ale za to ck nemůže..

Jana N.

Příspěvek od Jana N. » 16 srp 2015 20:20

Tak zdravím po návratu z Eri Beach….s Pantourem klidně znova, ale do tohoto hotelu určitě ne. Pokoj odpovídal kategorii ** postel rozvrzaná,že byl slyšet každý pohyb, matrace tlačily do zad a každý pohyb cítil i druhý kdo spal na posteli, takže jsem celou dovolenou za kterou jsem zaplatila 17000,-/ týden spala na zemi na matraci z chodby, koupelna… okolo vany plíseň,naštěstí byl ve 2.patře, tak předpokládám že švábi a rusové obývali spodní pokoje,poněvadž na chodbě jich bylo celkem dost. Komáry ani jiný hmyz jsme neměli. Pokojská stlala a vynášela smetí každý den,ale pod pod postelí prach tak za půl roku.. :-( Přístup do moře katastrofa..kameny opravdu betonové panely s dráty.. mořští ježci..delegátka Jana na přivítanou až moc vysmátá..dle mladých si asi něco zobla :-D :-D když jsme potřebovali lékaře neochotná..v případě koupi výletu, ochotná až moc..takže pro cestovku asi dobrý… :-D Delegát Martin naopak v pohodě. Jídlo asi jediné co si člověk za ty peníze užil… animační programy absolutně žádné,jen jedenkrát disco pro děti, takže tady po zvyku z Tuniska hodně velké zklamání. Takže shrnutí…po přečtení recenzí jsme měli obavy tak jsme dali do pasu 40 eur, ani to nepomohlo,protože bylo málo pokojů..nicméně jeli jsme si odpočinout a vypnout to se podařilo..takže kdo se na dovolenou jezdí najíst a ležet u bazénu, mohu vřele doporučit, jinak rozhodně ne.. co se týče výletů…Mladí byli na výletě na ostrově Chrissi a ten mohu vřele doporučit.

Zuzík

Příspěvek od Zuzík » 17 srp 2015 16:30

Blue sky beach Kreta – letos jsme byli poprvé s touto CK a také prvně na Krétě – co se týče hotelu – ubytování hned vedle v apartmánech Chrisanthi – ubytování je řecké – ale čisté, každý den se uklízí, personál je velmi příjemný, stejně tak v hotelové recepci i u baru – velmi milí lidé, kteří vám vždy vyjdou vstříc. Je třeba si vzít Reid do zásuvky – komáři, a klimu si připlatíte od út- do út 25Eu. Co ale pro mě byl zásadní nedostatek byla „restaurace“ – kdo jim dal ty 4 hvězdičky nevím…… , v infu k dovolené bylo napsáno – do restaurace pánové dlouhé kalhoty a dámy – nikdy v plavnkách – hahaha…. – „restaurace“ venku – takže neuspořádané, zmatek – na Krétě bylo fakt horko a když nechytnete stůl ve stínu, nebo aspoň polostínu – tak vás ani nebaví chodit jíst, odklízení nádobí – nevadí mi po sobě si odnést použité talíře, ale aspoň na místo kde to vypadá trochu uspořádaně – tady na stole dvě přepravky a zbytky špinavý koš….můj ty bože. Výběr nic moc – pro děti to ale stačilo, hranolky/ špagety, takže jsem byla na zelenině a salátech a melounech – což v tom vedru bylo dostačující, ale oll inclusiv…. , nápoje – pouze práškové k natočení do plastu, stroje na kávu – špinavé….
Výlety velmi drahé, pokud chce jet celá rodina – je to hodně, ale půjčili jsme si auto a pojezdili jsme sami, na Krétě je kam jezdit a je co vidět, takže není čeho litovat, pláže jsou v pohodě, moře také – měli jsme klidné moře i vlny, které vás smetou – bylo to fajn. Letadla která přistávají na nedalekém letišti nic nenarušují, je to spíše atrakce…, o zábavu se snaží starat animátorky, všechny tři byly milé. Delegátka také milá a ochotná.
Dovolenou jsme si užili, hodně jsme viděli a odpočinuli si. Jen ta restaurace……….

