recenze Solvex - Stránky 2 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Solvex

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
Vl K

Příspěvek od Vl K » 15 srp 2017 16:29

Pokud již máte zájezd koupený, udělejte vše proto, aby jste ho mohli ještě stornovat. Nekažte si dovolenou. Opravdu to byl očistec. Trochu se rozepíši. Největší hrůza byla všudypřítomná německá mládež chlastající od rána do večera. K nejhoršímu zážitku došlo předposlední noc pobytu. S přítelkyní jsme šli spát. Kolem jedné v noci začal někdo agresivně kopat do dveří a křičet cosi německy. Přítelkyně se strašně vyděsila a celá se rozklepala. Volal jsem na recepci o pomoc. Recepční s ochrankou přišel asi za tři minuty, ale to již agresor na chodbě nebyl. Ochranka nám řekla, že máme smůlu a že musíme někoho chytit při činu a zadržet. MY!!. Na chodbě jsou kamery. Navrhli jsme jejich shlédnutí. Toto ale prý není možné bez managera. Ten se měl dostavit do práce až kolem 10 ráno. Podobné útoky se odehrávaly ještě několikrát za noc. Ochranka byla vždy informovaná ale odmítala cokoliv dělat. Nemusím říkat, že jsme celou noc nespali. Kolem šesté ráno jsme už vlítl na recepci a dožadoval se kamerových záznamů. Už jsme hrozil i policií. Bylo to k ničemu. Recepční se mi ještě vysmála, že Gladiola je přece party hotel a musí se počítat s rámusem. Ale na stránkách je hotel popsán jako klidná lokalita vhodná pro děti s rodiči. V deset hodin nám bylo řečeno, že manager má meeting a bude koukat na záznam až kolem 14hod. Ve 14 hod nám oznámili, že kamery jsou rozbité a záznam není možné vidět. Po chvilce zase, že záznam se snaží opravit. Cca v 15 nám řekli, že konečně agresora identifikovali a pokutovali. Ale kdo to byl a jakou pokutu dostal nám neřekli. Už jsme neměli sílu to řešit. Měli jsme i celkem strach, že se nám hotel začne mstít. Poslední noc pochopitelně zase rámus,ale už jsme to neřešili. Brzy ráno jsme jeli na letiště. Sepsali jsme asi 5 stránek reklamace. Delegátka to moc podepisovat nechtěla, ale nakonec podlehla tlaku. Když jsme u ní, dejte si bacha na delegátu Dominiku. Je pěkně opálená ale úplně neschopná. Doporučuji si veškeré rozhovory nahrávat. To pomůže :-)

Lu Ka

Příspěvek od Lu Ka » 22 srp 2017 14:49

pro VI K : Hodnotíte tady negativne CK ale jde vam o problém, který se stal a hotelu a mohl se tál na jakémkoliv hotelu kde byste byli i pres jinou CK, mozna se nejdriv zamyslete kam pisete recenzi – neměli byste spis dlat recenzi tedy na ten hotel? a veta – pekne opalena ale neschopna – to je teda recenzem tim jste vsem moc pomohl!!! … jste evidetne id*ot

Vl K

Příspěvek od Vl K » 28 srp 2017 22:08

Lu Ka:

No pokud se u cestovky domahate napravy ale cestovka se k vam chova arogantne a nic neni schopna napravit, pak myslim, ze jsem to napsal spravne. A klidne budu i ten id*ot, pokud pomuzu jedinemu cloveku, aby se teto cestovce vyhnul. Delegatka je pekne opalena proto, protoze misto starani se o zakazniky se povaluje na plazi. Tedy opet myslim svym zpusobem recenze. Mej pekny den :-)

Ernest Hajnovič

Příspěvek od Ernest Hajnovič » 30 srp 2017 23:03

Pekný deň, práve sme sa vrátili z dovolenky v Bulharsku (29.8.2017).
Môžem povedať, strava na 100%, čo sa týka obsluhy nemám čo vytknúť,super miesto, kúsok od pláže, nemá chybu. Chyba, že hotelový bazén má -10 stupňov celzia.
Nedá sa s tým niečo robiť, lebo už to komentovali viacerí pred nami. Musím podotknúť, že by bolo dobré, keby delegát na mieste pobytu nemal v záujme len predať doplňujúce produkty, ale aj záujem o svojich klientov ( prísť sa opýtať, alebo zavolať).
Bolo by ku cti každého delegáta (ako pri príchode, tak si myslím, že aj pri odchode) aspoň dopraviť svojich zákazníkov osobne na letisko a nenechať to na šoféra, ktorému napíšem počet klientov, ktorých má dopraviť na letisko(či Slovák, Maďar, Čech, Rus a pod.). Samozrejme stalo sa, čo sa stalo, ale mal by niekto vedieť a niesť zodpovednosť za spôsobené problémy našich letov (Burgas – Bratislava 19:30; 19:40; dňa 29.8.2017.
Nikto nevedel čo sa deje a preisť trikrát colnou kotrolou (všetci sme SCHENGEN) je pre nás ponižujúce.
Ďakujem, Hajnovič Ernest a Eva

Pavlína D.

Příspěvek od Pavlína D. » 19 zář 2017 05:41

Se Solvexem jsme byli letošní září na Rhodosu..Škoda jen, že paní delegátku Zuzanu spíše zajímalo její opálení a jak se nám vyhnout..:D po příletu totál chaos ..dostali jsme jiný hotel na první noc..někdo od nich nás poslal z letiště na jiný autobus..delegátka s námi ani nejela po hotelech..,takže nikdo ani netušil, jestli nás ubytují..:D nikdo netušil co bude druhý den..,telefon nejdřív vůbec nebrala..pak se tedy ozvala.. s tím že se ozve druhý den ráno..a že ví čo má teraz robit…:D nikdo se neozval ..pak protože jsme tam byly tři páry a jeden jí volal druhy den,slíbila že nás vyzvedne taxi ve 12:00…,info jsme si museli předat mezi sebou..předpokládám že paní Zuzanku by ten minutový hovor hodně zdržel..ve 12:15 taxi stále nikde..tak jí voláme ..diví se a že to provolá..slibuje že mi teda zavolá , když o to požádám ..až něco zjisti ..cca o 15 minut volá a slibuje že taxi je na cestě a že se uvidíme další den..po dalších 15 min taxi dorazí ..veze nás do hotelu..předložím doklady a vochery na recepci .,recepční se podívá a říká ..ale tohle není tento hotel ..:D :D :D ..zbytek jsme došli pěšky cca už jen 100 metrů..no jo no..někdo cestuje po památkách..my naopak po hotelech…Práce paní delegátky je naprosto marná a její přístup zoufalý . Nepřemýšlela bych nad jejím propuštěním..takový člověk tam nemá co dělat ..mě už celá situace přišla komická , protože nemám problém se domluvit anglicky, ale lidé co se nedomluví a jedou přes vaši CK, předpokládají , že se o ně postaráte a jejich dovolená nebude pro ně stresující . Solvex už nikdy!

Rychlá odpověď