recenze Pantour - Stránky 14 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Pantour

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
Marika Podhorská

Příspěvek od Marika Podhorská » 16 srp 2016 20:27

S CK Pantour NIKDY VÍCE!!!
Přes CK Pantour jsme letos byli na dovolené na Krétě. Po příjezdu do destinace jsme marně čekali víc než 9 hod na ubytování. Po příjezdu delegátky, která se tvářila a jednala s námi, jako že se jí to netýká, která neustále opakovala, že Řecko je přetížené zájmem turistů, nakonec vyšlo najevo, že CK Pantour v dané destinaci již nemá volnou kapacitu na ubytování. Nevěděla co s námi má dělat. (Podotýkám, že zájezd jsme měli zaplacený půl roku dopředu). Po hodinovém dohadování s delegátkou a s CK Pantour nás s manželem odvezli do úplně jiné destinace, vzdálené 40 km. Cestovali jsme společně se známými, těšili jsme se na společně strávenou dovolenou, kterou jsme nakonec strávili každý sám. Přístup ke klientům této CK je skutečně bezohledný.
TAKŽE S CK PANTOUR JIŽ NIKDY VÍCE!!!

Martin Vojtek

Příspěvek od Martin Vojtek » 26 zář 2016 17:52

Cez Inviu som si zakúpil zájazd ktorý organizovala CK Pantour, podla info. mi mali prísť pokyny k odletu a detaily + Voucher a pod. 5-3 dni predodletom, 3 dni pred odletom nič neprišlo, volal som do cestovky, o niečom nevedeli, čakajte musia vám pokyny prísť… Ďalší deň to isté, tak som volal do Invie kde mi zistili od Pantouru že mi nevybavili/nerezervovali hotel…! Keby sa o situáciu nezaujímam sám, buď by som nestihol odletieť v čase mne vyhradenom na dovolenku, alebo by sa na mňa úplne vysrali ja neviem… Volali mi že vybavili prd. až keď som mal cez Inviu zájazd zrušený a objednaný, podpísaný iný cez inú cestovku… Dávajte bacha na nich, vždy si overujte situáciu radšej sami alebo si priplaťte za skúsenejšiu cestovku…

Soňa Kalousová

Příspěvek od Soňa Kalousová » 12 kvě 2017 21:22

Pokud někdo chcete se společností CK Pantour někam cestovat, tak POZOR POZOR POZOR. Já bych nejela ani na Šumavu a to ji mám za rohem- zdůvodním proč.

Dne 20 ledna 2016 jsem si zakoupila zájezd do Řecka od 2.7.2016 do 9.7.2016 na ostrov Kréta – Agios Nikolaos do SANTA MARINA HOTELU +++. Záměrně jsem si vybrala místo pobytu již v lednu 2016, neboť můj jediný požadavek byl, abychom měli pokoj v hotelu, kde budeme mít ALL INCLUSIVE.

Po přečtení některých recenzí na ubytování jsem se raději telefonicky informovala přímo v cestovní kanceláři Pantour, zda-li budu mít pokoj v hlavní budově a ne ve vedlejší části hotelu, který je součástí hotelového komplexu a nachází se přes ulici (informace z recenzí).

Pracovnicí jsem byla ujištěna, že pokud mám ve smlouvě napsáno SANTA MARINA HOTEL znamená to hlavní budova, jinak se píše jen SANTA MARINA. Vysvětlení se mi zdálo být logické.

Jaké bylo ovšem moje překvapení, když po příjezdu nás chtěli ubytovat ve vedlejším „hotelu“ – což byla ubytovna. Protože jsem se s paní na recepci nemohla domluvit, zavolala jsem delegátce, která nám byla uvedena v propozicích z letiště. Moje překvapení nebralo konce, protože delegátka mi sdělila, že nemá na starosti tento „hotel“, ale zároveň ani neví kdo jej na starosti má.

Po ubytování na pokoji ve vedlejší budově, jsem si šla umýt ruce a v „koupelně“ při puštění vody upadl kohoutek a voda začala stříkat na všechny strany, tudíž i na mne. Schůzka s delegátkou se žádná po celou dobu pobytu nekonala, nikdo nepřišel, nikdo se neozval a nikdo nic neřešil.

Při reklamaci zájezdu mi bylo sděleno, že jsem měla postupovat dle pokynů, avšak v tomto hotelu nebyl nikdo s kým bych mohla moje závady probrat, vůbec žádné informace v češtině, žádná kniha výletů , žádný delegát vůbec nikdo a dokonce na nás zapomněli i s odjezdem.

To byla teda „dovolená“ zkrátka nemohli jsme se dočkat toho až přistaneme na letišti v Praze.

Marek Petříček

Příspěvek od Marek Petříček » 14 čer 2017 15:23

Z mé strany vůbec nedoporučuji…Jejich zachování vůči potencionálním klientům na bodu mrazu a neprofesionální…Při objednání „závazné rezervace“ přes zprostředkovatelskou společnost (a potvrzení této rezervace od Pantour!) nám bylo druhý den sděleno, že máme smůlu. Po telefonickém rozhovoru s nimi nám řekli, že někdo přišel, zaplatil hotově a proto nám byla zrušena dřívější potvrzená rezervace. Již nikdy!