Hedvika

Příspěvek od Hedvika » 17 srp 2015 17:26

V sobotu jsme se s přítelem vrátili z dovolené na Krétě. Hotel Lambi 3***
Pokyny+Komunikace s CK Pantours naprosto super, všechny podklady byly předány jeste pred sjednaným termínem. Čas odletu se nepřesunul ani pri odletu zpet. Na pohybech jsme měli přesne napsáno kam po příletu jít aby nas odvezli do správného hotelu, presto tam jeste čekala delegátka, která nás znovu osobně nasmerovala, při cestě zpet s námi jela autobusem s doprovázela nás opět kam správně již a co a jak. (Toto beru jako službu nadstandartní, letěla jsem několikrát od Bluestyle, Alexandria a podobně a nikdy takovýto servis nebyl. Po přečtení recenzí na hotel jsem požádala o umístění do vyších pater ne do přízemí. V noci kdyz jsme přiletěli takový pokoj bohuzel volný nebyl ovsem hned druhý den po snídani nas přestěhovali z vlastní iniciativy, nic se jim nemuselo připomínat na recepci o mé žádosti věděli od CK. Nový pokoj byl super pouze oddělené postele o čemž jsme ale předem vedeli. Hned následující den přijela znovu delegátka Andrea, která nám popsala ostrov, doporučila kam se podívat i čemu se vyvarovat a proč. Kdykoli jsme ji mohli zavolat, vse zařídila. Jela s námi jako průvodce i na vylet, kde se o vše postarala, vse proběhlo v klidu bez spěchu a stresu, dokonce ačkoli to nebylo její povinností se postarala o pána který upadl a potreboval vyjednat s pojišťovnou lékařské ošetření přestože byl od jiné CK ze Slovenska. Tato paní je opravdu člověkem na svém místě. Co se týče služeb hotelu tak hodnotím na jedničku. Čisté povlečení, vynesené odpadkové koše (všude) ustláno, ručníky i osušky vyměněné, podlaha parádně vytřená. Na recepci se dalo půjčit i nějaké to sportovní vybavení, balon na beach, plážové pálky atd. K zapůjčení i dela. Problém mají proste lidé, kteří neumí slovo anglicky, pokud nemluvím nic nemám, oni totiž vaše touhy a požadavky nemuzou holt čuchat….kdyz je ale požádáte se vším vyhoví.Co se týče jídla all inclusive musel si zde přijít na své každý. Snídaně sladké, slané, káva, caj, džusy, limonády. Oběd i večeře nepřeberné množství salátů, hranolky,těstoviny, bramborová kaše, kuřecí maso, vepřové, řecké souvlaky, teplá kukuřice, baby karotka, hrášek, dva druhy polévek, pečivo, dortíky, melouny…no vsechno možné. Bazén super, moře krásné, lidé ochotní a vstřícní. Škoda, ze jsem nejdou dát fotografie máme jich spoustu a zároveň spoustu krásných zážitků. Hotel i CK jedine DOPORUČUJI !!!

Skeblik

Příspěvek od Skeblik » 20 srp 2015 15:34

Byli jsme na týdenní dovolené na Kosu. Přestože jsme počítali s horší úrovní hotelu (dovolená byla zařizována na poslední chvíli a jako nízkonákladová), netušili jsme, do jakých konkrétních pokojů tato cestovní kancelář umisťuje své klienty. Hotel měl být obyčejný (to je pro nás ok, v podstatě v něm čas netrávíme) a byl, nicméně pokoj, do kterého jsme byly ubytováni byl katastrofální – pod úrovní povrchu, špína, plíseň, zápach atd. Do těchto pokojů standarní cestovní kanceláře klienty neumisťují…. Sami jsme si v hotelu vyjednali změnu pokoje a následně byl poměr „cena/výkon“ adekvátní.

Delegátka – dopředu jsme věděli, že jejích služeb nebudeme využívat, nicméně přístup jsme považovali za zvláštní….
Např. Nechtěli jsme jít na informační schůzku, protože jsme měli veškeré informace zjištěny dopředu a již jsme měly naplánované aktivity – sdělili jsme to delegátce a dostalo se nám odpovědi, že je to naše věc, ale ať jí pak nevoláme a nechceme něco, co by na schůzce mohla povídat. Což jsme neměli v plánu, ale reakce nás zaskočila. Stejně tak jsme byli zaskočeni informací, že si v podstatě musíme půjčit auto v půjčovně, kterou ona doporučí, protože když si ho půjčíme v jiné, rozhodně pak nebude řešit případné problémy – v důsledku to znamená půjčit si předražené auto, i když lepší ceny i pojistky mají jiné půjčovny… Celkově je možné, že delegátka byla pro někoho přínosem, ale my její služby nepotřebovali ( z našeho pohledu naštěstí). Bylo patrné, že je pro ní problém to, že nemůže být důležitá a každý klient, který se umí postarat sám o sebe je v podstatě nežádoucí… Budilo to dojem, že klient je zde pro delegátku a ne naopak… Asi jsme se měli chovat tak, aby jsme hlavně neudělali žádný problém…
Poslední kapkou bylo, že při odbavení na letišti cestou zpět chtěla podávat za nás naše pasy na přepážku, což jsme považovali za zbytečné a asi to byl také problém… Zkrátka- z našeho pohledu velmi zvlášětn přístup.
Celkový dojem z cestovní kanceláře takový, že příště rozhodně zvolíme někoho profesionálnějšího a takového, který své klienty posílá sice do nízkonákladových hotelů, ale s dodržením základních standardů.

Rychlá odpověď