Dana V.

Příspěvek od Dana V. » 22 čer 2017 04:36

Byli jsme s touto cestovkou již 2x, prvně na ostrově Kos a nyní jsme se vrátili z Kréty. Máme jen pozitivní zkušenosti, vše bylo v pořádku.
Na Krétě jsme si půjčili auto a i když jsme si vzpomněli k večeru, během hodiny bylo vše zařízeno, Dostali jsme i mapu a tipy, kam se podívat.
Myslím si, že poměr kvalita x cena zájezdů celkem odpovídá a pro nenáročné klienty mohu za sebe tuto CK klidně doporučit.

Kamila Smrčková

Příspěvek od Kamila Smrčková » 02 črc 2017 02:51

Chci si stěžovat na CK Pantour a jejich přístup, nebo spíš nepřístup. Po příjezdu do hotelu cca v 16:00 nás nikdo nebyl schopen ubytovat dalších 5 hodin. Delegát po celou tuto dobu nedorazil, manažer s nikým nekomunikuje, nebere telefon, nereaguje na nic. Tento problém řešila skupina cca 25 lidí. Po asi 3 hodinách čekání na ubytování, přijela velmi početná skupina ruských turistů a rekreantů ale ti byli upřednostněni a ubytováni bez problémů hned. Náš hotel měl mít svou pláž, dva krásné bazény atd. místo toho nás všechny chtěli ubytovat v hotelu bez pláže někde v horách!!!!! Neskutečné. S CK Pantour už nikdy!!! Nenechte se nachytat, tak jako my!

Kristýna Vyskočilocá

Příspěvek od Kristýna Vyskočilocá » 11 črc 2017 22:28

Cestovní kancelář Pantour bych NEDOPORUČILA! Po příletu do ostrov Rhodos nám slečna oznámila, že bydlet v námi vybraném hotelu nebudeme, že nás přesunuli jinam a do lepšího. Už to mě na letišti naštvalo, protože týden před odletem mi přišli veškeré podklady do hotelu, který jme objednali. Když jsme udělali czech in a šli jsme se ubytovat, v našem pokoji bylo 38C a bohužel nefungovala klimatizace. Šli jsme tedy na recepci žádat o spravení. Nejdříve z nám udělali debili a poté mi řekli, že nám tam posílají tachnika, na technika jsme čekali 2 hodiny a nepřišel. Na recepci v hotelu Sun Connect Evita jsem byla ještě 3x. Poté jsem se obrátila na paní delegátku Lindu, aby mi tedy problém s nefunkční klimatizací pomohla vyřešit. Vždy mi jen zavolala, že volala na recepci a že to řeší. Po 22h mi paní Linda řekla, že jim kolísá proud a že to do hodiny zapnou a pokud ne, ať si to vyřeším s recepcí. Tento přístup mě opravdu velice naštval a tak jsem zavolala známému do Prahy, aby mi pomohl problém vyřešit. Argument paní Lindy byl, že spoustu lidí nemá ani kde ubytovat a že my máme alespoň postel! :-D Neschopnost paní delegátky pokračovala i v další den, kdy jsem jí říkala, že večer mi bylo příslíbeno na recepci přestěhování do nového pokoje nebo zprovoznění klimatizace a že vyžaduji, aby to dorešila. Pani Linda mi řekla, že na mě má hodinu, pak jede pryč…:-D Klimatizace byla spuštěna až další den večer, tudíž jsem strávila 2 dny ze 6 opravou klimatizace. Další nedostatky….žádná nástěnka v hotelu s informacemi, na výlet měl být označený autobus CK Pantour..nic takového se nestalo, allinclusive naprosto příšerné, info o tom, kdy si pro nás autobus přijede na letiště jsme nedostali až po mém zaurgování paní Lindy. Celkově bych toto zhodnotila velice neprofesionáně!

Veronika Tobolová

Příspěvek od Veronika Tobolová » 15 črc 2017 16:06

Rhodos-hotel Lardos Bay- 4.-15. 7. Předem chci napsat, že samotný pobyt proběhl v pořádku, se službami hotelu jsme byli spokojeni, což ovšem není zásluha CK Pantour. Dovolenou jsme měli zaplacenou od ledna a asi 3 týdny před odletem CK změnila termín odletu z důvodu nenaplnění kapacity. (??) Jako kompenzaci za problémy s tímto vzniklé nám CK nabídla slevu na tento zájezd a do smlouvy toto uvedla jako přeplatek, který vrací na náš účet 15. 6. Je 15. 7. a přeplatek doposud na účtu nemáme. Proběhlo několik mailových i telefonických urgencí, kdy se pracovnice CK stále vymlouvají na to, že požadavek již předaly na účetní oddělení. V CK Pantour pravděpodobně provádějí platby kvartálně. Po příletu na Rhodos nás nečekala delegátka, ale postarala se o nás jiná CK. Bonusem po příjezdu v noci na hotel bylo to, že pro nás neměli volný pokoj a první noc jsme museli strávit ve vedlejším hotelu-naštěstí vzdáleném jen pár metrů. O tom nás mohla předem informovat naše imaginární delegátka. Tu jsme za celou dobu pobytu neviděli, úvodní schůzka se nekonala. Den před odletem zpět jsme se marně na nástěnce snažili vyčíst čas transferu na letiště. Teprve po sms dotazu jsme se dozvěděli, co jsme potřebovali. Jako z pohádky-delegátka, kterou svět neviděl :-) Shrnutí: Porušení smlouvy ze strany CK, velmi špatná komunikace, nulová práce delegáta. Budeme dále řešit. Pro urychlení komunikace uvádím rezervační číslo: 84384.

Pavlína R.

Příspěvek od Pavlína R. » 26 črc 2017 03:58

CK Pantour velmi zklamala.V dubnu jsem objednala (a zaplatila 50% ceny-termín pobytu od 15.7.) dovolenou na Krétě, Kokkini Chani, hotel Blue Sky Beach. Chtěli jsme klidnější místo, ubytování v apartmánu pro 3 osoby. Po příletu do Heraklionu nám delegátka ve stánku sdělila, že budeme ubytovaní v jiném hotelu, úplně jiné oblasti – o cca 20 km dál, údajně vyšší kategorie. Hotel možná vyšší kategorie (Hersonissos, Eri Beach), ale pro nás naprosto nevyhovující – obrovské, přeplněné letovisko, pod balkonem podium, kde každý den až do půlnoci probíhala „hudební“ produkce = dunění maxi-reproduktorů, drnčely i okenní tabulky. Pokoj malý, ve třech jsme si připadali jako sardinky. Neměli jsme boty do vody, nepočítali jsme s kamenitou pláží, vstup do vln byl dost náročný (u hotelu Blue Sky nejsou nutné). Delegátka Jarmila do telefonu slíbila, že zjistí situaci a obratem se ozve. Obratem nás odbyla smskou, že vyřešíme druhý den na info schůzce. Na této se věnovala pouze novým klientům a problémům s klimatizací a na náš hovor asi úplně zapomněla. Co třeba aspoň: „omlouváme se, stalo se to a to….“ ????!!! Když jsme o dva dny později hlásili problém s klimatizací a žádali o pomoc, poslala nás na recepci, odkud jí máme znovu zavolat a předat náš telefon recepční a ona bude překládat…??!!! Na informační nástěnce bylo vždy napsáno, kdy info schůzka proběhla – nikoliv kdy proběhne ! Služby hotelu, strava na výbornou. Ale s CK Pantour už nikdy !!

Markéta Ch.

Příspěvek od Markéta Ch. » 04 srp 2017 22:23

S PANTOUR UŽ NIKDY. ZRUŠILI NÁM ZÁJEZD 12 HODIN PŘED ODLETEM. BEZ OMLUVY.

V pátek 28.8. jsme si koupili zájezd zakythos (odlet za týden, tedy 4.8 – týden předem), invia potvrdila, že zájezd mají, my ho zaplatili invii na účet a přišla nám i smlouva. S tím, že pokyny k odjezdu obdržíme cca 3-5 dnů před odjezdem. Ještě středu nic nepřišlo, tak jsme jim asi 7krát volali a oni že to řeší s cestovní kanceláří Pantour, její zájezd přeprodávají. Ani ve čtvrtek se s Invie nikdo neozval, tak jsme ve čtvrtek ráno volali přímo do Pantouru, tam dopoledne řekli, že to řeší, že to hned pošlou. Ještě ve dvanáct nic neposlali, v jednu volali, že nemají hotel a shání náhradní ubytování. O půl třetí volali, že nic nesehnali a že zájezd stornují. Bez omluvy, bez ničeho. Letět jsme měli přitom v pátek v pět hodin ráno, tudíž být ve tři na letišti. Kolegyně byla tou dobou už na cestě do Prahy a měly jsme obě vyblokovanou dovolenou.
Invia nevěděla co s tím, zaměstnanci nám nebyli schopni celou dobu odpovědět, co se děje a jestli vůbec letíme. Kdy jsme se dozvěděli, že Pantour zájezd stornoval, tak jsme hledali s kolegyní nový a našli jiný zájezd. S LUCIÍ ZÍKOVOU z této kanceláře jsme se dohodli, že pojedeme od jiné o cestovky o den později jinam, výběr byl ale dost omezený. Jako satisfakci nám ale paní Zíková velkoryse slíbila pojištění zadarmo

Jaké bylo ale překvapení, když si za zájezd, který prodávali na webovkách za 12 900, naúčtovali 13 670…to už jsme opravdu nevěřili, že je tohle vůbec možné. Využili naší nepozornosti, kdy jsme celý den řešili zrušený zájezd a ještě nás natáhli alespoň takto. SI INVII A PANTOUREM UŽ NIKDY!

Rychlá odpověď

   
cron